Jordi Tutuarima

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Jordi Tutuarima

Bericht door Arjan van Hout »

Ja achteraf is het mooi wonen hè Juul

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:Ja achteraf is het mooi wonen hè Juul
:withstupid: bijna iedere club zat destijds achter Roorda aan, ook clubs als AZ en Feyenoord werden aan hem gelinkt. Dat hij zo door het ijs is gezakt had ik ook niet zien aankomen. Bij Bovenberg kan je je wel achter de oren krabben dat zelfs vd Maarel de voorkeur kreeg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31649
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
Eniesee schreef:Ja achteraf is het mooi wonen hè Juul
:withstupid: bijna iedere club zat destijds achter Roorda aan, ook clubs als AZ en Feyenoord werden aan hem gelinkt.
Dat hij zo door het ijs is gezakt had ik ook niet zien aankomen. Bij Bovenberg kan je je wel achter de oren krabben dat zelfs vd Maarel de voorkeur kreeg..
de makke van Roorda is/was dat hij voor geen meter mee verdedigde en Bovenberg net zo goed kon verdedigen als m'n zwager ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door mschr »

Juul schreef:Deze jongen heeft zelfs in de Jupiler league niets te zoeken. Dat geldt tevens voor Yoeri Loen.
Onzin. Volgend seizoen kunnen we Tutuarima en Loen goed gebruiken.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15015
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
Juul schreef:Deze jongen heeft zelfs in de Jupiler league niets te zoeken. Dat geldt tevens voor Yoeri Loen.
Onzin. Volgend seizoen kunnen we Tutuarima en Loen goed gebruiken.
Loen misschien wel, Tutuarima komt denk ik echt te kort.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door burp »

hoopt ondanks einde contract nog op een kans
http://www.omroepgelderland.nl/web/spor ... ij-nec.htm

lijkt me toch niet, hebben ze al een keer gedaan en aantonen dat hij het niveau aan kan heeft hij ook nooit.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door H-Zenkamp »

Maakte tijdens de voorbereiding toch wel wat indruk op mij. Mochten we onverhoopt degraderen zeker een goede optie.
★★

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door Gerher »

Gaat het niet worden hoop ik. Voegt niets toe. Ook in de JL niet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door burp »


Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door mschr »

Man of the Match! Halen die gozer! Aanvallend en verdedigend is hij een klasse beter dan Verdonk. Hij had Langil in de zak en Joppen snelde hij aan alle kanten voorbij.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door LT »

mschr schreef:
za 24 mar 2018, 02:24
Man of the Match! Halen die gozer! Aanvallend en verdedigend is hij een klasse beter dan Verdonk. Hij had Langil in de zak en Joppen snelde hij aan alle kanten voorbij.
:withstupid:

Nijmegen0413
Berichten: 10580
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
za 24 mar 2018, 02:24
Man of the Match! Halen die gozer! Aanvallend en verdedigend is hij een klasse beter dan Verdonk. Hij had Langil in de zak en Joppen snelde hij aan alle kanten voorbij.
Verdonk had de beste rechtsbuiten van de JL (van Mieghem) in zijn zak en is daarnaast positief betrokken bij vrijwel iedere aanval.
Dit heeft ook wel te maken met het abominabele niveau van onze rechterkant, maar ik vind Verdonk met de week beter en belangrijker worden.

Desondanks blijf ik bij mijn punt dat je een linksback en een rechtsback zelf op zou moeten kunnen leiden.
Dan vind ik het erg pijnlijk dat wij daar iemand voor moeten huren (Woudenberg/Verdonk), iemand uit Duitsland voor moeten halen (Formitschow) of een uitgerangeerde clubhopper (Burnet) van stal moeten halen.
Terwijl notabene ex jeugdspelers Loen en Tutuarima het uitstekend doen bij onze concurrenten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:
za 24 mar 2018, 19:55
mschr schreef:
za 24 mar 2018, 02:24
Man of the Match! Halen die gozer! Aanvallend en verdedigend is hij een klasse beter dan Verdonk. Hij had Langil in de zak en Joppen snelde hij aan alle kanten voorbij.
Verdonk had de beste rechtsbuiten van de JL (van Mieghem) in zijn zak en is daarnaast positief betrokken bij vrijwel iedere aanval.
Heb je hem zien achteruitlopen bij die gelijkmaker? En de slechtste man van het veld Van Mieghem kwam 2x alleen voor de keeper...

Nijmegen0413
Berichten: 10580
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
za 24 mar 2018, 20:01
Nijmegen0413 schreef:
za 24 mar 2018, 19:55
mschr schreef:
za 24 mar 2018, 02:24
Man of the Match! Halen die gozer! Aanvallend en verdedigend is hij een klasse beter dan Verdonk. Hij had Langil in de zak en Joppen snelde hij aan alle kanten voorbij.
Verdonk had de beste rechtsbuiten van de JL (van Mieghem) in zijn zak en is daarnaast positief betrokken bij vrijwel iedere aanval.
Heb je hem zien achteruitlopen bij die gelijkmaker? En de slechtste man van het veld Van Mieghem kwam 2x alleen voor de keeper...
Bij de gelijkmaker vond ik dat Golla juist in moest grijpen.
Verder was Van Mieghem de slechtste dankzij Verdonk, niet ondanks.
Tutuarima zijn directe tegenstander gaf zelfs een assist waardoor de Graafschap uit eindelijk 2 punten verloor.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordi Tutuarima

Bericht door mschr »

Triest inderdaad.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten