Ik irriteerde me ook mateloos aan dat uitvak, dus dat deel snap ik. Maar dat was de plek waar hij de assist gaf dus hij stond er al voor, dan snap ik het dat je het met je supporters viert. Dan zit ik ook niet op een toneelstukje te wachten. Hij was verder niet respectloos naar ons, gaf ons zelfs nog een applaus toen hij het veld in kwam..E.B schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:56Van mij mag hij blij zijn, maar ik vond het te veel. Maar gun het dat uitvak ook niet, waar hij het uitzinnig voor stond te vieren. Vooral niet na de beker en al die sneren. Dan had ik misschien meer van hem gehoopt, ten onrechte.bertje schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:49Oh van mij mag je dat ook vinden hoor. Ik vind over het algemeen het vrij hypocriet als men niet juicht bij een goal tegen een club waar ze in een ver verleden redelijk kort gespeeld hebben. Als je nou een clubicoon van die andere club bent geweest oke, maar ik hou wel van een beetje spontaniteit..E.B schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:46En dat mogen jullie van mij vinden. Ik had anders van hem verwacht, misschien had ik de verkeerde verwachtingen.
Maar dat kortzichtig gelul van Polleke over het gebrek aan empathisch vermogen in mijn mening door mijn rood-zwart-groene bril op het forum ga ik niet in mee.
Alireza Jahanbakhsh
Re: Alireza Jahanbakhsh
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
...en ook na de wedstrijd een applausje richting de vakken naast het uitvak.bertje schreef: ↑zo 12 mei 2024, 22:10Ik irriteerde me ook mateloos aan dat uitvak, dus dat deel snap ik. Maar dat was de plek waar hij de assist gaf dus hij stond er al voor, dan snap ik het dat je het met je supporters viert. Dan zit ik ook niet op een toneelstukje te wachten. Hij was verder niet respectloos naar ons, gaf ons zelfs nog een applaus toen hij het veld in kwam..E.B schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:56Van mij mag hij blij zijn, maar ik vond het te veel. Maar gun het dat uitvak ook niet, waar hij het uitzinnig voor stond te vieren. Vooral niet na de beker en al die sneren. Dan had ik misschien meer van hem gehoopt, ten onrechte.bertje schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:49Oh van mij mag je dat ook vinden hoor. Ik vind over het algemeen het vrij hypocriet als men niet juicht bij een goal tegen een club waar ze in een ver verleden redelijk kort gespeeld hebben. Als je nou een clubicoon van die andere club bent geweest oke, maar ik hou wel van een beetje spontaniteit..E.B schreef: ↑zo 12 mei 2024, 21:46En dat mogen jullie van mij vinden. Ik had anders van hem verwacht, misschien had ik de verkeerde verwachtingen.
Maar dat kortzichtig gelul van Polleke over het gebrek aan empathisch vermogen in mijn mening door mijn rood-zwart-groene bril op het forum ga ik niet in mee.
- jackkreta
- Contacteer:
Ali kan in de zandbak 5 miljoen dollar verdienen dus ik denk het niet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Super-Simr
- Contacteer:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Lekker naar Duitsland gaan.
Echte Bundesliga speler.
Gaat waarschijnlijk naar Genoa....toch Serie A dus.
Ambities op zijn leeftijd liggen vooral bij zijn bankrekening ben ik bang voor .
-
- Contacteer:
die zal zijn zakken allang gevuld hebben hoor.Bij Feyenoord was hij grootverdiener en Brighton gaf hem zo goed als gratis weg omdat ze van dat salaris af wilden.
Genoa ligt op zijn kont dus hele rare transfer.
Wie weet had hij geen betere keuze.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:44die zal zijn zakken allang gevuld hebben hoor.Bij Feyenoord was hij grootverdiener en Brighton gaf hem zo goed als gratis weg omdat ze van dat salaris af wilden.
Volgens mij was niets zijn keuze. Ik kan me niet voorstellen dat je zolang wacht om hierbij terecht te komen.Polleke schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:47Wie weet had hij geen betere keuze.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:44die zal zijn zakken allang gevuld hebben hoor.Bij Feyenoord was hij grootverdiener en Brighton gaf hem zo goed als gratis weg omdat ze van dat salaris af wilden.
Vreemd voor een speler van zijn kwaliteiten en statistieken. We zien de grootste losers soms ergens terecht komen.E.B schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:35Volgens mij was niets zijn keuze. Ik kan me niet voorstellen dat je zolang wacht om hierbij terecht te komen.Polleke schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:47Wie weet had hij geen betere keuze.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:44die zal zijn zakken allang gevuld hebben hoor.Bij Feyenoord was hij grootverdiener en Brighton gaf hem zo goed als gratis weg omdat ze van dat salaris af wilden.
Balotelli er bij, succes.
- Super-Simr
- Contacteer:
-
- Contacteer:
prima toch,het kan hier alleen maar tegenvallen.Met hem neemt Heerenveen weer een groot financieel risico.Ik vraag mij al jaren af wanneer het daar goed mis gaat.Structureel verlies en altijd hun beste speler moeten verkopen om maar niet eigen vermogen te hoeven aanspreken.
Non-EU salaris, voor hij (wedstrijd)fit is is het alweer winterstop. Ik zou er nu ook niet aan beginnen, hij had meen ik de hele zomer kunnen tekenen, maar hij heeft gegokt en verloren..zoete aardbei schreef: ↑di 05 nov 2024, 11:22prima toch,het kan hier alleen maar tegenvallen.Met hem neemt Heerenveen weer een groot financieel risico.Ik vraag mij al jaren af wanneer het daar goed mis gaat.Structureel verlies en altijd hun beste speler moeten verkopen om maar niet eigen vermogen te hoeven aanspreken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Alleen nog medische keuring volgens VI.
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... ahanbakhsh
Tot einde seizoen getekend.
Voelt toch heel erg als een gevalletje gegokt en verloren.
Lijkt me toch mooi om als aanvaller te mogen samenwerken met van Persie, maar verder eens inderdaad. Vraag me ook af wanneer hij écht wedstrijdfit gaat zijn. Kan zomaar eens pas na de winterstop worden..burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Waarom zou je met van Persie samen willen werken. Omdat hij goed kon voetballen? Hij is nu trainer he. Ik krijg echt de rillingen van die gast. Kan me ook niet voorstellen dat ze hem als trainer heel erg serieus nemen daar in heerenveen.bertje schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:11Lijkt me toch mooi om als aanvaller te mogen samenwerken met van Persie, maar verder eens inderdaad. Vraag me ook af wanneer hij écht wedstrijdfit gaat zijn. Kan zomaar eens pas na de winterstop worden..burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05
Omdat hij als speler een absolute topaanvaller was, daar kan je als aanvaller natuurlijk altijd van leren. Als verdediger oid kan ik me voorstellen dat je dat wat minder zou hebben.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:51Waarom zou je met van Persie samen willen werken. Omdat hij goed kon voetballen? Hij is nu trainer he. Ik krijg echt de rillingen van die gast. Kan me ook niet voorstellen dat ze hem als trainer heel erg serieus nemen daar in heerenveen.bertje schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:11Lijkt me toch mooi om als aanvaller te mogen samenwerken met van Persie, maar verder eens inderdaad. Vraag me ook af wanneer hij écht wedstrijdfit gaat zijn. Kan zomaar eens pas na de winterstop worden..burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Dat snap ik. En als het nu juli was dan snap ik het als aanvaller ook nog wel. Maar nu je hem een paar maanden op tv onzin uit hebt horen kramen zou ik toch gaan twijfelen.bertje schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:59Omdat hij als speler een absolute topaanvaller was, daar kan je als aanvaller natuurlijk altijd van leren. Als verdediger oid kan ik me voorstellen dat je dat wat minder zou hebben.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:51Waarom zou je met van Persie samen willen werken. Omdat hij goed kon voetballen? Hij is nu trainer he. Ik krijg echt de rillingen van die gast. Kan me ook niet voorstellen dat ze hem als trainer heel erg serieus nemen daar in heerenveen.bertje schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:11Lijkt me toch mooi om als aanvaller te mogen samenwerken met van Persie, maar verder eens inderdaad. Vraag me ook af wanneer hij écht wedstrijdfit gaat zijn. Kan zomaar eens pas na de winterstop worden..burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05
-
- Contacteer:
Wat mij betreft zeker geen NEC icoon meer. Als hij ons voor het seizoen afwijst en nu wel bij het zwaar teleurstellende heerenveen gaat spelen ga ik voor lekker uitfluiten die vent.burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05
Ik zie nog wel enige ruimte tussen geen NEC icoon meer, en uitfluiten.FC Hilversum schreef: ↑wo 06 nov 2024, 14:42Wat mij betreft zeker geen NEC icoon meer. Als hij ons voor het seizoen afwijst en nu wel bij het zwaar teleurstellende heerenveen gaat spelen ga ik voor lekker uitfluiten die vent.burp schreef: ↑wo 06 nov 2024, 12:05