Ruud Boymans

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door necnmgn »

DJTEEF! schreef:Boymans heeft op de momenten dat hij meedeed laten zien dat hij iets toevoegt, maar was vaker niet dan wel fit. Van Falkenburg verwachtte ik veel, maar die heeft (op een enkele mooie aanname na) niets functioneels laten zien. Kortom: Ik heb bij beide spelers mijn twijfels.
Hele logische conclusie denk ik!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Gerard Lopez »

Boymans moet NEC echt niet nemen.....het is al niet super als ie speelt en dan speelt ie ook nog maar eens 30% van de wedstrijden....daar heb je gewoon veel te weinig aan
When Wilco talks, people listen!

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Poort5 »

Gerard Lopez schreef:Boymans moet NEC echt niet nemen.....het is al niet super als ie speelt en dan speelt ie ook nog maar eens 30% van de wedstrijden....daar heb je gewoon veel te weinig aan
:withstupid:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Pol »

Gerard Lopez schreef:Boymans moet NEC echt niet nemen.....het is al niet super als ie speelt en dan speelt ie ook nog maar eens 30% van de wedstrijden....daar heb je gewoon veel te weinig aan
Het is misschien nog niet super geweest en hij heeft pech met blessures, maar wat een verademing in vergelijking met Platje. Tenzij NEC een ander alternatief voorhanden heeft zou ik erg blij zijn als NEC Boymans kan vast leggen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door SanderNEC »

Als Carlos maar niet met Jack Tuyp aan komt zetten :crazy:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
rada
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 apr 2012, 10:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door rada »

Het probleem van NEC is dat ze geen spitsentrainer hebben.Je kunt alles zeggen over trainers als Jack de Gier of Patrick Kluivert,maar zij zijn wel in staat om een spits de fijne kneepjes van het vak te leren.Hoe beweeg ik zodat ik net die seconde vrij sta in de 16 zodat ik hem op goal kan schieten of koppen.Hoe gebruik ik mijn lichaam zodat ik net een seconde langer de bal kan vasthouden zodat mijn medespelers kunnen aansluiten.Platje heeft geen van deze kwaliteiten.Hij sleurt werkt hard gaat diep maar is niet koelbloedig.Dat zou in principe geen probleem hoeven zijn.Kijk maar naar Michael Owen.Maar Owen was wel scherp voor de goal

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door SanderNEC »

rada schreef:Het probleem van NEC is dat ze geen spitsentrainer hebben.Je kunt alles zeggen over trainers als Jack de Gier of Patrick Kluivert,maar zij zijn wel in staat om een spits de fijne kneepjes van het vak te leren.Hoe beweeg ik zodat ik net die seconde vrij sta in de 16 zodat ik hem op goal kan schieten of koppen.Hoe gebruik ik mijn lichaam zodat ik net een seconde langer de bal kan vasthouden zodat mijn medespelers kunnen aansluiten.Platje heeft geen van deze kwaliteiten.Hij sleurt werkt hard gaat diep maar is niet koelbloedig.Dat zou in principe geen probleem hoeven zijn.Kijk maar naar Michael Owen.Maar Owen was wel scherp voor de goal
Denk dat Rene van Rijswijk graag voor die baan open staat.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11767
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door DJTEEF! »

necnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Boymans heeft op de momenten dat hij meedeed laten zien dat hij iets toevoegt, maar was vaker niet dan wel fit. Van Falkenburg verwachtte ik veel, maar die heeft (op een enkele mooie aanname na) niets functioneels laten zien. Kortom: Ik heb bij beide spelers mijn twijfels.
Hele logische conclusie denk ik!
Falkenburg heeft mijn twijfels weggenomen. Ze hadden vanmiddag net zo goed mij op een stoel in de middencirkel kunnen zetten.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door necnmgn »

DJTEEF! schreef:
necnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Boymans heeft op de momenten dat hij meedeed laten zien dat hij iets toevoegt, maar was vaker niet dan wel fit. Van Falkenburg verwachtte ik veel, maar die heeft (op een enkele mooie aanname na) niets functioneels laten zien. Kortom: Ik heb bij beide spelers mijn twijfels.
Hele logische conclusie denk ik!
Falkenburg heeft mijn twijfels weggenomen. Ze hadden vanmiddag net zo goed mij op een stoel in de middencirkel kunnen zetten.
Ook die van mij... Echt niet meer opstellen, wat een lamlul!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Pol »

Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door eniesee-elst »

Pol schreef:Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.
Nog vaker geblesseerd dan een Demouge. Laat dus maar zitten anders speel je alsnog een heel seizoen met Platje in de punt.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door T.I.G.O. »

eniesee-elst schreef:
Pol schreef:Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.
Nog vaker geblesseerd dan een Demouge. Laat dus maar zitten anders speel je alsnog een heel seizoen met Platje in de punt.
Risico om boymans te halen? Zeker, maar als je geen
Risico wilt lopen en zekerheid wilt laat dan platje maar staan en
Je weet wat je kunt verwachten.
Een fitte boymans is beter dan demouge en voor ons een hele goeie en
Dat hebben we kunnen zien met eigen ogen

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door eniesee-elst »

T.I.G.O. schreef:
eniesee-elst schreef:
Pol schreef:Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.
Nog vaker geblesseerd dan een Demouge. Laat dus maar zitten anders speel je alsnog een heel seizoen met Platje in de punt.
Risico om boymans te halen? Zeker, maar als je geen
Risico wilt lopen en zekerheid wilt laat dan platje maar staan en
Je weet wat je kunt verwachten.
Een fitte boymans is beter dan demouge en voor ons een hele goeie en
Dat hebben we kunnen zien met eigen ogen
Wanneer je Boymans haalt laat je indirect ook Platje staan. 18 wedstrijden in 3 seizoenen, zegt genoeg.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Vak-O-Side »

T.I.G.O. schreef:
eniesee-elst schreef:
Pol schreef:Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.
Nog vaker geblesseerd dan een Demouge. Laat dus maar zitten anders speel je alsnog een heel seizoen met Platje in de punt.
Risico om boymans te halen? Zeker, maar als je geen
Risico wilt lopen en zekerheid wilt laat dan platje maar staan en
Je weet wat je kunt verwachten.
Een fitte boymans is beter dan demouge en voor ons een hele goeie en
Dat hebben we kunnen zien met eigen ogen
Demouge... 7 goals bij een degradatieploeg in een halfjaar noem jij minder dan Boymans? Hele dikke not :withstupid:!

Frankie is van ons!
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Necco »

eniesee-elst schreef:
T.I.G.O. schreef:
eniesee-elst schreef:
Pol schreef:Hoeft zich van Verbeek voorlopig niet bij AZ te melden, mag rustig op zoek naar nieuwe club.
Dan zullen ze daar ook niet de hoofdprijs voor m vragen. Misschien wordt het nog wat.
Nog vaker geblesseerd dan een Demouge. Laat dus maar zitten anders speel je alsnog een heel seizoen met Platje in de punt.
Risico om boymans te halen? Zeker, maar als je geen
Risico wilt lopen en zekerheid wilt laat dan platje maar staan en
Je weet wat je kunt verwachten.
Een fitte boymans is beter dan demouge en voor ons een hele goeie en
Dat hebben we kunnen zien met eigen ogen
Wanneer je Boymans haalt laat je indirect ook Platje staan. 18 wedstrijden in 3 seizoenen, zegt genoeg.
Ja, dat hij lang bankzitter is geweest achter Altidore. En inderdaad ook geblesseerd is geweest. Maar niet zoveel als de cijfers 18 wedstrijden in 3 seizoenen zeggen.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door De Kletskop »

'Boymans vervolgt carrière bij Willem II'

Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:26 juni 2013 om 16:09Categorie:Nieuws

Het uit de Eredivisie gedegradeerde Willem II gaat met AZ-spits Ruud Boymans aan de haal. Volgens Voetbal International heeft de overbodige aanvaller woensdagmiddag een medische keuring in Tilburg.

Boymans hoefde zich dinsdag al niet te melden op de eerste training in Alkmaar. Voor de spits waren ook Eredivisie-clubs PEC Zwolle en NAC Breda in de markt, alsmede het eveneens gedegradeerde VVV-Venlo. Willem II zal Boymans echter gaan huren, als hij de keuring doorstaat.

Aan het einde van het afgelopen seizoen liep Boymans een achillespeesblessure op. De aanvaller was toen op huurbasis actief voor NEC. In zijn AZ-tijd was Boymans ook langdurig geblesseerd.
.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door valkhof »

De Kletskop schreef:
'Boymans vervolgt carrière bij Willem II'

Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:26 juni 2013 om 16:09Categorie:Nieuws

Het uit de Eredivisie gedegradeerde Willem II gaat met AZ-spits Ruud Boymans aan de haal. Volgens Voetbal International heeft de overbodige aanvaller woensdagmiddag een medische keuring in Tilburg.

