Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

mad dog schreef:
William schreef:Heerlijk gister, Jackie goal!
:withstupid: Uit volle borst meegezongen! :mrgreen:
Voor vele herhalingen vatbaar.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Danish Dynamite »

jetipo schreef:
mad dog schreef:
William schreef:Heerlijk gister, Jackie goal!
:withstupid: Uit volle borst meegezongen! :mrgreen:
Voor vele herhalingen vatbaar.
Mwah, 1x is leuk maar moet niet standaard worden.
Dan heb je er meer aan om de huidige spelers meer vocaal te steunen.

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Nielsnmgn »

Mariodona schreef:Ik ook maar Beukie hoef je niks te leren hoor die scoort toch wel ook zonder Jackie training.
De jongens die opzichtig faalde de afgelopen weken Prent en Worm die zullen het nooit leren echt afmaken.
Dus De Gier is overbodig volgens jou?

Gebruikersavatar
Sven Vermant
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:51
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Sven Vermant »

Ik vond het wel grappig om Jackie goal toe te zingen.
Zeker nu zijn traininig zijn vruchten afwerpt. ;) ;)
And it burns,burns,burns,
the ring of fire,
the ring of fire.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bleum »

En dat na 1 training met niet eens alle spitsen
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mariodona »

Ja inderdaad. Welke spits heeft gisteren gescoort die de weken daarvoor niet heeft gescoord? INderdaad geen een. Beukie was de enige maar die was weken gebleseerd en heeft nooit een scoor probleem gehad. Mijn conclusie Jack is overbodig. Janssen en Buekie hebben het niet nodig en de b keuze zal het toch nooit leren die komen gewoon kwaliteit te kort.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mad dog »

Trek de kicksen zelf maar weer aan Jack.....
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Keezer »

Geeft toch extra kracht dat Jack weer in het veld staat tegen de rijnjankers!

Van de officiële site:
Jack de Gier BV rugsponsor bij N.E.C. -Vitesse
Uitgegeven op 17 oktober 2008 11:53
Oud-spits en tegenwoordig scout van N.E.C., Jack de Gier zal met zijn bedrijf Jack de Gier BV op de rug staan van het N.E.C. shirt tijdens de derby tegen Vitesse van aankomende zondag én de thuiswedstrijd tegen FC Groningen later deze maand.
Jack de Gier heeft met zijn compagnon Herman Mast een bedrijf in voordelige hypotheken en financieringen. “Een mooie kans om ons bedrijf eens nader in de picture te zetten. Daarnaast heb ik samen met N.E.C. en met name samen met Gorgi Hristov goede herinneringen aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse, dus dat maakte voor ons het plaatje compleet!” Kijkt u ook eens op http://www.jackdegier.nl als u als particulier of bedrijf van hun financiële diensten gebruik wilt maken. Tevens staan alle voetbalstatistieken van “Jackie Goal” op deze site, dus altijd de moeite waard om een kijkje te nemen.

De wedstrijd tegen Vitesse is zondag om 12:30 uur. Voor de thuiswedstrijden tegen PSV, Volendam, Utrecht en ADO is N.E.C. nog op zoek naar een rugsponsor. Wilt u minstens twee wedstrijden op de rug van het N.E.C.-shirt? Neemt u dan contact op met Manager Commerciële Zaken Erik Langedijk op 024-3590 304.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door tweety »

toen ik de kop las van ": Jack de Gier rugsponser , en dan uitgerekend tegen Vitesse kon ik een glimlach niet onderdrukken :mrgreen:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Ookak
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ookak »

En hopelijk net als met die kauwgum toen: "and again, and again and again". Rugsponsor bedoel ik.... Dat brengt geluk !!!

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1550
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door NMGN »

leuk voor jack en denk goed voor NEC. iig succes!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

Op basis waarvan wordt hij hoofdscout gemaakt?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door BIESKE »

Wessel schreef:In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.
Ja, Aalbers neemt allemaal beslissingen die falikant verkeerd uitvallen...........slechte trainer contractverlenging gegeven, het voetbal is niet om aan te zien. Ik snap niet dat Aalbers nog op zijn positie zit.

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Lange »

Wessel schreef:In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.

Waar twijfel je aan dan? Ik vind deze reactie een beetje "vreemd" hoor.

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Zittuh! »

Wessel schreef:In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.
En terecht. We staan 6e in de competitie. Overwinteren in Europa, zien goede wedstrijden van ons NEC. Vorig jaar de Play Offs gewonnen, Been tekent bij. Nee, die aalbers kan er echt niks van. :crazy:
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

BIESKE schreef:
Wessel schreef:In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.
Ja, Aalbers neemt allemaal beslissingen die falikant verkeerd uitvallen...........slechte trainer contractverlenging gegeven, het voetbal is niet om aan te zien. Ik snap niet dat Aalbers nog op zijn positie zit.
:withstupid: Wat een bagger reactie Wessel.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Curva »

Wessel schreef:In ieder geval niet op basis van zijn ervaring en netwerk. Vreemde keuze van Aalbers. Ik begin toch steeds meer aan die man te twijfelen.
inderdaad niet de meest juiste timing voor zo'n opmerking, maar twijfelen mag altijd.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door hupie »

Toch heb ik wel enige twijfels bij de Gier. Ik denk wel dat hij capaciteiten heeft voor het beroep van hoofdscout, maar hij hij heeft ook een eigen bedrijf. Ik denk dat dit namelijk een full time job behoort te ziin, en dat kan niet als je nog andere functies hebt. Maar toch veel succes Jack, we zullen zien waar je in de winterstop mee voor de dag komt? Als het maar iets beters is dan die Ierse/schotse rechtsback van deze zomer wiens naam ik al weer vergeten ben.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Harold Bastiaans »

Raar dat men dit een vreemde 'move' van Carlos vind. Jack is al jaren actief als scout, en doet dit wonderwel fantastisch, athans als ik de woorden van Leen Looijen mag geloven, die vertelde me onlangs dat Jack zo goed bezig was. Verder heeft deze man natuurlijk een hele goede kijk op het voetbal, weet hij met mensen goed te communiseren, en heeft hij een eigen makelaars kantoor.

Verder zie ik hierboven staan dat iemand zegt " wederom" een rare beslissing van Carlos, willen die mensen wel realiseren dat zins Carlos de scepter zwaait we ver, heel ver boven onze stand leven positioneel op de ranglijst, en dat we het beste jaar hebben gedraait ooit onder zijn bewind als technisch directeur.


Nog nooit heeft onze club met de aanwezige financiele middelen zoveel bereikt, en nog steeds worden beslissingen van Carlos en jacco bediscuseert.
Ik weet niet wat er alsnog beter moet om die mensen wat meer credit te geven.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Curva »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Raar dat men dit een vreemde 'move' van Carlos vind. Jack is al jaren actief als scout, en doet dit wonderwel fantastisch, athans als ik de woorden van Leen Looijen mag geloven, die vertelde me onlangs dat Jack zo goed bezig was. Verder heeft deze man natuurlijk een hele goede kijk op het voetbal, weet hij met mensen goed te communiseren, en heeft hij een eigen makelaars kantoor.

Verder zie ik hierboven staan dat iemand zegt " wederom" een rare beslissing van Carlos, willen die mensen wel realiseren dat zins Carlos de scepter zwaait we ver, heel ver boven onze stand leven positioneel op de ranglijst, en dat we het beste jaar hebben gedraait ooit onder zijn bewind als technisch directeur.


Nog nooit heeft onze club met de aanwezige financiele middelen zoveel bereikt, en nog steeds worden beslissingen van Carlos en jacco bediscuseert.
Ik weet niet wat er alsnog beter moet om die mensen wat meer credit te geven.....
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Curva schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Raar dat men dit een vreemde 'move' van Carlos vind. Jack is al jaren actief als scout, en doet dit wonderwel fantastisch, athans als ik de woorden van Leen Looijen mag geloven, die vertelde me onlangs dat Jack zo goed bezig was. Verder heeft deze man natuurlijk een hele goede kijk op het voetbal, weet hij met mensen goed te communiseren, en heeft hij een eigen makelaars kantoor.

Verder zie ik hierboven staan dat iemand zegt " wederom" een rare beslissing van Carlos, willen die mensen wel realiseren dat zins Carlos de scepter zwaait we ver, heel ver boven onze stand leven positioneel op de ranglijst, en dat we het beste jaar hebben gedraait ooit onder zijn bewind als technisch directeur.


Nog nooit heeft onze club met de aanwezige financiele middelen zoveel bereikt, en nog steeds worden beslissingen van Carlos en jacco bediscuseert.
Ik weet niet wat er alsnog beter moet om die mensen wat meer credit te geven.....
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Keezer »

W.V.W.3 schreef:
Curva schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Raar dat men dit een vreemde 'move' van Carlos vind. Jack is al jaren actief als scout, en doet dit wonderwel fantastisch, athans als ik de woorden van Leen Looijen mag geloven, die vertelde me onlangs dat Jack zo goed bezig was. Verder heeft deze man natuurlijk een hele goede kijk op het voetbal, weet hij met mensen goed te communiseren, en heeft hij een eigen makelaars kantoor.

Verder zie ik hierboven staan dat iemand zegt " wederom" een rare beslissing van Carlos, willen die mensen wel realiseren dat zins Carlos de scepter zwaait we ver, heel ver boven onze stand leven positioneel op de ranglijst, en dat we het beste jaar hebben gedraait ooit onder zijn bewind als technisch directeur.


Nog nooit heeft onze club met de aanwezige financiele middelen zoveel bereikt, en nog steeds worden beslissingen van Carlos en jacco bediscuseert.
Ik weet niet wat er alsnog beter moet om die mensen wat meer credit te geven.....
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
Jack heeft blijkbaar met zijn voorgaande scoutings activiteiten veel indruk gemaakt op Carlos en co. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken... Dat weten we pas al hij er een tijdje zit. Vooralsnog ben ik er alleen maar blij mee dat een held als Jack nu een belangrijk deel uit gaat maken van de staf.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door tja »

hupie schreef:Toch heb ik wel enige twijfels bij de Gier. Ik denk wel dat hij capaciteiten heeft voor het beroep van hoofdscout, maar hij hij heeft ook een eigen bedrijf. Ik denk dat dit namelijk een full time job behoort te ziin, en dat kan niet als je nog andere functies hebt. Maar toch veel succes Jack, we zullen zien waar je in de winterstop mee voor de dag komt? Als het maar iets beters is dan die Ierse/schotse rechtsback van deze zomer wiens naam ik al weer vergeten ben.
Er staat toch ook dat Jack full time in dienst komt van NEC?

En spelers die we in de winterstop zouden aantrekken zijn nog steeds gescout onder verantwoordelijkheid van Looijen. De Gier komt pas op 1 januari in functie als hoofdscout en een speler die je in de winterstop aantrekt moet nu al op je lijstje staan.

Nu al kritiek hebben lijkt me zinloos. Tot nu toe hebben bijna alle beslissingen van Aalbers goed uitgepakt dus laten we Aalbers wat meer krediet geven. En ook Jack verdient meer krediet op basis van het verleden, ook al waren dat voornamelijk prestaties als speler.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

tja schreef:
hupie schreef:Toch heb ik wel enige twijfels bij de Gier. Ik denk wel dat hij capaciteiten heeft voor het beroep van hoofdscout, maar hij hij heeft ook een eigen bedrijf. Ik denk dat dit namelijk een full time job behoort te ziin, en dat kan niet als je nog andere functies hebt. Maar toch veel succes Jack, we zullen zien waar je in de winterstop mee voor de dag komt? Als het maar iets beters is dan die Ierse/schotse rechtsback van deze zomer wiens naam ik al weer vergeten ben.
Er staat toch ook dat Jack full time in dienst komt van NEC?

En spelers die we in de winterstop zouden aantrekken zijn nog steeds gescout onder verantwoordelijkheid van Looijen. De Gier komt pas op 1 januari in functie als hoofdscout en een speler die je in de winterstop aantrekt moet nu al op je lijstje staan.

Nu al kritiek hebben lijkt me zinloos. Tot nu toe hebben bijna alle beslissingen van Aalbers goed uitgepakt dus laten we Aalbers wat meer krediet geven. En ook Jack verdient meer krediet op basis van het verleden, ook al waren dat voornamelijk prestaties als speler.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten