Van der Doelen is een held!

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door mschr »

Een trainer belazert je. Jij bent pissig. Staat op de banken als diezelfde trainer als een overspannen Prima Donna de brui eraan geeft. Vervolgens kom je in de basis en verneukt het seizoen in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse. Ik zie in deze opeenvolging van gebeurtenissen geen reden voor het stoppen met voetbal. Doorslaggevendere redenen zijn de twijfels van de nieuwe trainer Been en het terugtrekken van geldschieter Boekhoorn aan het eind van dat seizoen. Maar ja, deze redenen passen niet in zijn eigen geschreven Pietje Bell-avonturen.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door dolle dries »

:zzz:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:Een trainer belazert je. Jij bent pissig. Staat op de banken als diezelfde trainer als een overspannen Prima Donna de brui eraan geeft. Vervolgens kom je in de basis en verneukt het seizoen in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse. Ik zie in deze opeenvolging van gebeurtenissen geen reden voor het stoppen met voetbal. Doorslaggevendere redenen zijn de twijfels van de nieuwe trainer Been en het terugtrekken van geldschieter Boekhoorn aan het eind van dat seizoen. Maar ja, deze redenen passen niet in zijn eigen geschreven Pietje Bell-avonturen.
oke en nou nog een keertje. Deze keer niet alleen lezen. Maar ook begrijpend lezen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:Een trainer belazert je. Jij bent pissig. Staat op de banken als diezelfde trainer als een overspannen Prima Donna de brui eraan geeft. Vervolgens kom je in de basis en verneukt het seizoen in de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse. Ik zie in deze opeenvolging van gebeurtenissen geen reden voor het stoppen met voetbal. Doorslaggevendere redenen zijn de twijfels van de nieuwe trainer Been en het terugtrekken van geldschieter Boekhoorn aan het eind van dat seizoen. Maar ja, deze redenen passen niet in zijn eigen geschreven Pietje Bell-avonturen.
oke en nou nog een keertje. Deze keer niet alleen lezen. Maar ook begrijpend lezen.
Fijn dat begrijpend lezen, maar ik geloof er geen reet van. Dat kan komen omdat ie al begint met een onwaarheid: ik speelde prima.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door T.I.G.O. »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
karlo schreef:
Jeroen schreef:Cees Lok had misschien wel een paar goede redenen om te vertrekken.
dan had die slappe zak dat moeten zeggen,
hij koos ervoor om de club in de steek te laten,dat is zijn keus en niet de mijne,
moet je later niet met verzachtende omstandigheden aankomen.lok is een loser.
Die slappe zak heeft vele echte supporters wel laten genieten in de Goffert. Ajax voor de beker vergeten? Feijenoord thuis?
Feyenoord was al onder Ronnie toch?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Van der Doelen is een held!

Bericht door pjottr »

Hij bedoelt als speler.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten