Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.
Alireza Jahanbakhsh
Re: Alireza Jahanbakhsh
-
- Contacteer:
Ali is idd geweest… die heeft lang niet meer het niveau van wat wij van hem gewend warenCurva schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:21Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Had hem afgelopen zomer graag zien komen maar van een speler die tot november (?) de kat uit de boom kijkt en dan maar eens besluit om bij een club te tekenen kan je je sterk afvragen of de echte motivatie er nog wel is. En de vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden vrees ik.FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:55Ali is idd geweest… die heeft lang niet meer het niveau van wat wij van hem gewend warenCurva schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:21Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.
'Justice knows every mans number'
Kenners zagen dat alKeizerstad1994 schreef: ↑zo 26 jan 2025, 11:03Had hem afgelopen zomer graag zien komen maar van een speler die tot november (?) de kat uit de boom kijkt en dan maar eens besluit om bij een club te tekenen kan je je sterk afvragen of de echte motivatie er nog wel is. En de vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden vrees ik.FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:55Ali is idd geweest… die heeft lang niet meer het niveau van wat wij van hem gewend warenCurva schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:21Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.

Volgens mij was Janbaks gisteren aardig op stoom ...Keizerstad1994 schreef: ↑zo 26 jan 2025, 11:03Had hem afgelopen zomer graag zien komen maar van een speler die tot november (?) de kat uit de boom kijkt en dan maar eens besluit om bijFC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:55Ali is idd geweest… die heeft lang niet meer het niveau van wat wij van hem gewend warenCurva schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:21Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.
een club te tekenen kan je je sterk afvragen of de echte motivatie er nog wel is. En de vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden vrees ik.
Alles komt goed !!
Ik heb toch liever Van Crooij.vak Oost schreef: ↑zo 02 feb 2025, 10:25Volgens mij was Janbaks gisteren aardig op stoom ...Keizerstad1994 schreef: ↑zo 26 jan 2025, 11:03Had hem afgelopen zomer graag zien komen maar van een speler die tot november (?) de kat uit de boom kijkt en dan maar eens besluit om bijFC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:55Ali is idd geweest… die heeft lang niet meer het niveau van wat wij van hem gewend warenCurva schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:21Hij paste zich inderdaad goed aan aan het niveau van z'n medespelersSuper-Simr schreef: ↑za 25 jan 2025, 23:09Was absoluut voor het terughalen van Alireza. Zojuist een hele wedstrijd Heerenveen gekeken. Ali was echt dramatisch.
een club te tekenen kan je je sterk afvragen of de echte motivatie er nog wel is. En de vraag stellen is hem in dit geval beantwoorden vrees ik.
いつでも戦える