Boymans hoefde zich dinsdag al niet te melden op de eerste training in Alkmaar. Voor de spits waren ook Eredivisie-clubs PEC Zwolle en NAC Breda in de markt, alsmede het eveneens gedegradeerde VVV-Venlo. Willem II zal Boymans echter gaan huren, als hij de keuring doorstaat.

Aan het einde van het afgelopen seizoen liep Boymans een achillespeesblessure op. De aanvaller was toen op huurbasis actief voor NEC. In zijn AZ-tijd was Boymans ook langdurig geblesseerd.
.
toch wel jammer eigelijk, want een fitte boymans is voorons een goede spits, maar hij is nooit fit helaas

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Pol »

Zijn de blessures zo chronisch dan? Want wat ik van Boymans gezien heb vond ik hem stukken beter dan Platje, dus of we hebben een nog beter alternatief achter de hand of we hebben geen fiducie in zijn fysieke gesteldheid. Want ik neem aan dat we qua centen en perspectief de strijd met Willem II wel aan kunnen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door mschr »

Hij heeft moeite met trainingsbelasting bij clubs als AZ en NEC. Ik neem aan dat ze bij Willem II minder intensief trainen en dan kan hij zijn wedstrijdjes wel meepakken.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door Mark Ariaans »

Pol schreef:Zijn de blessures zo chronisch dan? Want wat ik van Boymans gezien heb vond ik hem stukken beter dan Platje, dus of we hebben een nog beter alternatief achter de hand of we hebben geen fiducie in zijn fysieke gesteldheid. Want ik neem aan dat we qua centen en perspectief de strijd met Willem II wel aan kunnen.
Willem II huurt, denk dat Aalbers niet opnieuw wilt huren of zo. Al vraag ik me oprecht af of hij binnen nu en twee maanden met een serieus alternatief voor Boymans op de proppen kan komen. Zorgelijk.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11767
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door DJTEEF! »

Ik had mijn twijfels bij Boymans (vanwege zijn fysieke gestelheid), maar ik zou op dit moment niet veel betere en haalbare spitsen kennen. Ik hoop dat Aalbers weet wat hij aan het doen is.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door valkhof »

Mark Ariaans schreef:
Pol schreef:Zijn de blessures zo chronisch dan? Want wat ik van Boymans gezien heb vond ik hem stukken beter dan Platje, dus of we hebben een nog beter alternatief achter de hand of we hebben geen fiducie in zijn fysieke gesteldheid. Want ik neem aan dat we qua centen en perspectief de strijd met Willem II wel aan kunnen.
Willem II huurt, denk dat Aalbers niet opnieuw wilt huren of zo. Al vraag ik me oprecht af of hij binnen nu en twee maanden met een serieus alternatief voor Boymans op de proppen kan komen. Zorgelijk.
idd zorgelijk, maar ik hou hoop, wellicht tegen beter weten in, maar toch.
hoop alleen niet dat we met veredelde spitsen het seizoen gaan starten, want dan kun je wel leuk een talent uit iran halen, maar zonder fatsoenlijke spitsen ervoor zal deze jongen ook een stuk minder renderen. en dan heb je er weinig aan.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door valkhof »

DJTEEF! schreef:Ik had mijn twijfels bij Boymans (vanwege zijn fysieke gestelheid), maar ik zou op dit moment niet veel betere en haalbare spitsen kennen. Ik hoop dat Aalbers weet wat hij aan het doen is.
:withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
Willem II huurt, denk dat Aalbers niet opnieuw wilt huren of zo. Al vraag ik me oprecht af of hij binnen nu en twee maanden met een serieus alternatief voor Boymans op de proppen kan komen. Zorgelijk.

Een spits die om de haverklap geblesseerd raakt is geen serieuze optie. Hierin moet ik Carlos steunen. Een serieus alternatief zijn voormalige Excelsiorspitsen. Fernandez, Van Steensel, Bergkamp. Althans, een realistisch alternatief...

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ruud Boymans

Bericht door valkhof »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:
Willem II huurt, denk dat Aalbers niet opnieuw wilt huren of zo. Al vraag ik me oprecht af of hij binnen nu en twee maanden met een serieus alternatief voor Boymans op de proppen kan komen. Zorgelijk.

Een spits die om de haverklap geblesseerd raakt is geen serieuze optie. Hierin moet ik Carlos steunen. Een serieus alternatief zijn voormalige Excelsiorspitsen. Fernandez, Van Steensel, Bergkamp. Althans, een realistisch alternatief...
dan nog liever een regelmatig gebleseerde boymans

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten