Kevin Conboy

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door chica »

jbnmgn schreef:
illestyl schreef:
jackameland schreef:
illestyl schreef:Cmovs gaan we zeker missen. De Conboy van dit seizoen gaan we ook missen, maar dan wel als kiespijn.
Aha, vandaar dat Conboy zijn debuut heeft gemaakt voor Denemarken.
Je wilt dat ik hier serieus op in ga? Wellicht iets meer verdiepen in de zaak?
Conboy is er een uit de categorie: Balotelli, v Bommel, Ibrahimovic, de Jong enz. In princiepe een goede voetballer maar tevens een ongeleid projectiel.
:crazy2: Overdrijven is ook n vak... En dat je dat allemaal al kunt herleiden na één wedstrijd (roda thuis) waar hij de mist in ging. Overige kaarten zijn gewoon verklaarbaar en zelfs goed te keuren... Pfff, jongens toch...
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door mschr »

chica schreef:Overige kaarten zijn gewoon verklaarbaar en zelfs goed te keuren... Pfff, jongens toch...
DE rode kaart tegen Vitesse was onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Als je zo provoceert dat de tegenstander natrapt/kopstoot uitdeelt, ga je liggen en ga je zeer zeker niet een kopstoot terug geven. Als je dat doet, ben je een ongelooflijke idioot en het profvoetbal onwaardig.

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door chica »

mschr schreef:
chica schreef:Overige kaarten zijn gewoon verklaarbaar en zelfs goed te keuren... Pfff, jongens toch...
DE rode kaart tegen Vitesse was onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Als je zo provoceert dat de tegenstander natrapt/kopstoot uitdeelt, ga je liggen en ga je zeer zeker niet een kopstoot terug geven. Als je dat doet, ben je een ongelooflijke idioot en het profvoetbal onwaardig.
Dat was in t vuur van de derby (jij hebt nooit gevoetbalt en tot 10 moeten tellen), maar iedereen valt ook over die kaart tegen willem II; dat was toch gewoon niet anders mogelijk? Als mensen hem gaan vergelijken met andere voetballers die serieus vaker kortsluiting hebben dan lief is, vind ik dat gewoon overdreven. Kom niet aan mn verdedigers :biggrin:
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door tweety »

mschr schreef:
chica schreef:Overige kaarten zijn gewoon verklaarbaar en zelfs goed te keuren... Pfff, jongens toch...
DE rode kaart tegen Vitesse was onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Als je zo provoceert dat de tegenstander natrapt/kopstoot uitdeelt, ga je liggen en ga je zeer zeker niet een kopstoot terug geven. Als je dat doet, ben je een ongelooflijke idioot en het profvoetbal onwaardig.
en jij moet de boel NU niet lopen provoceren , we hebben al spanning zat nu
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Danish Dynamite »

illestyl schreef:
jbnmgn schreef:
illestyl schreef:
jackameland schreef:
illestyl schreef:Cmovs gaan we zeker missen. De Conboy van dit seizoen gaan we ook missen, maar dan wel als kiespijn.
Aha, vandaar dat Conboy zijn debuut heeft gemaakt voor Denemarken.
Je wilt dat ik hier serieus op in ga? Wellicht iets meer verdiepen in de zaak?
Conboy is er een uit de categorie: Balotelli, v Bommel, Ibrahimovic, de Jong enz. In princiepe een goede voetballer maar tevens een ongeleid projectiel.
Daar had ik het niet over. Ik doelde op het feit dat Denemarken enkele linksbacks mist en ze dus uiteindelijk bij Conboy uit zijn gekomen. Hoofdzakelijk uit nood dus. Jack's argument was dus invalid.
Nee hoor je zit fout, Morten Olsen wilde gewoon wat nieuwe jongens uitproberen, daarom wordt het ook een oefenwedstrijd genoemd.
Dus het was niet uit nood maar een bewuste selectie, heeft een goed debuut gehad (en ja ik heb de wedstrijd helemaal gezien) met een fantastische voorzet waaruit bijna de 2-1 gescoord werd. Was trouwens een leuke wedstrijd om te zien met 2 teams die speelden om te winnen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door burp »

In Nederland, en nadrukkelijk ook bij NEC, ben je gewoon goed in beeld bij de Deense bondscoach.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Danish Dynamite »

Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door NiMwEgUh »

hij had toch een paar mooie voorzetten jammer dat je geen afmakers hebt anders had er wel een ingezeten.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door necnmgn »

NiMwEgUh schreef:hij had toch een paar mooie voorzetten jammer dat je geen afmakers hebt anders had er wel een ingezeten.
Was eigenlijk onze gevaarlijkste man in de aanval

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Grootstal »

Was het conboy die die prachtige lange bal naar voren gaf waardoor NEC twee tegen twee kwam te staan?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door De Kletskop »

Grootstal schreef:Was het conboy die die prachtige lange bal naar voren gaf waardoor NEC twee tegen twee kwam te staan?
Dat was Palsson volgens mij.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door necnmgn »

De Kletskop schreef:
Grootstal schreef:Was het conboy die die prachtige lange bal naar voren gaf waardoor NEC twee tegen twee kwam te staan?
Dat was Palsson volgens mij.
Die bal aan het eind toen Ten Voorde door kon? Dat was Stutter

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Keizerstad1994 »

Fijn dat Conboy een prima pot speelde. Hopelijk houdt ie dit vast. Op dat niveau is het een uitstekende linksback.
'Justice knows every mans number'

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Samnec »

Keizerstad1994 schreef:Fijn dat Conboy een prima pot speelde. Hopelijk houdt ie dit vast. Op dat niveau is het een uitstekende linksback.
Ik denk dat PSV momenteel graag een back als Conboy zou willen! Is een verademing in vergelijking met Bouma...

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door chica »

Danish Dynamite schreef:Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.
:withstupid: Idd, nu nog Cmovs centraal en Breuer op rechts en me is helemaal happy :biggrin:
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Janssen »

chica schreef:
Danish Dynamite schreef:Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.
:withstupid: Idd, nu nog Cmovs centraal en Breuer op rechts en me is helemaal happy :biggrin:
Denk eraan dat sinds Breuer centraal staat het nu beter loopt!! Cmovs is bepaald geen opbouwer (wel beter geworden tov vorig seizoen).

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door necnmgn »

Janssen schreef:
chica schreef:
Danish Dynamite schreef:Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.
:withstupid: Idd, nu nog Cmovs centraal en Breuer op rechts en me is helemaal happy :biggrin:
Denk eraan dat sinds Breuer centraal staat het nu beter loopt!! Cmovs is bepaald geen opbouwer (wel beter geworden tov vorig seizoen).
Inderdaad, zou dan nog eerder Cmovs als rechtsback zetten

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door chica »

necnmgn schreef:
Janssen schreef:
chica schreef:
Danish Dynamite schreef:Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.
:withstupid: Idd, nu nog Cmovs centraal en Breuer op rechts en me is helemaal happy :biggrin:
Denk eraan dat sinds Breuer centraal staat het nu beter loopt!! Cmovs is bepaald geen opbouwer (wel beter geworden tov vorig seizoen).
Inderdaad, zou dan nog eerder Cmovs als rechtsback zetten
Wat u wilt. Eniewee: Will er iig uit... Ben geen fan van m.
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Gerard Lopez »

necnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Grootstal schreef:Was het conboy die die prachtige lange bal naar voren gaf waardoor NEC twee tegen twee kwam te staan?
Dat was Palsson volgens mij.
Die bal aan het eind toen Ten Voorde door kon? Dat was Stutter
Die pass van Stutter kwam alleen niet aan. Werd weggewerkt in de voeten van Foor, die vervolgens de (makkelijke) pass gaf.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door mschr »

Dan zou het desondanks fijn zijn als je naar de wedstrijd gekeken. Will speelde een puike wedstrijd tegen PSV en was met Palsson de beste NEC'er.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door DJTEEF! »

Will speelde inderdaad aardig. Hij verdedigde zowaar af en toe.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Tim Janssen »

mschr schreef:Dan zou het desondanks fijn zijn als je naar de wedstrijd gekeken. Will speelde een puike wedstrijd tegen PSV en was met Palsson de beste NEC'er.
uh ben je vergeten hoe kinderlijk hij in de fout ging toen lens die dot van een kans kreeg.
vind hem gewoon zowel aanvallend als verdedigend weinig toevoegen

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Grootstal »

Gerard Lopez schreef:
necnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Grootstal schreef:Was het conboy die die prachtige lange bal naar voren gaf waardoor NEC twee tegen twee kwam te staan?
Dat was Palsson volgens mij.
Die bal aan het eind toen Ten Voorde door kon? Dat was Stutter
Die pass van Stutter kwam alleen niet aan. Werd weggewerkt in de voeten van Foor, die vervolgens de (makkelijke) pass gaf.
Ik bedoelde die bal die vanaf de linksback positie(2 de helft) schuin naar voren werd getrapt naar of Ten Voorde of Rieks, (ga er ff van uit dat het Rieks was) Rieks nam de bal aan was samen met Foor, Rieks gaf de steekpass maar Strootman kwam er nog net tussen.

Die lange bal was echt prachtig. Die van Stutter was ook mooi, maar dat was aan de rechterkant.

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door Grootstal »

Tim Janssen schreef:
mschr schreef:Dan zou het desondanks fijn zijn als je naar de wedstrijd gekeken. Will speelde een puike wedstrijd tegen PSV en was met Palsson de beste NEC'er.
uh ben je vergeten hoe kinderlijk hij in de fout ging toen lens die dot van een kans kreeg.
vind hem gewoon zowel aanvallend als verdedigend weinig toevoegen
Hij heeft wel een paar domme fouten gemaakt, maar verder speelde WIll een puike wedstrijd! Een van zijn betere dit seizoen. Ik vind hem echter niet goed gnoeg voor dit NEC en hoop dat Cmovs snel terug is.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Kevin Conboy

Bericht door karlo »

chica schreef:
Danish Dynamite schreef:Haalde weer eens zijn niveau, samen met Palsson en Breuer een van de besten.
:withstupid: Idd, nu nog Cmovs centraal en Breuer op rechts en me is helemaal happy :biggrin:
nou zoals will gisteren speelde , is hij de perfecte rechtsback, en wordt cmovs kind van de rekening.
Het blijft toch je club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten