Michel Breuer

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door rooie »

Wat een onzin zeg, natuurlijk is het tot nu toe in dit seizoen niet veel, maar als je stelt dat het vorig seizoen niks was dan heb je echt gewoon blinde haat naar Breuer. Die man heeft prima gepresteerd en geheel terecht Cmovs uit de basis gehouden. :td:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door illestyl »

denniesee schreef:
illestyl schreef:
Harry Bierdop schreef: Vorig jaar kon het eigenlijk al niet meer..
http://www.hansanders.nl/informatie/158-oogmeting/
Illestyl, jij lag zeker vorig seizoen te slapen op een bed van http://www.beddengigant.nl :wink:
Nou ik kan je vertellen, dat ik spijt hebt dat ik dat niet gedaan heb. :wink:
rooie schreef:Wat een onzin zeg, natuurlijk is het tot nu toe in dit seizoen niet veel, maar als je stelt dat het vorig seizoen niks was dan heb je echt gewoon blinde haat naar Breuer. Die man heeft prima gepresteerd en geheel terecht Cmovs uit de basis gehouden. :td:
:withstupid:

ernie

Re: Michel Breuer

Bericht door ernie »

Nou, ik heb mijn vraag ingestuurd naar N1C voor Breuer vanavond.

"Hallo Michel,

Vind je zelf dat je meer de klassieke verdedigende speelstijl van een Bacary Sagna van Arsenal bezigt, of denk je dat je eerder een opkomende back bent die de speelstijl heeft van, ik noem zomaar een naam, Dani Alves?

Ernst"

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door DJTEEF! »

Goeie!
















:zzz:

ernie

Re: Michel Breuer

Bericht door ernie »

DJTEEF! schreef:Goeie!
















:zzz:

:(

ernie

Re: Michel Breuer

Bericht door ernie »

Hij vond mijn vraag in ieder geval humoristisch. Dat is één ding.

edit: en ik win er nog een NEC dekbedovertrek mee ook! Dat had ik in mijn stoutste dromen nog niet durven hopen.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Janssen »

ernie schreef:Hij vond mijn vraag in ieder geval humoristisch. Dat is één ding.

edit: en ik win er nog een NEC dekbedovertrek mee ook! Dat had ik in mijn stoutste dromen nog niet durven hopen.
Ik vind m totaal misplaatst!!! (dus niet humoristisch)

ernie

Re: Michel Breuer

Bericht door ernie »

Janssen schreef:
ernie schreef:Hij vond mijn vraag in ieder geval humoristisch. Dat is één ding.

edit: en ik win er nog een NEC dekbedovertrek mee ook! Dat had ik in mijn stoutste dromen nog niet durven hopen.
Ik vind m totaal misplaatst!!! (dus niet humoristisch)
Ik niet. Een beetje humor moet kunnen. Breuer vond dat blijkbaar ook, want hij moest er wel om lachen.
Jij was Jan Janssen, de andere deelnemer? :) Jij had ook een leuke vraag, bovenal ook een stuk serieuzer.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Michel Breuer

Bericht door ForzaVakZ »

Breuer is afgeschreven!!!! Wat een prutser

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Michel Breuer

Bericht door jasper491 »

Wanbeleid dat Haitz nog steeds niet speelt. Nee, opa breuer op links centraal..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Mark Ariaans »

Na een dramatische eerste helft tegen Twente herstelde hij zich vorige week nog best aardig, maar vandaag was hij voortdurend zijn directe tegenstander kwijt. Volledig debet aan de eerste goal en wederom totaal het overzicht kwijt bij doelpunt nummer twee. Breuer trekt het echt niet meer. Waar blijft Haitz?

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4915
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Tim Janssen »

zal wel met pension gaan eind dit seizoen, maakt trouwens ook een hele ongeïnteresseerde indruk

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Gerd »

Niet meer opstellen. Lekker op de tribune naast Bovenberg, Roorda en bij Pastoor als hij toevallig een keer komt kijken. :lol:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door bertje »

Ai dit was wel erg pijnlijk, als je het centrum van vandaag vergelijkt met wisgerhof/olsson moet ik toch wel een beetje huilen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9348
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Polleke »

bertje schreef:Ai dit was wel erg pijnlijk, als je het centrum van vandaag vergelijkt met wisgerhof/olsson moet ik toch wel een beetje huilen..
Het is een beetje klaar..... kereltje is te oud en heeft niet meer de wil................

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door bertje »

Polleke schreef:
bertje schreef:Ai dit was wel erg pijnlijk, als je het centrum van vandaag vergelijkt met wisgerhof/olsson moet ik toch wel een beetje huilen..
Het is een beetje klaar..... kereltje is te oud en heeft niet meer de wil................
Als ik ook hoorde wat hij voor de camera zei kan ik inderdaad niets anders concluderen. Hetgene waar we jaren ons makkelijk door handhaafde (sterke verdediging en keeper; al begint de keeper het wel beter te doen) is echt helemaal weg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Janssen »

jasper491 schreef:Wanbeleid dat Haitz nog steeds niet speelt. Nee, opa breuer op links centraal..
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
Echt ONGELOOFLIJK dat Haitz niet speelde. Wat een drama die Breuer..............

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door De Kletskop »

Beschamend dit.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door illestyl »

Maar goed, moet je dit je speler aan doen? Breuer wordt nu wel als het lachertje weggezet, maar neem van mij aan dat hij rechts centraal echt nog wel van waarde kan zijn. Ik vind het wel heel makkelijk om nu Breuer aan te pakken.

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Fransie »

illestyl schreef:Maar goed, moet je dit je speler aan doen? Breuer wordt nu wel als het lachertje weggezet, maar neem van mij aan dat hij rechts centraal echt nog wel van waarde kan zijn. Ik vind het wel heel makkelijk om nu Breuer aan te pakken.
Rechts centraal op de hoofdtribune doe maar. Als iemand slecht speelt mag je dat toch benoemen?
Te traag, geen voetballend vermogen en (het ergste) ongeïnteresseerd.
Dit kan echt niet meer, Bal op het Dak 7.

Haitz erin, maar ik blijf Stuter een mogelijk alternatief vinden.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Janssen »

illestyl schreef:Maar goed, moet je dit je speler aan doen? Breuer wordt nu wel als het lachertje weggezet, maar neem van mij aan dat hij rechts centraal echt nog wel van waarde kan zijn. Ik vind het wel heel makkelijk om nu Breuer aan te pakken.
BTW: Ik riep al voordat de wedstrijd begon dat Haitz ten koste van Breuer moest spelen maar dat terzijde.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door De Kletskop »

illestyl schreef:Maar goed, moet je dit je speler aan doen? Breuer wordt nu wel als het lachertje weggezet, maar neem van mij aan dat hij rechts centraal echt nog wel van waarde kan zijn..
Komt hij daar wel van de grond af, en kan hij daar ineens wel een bal bij een medespeler in de voeten schuiven?
Laat me niet lachen, Breuer is het lachertje van de Eredivisie.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Pol »

Janssen schreef:
illestyl schreef:Maar goed, moet je dit je speler aan doen? Breuer wordt nu wel als het lachertje weggezet, maar neem van mij aan dat hij rechts centraal echt nog wel van waarde kan zijn. Ik vind het wel heel makkelijk om nu Breuer aan te pakken.
BTW: Ik riep al voordat de wedstrijd begon dat Haitz ten koste van Breuer moest spelen maar dat terzijde.
Meen je dat nou??? Gvd, hadden we maar naar jou geluisterd!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door harold »

Janssen schreef:
jasper491 schreef:Wanbeleid dat Haitz nog steeds niet speelt. Nee, opa breuer op links centraal..
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
Echt ONGELOOFLIJK dat Haitz niet speelde. Wat een drama die Breuer..............
:???: Haitz was toch nog niet fit genoeg, of heb ik iets gemist?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Demtsjenko »

breuer laat in dit soort wedstrijden zien dat hij het echt niet meer bij kan benen... volgende wedstrjd moet haitz spelen...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten