Género Zeefuik

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
bbq

Re: Género Zeefuik

Bericht door bbq »

Dag Zeefuik :bye: .

Bedankt voor je inzet!!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door SanderNEC »

Ach Groningen moet een heel nieuw team opzetten, kan goed zijn dat ze een nieuwe trainer hebben want die hebben ze ook nog nodig. In elkaar gezakt zooitje daar, net als in Utrecht, hoewel het daar nóg erger is...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Keizerstad1994 »

'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door SanderNEC »

Godtyfus ook nog Schet, Sno en De Leeuw...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door LT »

Vreemd om te tekenen bij een club waarvan je nog niet eens weet wie je nieuwe trainer wordt. Ook Schet, De Leeuw en Sno worden genoemd, dus het blijft nog in het roddelcircuit. Misschien biedt zijn twitter uitsluitsel?

NEC Breda
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:22
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door NEC Breda »

Michael de Leeuw naar FC Groningen

ARNHEM - Michael de Leeuw gaat De Graafschap verlaten en speelt het volgend seizoen voor FC Groningen. Daarmee krijgt de al aangekondigde leegloop voor de Doetinchemse club een vervolg.

De Leeuw scoorde in de competitie liefst tien keer en was daarmee topscorer van De Graafschap. Na de winterstop begon de aanvaller steeds beter te spelen en groeide hij uit de meest gevaarlijke speler.

De ex-speler van Veendam wordt om vier uur vanmiddag gepresenteerd in de Euroborg in Groningen. Behalve De Leeuw presenteert FC Groningen nog drie andere spelers.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door EK »

Keizerstad1994 schreef:
Strooper schreef:Hij wordt nu genoemd bij FC Groningen.
En aangezien Groningen vandaag om 4 uur een "spectaculaire personferentie " heeft beginnen bij mij de alarmbellen toch te rinkelen...

Maar het zou zeer onlogisch zijn. Groningen heeft Texeira, wat ik persoonlijk geen slechte spits vind, en daarachter hebben ze ook nog Suk. Die gaan echt geen tonnen voor Zeefuik neerleggen, dat geld hebben ze nodig voor andere posities.
Hans Nijland is een enge man. Eens in de zoveel tijd moet hij weer eens aandacht vragen voor niets. Een tijdje terug nog een ander moment of fame met zijn visie dat Groningen zou gaan meedoen voor het landskampioenschap. En nu weer een "spectaculaire" persconferentie. Joh, presenteer die gasten gewoon, het zijn vier nuttige aankopen (als ik de roddels mag geloven) vind ik, jammer dat Zeefuik weggaat en ik had ook graag De Leeuw zien komen, maar om er nu zoveel poeha om te maken. Het woord "spectaculair" is het in mijn ogen echt niet waard.

Een iets bescheidener jasje zou hem en Groningen wel sieren na een dra-ma-tisch half jaar.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Demtsjenko »

nou.. vind het behoorlijk spectaculair... als je zomaar ineens even vier eredivisiewaardige spelers kunt presenteren zo vlak na het einde van het seizoen... hebben ze daar ineens een enorme kapitaalinjectie gekregen?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door SanderNEC »

Heeft Boekhoorn zn geld naar de verkeerd rekening overgemaakt? :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
JeremyNEC
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door JeremyNEC »

Demtsjenko schreef:nou.. vind het behoorlijk spectaculair... als je zomaar ineens even vier eredivisiewaardige spelers kunt presenteren zo vlak na het einde van het seizoen... hebben ze daar ineens een enorme kapitaalinjectie gekregen?
Tadic verkocht voor veel geld.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Demtsjenko »

oh ja... even vergeten...

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door NiMwEgUh »

Als je voor dat geld zulke spelers kan halen dan doen ze het toch goed.
Al moet ik zeggen ik lig er niet zo wakker van dat hij weg is.
Balvast was die wel maar kwa aanjagen enzo valt die erg tegen.
En hij mist ook een hoop kansen.
S6 genero

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Pol »

Vind het inderdaad ook wel redelijk spectaculair. Vraag me af wat de rol van Zeefuik gaat worden, samen met Teixeira voorin?

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Napoleon »

Ik vind het oprecht jammer dat Zeefuik vertrekt. Nu moet NEC alsnog een spits vinden die hem kan vervangen. Ten Voorde, de Looijer, Platje en de Meiracker zijn allemaal spelers die naar mijn idee nog een te grote gok zijn om het seizoen mee te beginnen.

FC Groningen is gewoon zeer slagvaardig geweest. Voor spelers is Groningen een aantrekkelijke club om te spelen. Daarnaast hebben ze mooi stadion en een trouwe achterban. Ik denk ook dat ze binnen nu en 5 jaar uit kunnen groeien tot een stabiele subtopper die altijd Europees gaan spelen.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Super-Simr »

Ik had alle 4 de namen die nu genoemd worden daar (Schet, Sno, De Leeuw & Zeefuik) zéér graag hier zien spelen bij ons N.E.C.!
Misschien Zeefuik nog wel het minst...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Napoleon »

Pol schreef:Vind het inderdaad ook wel redelijk spectaculair. Vraag me af wat de rol van Zeefuik gaat worden, samen met Teixeira voorin?
Door de aankoop van Zeefuik, denk ik dat ze van Teixeira af willen. Die vent kan er helemaal niets van.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door SanderNEC »

Vier Nederlanders, ook opmerkelijk voor Groningen...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door ApophisEire »

LT schreef:Vreemd om te tekenen bij een club waarvan je nog niet eens weet wie je nieuwe trainer wordt. Ook Schet, De Leeuw en Sno worden genoemd, dus het blijft nog in het roddelcircuit. Misschien biedt zijn twitter uitsluitsel?
@LT
Komen die tien doelpunten wellicht voor een ander team, ownee wacht die kerel gaat sowieso nooit tien in een seizoen maken ongeacht waar die speelt :biggrin: :2up: :biggrin:


On Topic:

Ben er niet zo rouwig om hoor dat die weggaat, ik denk dat Carlos een verrassing uit zijn hoed gaat toveren nog deze zomer
Heb hem gezien op schiphol samen met wat andere NEC mensen, dus ik verwacht dat die ergens heen is om te onderhandelen/bezichtigen
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door NiMwEgUh »

Maaar als ik nu lees dat nec eruit was met hem
Endat hij dan opeens naar groningen gaat om meer geld.
Grote strik eromheen en opzouten met die gast.
Nec heeft hem een kans er vertrouwen gegeven publiek heeft hem gesteund.
Want vind ook beetje zwak van zeefuik
Je voetbalt hier graag of niet.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door SanderNEC »

Genero Zeefuik vertrekt bij NEC. De spits tekent voor vier jaar FC Groningen. De Nijmeegse club is teleurgesteld in de speler die bij NEC werd gehuurd van PSV.

"We waren er donderdag eigenlijk al uit met Zeefuik. Voor negentig procent was alles rond. Het vertrouwen was er van de trainer en van ons allemaal. We hadden alles samen naar tevredenheid besproken en dan verdwijnt dat allemaal ineens als sneeuw voor de zon omdat ze ergens anders een hoger salaris krijgen", reageert technisch directeur Aalbers van NEC verbolgen.

"Ik ben teleurgesteld in de handelswijze van Zeefuik, maar zo gaat dat blijkbaar", zegt Aalbers. Overigens heeft FC Groningen nog geen nieuwe trainer voor het volgend seizoen. Onlangs werd Pieter Huistra ontslagen.



Carlos boos op Zeefuik.
ForzaNEC.nl


Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Frans »

Wegwezen dan! Graag of niet!
NECTheBest

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door William »

Opzouten, stank voor dank. Geldwolf. RtV op 9!
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

ernie

Re: Género Zeefuik

Bericht door ernie »

Mooi, heb nog liever Thijs Hendriks in de spits.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Super-Simr »

Ach zolang de handtekening niet is gezet of er mondeling nog geen akkoord is, zouden wij allemaal kiezen voor meer salaris bij een minimaal gelijkwaardige club....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten