Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Nijmegen0413 »

Nummer 11 schreef:
vr 29 mar 2019, 22:50
Het valt me ook op dat er vanaf de tribune geen massale afkeer tegen de Gier is. Wat een paar doelpunten tegen Vitesse al niet kan doen.
Op 080 hebben ze een zwak voor zeer beperkte vakmensen.
Zo wordt een van onze meest beperkte spelers (Wolters) constant toegezongen en is de slechte trainer ooit ook week in week uit toegezongen.
Leuk dat ze lief en aardig zijn buiten het veld, maar waar ze voor onder contract staan is ver onder de maat.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Drama coach in optima forma. En het ergste is,al je concurrenten verliezen of spelen gelijk dus je hebt gewoon nog alle kans om in de NC te komen.Ik moet er niet aan denken,hoop dat deze competitie er heel snel op zit en Jack wordt ontslagen.Mijn god,die wissels weer,wat een flapdrol eerste klas,deze man snapt er werkelijk geen ene reet van.Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen onder een nieuw bewind, trainers-kerkhof of niet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11769
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Wat een puinbak is NEC toch geworden.

Zico
Berichten: 1030
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Zico »

Het is echt heel triest en het doet serieus pijn om je cluppie zo te zien. Daarom is het ook zo belangrijk dat er echt grondig gekeken wordt waarom het zo'n verschrikkelijk kansloos zooitje is geworden de laatste 5 jaar. Mijn verklaring is denk ik wel duidelijk, ik blijf me niet herhalen, maar als NEC niet als de sodemieter weer een gewone club wordt waar professionals -in alle rust en onafhankelijkheid- het beleid kunnen maken, zie ik het heel somber in voor NEC (zie ook NAC dit seizoen).

De Gier kan ik niet meer serieus nemen. Na zijn lange ballen tactiek (zonder aanspeelpunt en zonder kopsterke mensen) tegen Sparta nu weer een drama opstelling. Natuurlijk was die scheids dramatisch, maar dit is de KK divisie. Je zit in een opleidingscompetetie voor beloftes en scheidsrechters. Dan hadden we er maar niet zo'n zooitje van moeten maken. De Gier kan beter eens goed in de spiegel kijken. Net als de hele club trouwens

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7134
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Zico schreef:
za 30 mar 2019, 09:05
Het is echt heel triest en het doet serieus pijn om je cluppie zo te zien. Daarom is het ook zo belangrijk dat er echt grondig gekeken wordt waarom het zo'n verschrikkelijk kansloos zooitje is geworden de laatste 5 jaar. Mijn verklaring is denk ik wel duidelijk, ik blijf me niet herhalen, maar als NEC niet als de sodemieter weer een gewone club wordt waar professionals -in alle rust en onafhankelijkheid- het beleid kunnen maken, zie ik het heel somber in voor NEC (zie ook NAC dit seizoen).

De Gier kan ik niet meer serieus nemen. Na zijn lange ballen tactiek (zonder aanspeelpunt en zonder kopsterke mensen) tegen Sparta nu weer een drama opstelling. Natuurlijk was die scheids dramatisch, maar dit is de KK divisie. Je zit in een opleidingscompetetie voor beloftes en scheidsrechters. Dan hadden we er maar niet zo'n zooitje van moeten maken. De Gier kan beter eens goed in de spiegel kijken. Net als de hele club trouwens
In hoeveel spiegels moet er nog gekeken worden? Na de laatste grote reorganisatie was het toch allemaal voor de bakker?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Heumen »

Jack, Pothuisen, Muslu en Babos. Mogen alle weg.

Met de spelers die vaak basis hebben gestaan hoeven alleen: Mike, Okita, Druijf, Buijs, Kvida en Bossaerts blijfen. Waarvan er dus 2 gekocht moeten worden. omdat ze nu gehuurd zijn Wat verdomt moeilijk word. Ik snap nog steeds niet waarom er niet meer jeugd speelt. Er moeten toch beter backs in de jeugd zijn dan dat er nu opgesteld worden. Een slechtere trainer dan Anton Janssen leek mij moeilijk te vinden maar nu gaat ook Jack alleen maar op de lange bal spelen. Tijd voor een Brood Faber Vloet of Pastoor type. Bogers voldoet daar ook perfect aan. Een saaie zonder uit straling trainer, die alles simpel houd en punten pakt.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Faber en Pastoor gauw doorstrepen. Faber een door en door verwend PSV kereltje met een air van een windmolen, is nergens geslaagd (NEC en Groningen) over Pastoor (overal weggestuurd (NEC - AZ - Sparta) een vriendje van een nog grotere min kuukel GertJan Verbeek.
De Gier vroeger een leuk spitsje maar net als alle andere spitsen, geen trainer/coach. En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal. Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Legendario »

Heumen schreef:
za 30 mar 2019, 16:59
Jack, Pothuisen, Muslu en Babos. Mogen alle weg.

Met de spelers die vaak basis hebben gestaan hoeven alleen: Mike, Okita, Druijf, Buijs, Kvida en Bossaerts blijfen. Waarvan er dus 2 gekocht moeten worden. omdat ze nu gehuurd zijn Wat verdomt moeilijk word. Ik snap nog steeds niet waarom er niet meer jeugd speelt. Er moeten toch beter backs in de jeugd zijn dan dat er nu opgesteld worden. Een slechtere trainer dan Anton Janssen leek mij moeilijk te vinden maar nu gaat ook Jack alleen maar op de lange bal spelen. Tijd voor een Brood Faber Vloet of Pastoor type. Bogers voldoet daar ook perfect aan. Een saaie zonder uit straling trainer, die alles simpel houd en punten pakt.
Wat doet Muslu fout dat hij wegmoet?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

vak Oost schreef:
za 30 mar 2019, 22:05
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders wat wel betaalbaar is.
Alles komt goed !!

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

vak Oost schreef:
za 30 mar 2019, 22:05
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders.
Maar als ik zo 5 trainers bij ons kan opnoemen die door het ijs zijn gezakt, dan weet ik toch zeker dat ik daar een mooie Tesla van kan overhouden. Als je eredivisie wil spelen moet je niet met De Gier aankomen dat mag toch duidelijk zijn. Ook niet met Pastoor, met Anton Janssen, met Hyballa of onze vriend Lijnders. Je kunt het niet betalen? Speel dan geen eredivisie.......

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Demtsjenko »

Waarom toch altijd weer hyballa wordt genoemd... wat mij beftreft een van de beter trainers van NEC... jammer dat hij een verschrikkelijk slechte selectie onder z’n hoede kreeg... enige fout die hij heeft genaakt is dat hij op een bepaald moment z’n tactiek overboord gooide... daarna ging het slechter, niet beter...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Demtsjenko schreef:
zo 31 mar 2019, 09:05
Waarom toch altijd weer hyballa wordt genoemd... wat mij beftreft een van de beter trainers van NEC... jammer dat hij een verschrikkelijk slechte selectie onder z’n hoede kreeg... enige fout die hij heeft genaakt is dat hij op een bepaald moment z’n tactiek overboord gooide... daarna ging het slechter, niet beter...
Hyballa was een potentaat, waarbij het wachten was tot de resultaten tegen gingen vallen zodat de selectie hem kon laten vallen.Met meerdere spelers een zeer slechte verhouding.Dat speelde meer dan zijn zwakke tactische verhaal.Maar eens dat hij een bagger selectie had,vele malen slechter dat wat er nu rondloopt kan je nagaan hoe beroerd De Gier het doet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jack de Gier

Bericht door Kanchelskis »

Demtsjenko schreef:
zo 31 mar 2019, 09:05
Waarom toch altijd weer hyballa wordt genoemd... wat mij beftreft een van de beter trainers van NEC... jammer dat hij een verschrikkelijk slechte selectie onder z’n hoede kreeg... enige fout die hij heeft genaakt is dat hij op een bepaald moment z’n tactiek overboord gooide... daarna ging het slechter, niet beter...
En zijn temperamentje in combinatie met zo'n Duits accent roept niet snel warme gevoelens op bij ons Nederlanders, terwijl het ook gewoon een sympathieke man was. Dat heeft hem ook parten gespeeld.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15966
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

:withstupid:

We zijn nou eenmaal allergisch voor schreeuwende duitsers.....

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7134
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 23:13
vak Oost schreef:
za 30 mar 2019, 22:05
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders.
Maar als ik zo 5 trainers bij ons kan opnoemen die door het ijs zijn gezakt, dan weet ik toch zeker dat ik daar een mooie Tesla van kan overhouden. Als je eredivisie wil spelen moet je niet met De Gier aankomen dat mag toch duidelijk zijn. Ook niet met Pastoor, met Anton Janssen, met Hyballa of onze vriend Lijnders. Je kunt het niet betalen? Speel dan geen eredivisie.......
Zo mooi zijn Tesla’s niet en daarbij zijn ze niet milieuvriendelijk. Productie en verwerking na gebruik is zwaar milieubelastend. Zolang er geen betere en schonere technologie is voor het produceren van accu’s, waarbij geen zeldzame stoffen moeten ontgonnen worden, en zolang productie van de auto en accu zorgt voor erg veel CO2-uitstoot (meer dan van een conventionele auto), heeft de aankoop van een elektrische auto weinig zin. Het maakt je niet tot een ecologisch verantwoorde bestuurder. Als je echt een auto nodig hebt, koop je voorlopig beter een energiezuinige benzinewagen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16589
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

jetipo schreef:
zo 31 mar 2019, 11:24
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 23:13
vak Oost schreef:
za 30 mar 2019, 22:05
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders.
Maar als ik zo 5 trainers bij ons kan opnoemen die door het ijs zijn gezakt, dan weet ik toch zeker dat ik daar een mooie Tesla van kan overhouden. Als je eredivisie wil spelen moet je niet met De Gier aankomen dat mag toch duidelijk zijn. Ook niet met Pastoor, met Anton Janssen, met Hyballa of onze vriend Lijnders. Je kunt het niet betalen? Speel dan geen eredivisie.......
Zo mooi zijn Tesla’s niet en daarbij zijn ze niet milieuvriendelijk. Productie en verwerking na gebruik is zwaar milieubelastend. Zolang er geen betere en schonere technologie is voor het produceren van accu’s, waarbij geen zeldzame stoffen moeten ontgonnen worden, en zolang productie van de auto en accu zorgt voor erg veel CO2-uitstoot (meer dan van een conventionele auto), heeft de aankoop van een elektrische auto weinig zin. Het maakt je niet tot een ecologisch verantwoorde bestuurder. Als je echt een auto nodig hebt, koop je voorlopig beter een energiezuinige benzinewagen.
:withstupid: Doe mij maar een 4.7 liter V8. Broemmmmmm
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:
zo 31 mar 2019, 10:17
:withstupid:

We zijn nou eenmaal allergisch voor schreeuwende duitsers.....
Ik zou als speler uberhaupt allergisch zijn voor schreeuwende trainers.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 23:13
vak Oost schreef:
za 30 mar 2019, 22:05
Vespared schreef:
za 30 mar 2019, 20:16
En het is zo eenvoudig; benoem een doorgewinterde trainer die gepokt en gemazzeld is in het topvoetbal.
Heus dat is de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt hoeveel de meerwaarde van je selectie wordt.
Ik wil thuis ook wel een tesla voor de deur hebben maar als ik hem niet betalen kan dan wordt iets anders.
Maar als ik zo 5 trainers bij ons kan opnoemen die door het ijs zijn gezakt, dan weet ik toch zeker dat ik daar een mooie Tesla van kan overhouden.
Als je eredivisie wil spelen moet je niet met De Gier aankomen dat mag toch duidelijk zijn.
Ook niet met Pastoor, met Anton Janssen, met Hyballa of onze vriend Lijnders. Je kunt het niet betalen? Speel dan geen eredivisie.......
Je wilt lekker jaren lang anoniem als grijs muisje bivakeren in de juup ? De succesvolle trainers die NEC heeft gehad kan je op 1 hand tellen
en daarnaast is een trainer ook deels afhankelijk van zijn materiaal op het veld ...
Toen het vernieuwde stadion werd geopend leek het alsof in eens alles mogelijk was maar dat was achteraf schone schijn ...
En sindsdien zakken we alleen nog maar verder weg in het moeras van knutselige hulp grepen en nieuwe hoop op betere tijden.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32934
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Dijkstra centraal achterin en Labylle koste wat kost op het middenveld laten staan.. :jestera:
Ik kan alleen nog maar lachen om deze vent, wat een aanfluiting.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

bbq

Re: Jack de Gier

Bericht door bbq »

Dijkstra speelde anders prima centraal achterin na de rode kaart. Op het middenveld is hij altijd maar op zoek naar zijn positie.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Gisteren zag ik bij AJAX-PSV Louis v. Gaal gezellig met Marcel Boekhoorn op de tribune zitten. Het zal toch niet......

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Brabander schreef:
ma 01 apr 2019, 08:24
Gisteren zag ik bij AJAX-PSV Louis v. Gaal gezellig met Marcel Boekhoorn op de tribune zitten. Het zal toch niet......
Ja vast wel.
Het zal een droom voor vGaal zijn in de goffert te werken, niet voor niets heeft hij Feyenoord afgezegd.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

De Kletskop schreef:
ma 01 apr 2019, 08:56
Brabander schreef:
ma 01 apr 2019, 08:24
Gisteren zag ik bij AJAX-PSV Louis v. Gaal gezellig met Marcel Boekhoorn op de tribune zitten. Het zal toch niet......
Ja vast wel.
Het zal een droom voor vGaal zijn in de goffert te werken, niet voor niets heeft hij Feyenoord afgezegd.
Boekhoorn heeft hem vrijkaartjes voor de dierentuin gegeven.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7134
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Brabander schreef:
ma 01 apr 2019, 08:24
Gisteren zag ik bij AJAX-PSV Louis v. Gaal gezellig met Marcel Boekhoorn op de tribune zitten. Het zal toch niet......
Inderdaad...niet.

Maar misschien als adviseur?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten