Jack de Gier
Re: Jack de Gier
Jack heeft het bij ons niet goed gedaan, maar bij Go Ahead wel. Laten we een clubheld als Jack de Gier niet laten vallen omdat hij in ons trainerskerkhof niet geslaagd is. Ik vind het ontslag van hem én Anton Jansen toen best terecht. Maar het blijven voor mij clubhelden en verdienen daarmee respect. Ik gun Jack een mooie club.
Clubhelden zeker als voetballer, maar als trainer heb ik ze zelden slechter meegemaakt. Laat maar lekker naar een concurrent gaan.Polleke schreef: ↑di 26 jan 2021, 15:04Jack heeft het bij ons niet goed gedaan, maar bij Go Ahead wel. Laten we een clubheld als Jack de Gier niet laten vallen omdat hij in ons trainerskerkhof niet geslaagd is. Ik vind het ontslag van hem én Anton Jansen toen best terecht. Maar het blijven voor mij clubhelden en verdienen daarmee respect. Ik gun Jack een mooie club.
Eens(Y)
-
- Contacteer:
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze bij de Eagles al na een half jaar klaar waren met hem?Polleke schreef: ↑di 26 jan 2021, 15:04Jack heeft het bij ons niet goed gedaan, maar bij Go Ahead wel. Laten we een clubheld als Jack de Gier niet laten vallen omdat hij in ons trainerskerkhof niet geslaagd is. Ik vind het ontslag van hem én Anton Jansen toen best terecht. Maar het blijven voor mij clubhelden en verdienen daarmee respect. Ik gun Jack een mooie club.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze bij Nec daar zoveel tijd voor nodig hebben gehad ?
Wilco zelf had in december van 2018, een half jaar na de komst van Jack en twee weken na het afscheid van Oversier, de technische staf, Jack de Gier incluis, nauwgezet geëvalueerd en daar rolde een gematigd positief oordeel uit.
Dan was het 2 jaar geleden al vrij duidelijk dat Wilco op technisch gebied volkomen ongeschikt is.
Ruim 2 jaar later zit ie nog steeds td te spelen.....dat verklaard dat we in de huidige situatie verkeren.
Ruim 2 jaar later zit ie nog steeds td te spelen.....dat verklaard dat we in de huidige situatie verkeren.
-
- Contacteer:

Zou niet weten waarom je niet gewoon via teams of zoom met kandidaten kan spreken, ik doe al 10 maanden niet anders.
Daarnaast, scouten op basis van een dvd'tje heeft Wilco ook geen moeite mee, of denk jij dat Ondaan en Janga zijn gehuurd na jarenlang intensief te zijn gescout ?
Daarnaast, scouten op basis van een dvd'tje heeft Wilco ook geen moeite mee, of denk jij dat Ondaan en Janga zijn gehuurd na jarenlang intensief te zijn gescout ?
- Nummer 11
- Contacteer:
Is de zelfopgelegde deadline niet allang verstreken ondertussen?
Dat is een heel flexibele deadline.
Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Anton Janssen, die had ook niet een al te beste selectie volgens mij. Ik blijf het jammer vinden dat deze NEC-mannen niet meer bij NEC in beeld zijn of worden betrokken.
Zo denk ik ook nog vaak aan Cees Lok en Arno Arts!
Ik wens hem het beste!
Anton Janssen, die had ook niet een al te beste selectie volgens mij. Ik blijf het jammer vinden dat deze NEC-mannen niet meer bij NEC in beeld zijn of worden betrokken.
oud spelers die meerwaarde hebben is prima,Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
maar het moet geen doel op zich worden/zijn.
niet elke oud speler heeft toegevoegde waarde na zijn actieve loopbaan.
Het blijft toch je club.
-
- Contacteer:
De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
-
- Contacteer:
Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
- Legendario
- Contacteer:
Snap eigenlijk niet waarom Potje dat toen liet schieten voor een baan als assistent. Team manager paste hem veel beter.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:32Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Een Nijmegenaar maakt zelf wel uit waar hij geboren wordt.
Klopt Moes doet het prima, maar z'n aanstelling was wel op sentiment naar de supporters.Legendario schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:35Snap eigenlijk niet waarom Potje dat toen liet schieten voor een baan als assistent. Team manager paste hem veel beter.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:32Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Pothuizen heb ik daar nog wel over gesproken. Die vond dat ook leuk, maar weinig uitdaging.
Is tegenwoordig ook een brave huisvader en wilde ook wel wat serieuzer genomen worden dan 'Hee Potje, baco'tje!'.
Heeft het naar z'n zin in middelaar en loopt veel bij de treffers rond.
De overeenkomst is dat ze alle vier als trainer weinig hebben klaargemaakt en ook nergens meer op niveau aan de bak zijn gekomen.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Behalve Tiel, maar Moes zal wel een keer z'n sos hebben gejatzoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:32Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!

Eens(Y)
Leuk voor hem dat ie FC Den Bosch mag trainen. Of ie er verstandig aan doet? Geen idee.
-
- Contacteer:
Kun jij mij aangeven waar ik zijn werkzaamheden bekritiseer? Lukt je niet.bertje schreef: ↑vr 29 jan 2021, 11:21Behalve Tiel, maar Moes zal wel een keer z'n sos hebben gejatzoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:32Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Zo denk ik ook nog vaak aan Cees Lok en Arno Arts!![]()

Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
Ik ben het met je eens hoor, hij moet ook niet aan je sos komen!Tiel schreef: ↑ma 01 feb 2021, 14:30Kun jij mij aangeven waar ik zijn werkzaamheden bekritiseer? Lukt je niet.bertje schreef: ↑vr 29 jan 2021, 11:21Behalve Tiel, maar Moes zal wel een keer z'n sos hebben gejatzoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 15:32Maar over Moes is iedereen tevreden.De job die hij heeft past uitstekend bij hem.burp schreef: ↑do 28 jan 2021, 14:32Muslu eigenlijk ook nog.zoete aardbei schreef: ↑do 28 jan 2021, 11:43De laatste stuiptrekkingen van Oversier.Niets met kennis ,ervaring te maken maar om ons rustig te houden.Populistische aanstelling,over Pothuizen moeten we het maar helemaal niet hebben.Brabander schreef: ↑do 28 jan 2021, 08:59Jack, sympathieke man die het hier niet heeft kunnen maken, mede door de combinatie met clown Pothuizen.
Ik wens hem het beste!
Zo denk ik ook nog vaak aan Cees Lok en Arno Arts!![]()
![]()

Eens(Y)