Kalle Johnsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door JdB »

hupie schreef:Geloof ik de slechtste doelman die ik ooit, als eerste keeper, bij NEC heb gezien (ruim 40 jaar). Heeft wel talent maar laat maar gaan. Snel Room halen :party:
Van Emmerik .. :brancard:

hupie
Berichten: 1672
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door hupie »

JdB schreef:
hupie schreef:Geloof ik de slechtste doelman die ik ooit, als eerste keeper, bij NEC heb gezien (ruim 40 jaar). Heeft wel talent maar laat maar gaan. Snel Room halen :party:
Van Emmerik .. :brancard:

Was volgens mij nooit eerste doelman. Maar Sobczak komt wel in de buurt. Hopelijk komt er wel een snelle vervanging want over een week of 4 begint de competitie!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door mschr »

hupie schreef: Was volgens mij nooit eerste doelman. Maar Sobczak komt wel in de buurt. Hopelijk komt er wel een snelle vervanging want over een week of 4 begint de competitie!

Week of vier alweer? Ik ben nog helemaal niet in de stemming en ben bovendien dan op vakantie... Als dat maar goed gaat komen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Pol »

mschr schreef:
hupie schreef: Was volgens mij nooit eerste doelman. Maar Sobczak komt wel in de buurt. Hopelijk komt er wel een snelle vervanging want over een week of 4 begint de competitie!

Week of vier alweer? Ik ben nog helemaal niet in de stemming en ben bovendien dan op vakantie... Als dat maar goed gaat komen.
In principe kunnen we in maart beginnen, de laatste periode pakken en de play offs winnen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Juul »

mschr schreef: Verklaar je nader. Wat bedoel je? Maakte hij pas fouten, als we kansloos achterstonden? Maakte hij fouten in de wedstrijd die volgde na een nederlaag die veroorzaakt was door Rens en kornuiten en gelukkig leidden die fouten nooit tot een nederlaag? En hoe zie je dat ie een ijzersterke keeper is? Kan een door de zenuwen en stress bevangen keeper een ijzersterke keeper zijn?
Een beetje een opportunistisch Johan Dersken-achtige reactie. Het is makkelijk scoren om een keeper van een gedegradeerde club met een record aantal goals een waardeloze keeper te vinden. In de voorbereiding (zonder stress) speelde hij ijzersterk. Ook in de competitie heeft hij een aantal onmogelijke reddingen gedaan. Maar inmiddels had NEC al 14 wedstrijden niet gewonnen en begon de stress aan zijn zelfverzekerdheid te knagen. Elke tegenaanval was haast een goal en dat lag niet aan hem, maar aan de te ver vooruit geschoven speelstijl rondom Higdon.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef: maar aan de te ver vooruit geschoven speelstijl rondom Higdon.
:eek: heb ik in een ander stadion gezeten?
Ik heb een Higdon gezet die op een eiland ballen in niemandsland stond door te koppen, omdat er niemand aansloot.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:Ik heb een Higdon gezet die op een eiland ballen in niemandsland stond door te koppen, omdat er niemand aansloot.
Dat heb ik ook gezien. Maar op het moment dat de ploeg aansloot en er balverlies was (Vitesse thuis bv) was het meteen raak.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door mschr »

Juul schreef: Een beetje een opportunistisch Johan Dersken-achtige reactie.
Onzin. Ik was benieuwd naar je redenering.
Juul schreef:Het is makkelijk scoren om een keeper van een gedegradeerde club met een record aantal goals een waardeloze keeper te vinden. In de voorbereiding (zonder stress) speelde hij ijzersterk. Ook in de competitie heeft hij een aantal onmogelijke reddingen gedaan. Maar inmiddels had NEC al 14 wedstrijden niet gewonnen en begon de stress aan zijn zelfverzekerdheid te knagen. Elke tegenaanval was haast een goal en dat lag niet aan hem, maar aan de te ver vooruit geschoven speelstijl rondom Higdon.
Je mag hem goed vinden, maar die mening is niet gebaseerd op feiten. Kalle was de op-een-na slechtste keeper in de eredivisie. Op dat van de keeper van de Eagles na, die gehaald werd door ene Johan Hansma, was het percentage reddingen verricht door Kalle het laagste van alle keepers in de eredivisie.

hupie
Berichten: 1672
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door hupie »

Kalle was een prima gozer en een waardeloze keeper. Gaf geen leiding, onzeker, elk afstandsschot ging erin. Waardoor het leek dat elke Jan Doedel die nooit scoorde opeens een werldgoal maakte. Hij heeft wel talent wat nog moet rijpen en dan kan hij er nog wel komen. Snel wat anders, dus altijd beter halen.

DR
Berichten: 4803
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door DR »

JdB schreef:
hupie schreef:Geloof ik de slechtste doelman die ik ooit, als eerste keeper, bij NEC heb gezien (ruim 40 jaar). Heeft wel talent maar laat maar gaan. Snel Room halen :party:
Van Emmerik .. :brancard:
Van Cuijk, Klein Goldewijk.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Danish Dynamite »

Wat een hoop trieste reacties hier weer, maar dat was te verwachten..... :td:

Kalle, succes in Denemarken, laat daar dan maar zien wat je echt in je mars hebt (behalve tegen Brøndby.... :wink: ).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door mschr »

DR schreef:
JdB schreef:
hupie schreef:Geloof ik de slechtste doelman die ik ooit, als eerste keeper, bij NEC heb gezien (ruim 40 jaar). Heeft wel talent maar laat maar gaan. Snel Room halen :party:
Van Emmerik .. :brancard:
Van Cuijk, Klein Goldewijk.
v. Cuijk? v. Cuijk was de held in de uitwedstrijd tegen Brann Bergen!

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door orlando »

mschr schreef:
DR schreef:
JdB schreef:
hupie schreef:Geloof ik de slechtste doelman die ik ooit, als eerste keeper, bij NEC heb gezien (ruim 40 jaar). Heeft wel talent maar laat maar gaan. Snel Room halen :party:
Van Emmerik .. :brancard:
Van Cuijk, Klein Goldewijk.
v. Cuijk? v. Cuijk was de held in de uitwedstrijd tegen Brann Bergen!
En dat was het dan ook wel. Meer heeft die niet laten zien.
In het elftal van afgelopen seizoen zou elke doelman een onvoldoende halen.
Geen enkele speler heeft zijn niveau gehaald.
Ik ben en was geen fan van Aalbers, maar dat alle spelers door de mand vielen, ook al de 2e seizoenshelft van het jaar daarvoor heeft andere oorzaken gehad. Begin nu ook niet weer over taalproblemen, want dat is wel het slechtste argument wat ik tot nu toe gehoord heb.
Het rommelt bij NEC al jaren door de hele organisatie heen, van hoog tot laag werden er verkeerde en onbegrijpelijke beslissingen genomen.
Dat geeft wrijving en dat zie je in de resultaten terug. Ook een elftal met louter Nederlandse spelers zou onder die omstandigheden zijn gedegradeerd.

jbnmgn

Re: Kalle Johnsson

Bericht door jbnmgn »

Beste Kalle
bedankt voor al die doorgelaten balle
het ga je goed in Denemarken

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
De Kletskop schreef:Ik heb een Higdon gezet die op een eiland ballen in niemandsland stond door te koppen, omdat er niemand aansloot.
Dat heb ik ook gezien. Maar op het moment dat de ploeg aansloot en er balverlies was (Vitesse thuis bv) was het meteen raak.
Jamaar dat hebben we zelden gezien, dus je opmerking slaat nergens op.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door TT »

Speler van de maand geworden in Denemarken en verkozen tot beste speler bij Randers dit seizoen, als ik het goed begrepen heb.
Leuk voor die jongen, na zo'n ontzettend kutjaar hier in Nijmegen (waar hij zelf overigens ook debet aan was).

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Keizerstad1994 »

TT schreef:Speler van de maand geworden in Denemarken en verkozen tot beste speler bij Randers dit seizoen, als ik het goed begrepen heb.
Leuk voor die jongen, na zo'n ontzettend kutjaar hier in Nijmegen (waar hij zelf overigens ook debet aan was).
:withstupid:

In potentie gewoon een hele goede keeper.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Sandertjuh85 »

Keizerstad1994 schreef:
TT schreef:Speler van de maand geworden in Denemarken en verkozen tot beste speler bij Randers dit seizoen, als ik het goed begrepen heb.
Leuk voor die jongen, na zo'n ontzettend kutjaar hier in Nijmegen (waar hij zelf overigens ook debet aan was).
:withstupid:

In potentie gewoon een hele goede keeper.
In potentie de beste keeper de we hier in jaren hebben gehad. Mocht deze jongen zn blunders achterwegen laten wordt hij beter dan Cillissen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door LT »

Keizerstad1994 schreef:
TT schreef:Speler van de maand geworden in Denemarken en verkozen tot beste speler bij Randers dit seizoen, als ik het goed begrepen heb.
Leuk voor die jongen, na zo'n ontzettend kutjaar hier in Nijmegen (waar hij zelf overigens ook debet aan was).
:withstupid:

In potentie gewoon een hele goede keeper.
:withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door burp »

Tsja, spelers die het elders goed doen maar hier keihard gefaald hebben dat zie je wel vaker.
Vooral leuk voor henzelf maar schoten wij niks mee op.

Ze hadden in 2010 ook die Vaclík van Basel kunnen halen die gisteren nog in de CL stond tegen Liverpool. Dan hadden we hier nooit van Kalle gehoord.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door Strooper »

burp schreef:Tsja, spelers die het elders goed doen maar hier keihard gefaald hebben dat zie je wel vaker.
Vooral leuk voor henzelf maar schoten wij niks mee op.

Ze hadden in 2010 ook die Vaclík van Basel kunnen halen die gisteren nog in de CL stond tegen Liverpool. Dan hadden we hier nooit van Kalle gehoord.
Vaclik wilde hier geen tweede keeper worden. Als we hem destijds gehaald hadden, dan had weer niemand van Jasper Cillessen gehoord :biggrin:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door burp »

Strooper schreef:
burp schreef:Tsja, spelers die het elders goed doen maar hier keihard gefaald hebben dat zie je wel vaker.
Vooral leuk voor henzelf maar schoten wij niks mee op.

Ze hadden in 2010 ook die Vaclík van Basel kunnen halen die gisteren nog in de CL stond tegen Liverpool. Dan hadden we hier nooit van Kalle gehoord.
Vaclik wilde hier geen tweede keeper worden. Als we hem destijds gehaald hadden, dan had weer niemand van Jasper Cillessen gehoord :biggrin:
:biggrin:

En dachten we nu over Cillessen hetzelfde als bijvoorbeeld Nicolas Skverer.
Om over Joshua wie? maar niet te spreken.
Het kan verkeren.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door illestyl »

LT schreef:
Keizerstad1994 schreef:
TT schreef:Speler van de maand geworden in Denemarken en verkozen tot beste speler bij Randers dit seizoen, als ik het goed begrepen heb.
Leuk voor die jongen, na zo'n ontzettend kutjaar hier in Nijmegen (waar hij zelf overigens ook debet aan was).
:withstupid:

In potentie gewoon een hele goede keeper.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door pjottr »

Wrong time wrong place zullen we maar zeggen over vorig jaar.
Echter, de gigantische ketsers uit bij Roda staan me nog helder op mijn netvlies......

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kalle Johnsson

Bericht door TT »


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten