Samuel Štefánik

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:
bertje schreef:http://www.nec-nijmegen.nl/home/07962_j ... resenteerd

Hij zal rechts op het middenveld beginnen, waar begint Palsson dan vraag ik me af? Helemaal als Koolwijk straks weer fit is..
Zonder nummer 10, maar met de punt naar achter. Koolwijk als controleur, Palsson iets aan de linkerkant en Stefanik iets rechts? Dan hou je de zijkanten open voor de backs. Ben echt benieuwd naar deze jongen. Dat hij nu al in de basis gaat starten geeft wel aan dat hij gelijk indruk op de coaches gemaakt heeft.
Dan heb je bij voorbaat niks aan Higdon. Die moet iemand bij zich hebben..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necnmgn »

bertje schreef:
necnmgn schreef:
bertje schreef:http://www.nec-nijmegen.nl/home/07962_j ... resenteerd

Hij zal rechts op het middenveld beginnen, waar begint Palsson dan vraag ik me af? Helemaal als Koolwijk straks weer fit is..
Zonder nummer 10, maar met de punt naar achter. Koolwijk als controleur, Palsson iets aan de linkerkant en Stefanik iets rechts? Dan hou je de zijkanten open voor de backs. Ben echt benieuwd naar deze jongen. Dat hij nu al in de basis gaat starten geeft wel aan dat hij gelijk indruk op de coaches gemaakt heeft.
Dan heb je bij voorbaat niks aan Higdon. Die moet iemand bij zich hebben..
Ligt eraan hoe diep het middenveld staat.. Bovendien heeft een Palsson wel het loopvermogen om bij te sluiten. Met een "10" als Foor heb je net zo weinig aansluiting

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Strooper »

Nog lang niet alles ging goed, maar met zijn loopvermogen zorgt hij iig voor diepgang op het middenveld. Zou hem ook wel eens op tien willen zien.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necthom »

Strooper schreef:Nog lang niet alles ging goed, maar met zijn loopvermogen zorgt hij iig voor diepgang op het middenveld. Zou hem ook wel eens op tien willen zien.
Verwacht dat als Koolwijk terug is Foor eruit gaat en hij naar 10..

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door henkie1234 »

speelde prima! :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door mschr »

necthom schreef:
Strooper schreef:Nog lang niet alles ging goed, maar met zijn loopvermogen zorgt hij iig voor diepgang op het middenveld. Zou hem ook wel eens op tien willen zien.
Verwacht dat als Koolwijk terug is Foor eruit gaat en hij naar 10..
Lijkt me niet. Een middenvelder moet meer kunnen dan scoren.

necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necthom »

mschr schreef:
necthom schreef:
Strooper schreef:Nog lang niet alles ging goed, maar met zijn loopvermogen zorgt hij iig voor diepgang op het middenveld. Zou hem ook wel eens op tien willen zien.
Verwacht dat als Koolwijk terug is Foor eruit gaat en hij naar 10..
Lijkt me niet. Een middenvelder moet meer kunnen dan scoren.
Deze middenvelder kan meer dan Foor..

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Samuel Štefánik

Bericht door jasper491 »

Goeie maar ontzettend nonchalante speler! Gaan we veel plezier aan beleven!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Sjaakie »

Prima debuut :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door mschr »

necthom schreef: Deze middenvelder kan meer dan Foor..
Inderdaad, hij heeft een beter schot en een neusje voor de goal, maar qua passing, voorzetten en duels is ie veel minder. Als je met Stefanik op het middenveld wil spelen moet je met een aanvaller minder spelen. Higdon naar de bank ofzo.

necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necthom »

mschr schreef:
necthom schreef: Deze middenvelder kan meer dan Foor..
Inderdaad, hij heeft een beter schot en een neusje voor de goal, maar qua passing, voorzetten en duels is ie veel minder. Als je met Stefanik op het middenveld wil spelen moet je met een aanvaller minder spelen. Higdon naar de bank ofzo.
Sorry maar waar zie jij het fysieke van Foor? En zijn passing viel me vandaag ook weer redelijk tegen, regelmatig in een uitbraak gewoon een slechte pass. Maar ik heb al aan eerdere reacties van je gezien dat je niet helemaal weet waar je over praat dus ik vat dit ook niet te serieus op..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Mark Ariaans »

necthom schreef: Sorry maar waar zie jij het fysieke van Foor? En zijn passing viel me vandaag ook weer redelijk tegen, regelmatig in een uitbraak gewoon een slechte pass. Maar ik heb al aan eerdere reacties van je gezien dat je niet helemaal weet waar je over praat dus ik vat dit ook niet te serieus op..
Foor zet Higdon tot 2x toe vogelvrij voor de keeper. Dat zie ik graag van een nummer 10.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necnmgn »

Ik ben enthousiast, en dat buiten zn twee doelpunten... Veel loopvermogen en diepgang. Bovendien is hij heel slim in het vrijlopen, trekt veel naar de flanken en heeft een neusje voor de goede plek. Maar die actie aan het einde van de wedstrijd was niet goed voor mn hart..

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door rooie »

Hehe, eindelijk een degelijk middenvelder mét scorend vermogen!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Henkiepenkie »

rooie schreef:Hehe, eindelijk een degelijk middenvelder mét scorend vermogen!
:withstupid:

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door JapapaBertus »

Wat een topper! Hopelijk blijft hij zo aan de gang.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door mschr »

rooie schreef:Hehe, eindelijk een degelijk middenvelder mét scorend vermogen!
Dat degelijke heb ik niet gezien. Het scorend vermogen wel.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door necnmgn »

Ik schrok behoorlijk toen ik hem voor het eerst zag vanaf de tribune.. Dacht dat het Chatelle was

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Frans »

ik dacht niedzielan
NECTheBest

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door jobo »

necnmgn schreef:Ik ben enthousiast, en dat buiten zn twee doelpunten... Veel loopvermogen en diepgang. Bovendien is hij heel slim in het vrijlopen, trekt veel naar de flanken en heeft een neusje voor de goede plek. Maar die actie aan het einde van de wedstrijd was niet goed voor mn hart..

Verrassend :withstupid:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door Ron Delgado »

Wat een slimme voetballer is dit. Vaak op de goede plek, pakt veel afvallende ballen rond het strafschopgebied. De passing is wat minder, maar dat leert hij nog wel.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door karlo »

mschr schreef:
necthom schreef:
Strooper schreef:Nog lang niet alles ging goed, maar met zijn loopvermogen zorgt hij iig voor diepgang op het middenveld. Zou hem ook wel eens op tien willen zien.
Verwacht dat als Koolwijk terug is Foor eruit gaat en hij naar 10..
Lijkt me niet. Een middenvelder moet meer kunnen dan scoren.
ja en aangezien foor niet scoort, en verder in het stuk niet voor komt, gaat hij eruit.
hij werkt hard, maar dat is het dan ook wel.
zal veel en heel veel rustiger moeten worden, en kiest heel vaak voor de verkeerde oplossing, en toont zich nimmer een speler waar bij de bal in rust is.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door karlo »

Mark Ariaans schreef:
necthom schreef: Sorry maar waar zie jij het fysieke van Foor? En zijn passing viel me vandaag ook weer redelijk tegen, regelmatig in een uitbraak gewoon een slechte pass. Maar ik heb al aan eerdere reacties van je gezien dat je niet helemaal weet waar je over praat dus ik vat dit ook niet te serieus op..
Foor zet Higdon tot 2x toe vogelvrij voor de keeper. Dat zie ik graag van een nummer 10.
maar die 2 balletjes had bovenberg ook gegeven, het gaat erom dat hij de lijnen moet uitzetten en rust moet brengen in het spel van nec,
maar hij is veel en veel te wild, en kiest vaak de verkeerde oplossing.
ik heb nog wel vertrouwen in hem voor de toekomst, maar als koolwijk terug is gaat hij zijn plaats verliezen op het middenveld.
misschien kan hij nog wel op de plek van rieks aan de linkerkant, alhoewel rieks het vandaag ook aardig deed.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door mschr »

Okee, als Bovenberg per wedstrijd een Higdon 2x vrij voor de keeper kan spelen, waarom hebben Stefanik en Jantscher dat dan niet tegen Feyenoord gedaan?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Samuel Štefánik

Bericht door TT »

karlo schreef:
Mark Ariaans schreef:
necthom schreef: Sorry maar waar zie jij het fysieke van Foor? En zijn passing viel me vandaag ook weer redelijk tegen, regelmatig in een uitbraak gewoon een slechte pass. Maar ik heb al aan eerdere reacties van je gezien dat je niet helemaal weet waar je over praat dus ik vat dit ook niet te serieus op..
Foor zet Higdon tot 2x toe vogelvrij voor de keeper. Dat zie ik graag van een nummer 10.
maar die 2 balletjes had bovenberg ook gegeven, het gaat erom dat hij de lijnen moet uitzetten en rust moet brengen in het spel van nec,
maar hij is veel en veel te wild, en kiest vaak de verkeerde oplossing.
ik heb nog wel vertrouwen in hem voor de toekomst, maar als koolwijk terug is gaat hij zijn plaats verliezen op het middenveld.
misschien kan hij nog wel op de plek van rieks aan de linkerkant, alhoewel rieks het vandaag ook aardig deed.
Ehm....nee hoor.....(dat dikgedrukte)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten