Bahnou Diarra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door orlando »

Polleke schreef:
dolle dries schreef:Ik lees hier maar weinig punten. En niks kop in het zand. Heel USA is bijna over de kop gegaan door het creeeren van luchtkastelen.
En stadion? Hier op het forum was niemand het met elkaar eens, Goffert, iets nieuws?
Dat klopt. Dát is precies wat ik dus zeg. We hebben grofweg twee groepen bij NEC als supporters. De een wil in De Goffert blijven, accepteert daarbij een rol in de marge en zelfs eventuele degradatie. Want laat één ding duidelijk zijn: in de huidige Goffert blijven betekent degradatie. Volgend jaar of over vijf jaar....

De andere groep wil ook in de Goffert blijven, maar ik zeker ook bereid om verder te kijken. Die wil dat de club groeit, verder gaat.

Leg jij mij hier nou eens heel simpel uit waarom Heracles het wél kan en wij niet? Daar heb je geen suikeroompjes, daar heb je geen mafiabazen zoals jij ze noemt. Het stadion is net zo oud als ons stadion.

Jij hebt het over luchtkastelen? Waar slaat dat op? Ik zeg alleen dat er een lange termijn visie hoort te zijn die verder gaat dan: we balanceren het bankboekje. Ik wil weten of we de ambitie hebben om door te groeien. Of we nog steeds met de gemeente in onderhandelen zijn, of dat we naar andere opties kijken. Niet voor nu, maar in de toekomst. Ik wil weten of we NEC in de eredivisie gaan houden, of we jeugd een kans gaan geven etc etc etc. Ik wil gewoon weten wat ze van plan zijn buiten dat bankboekje. Dat wéét ik, dat accepteer ik... maar nu is mijn vraag: wat nu! Ik wil een visie, een leider.... een man die zegt: dit is ons plan.

Het huidige beleid heeft geen visie. Inderdaad, vraag maar aan Rutte!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Strooper »

Om maar weer ontopic te gaan: hij was inderdaad geblesseerd, zoals valt te lezen op de officiële site:
Daan Disveld en Seydina Diarra zijn hersteld van hun blessures en doen weer volledig mee aan de groepstraining.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door ApophisEire »

Strooper schreef:Om maar weer ontopic te gaan: hij was inderdaad geblesseerd, zoals valt te lezen op de officiële site:
Daan Disveld en Seydina Diarra zijn hersteld van hun blessures en doen weer volledig mee aan de groepstraining.
Hoe is die jongen nou?
Sommige die ik hoor zeggen dat die veel potentie heeft andere zeggen niet echt onder de indruk te zijn

Iemand een onderbouwde mening?
(Door blessure wellicht weinig gezien maar toch benieuwd)
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9367
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Polleke »

Jeffry74 schreef:Ach die topic hebben hier wel een naam, maar je mag er van alles inflikkeren tegenwoordig. Vroeger was dat wel anders.... BAN!!
soms gaat een discussie een andere kant op..... niks mis mee.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Harry Bierdop »

Strooper schreef:Om maar weer ontopic te gaan: hij was inderdaad geblesseerd, zoals valt te lezen op de officiële site:
Daan Disveld en Seydina Diarra zijn hersteld van hun blessures en doen weer volledig mee aan de groepstraining.
Thnx, duurde 2 pagina's maar heb antwoord :biggrin:

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door DR »

Wat mij betreft op de positie van Koolwijk zolang deze niet terug is. Was continu aanspeelbaar en eiste de bal op, een hele verademing in dit team.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door mschr »

DR schreef:Wat mij betreft op de positie van Koolwijk zolang deze niet terug is. Was continu aanspeelbaar en eiste de bal op, een hele verademing in dit team.
Hij holde als een blinde kip over het veld.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3716
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Justian »

DR schreef:Wat mij betreft op de positie van Koolwijk zolang deze niet terug is. Was continu aanspeelbaar en eiste de bal op, een hele verademing in dit team.
:withstupid:
Wat ik van hem gezien had zag er goed uit!
Idd meer body op het middenveld en ook voetballend
zag het er beter uit dan Loen.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door DR »

mschr schreef:
DR schreef:Wat mij betreft op de positie van Koolwijk zolang deze niet terug is. Was continu aanspeelbaar en eiste de bal op, een hele verademing in dit team.
Hij holde als een blinde kip over het veld.
Om maar aanspeelbaar te zijn ja. Ben blij dat je zijn inzet apprecieert.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door mschr »

Nou akkoord, op basis van het weinige wat ie zaterdag heeft laten zien, ga ik hem nog niet veroordelen. Maar hij zal beter moeten spelen tegen PEC en RKC. Die wedstrijden zijn immers tamelijk belangrijk. Twee vette nederlagen kunnen we in onze situatie niet echt gebruiken.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door T.I.G.O. »

mschr schreef:
DR schreef:Wat mij betreft op de positie van Koolwijk zolang deze niet terug is. Was continu aanspeelbaar en eiste de bal op, een hele verademing in dit team.
Hij holde als een blinde kip over het veld.
Doelen!

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Goffert »

Ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Probeerde waar kon het spel te verdelen. Moet alleen meer naar voren denken! Bovendien is ie pas 19 jaar. Voor de toekomst een leuke speler!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1834
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door BertNEC »

Goffert schreef:Ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Probeerde waar kon het spel te verdelen. Moet alleen meer naar voren denken! Bovendien is ie pas 19 jaar. Voor de toekomst een leuke speler!
:withstupid: durfde de bal op te eisen maar verzonk in het grote geheel
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7199
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door karlo »

BertNEC schreef:
Goffert schreef:Ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Probeerde waar kon het spel te verdelen. Moet alleen meer naar voren denken! Bovendien is ie pas 19 jaar. Voor de toekomst een leuke speler!
:withstupid: durfde de bal op te eisen maar verzonk in het grote geheel

speler voor op het 2e plan, absoluut geen basisspeler.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Danish Dynamite »

karlo schreef:
BertNEC schreef:
Goffert schreef:Ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Probeerde waar kon het spel te verdelen. Moet alleen meer naar voren denken! Bovendien is ie pas 19 jaar. Voor de toekomst een leuke speler!
:withstupid: durfde de bal op te eisen maar verzonk in het grote geheel

speler voor op het 2e plan, absoluut geen basisspeler.
Tja, dat is in dit team elke speler....
Zolang er met zo weinig vertrouwen gespeeld wordt zal geen enkele nieuwe speler opvallen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Seydina Diarra

Bericht door jsentani »

Mooie doelpunt van Diarra: http://vimeo.com/88739201

Vond hem tegen Groningen ook niet slecht invallen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door burp »

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 6_01157142

blijft, wil zich komend seizoen bewijzen.
Denkt met weemoed terug aan Pastoor en Aalbers en haalt keihard uit naar Anton Janssen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Sandertjuh85 »

Natuurlijk, de ene heeft hem gehaald en de ander liet hem spelen.

Ik vond hem in de paar minuten dat hij speelde lang zo slecht nog niet. Natuurlijk tegen PSV was drama. Maar dat was het hele elftal. Dat kan je een jongen van die leeftijd niet aanrekenen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door Legendario »

Dit is toch wel een harde bewering:
We verloren de heenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam met 1-0. Geen man overboord omdat we het in eigen huis mochten afmaken. Maar we gingen kansloos met 1-3 onderuit. De motivatie in die wedstrijd was ver te zoeken. Waarom? Een club die degradeert laat zijn spelers nu eenmaal makkelijker gaan hé.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door FabianNEC »

Legendario schreef:Dit is toch wel een harde bewering:
We verloren de heenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam met 1-0. Geen man overboord omdat we het in eigen huis mochten afmaken. Maar we gingen kansloos met 1-3 onderuit. De motivatie in die wedstrijd was ver te zoeken. Waarom? Een club die degradeert laat zijn spelers nu eenmaal makkelijker gaan hé.
Dit is iets wat we allemaal al wisten toch? We hadden een klote team. Sterker nog, het was niet eens een team. Iedereen speelde voor zichzelf.
Ben benieuwd of Diarra zijn kwaliteiten komend seizoen wel kan laten zien, als iedereen onder Brood weer op nul begint.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door illestyl »

Groot gelijk die jonge! Janssen is misschien wel de slechtste trainer in de geschiedenis van NEC.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door bertje »

Prima interview. Hij spreekt in ieder geval open en eerlijk over hoe hij het beleefde, en het feit dat hij wil blijven en ervoor wil gaan geeft mij als supporter een goed gevoel. Hup Bahnou! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door mschr »

illestyl schreef:Groot gelijk die jonge! Janssen is misschien wel de slechtste trainer in de geschiedenis van NEC.
Pff... Voor een voetballer is de beste trainer, de trainer die hem opstelt. En de slechtste trainer en mens is de trainer die hem op bank of tribune zet. Diarra stond in de basis tegen PSV om Wijnaldum voor de voeten te lopen. Meer hoefde de Belg niet te doen en zelfs dat lukte hem niet. De man voetbalt als een blinde kip en heeft nooit laten zien dat ie spelinzicht heeft.

jbnmgn

Re: Seydina Diarra

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
illestyl schreef:Groot gelijk die jonge! Janssen is misschien wel de slechtste trainer in de geschiedenis van NEC.
Pff... Voor een voetballer is de beste trainer, de trainer die hem opstelt. En de slechtste trainer en mens is de trainer die hem op bank of tribune zet. Diarra stond in de basis tegen PSV om Wijnaldum voor de voeten te lopen. Meer hoefde de Belg niet te doen en zelfs dat lukte hem niet. De man voetbalt als een blinde kip en heeft nooit laten zien dat ie spelinzicht heeft.
En misschien kwam dat tekort aan spelinzicht wel door een trainer met nog minder spelinzicht? Heb je daar wel eens aan gedacht? Nee dus!!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7199
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Seydina Diarra

Bericht door karlo »

mschr schreef:
illestyl schreef:Groot gelijk die jonge! Janssen is misschien wel de slechtste trainer in de geschiedenis van NEC.
Pff... Voor een voetballer is de beste trainer, de trainer die hem opstelt. En de slechtste trainer en mens is de trainer die hem op bank of tribune zet. Diarra stond in de basis tegen PSV om Wijnaldum voor de voeten te lopen. Meer hoefde de Belg niet te doen en zelfs dat lukte hem niet. De man voetbalt als een blinde kip en heeft nooit laten zien dat ie spelinzicht heeft.
werkelijk geen 1 speler basis of reserve heb ik ooit horen klagen over pastoor als trainer.
kun je nagaan welke blunder nec( lees investeerders) heeft begaan door pastoor in te ruilen voor janssen, en edo ophof voor carlos aalbers.

onkunde eerste klas, het is hun plicht om die fout te herstellen en nec weer teug te brengen naar waar het stond voordat ze de leiding overnamen.
Het blijft toch je club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten