Tobias Haitz

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door bertje »

Kanchelskis schreef:Kritische noten plaatsen is niet erg. Maar ik citeer wat reacties;
Houdoe en bedankt. Snel afscheid nemen van die achterlijke moffen
Waarom daar rood pakken??? Domme eikel
lekker HAITZ EIKEL
OnTZEttende mongool!!!
Haitz idioot. Flikker maar op!
Lekker zo met je eigen spelers omgaan :tu: ..En dan gaan zeiken als bepaalde spelers niet voor de "gezelligste" volksclub van Nederland uit willen komen en voor een andere club kiezen. Een Castillion word ook al direct afgeschreven.

Het was een collectief "falen", zowel tegen GAE als NAC. Het was een collectief presteren, zowel tegen ADO, Utrecht als Vitas.
Oh oke, dat soort reacties zijn niet nodig inderdaad, volledig meejeens.
Verders, met collectief falen ben ik eens mbt de wedstrijd tegen gae. Tegen NAC heeft Haitz met zijn fout bij de 0-1 en de domme rode kaart toch wel een hele grote invloed gehad. Het reageren op castillion heeft bij mij met name te maken met het gezeik op Higdon, terwijl ik dat een aantoonbaar betere spits vind. Ik vond castillion al een voetballer van niks, heeft doorlopend gefaald bij zijn clubs..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Tobias Haitz

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:
Kanchelskis schreef:Kritische noten plaatsen is niet erg. Maar ik citeer wat reacties;
Houdoe en bedankt. Snel afscheid nemen van die achterlijke moffen
Waarom daar rood pakken??? Domme eikel
lekker HAITZ EIKEL
OnTZEttende mongool!!!
Haitz idioot. Flikker maar op!
Lekker zo met je eigen spelers omgaan :tu: ..En dan gaan zeiken als bepaalde spelers niet voor de "gezelligste" volksclub van Nederland uit willen komen en voor een andere club kiezen. Een Castillion word ook al direct afgeschreven.

Het was een collectief "falen", zowel tegen GAE als NAC. Het was een collectief presteren, zowel tegen ADO, Utrecht als Vitas.
Oh oke, dat soort reacties zijn niet nodig inderdaad, volledig meejeens.
Verders, met collectief falen ben ik eens mbt de wedstrijd tegen gae. Tegen NAC heeft Haitz met zijn fout bij de 0-1 en de domme rode kaart toch wel een hele grote invloed gehad. Het reageren op castillion heeft bij mij met name te maken met het gezeik op Higdon, terwijl ik dat een aantoonbaar betere spits vind. Ik vond castillion al een voetballer van niks, heeft doorlopend gefaald bij zijn clubs..
Maar tegen NAC waren er genoeg die een negatieve invloed hadden op de wedstrijd, niet alleen Haitz. Hemlein speelde matig, Jantscher was niet in goede doen, Stefanik heb ik alleen gezien bij de wissel. Er waren paar die een voldoende scoorden, en een aantal een onvoldoende. Maar het was over het algemeen slordig en niet goed (collectief).

En ik ben zelf fan van Higdon, die mag van mij altijd spelen. Maar vind het te ver gaan om Castillion nu al af te schrijven na de beperkt aantal minuten die hij gemaakt heeft. En vooral de toon waarop sommige hier spelers afschrijven. Op de Open Dag staan ze vrolijk een handtekening en een foto te scoren bij dezelfde spelers en is het hun beste vriend en schooien ze om een shirtje na de volgende wedstrijd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Tobias Haitz

Bericht door Kanchelskis »

pjottr schreef:Was fijn geweest als je ook nog even de gebruikers erbij had genoemd.
Frustratie is 1, maar dit soort reacties gaan nergens over.
Tuurlijk was dit dom, maar ik heb wel meer domme kaarten gezien in de Goofert.
Die heb ik bewust weggehaald, zijn terug te vinden in de topic NEC- NAC.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26893
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:Frustratie is 1, maar dit soort reacties gaan nergens over.
Tuurlijk was dit dom, maar ik heb wel meer domme kaarten gezien in de Goofert.
:withstupid:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door pjottr »

Kanchelskis schreef:
pjottr schreef:Was fijn geweest als je ook nog even de gebruikers erbij had genoemd.
Frustratie is 1, maar dit soort reacties gaan nergens over.
Tuurlijk was dit dom, maar ik heb wel meer domme kaarten gezien in de Goofert.
Die heb ik bewust weggehaald, zijn terug te vinden in de topic NEC- NAC.


snap ik maar ik erger me aan dit soort reacties.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Tobias Haitz

Bericht door Kanchelskis »

pjottr schreef:
Kanchelskis schreef:
pjottr schreef:Was fijn geweest als je ook nog even de gebruikers erbij had genoemd.
Frustratie is 1, maar dit soort reacties gaan nergens over.
Tuurlijk was dit dom, maar ik heb wel meer domme kaarten gezien in de Goofert.
Die heb ik bewust weggehaald, zijn terug te vinden in de topic NEC- NAC.


snap ik maar ik erger me aan dit soort reacties.
Idem, dat was mijn hele punt.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Frans »

Haitz niet meteen afschrijven aub, is nog jong en onervaren, maar gaat echt nog wel van waarde worden!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Jota »

Frans schreef:Haitz niet meteen afschrijven aub, is nog jong en onervaren, maar gaat echt nog wel van waarde worden!
:withstupid: Ik denk alleen dat de komst van Nielssen hem onzeker heeft gemaakt.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door vak Oost »

Jota schreef:
Frans schreef:Haitz niet meteen afschrijven aub, is nog jong en onervaren, maar gaat echt nog wel van waarde worden!
Ik denk alleen dat de komst van Nielssen hem onzeker heeft gemaakt.
de druk die wekelijks toeneemt is grotere factor ... even een wedstrijdje met 2 vingers in de neus uitspelen zit er in deze fase niet snel bij
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Frans »

Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
NECTheBest

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door karlo »

Frans schreef:Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
dat hoop ik niet, een nederlander graag.
Het blijft toch je club.

RobertvdW
Berichten: 1460
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door RobertvdW »

Ik denk niet, dat de komst van Nielsen Haitz onzeker maakt. Gisteren verspeelde hij knullig de bal en dat leidde tot het NAC-doelpunt. Daarna speelde hij onzekerder en werd geirriteerd. gevolg: twee gele kaarten en dus rood. Ik denk, dat dit voor hem een zeer leerzame wedstrijd was; als hij voldoende zelfkritisch is, leert hij hier een heleboel van. En de concurrentie met Nielsen gaat hij gewoon aan. Al is het natuurlijk wel zo, dat hij, als Nielsen de komende wedstrijd goed presteert (even aannemende dat Nielsen opgesteld wordt), wellicht op de reservebank moet gaan plaats nemen. Als hij dezelfde mentaliteit heeft als Leiwa, dan komt het wel goed met hem!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door burp »

Frans schreef:Haitz niet meteen afschrijven aub, is nog jong en onervaren, maar gaat echt nog wel van waarde worden!
:withstupid:

vind het wel een fout van de coach om 'm niet te wisselen. Dat hij compleet niet en zeer ongelukkig zat was echt wel duidelijk.

RobertvdW
Berichten: 1460
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door RobertvdW »

burp schreef:
Frans schreef:Haitz niet meteen afschrijven aub, is nog jong en onervaren, maar gaat echt nog wel van waarde worden!
:withstupid:

vind het wel een fout van de coach om 'm niet te wisselen. Dat hij compleet niet en zeer ongelukkig zat was echt wel duidelijk.
Een tijdje voor zijn rode kaart, hadden we het ook over het wisselen van Haitz. Ik weet niet of dat nu een fout van Anton Janssen was; ik ken zijn beweegredenen niet. Haitz had, wetende dat hij al een gele kaart had, even iets gedisciplineerde moeten zijn.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15055
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door necnmgn »

Frans schreef:Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
Ik weet het eigenlijk wel zeker...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door bertje »

Zo zeg Robert, we worden toch niet kritisch hè.. :wink:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

RobertvdW
Berichten: 1460
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door RobertvdW »

bertje schreef:Zo zeg Robert, we worden toch niet kritisch hè.. :wink:
Ja, Bertje, ik krijg er lol in; let de komende weken maar eens op!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12591
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Curva »

RobertvdW schreef:
bertje schreef:Zo zeg Robert, we worden toch niet kritisch hè.. :wink:
Ja, Bertje, ik krijg er lol in; let de komende weken maar eens op!
bliekt ie toch nog een nuilerd te sien!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Tobias Haitz

Bericht door jasper491 »

Lekker met zn allen lopen nuilen op Haitz jongens, heel goed. Vorige maand was het nog de ontbrekende schakel.. Soms word je echt moe op dit forum :td:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door vak Oost »

jasper491 schreef:Lekker met zn allen lopen nuilen op Haitz jongens, heel goed. Vorige maand was het nog de ontbrekende schakel.. Soms word je echt moe op dit forum :td:
niet te veel van aantrekken zou ik zo zeggen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door illestyl »

jasper491 schreef:Lekker met zn allen lopen nuilen op Haitz jongens, heel goed. Vorige maand was het nog de ontbrekende schakel.. Soms word je echt moe op dit forum :td:
Soms? :jestera:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door bertje »

jasper491 schreef:Lekker met zn allen lopen nuilen op Haitz jongens, heel goed. Vorige maand was het nog de ontbrekende schakel.. Soms word je echt moe op dit forum :td:
Ja, hij helpt eigenhandig zo wat de wedstrijd om zeep, dat mag gezegd worden toch? Ik schrijf hem verders niet af ofzo..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
jasper491 schreef:Lekker met zn allen lopen nuilen op Haitz jongens, heel goed. Vorige maand was het nog de ontbrekende schakel.. Soms word je echt moe op dit forum :td:
Ja, hij helpt eigenhandig zo wat de wedstrijd om zeep, dat mag gezegd worden toch? Ik schrijf hem verders niet af ofzo..
het gaat niet om jou menneke maar om al die andere betweters achter hun keyboard die niets beter weten te verzinnen dan het wekelijkse gezeik op speler X of speler Y
Alles komt goed !!

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door orlando »

karlo schreef:
Frans schreef:Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
dat hoop ik niet, een nederlander graag.
Waarom per sé een Nederlander? Liever een goede buitenlander dan een matige Nederlander.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door bertje »

orlando schreef:
karlo schreef:
Frans schreef:Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
dat hoop ik niet, een nederlander graag.
Waarom per sé een Nederlander? Liever een goede buitenlander dan een matige Nederlander.
Ik snap wel wat hij bedoelt, als we zo doorgaan hebben we echt 0 Nederlanders in de basis staan, vind ik ook een kwalijke ontwikkeling. Als ze beter zijn, zoals Vermijl/Johnson, akkoord. Maar veel voegen er niks toe en dat vind ik dan toch wel zonde. Dan heb ik liever dat ze een jongen als Disveld de kans geven. Ik hoop sowieso dat hij komend seizoen meer minuten gaat krijgen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Xavi2015 en 18 gasten