Michel Breuer

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Bleum »

Het is dus kiezen voor beter opkomende back of beter verdedigende back. Dan kies ik toch maar voor de beter verdedigende back...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door rooie »

Bleum schreef:Het is dus kiezen voor beter opkomende back of beter verdedigende back. Dan kies ik toch maar voor de beter verdedigende back...
Ik ben het met je eens over de kwaliteiten die je de spelers toeschrijft maar waarom thuis tegen WII een verdedigende back als de aanval niet lekker loopt en Foor bij Platje op zijn rug zit? Tegen Ajax, Feyenoord etc. moet je met Breuer starten, niet tegen WII.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Bleum »

rooie schreef:
Bleum schreef:Het is dus kiezen voor beter opkomende back of beter verdedigende back. Dan kies ik toch maar voor de beter verdedigende back...
Ik ben het met je eens over de kwaliteiten die je de spelers toeschrijft maar waarom thuis tegen WII een verdedigende back als de aanval niet lekker loopt en Foor bij Platje op zijn rug zit? Tegen Ajax, Feyenoord etc. moet je met Breuer starten, niet tegen WII.
Je moet mijn opmerking niet zwart wit zien. Breuer komt ook mee op, alleen minder vaak en minder snel. Als hij alleen maar achterin blijft staan ok, dan snap ik je punt, maar zo is het natuurlijk ook niet. Daarnaast heb je ook te maken met de veldbezetting elders in het elftal. Als Breuer opkomt heeft dat ook consequenties voor andere spelers die posities moeten overnemen. Daarnaast heb je als trainer ook te maken met andere factoren dan tactiek. Als spelers op de training weinig motivatie tonen, kun je ze niet opeens belonen met een basisplek, omdat dat tegen Willem II toevallig mooi uitkomt. Dat kan ook een negatief effect hebben op de groep.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door DR »

Mogelijk dat het komt omdat mijn verwachtingspatroon voor Breuer wat lager ligt, maar ik vond hem zaterdag degelijk voetballen. Weinig echt fouten in tegenstelling tot andere NECérs. Dat er veel ruimte op rechts lag klopt, en dat Breuer daar niet ala Conboy, Amieux of Will daar gebruik van maakte klopt ook. Maar zelfs als een van hen daar gestaan had zou je toch verwachtten dat er af en toe ook een spits op rechtsbuiten zou staan. Ik ben een grote fan van Foor maar zijn positiespel afgelopen zaterdag as voor mij een raadsel. Hij liep de hele eerste helft Roorda op zijn hakken, was nauwelijks op de flank te vinden. Hij kan het wel, zie eerdere wedstrijden, dus het lijkt mij dat hij een specifieke opdracht had meegekregen om dat te doen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Sandertjuh85 »

Breuer zou het voor zijn doen vast aardig doen hoor. Maar ik erger me 90min lang aan die man. Zit echt een tempo van 0 in. Met zo'n back is het lastig een fatsoenlijke aanval over rechts neer te zetten.
Voor mij is het meer in centrale verdediger, alleen hebben we er daar 2 van die beter zijn.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Sandertjuh85 schreef:Breuer zou het voor zijn doen vast aardig doen hoor. Maar ik erger me 90min lang aan die man. Zit echt een tempo van 0 in. Met zo'n back is het lastig een fatsoenlijke aanval over rechts neer te zetten.
Voor mij is het meer in centrale verdediger, alleen hebben we er daar 2 van die beter zijn.
ik helaas ook, moet wel zeggen dat hij tegen willem 2 niet zo snel mogelijk van het veld af ging als dat ie kon.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Arjan van Hout »

Hij is veel beter dan Will op rechtsback. Lijkt me duidelijk

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door TT »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
Sandertjuh85 schreef:Breuer zou het voor zijn doen vast aardig doen hoor. Maar ik erger me 90min lang aan die man. Zit echt een tempo van 0 in. Met zo'n back is het lastig een fatsoenlijke aanval over rechts neer te zetten.
Voor mij is het meer in centrale verdediger, alleen hebben we er daar 2 van die beter zijn.
ik helaas ook, moet wel zeggen dat hij tegen willem 2 niet zo snel mogelijk van het veld af ging als dat ie kon.
Niet zo snel van het veld als dat 'ie kon?? Die begrijp ik effe niet...

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4969
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Bernd »

Eniesee schreef:Hij is veel beter dan Will op rechtsback. Lijkt me duidelijk
:withstupid: Is toch helemaal geen discussie zeg. De man is niet verfijnd, maar draait alleen al op z'n ervaring beter dan Will. Breuer valt me erg mee om eerlijk te zijn. Lekker laten staan.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Sandertjuh85 »

Bernd schreef:
Eniesee schreef:Hij is veel beter dan Will op rechtsback. Lijkt me duidelijk
:withstupid: Is toch helemaal geen discussie zeg. De man is niet verfijnd, maar draait alleen al op z'n ervaring beter dan Will. Breuer valt me erg mee om eerlijk te zijn. Lekker laten staan.
Is geen discussie? Tegen willem 2 thuis is het inderdaad geen discussie. Dan moet Will gewoon spelen.
Natuurlijk moet een back kunnen verderdedigen. Maar in deze wedstrijden zou het fijn zijn als iemand enigzins aan kon vallen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door pjottr »

als je kunt verwachten dat je het spel moet gaan maken tegen zwakkere boreders moet je Wil opstellen.
In alle andere gevallen dat er verdedigd moet worden Breuer laten staan.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door dolle dries »

pjottr schreef:als je kunt verwachten dat je het spel moet gaan maken tegen zwakkere boreders moet je Wil opstellen.
In alle andere gevallen dat er verdedigd moet worden Breuer laten staan.
Foor had gewoon op de rechterkant moeten blijven en later in de wedstrijd george ook. Breuer is verdediger en dat is zijn eerste taak . punt uit

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Sandertjuh85 »

dolle dries schreef:
pjottr schreef:als je kunt verwachten dat je het spel moet gaan maken tegen zwakkere boreders moet je Wil opstellen.
In alle andere gevallen dat er verdedigd moet worden Breuer laten staan.
Foor had gewoon op de rechterkant moeten blijven en later in de wedstrijd george ook. Breuer is verdediger en dat is zijn eerste taak . punt uit
Allemaal prima, maar hij heeft tegen W2 zelden een directe tegenstander gehad. Op papier stond er misschien wel eentje maar hoe veel duels heeft hij nou echt moeten uitvechten?
Dus dan verwacht ik de rest van de tijd dat hij iig nog IETS brengt. Hij hoeft niet 28 keer de achterlijn te halen en een voorzet te geven of 4x scoren. Maar hij brengt nou wel zeer weinig.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door pjottr »

Nee, dan moet Pastoor ingrijpen, Breuer eraf halen voor een extra aanvaller en 1 tegen 1 gaan spelen achterin
ipv Koolwijk, die prima speelde op het middenveld, naar achter te halen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Sandertjuh85 »

pjottr schreef:Nee, dan moet Pastoor ingrijpen, Breuer eraf halen voor een extra aanvaller en 1 tegen 1 gaan spelen achterin
ipv Koolwijk, die prima speelde op het middenveld, naar achter te halen.
jah dat was sowieso 1 van de onbegrijpelijkste wissel ooit. Ik dacht echt dat het een grapje was.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door BIESKE »

Bernd schreef:
Eniesee schreef:Hij is veel beter dan Will op rechtsback. Lijkt me duidelijk
:withstupid: Is toch helemaal geen discussie zeg. De man is niet verfijnd, maar draait alleen al op z'n ervaring beter dan Will. Breuer valt me erg mee om eerlijk te zijn. Lekker laten staan.
hehe.........ik dacht dat ik gek was. Ik was helemaal niet blij met de nieuwe aankoop Breuer. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening niet bij kan stellen. Breuer voldoet tot nu toe gewoon. We moeten mekaar niet na gaan liggen blaten...........

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3713
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Super-Simr »

Als je ziet wat voor een meters die Breuer heeft gelopen zaterdag... Respect!
Wij spelen 4-3-3, maar wij hebben eigenlijk nooit bezetting op de flanken. Met name Foor staat overal behalve rechtsvoorin. Het was continu Breuer die dat gat in ging. Het leek wel 4-5-1 wat wij speelde...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

TT schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
Sandertjuh85 schreef:Breuer zou het voor zijn doen vast aardig doen hoor. Maar ik erger me 90min lang aan die man. Zit echt een tempo van 0 in. Met zo'n back is het lastig een fatsoenlijke aanval over rechts neer te zetten.
Voor mij is het meer in centrale verdediger, alleen hebben we er daar 2 van die beter zijn.
ik helaas ook, moet wel zeggen dat hij tegen willem 2 niet zo snel mogelijk van het veld af ging als dat ie kon.
Niet zo snel van het veld als dat 'ie kon?? Die begrijp ik effe niet...
de beste man was tegen twente vvv en zwolle als eerste in de kleedkamer.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Janssen »

Super-Simr schreef:Als je ziet wat voor een meters die Breuer heeft gelopen zaterdag... Respect!
Wij spelen 4-3-3, maar wij hebben eigenlijk nooit bezetting op de flanken. Met name Foor staat overal behalve rechtsvoorin. Het was continu Breuer die dat gat in ging. Het leek wel 4-5-1 wat wij speelde...
Breuer heeft de laatste 2 wedstrijden bijna niks verkeerd gedaan. Ik stond echt van hem te kijken (ook afgelopen zaterdag weer). Een van de beste van het veld. Foor was degene die echt tegen viel....

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door van Haren »

Was lang niet de enige vanavond maar wederom aangetoond dat ie het eredivisie niveau niet meer aan kan.
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door sanchez-torres »

Breuer is echt niet zo slecht als iederen denkt en roept. Hij is iig 2 klassen beter dan Will.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door CHEF »

van Haren schreef:Was lang niet de enige vanavond maar wederom aangetoond dat ie het eredivisie niveau niet meer aan kan.
:???: , ik zou willen dat iedereen het niveau van Breuer had gehaald vanavond, de meeste doelpunten kwamen via de andere kant.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13335
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door Pol »

CHEF schreef:
van Haren schreef:Was lang niet de enige vanavond maar wederom aangetoond dat ie het eredivisie niveau niet meer aan kan.
:???: , ik zou willen dat iedereen het niveau van Breuer had gehaald vanavond, de meeste doelpunten kwamen via de andere kant.
:withstupid: Zeker niet de slechtste

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door van Haren »

HIj is niet fel. WOrdt er door iedereen uitgelopen. En als de beste man een bal vooruit moet geven weet hij het al niet meer. Will is niet altijd overtuigend maar zie ik toch echt veel liever.
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michel Breuer

Bericht door CHEF »

van Haren schreef:HIj is niet fel. WOrdt er door iedereen uitgelopen. En als de beste man een bal vooruit moet geven weet hij het al niet meer. Will is niet altijd overtuigend maar zie ik toch echt veel liever.
Breuer geeft tenminste nog een voorzet, Will kapt altijd en passt terug naar een middenvelder, die kritiek heb ik altijd al op hem gehad.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten