Ádám Hrepka

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1214
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Mook »

Erg jammer dat hij de wedstrijd niet kon beslissen.

Gebruikersavatar
derk
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door derk »

Tja, Hrepka... Ik begin een beetje te begrijpen waarom ze hem rustig willen brengen...

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Strooper »

Je ziet dat hij het talent zeker wel heeft. Komt er helaas nog niet helemaal uit.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door TT »

Sjezus...wat een kans was dat zeg.....die mag je best maken als spits...

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door mitsie »

Hrepka kan aardig ballen..Je moet van hem niet verwachten dat die lekker kan bikkelen. Zo'n type speler is die niet. Fysiek is die niet sterk..
Three Lions on the shirt..

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Bleum »

Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Phoenix »

Bleum schreef:Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
:withstupid:
Zo'n bal moet er gewoon in als spits.
Iemand na zo'n actie meteen afschrijven zal ik niet doen, maar toch zeg ik voorzichtig dat als hij de toekomst van het Hongaarse voetbal moet zijn, dat zelfs NL met v. Basten dan nog kan winnen :tong:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door TT »

Phoenix schreef:
Bleum schreef:Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
:withstupid:
Zo'n bal moet er gewoon in als spits.
Iemand na zo'n actie meteen afschrijven zal ik niet doen, maar toch zeg ik voorzichtig dat als hij de toekomst van het Hongaarse voetbal moet zijn, dat zelfs NL met v. Basten dan nog kan winnen :tong:
Die kans moet er natuurlijk in, maar ik denk dat zo'n jongen niet beter gaat voetballen als 'ie na het missen van zo'n kans wordt uitgefloten door weet ik hoeveel man...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door LT »

Mook schreef:Erg jammer dat hij de wedstrijd niet kon beslissen.
Niet jammer maar gewoon slecht.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door harold »

Bleum schreef:Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
:withstupid: En El-Ak...

En wat betreft Hrepka, ik geef Mschr in deze helemaal gelijk...

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door K03N »

harold schreef:
Bleum schreef:Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
:withstupid: En El-Ak...

En wat betreft Hrepka, ik geef Mschr in deze helemaal gelijk...
Ik hoef die reacties van hem hier niet te lezen :bigcry: iemand die spelers altijd afbrand na 1 wedstrijd, zo triest :bigcry: :bigcry: :bigcry:

DJTEEF!

Re: Ádám Hrepka

Bericht door DJTEEF! »

Strooper schreef:Je ziet dat hij het talent zeker wel heeft. Komt er helaas nog niet helemaal uit.
:withstupid:
Ik denk dat hij best aardig kan ballen, maar de onzekerheid druipt er van af. Misschien komt hier na wat meer speelminuten en een doelpuntje verandering in.

Overigens vond ik Snoyl de MOTM. Mentaal erg sterk van hem!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door mschr »

K03N schreef: Ik hoef die reacties van hem hier niet te lezen :bigcry: iemand die spelers altijd afbrand na 1 wedstrijd, zo triest :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Eh... heb jij dan een oordeel klaar na 3 wedstrijden? Zo ja, verschilt die van die van mij na 1 wedstrijd? Hrepka was ook vandaag dramatisch. Wint geen enkel duel, heeft geen actie en is ook geen killer voor de goal. Wat die wel is, weet ik niet.

Bart
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Bart »

Wat een droeftoeter zeg. :tong: :tong: :tong:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Zittuh! »

mschr schreef:
K03N schreef: Ik hoef die reacties van hem hier niet te lezen :bigcry: iemand die spelers altijd afbrand na 1 wedstrijd, zo triest :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Eh... heb jij dan een oordeel klaar na 3 wedstrijden? Zo ja, verschilt die van die van mij na 1 wedstrijd? Hrepka was ook vandaag dramatisch. Wint geen enkel duel, heeft geen actie en is ook geen killer voor de goal. Wat die wel is, weet ik niet.
Is ook moeilijk een duel winnen als je niet eens een duel aangaat. Hrepka is wel goed in verstoppertje spelen, ik heb niet gezien vandaag....
Siboem..Siboem..!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door K03N »

mschr schreef:
K03N schreef: Ik hoef die reacties van hem hier niet te lezen :bigcry: iemand die spelers altijd afbrand na 1 wedstrijd, zo triest :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Eh... heb jij dan een oordeel klaar na 3 wedstrijden? Zo ja, verschilt die van die van mij na 1 wedstrijd? Hrepka was ook vandaag dramatisch. Wint geen enkel duel, heeft geen actie en is ook geen killer voor de goal. Wat die wel is, weet ik niet.
Hrepka is me tot nu toe niet echt positief opgevallen nee, maar daar gaat het me niet om. En heb je nog iets te zeggen over Janssen? Die jij ook een dramatische voetballer vindt? Speelde goed vandaag.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door mschr »

Vond Janssen niet slecht. Henk Spaan gaat in 'geef mij maar' Het Parool 'lees die krant!' zelfs zo ver om TIm Janssen een 8 te geven: "SInds de oefenwedstrijd vorig jaar in de bossen van Doorwerth tussen Jong Oranje en Oranje onder 20, toen hij stukken beter voetbalde dan de beroemde Collins John, ben ik fan van Tim Janssen. Foppe de Haan ook, want die selecteert Janssen sindsdien voor Jong Oranje. Zijn grootste kwaliteit is weglopen. Donderdag liep hij weg (terug) bij twee centrale verdedigers van FC Twente, kwam vrij, kreeg de bal en schoof hem binnen à la Van Nistelrooy. Met de binnenkant dus. De kleinste kansen schiet hij erin. Weer een spits die Cruijff vast niet goed vindt."

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Jomano »

mschr schreef:Vond Janssen niet slecht.
Dus je vond hem niet goed! :tong:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door K03N »

mschr schreef:Vond Janssen niet slecht. Henk Spaan gaat in 'geef mij maar' Het Parool 'lees die krant!' zelfs zo ver om TIm Janssen een 8 te geven: "SInds de oefenwedstrijd vorig jaar in de bossen van Doorwerth tussen Jong Oranje en Oranje onder 20, toen hij stukken beter voetbalde dan de beroemde Collins John, ben ik fan van Tim Janssen. Foppe de Haan ook, want die selecteert Janssen sindsdien voor Jong Oranje. Zijn grootste kwaliteit is weglopen. Donderdag liep hij weg (terug) bij twee centrale verdedigers van FC Twente, kwam vrij, kreeg de bal en schoof hem binnen à la Van Nistelrooy. Met de binnenkant dus. De kleinste kansen schiet hij erin. Weer een spits die Cruijff vast niet goed vindt."
Maar waarom heb je ervoor gekozen om Janssen af te branden? Een echte spits, werkt hard, technisch... maar jij vind het een lantaarnpaal :roll:

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door RwgT »

Die kans had echt moeten zitten en ik was ook niet echt overtuigd van de rest van zijn spel. Ik ben bang dat dit een beetje hetzelfde verhaal wordt als vorig jaar met Eagles. Hopelijk gaat Hrepka mijn ongelijk bewijzen, maar het blijft sowieso slecht beleid van NEC. Als je spelers huurt, moeten dat spelers zijn die er meteen staan. Hrepka heeft nog veel tijd nodig om hier beter te worden.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Don Corleone »

Roel schreef:Die kans had echt moeten zitten en ik was ook niet echt overtuigd van de rest van zijn spel. Ik ben bang dat dit een beetje hetzelfde verhaal wordt als vorig jaar met Eagles. Hopelijk gaat Hrepka mijn ongelijk bewijzen, maar het blijft sowieso slecht beleid van NEC. Als je spelers huurt, moeten dat spelers zijn die er meteen staan. Hrepka heeft nog veel tijd nodig om hier beter te worden.
die kans had hij moeten maken natuurlijk, maar vond dat hij verder toch vrij redelijk gespeeld had, vooral de 2e helft.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door NEC kampioen »

komt goed met deze jongen. Heeft de laatste maanden met een ernstige blessure gezeten. vind het niet zo gek dat hij nog wat onzeker is..vond het ook jammer van dat fluitconcertje na zijn kans...komt wel. Die gaat nog wel scoren. werkt er iig hard voor...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door mschr »

Kun je me dan verklappen wat dan wel de reden is?

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door Fritske NEC »

Phoenix schreef:
Bleum schreef:Werkt hard, maar maakt vaak verkeerde keuzes. Die achterbal, waar hij een corner had moeten versieren was erg typerend. Enige die voorin nog een beetje gevaarlijk was na de blessurewissels was Worm. Terecht man of the match, hoewel Snoyl ook goed was geweest.
:withstupid:
Zo'n bal moet er gewoon in als spits.
Iemand na zo'n actie meteen afschrijven zal ik niet doen, maar toch zeg ik voorzichtig dat als hij de toekomst van het Hongaarse voetbal moet zijn, dat zelfs NL met v. Basten dan nog kan winnen :tong:
Die jongen komt uit de hongaarse competitie waar gemiddeld 1500 man naar een wedstrijd komt kijken. Dan krijgt hij opeens in een vol stadion 10 seconden de tijd om alleen op de keeper af te gaan. Reken maar dat op dat moment van alles door zijn hoofd spookt. Het is echt niet zo'n makkelijke kans. Je kan beter een verdediger in je nek hebben, dan is de kans "psychologisch" gezien makkelijker.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ádám Hrepka

Bericht door mschr »

jeanknip schreef:Heb je de wedstrijd niet gezien?
Ja en daarom ben ik zeer benieuwd wat je in vredesnaam goed vindt aan de Hongaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten