Género Zeefuik

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door ronnyguitar »

denniesee schreef:
vak Oost schreef:
jackameland schreef:Staat nu ook op de site van VI: http://www.vi.nl/nieuws/220897/NEC-maak ... eefuik.htm
komop Género, zet die krabbel, jij blij en wij blij
krat bier erbij :biggrin:
:withstupid:
en een bosje gerookte paling uit bad zwischenahn .

Afbeelding
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1162
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Veugel »

Hoelang loopt zijn contract nog door bij PSV? Hoeveel zou hij dan moeten kosten gokken jullie??

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door denniesee »

Veugel schreef:Hoelang loopt zijn contract nog door bij PSV? Hoeveel zou hij dan moeten kosten gokken jullie??
1jaar contract, max 6-7ton
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

DirkVL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 13:44
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door DirkVL »

waarom moet heerenveen nou ook interesse hebben, die kunnen van dat geld van dost toch wel een wat duurdere speler halen? als heerenveen hem echt wil, blijft die vrees ik niet hier. Die kunnen veel meer betalen. Hopen dat die echt hier wil blijven dan maar

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Género Zeefuik

Bericht door Lars »

Bij Heerenveen gaan ze er vast nog wel een ervaren spits bij halen. De kans dat hij daar dan aan spelen toekomt is veel kleiner dan bij NEC. Bovendien is het spel bij NEC voor een belangrijk deel op hem afgestemd. Bij Heerenveen zullen er heel andere dingen van hem verwacht worden. Vraag is of hij daar even goed mee overweg zal kunnen. Reden genoeg dus voor Zeefuik om, ook ivm de ontwikkeling van zijn carriere, voor NEC te kiezen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Don Corleone »

als hoerenveen daadwerkelijk concreet wordt kun je het shaken.

grotere club, meer centjes, san marco als trainer..

dan ben je klaar.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Género Zeefuik

Bericht door Lars »

Als Zeefuik verstandig is niet. En misschien is hij wel verstandiger dan jij denkt!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Don Corleone »

nee want je verkiest nec boven heerenveen?
je verkiest pastoor boven allemans jeudidool san marco

je verkiest spelen in de goffert boven abe lenstra stadion waar je , tot nu toe, de enige spits bent, na het vrijwel zeker vertrek van de complete voorhoede..
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Samnec »

Don Corleone schreef:nee want je verkiest nec boven heerenveen?
je verkiest pastoor boven allemans jeudidool san marco

je verkiest spelen in de goffert boven abe lenstra stadion waar je , tot nu toe, de enige spits bent, na het vrijwel zeker vertrek van de complete voorhoede..
Wie zegt nee tegen zijn jeugdidool?! Niemand! Het is een gelopen race als Heerenveen zich concreet gaat melden.
Dus NEC, opletten!!! Aanleggen die gozer...

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door T.I.G.O. »

Ach,kan die ''zijdelingse interesse'' van heerenveen niet serieus nemen.
Bod is neergelegd dus accepteren of niet en niet lopen emmeren anders gewoon ergens anders shoppen.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Género Zeefuik

Bericht door Lars »

Don Corleone schreef:nee want je verkiest nec boven heerenveen?
je verkiest pastoor boven allemans jeudidool san marco

je verkiest spelen in de goffert boven abe lenstra stadion waar je , tot nu toe, de enige spits bent, na het vrijwel zeker vertrek van de complete voorhoede..
Als gezegd, Heerenveen gaat de miljoenen die ze binnengehaald hebben voor Dost en alles wat daar eventueel nog bijkomt gebruiken om ervaren spelers vast te leggen. Zeker voor de spitspositie want daar kunnen ze zich geen risico's veroorloven (Matavs-verhaal). Dat gaat dus een lastige situatie worden voor Zeefuik. Dus als hij verstandig is en niet de Cillisen-weg wil bewandelen, kiest hij voor NEC. Dat iemand vanwege de naam voor van Basten kiest, kan ik me al helemaal niet voorstellen.

Snap trouwens niet dat men van NEC zijde niet eerst de onderhandelingen met PSV afgewacht heeft alvorens van den Meiracker aan te trekken. Vier spitsen voor een club als NEC lijkt me toch redelijk veel. Zeker als je een krap budget hebt en andere plaatsen ook om versterking vragen.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door T.I.G.O. »

vd Meiracker is een gok,meer niet.

hupie
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door hupie »

Ach zeefuik mag van mij komen. Maar ik zou er niet al te veel geld aan uitgeven, eenjarig contract en toch ook nog wel enige twijfels. Alternatieven genoeg, ik zou meer gaan voor een goede buitenspeler en nog een goede middenvelder.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door TT »

Morgen weer een pingel versieren aub! Genero Zweefduik! :wink:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Demtsjenko »

zeefuik op voetbalprimeur: heerenveen is wel een leuke club... die zien we volgend jaar niet in de goffert..

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door ApophisEire »

Demtsjenko schreef:zeefuik op voetbalprimeur: heerenveen is wel een leuke club... die zien we volgend jaar niet in de goffert..
Gelukkig niet
En daarnaast die kerel gaat een grote fout maken door naar Heerenveen te gaan
Ze hebben die spits van koln op het oog daar en ze verliezen de gehele voorhoede komende periode
Dus als hij daar komt is het team geen schim van wat het nu is en dus zijn die voorzetten waar die op hoopt niet meer aanwezig
Zie Heerenveen volgend seizoen niet zo goed doen als dit seizoen

En hij wilt geen tweede spits worden, dus wellicht wilt die weer verhuurd worden als die ook daar niet een basisplaats afdwingt
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Pol »

Demtsjenko schreef:zeefuik op voetbalprimeur: heerenveen is wel een leuke club... die zien we volgend jaar niet in de goffert..
Alle partijen tevreden lijkt mij.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Género Zeefuik

Bericht door Eddy TT »

Zeefuik is een prima spits voor Nec. Zoals hij de bal vasthoud kaatst is prefect voor het spelletje wat Pastoor wil spelen. Alleen scoort hij nog wat weinig.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door De Kletskop »

Maar wat een kans miste hij gisteren zeg....pff als die bal erin was gevlogen was die rode kaart die op de tegenaanval volgede niet gevallen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:Maar wat een kans miste hij gisteren zeg....pff als die bal erin was gevlogen was die rode kaart die op de tegenaanval volgede niet gevallen.
Ik dacht hetzelfde op het moment van de rode kaart voor Bram. Als we Falcao hadden, stonden we na 45 minuten nog met 11 man.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:Maar wat een kans miste hij gisteren zeg....pff als die bal erin was gevlogen was die rode kaart die op de tegenaanval volgede niet gevallen.
Ik dacht hetzelfde op het moment van de rode kaart voor Bram. Als we Falcao hadden, stonden we na 45 minuten nog met 11 man.
Nee hoor, want dan waren we 2de geworden en hadden we niet eens play-offs hoeven spelen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Pol »

Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:
De Kletskop schreef:Maar wat een kans miste hij gisteren zeg....pff als die bal erin was gevlogen was die rode kaart die op de tegenaanval volgede niet gevallen.
Ik dacht hetzelfde op het moment van de rode kaart voor Bram. Als we Falcao hadden, stonden we na 45 minuten nog met 11 man.
Nee hoor, want dan waren we 2de geworden en hadden we niet eens play-offs hoeven spelen.
Hij heeft het over de Falcao die vanuit Boekarest rechtstreeks naar Nijmegen was gekomen om de return van de derby te spelen. Niet de Falcao die het hele seizoen bij NEC speelt. Als Feyenoord tweede kan worden met Guidetti, dan had NEC met Falcao de schaal naar Nijmegen gebracht.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Strooper »

Hij wordt nu genoemd bij FC Groningen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door bertje »

Strooper schreef:Hij wordt nu genoemd bij FC Groningen.
Die hebben toch die jongen uit Uruguay? Kan die daar gaan banken..
Hij moet gewoon lekker blijven :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Género Zeefuik

Bericht door Keizerstad1994 »

Strooper schreef:Hij wordt nu genoemd bij FC Groningen.
En aangezien Groningen vandaag om 4 uur een "spectaculaire personferentie" heeft beginnen bij mij de alarmbellen toch te rinkelen...

Maar het zou zeer onlogisch zijn. Groningen heeft Texeira, wat ik persoonlijk geen slechte spits vind, en daarachter hebben ze ook nog Suk. Die gaan echt geen tonnen voor Zeefuik neerleggen, dat geld hebben ze nodig voor andere posities.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten