Melvin Platje

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Legendario »

Wat een dieptreurige reacties hier. Ik ben absoluut geen Platje-fan, integendeel. Maar enkele reacties hier zijn echt van het allerlaagste niveau en ik lees dit dan ook met plaatsvervangende schaamte.

Ik hoop dat Platje een mooie club vindt. Azerbeidjan lijkt me een fantastisch avontuur en ik zou er veel respect voor hebben als hij het daar zou gaan proberen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

ernie

Re: Melvin Platje

Bericht door ernie »

:withstupid:

Ik gun die jongen het allerbeste en hij heeft het goed gedaan hier.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door BertNEC »

ernie schreef::withstupid:

Ik gun die jongen het allerbeste en hij heeft het goed gedaan hier.
helemaal mee eens gezien zijn mogelijkheden.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door mschr »

Platje is de afgelopen twee seizoenen belangrijk geweest. Zonder Platje waren we vorig seizoen gewoon gedegradeerd. Dat schijnt sommigen hier ontgaan te zijn. Ik hoop dat ie in het buitenland goed gaat doen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Pol »

Juul schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Ik denk ook niet dat de optie van Platje per se gelicht is omdat er nog geen nieuwe spits was
Ik ook niet maar dat was wel de reactie die ik kreeg op mijn opmerking, dus vandaar mijn vervolgvraag.

Keizerstad1994 schreef: ..maar meer omdat hij dan eventueel wat geld zou opleveren. Dat is nu gebeurd dus is het lichten van de optie geen slechte zaak geweest...
Nee, de optie lichten is nog steeds een slechte zaak geweest alleen kruipt NEC nu dankzij deze nogal lachwekkende transfer door het oog van de naald. De kans was aanwezig dat Platje volgend jaar hier nog zou spelen terwijl beide partijen daar niet op zitten te wachten.

Hetzelfde geldt voor Ten Voorde. Die had ik ook laten gaan zodat je zeker weet dat hij niet weer een jaar staat te stuntelen in een NEC-shirt.
Ik snap er ook weinig van. Je verlengt geen contract om de speler vervolgens voor een klein bedrag te verkopen. En blijkbaar is het contract ook niet verlengd omdat we hem zo hard nodig hadden zonder andere spits. Die situatie is immers niet veranderd.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door vak Oost »

http://www.nusport.nl/fc-knudde/

toch fc knudde gehaald, dat doen niet veel spelers van NEC
Alles komt goed !!

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Melvin Platje

Bericht door Lars »

Uit reakties op niet NEC-forums blijkt dat niemand eigenlijk snapt waarom NEC Platje voor zo´n relatief laag bedrag heeft laten gaan. Het is tenslotte wel een speler met scorend vermogen en daar heb je er niet zoveel van.

Zoals Mschr zegt is Platje voor NEC ontzettend belangrijk geweest. Zonder hem had het er afgelopen seizoen somber uitgezien en zouden we misschien wel in een directe degradatiestrijd terecht zijn gekomen.

Wat de betreft de voetballer Platje: Ik denk dat het beeld wat omtrent hem bestaat niet erg objectief is. Omdat er zoveel kritiek op hem was heb ik een aantal wedstrijden zijn acties bijgehouden en dan blijkt dat Platje het van neutraal standpunt uit bekeken, helemaal niet zo slecht heeft gedaan. In feite was hij een van de spelers met het minste balverlies. En dat nog wel als aanvaller. Wat opvalt is het grote aantal passes in zijn richting dat niet aankomt. Dit wordt in de loop van het seizoen steeds erger. In het duel met Twente b.v. bereikt 28 % van de passes Platje niet. Je zou denken om moedeloos van te worden. Het geeft ook aan dat Pastoors theorie dat de terugval van NEC aan gebrek aan schotvaardigheid te wijten is, niet klopt. Het probleem is juist geweest dat de opbouw vanuit het middenveld en de aansluiting met de aanval niet klopte. Pastoor heeft maar wat geroepen en de oorzaak van het een en ander op de verkeerde plaats gezocht.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door illestyl »

Lars schreef:Zoals Mschr zegt is Platje voor NEC ontzettend belangrijk geweest. Zonder hem had het er afgelopen seizoen somber uitgezien en zouden we misschien wel in een directe degradatiestrijd terecht zijn gekomen.
Dit soort redenaties maakte ik op de basisschool.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door burp »

Tsja, wel zeer bedenkelijke reacties zitten hier tussen zeg.
Maar goed, Platje is weg en daar mag hij zo te lezen zelf nog het meest blij mee zijn.

Nu al zin in de foto's over een jaar waarop Platje als topscorer van de Azerbeidzjaanse competitie met de kampioensschaal in z'n handen staat. :tu:

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door orlando »

Lars schreef:Uit reakties op niet NEC-forums blijkt dat niemand eigenlijk snapt waarom NEC Platje voor zo´n relatief laag bedrag heeft laten gaan. Het is tenslotte wel een speler met scorend vermogen en daar heb je er niet zoveel van.

Zoals Mschr zegt is Platje voor NEC ontzettend belangrijk geweest. Zonder hem had het er afgelopen seizoen somber uitgezien en zouden we misschien wel in een directe degradatiestrijd terecht zijn gekomen.

Wat de betreft de voetballer Platje: Ik denk dat het beeld wat omtrent hem bestaat niet erg objectief is. Omdat er zoveel kritiek op hem was heb ik een aantal wedstrijden zijn acties bijgehouden en dan blijkt dat Platje het van neutraal standpunt uit bekeken, helemaal niet zo slecht heeft gedaan. In feite was hij een van de spelers met het minste balverlies. En dat nog wel als aanvaller. Wat opvalt is het grote aantal passes in zijn richting dat niet aankomt. Dit wordt in de loop van het seizoen steeds erger. In het duel met Twente b.v. bereikt 28 % van de passes Platje niet. Je zou denken om moedeloos van te worden. Het geeft ook aan dat Pastoors theorie dat de terugval van NEC aan gebrek aan schotvaardigheid te wijten is, niet klopt. Het probleem is juist geweest dat de opbouw vanuit het middenveld en de aansluiting met de aanval niet klopte. Pastoor heeft maar wat geroepen en de oorzaak van het een en ander op de verkeerde plaats gezocht.

Pastoor zoekt altijd op de verkeerde plaats, hij moet vooral bij zichzelf zoeken!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door DJTEEF! »

burp schreef:Tsja, wel zeer bedenkelijke reacties zitten hier tussen zeg.
Maar goed, Platje is weg en daar mag hij zo te lezen zelf nog het meest blij mee zijn.

Nu al zin in de foto's over een jaar waarop Platje als topscorer van de Azerbeidzjaanse competitie met de kampioensschaal in z'n handen staat. :tu:
Wat zou je daar uit afleiden?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Lars schreef:...Het geeft ook aan dat Pastoors theorie dat de terugval van NEC aan gebrek aan schotvaardigheid te wijten is, niet klopt. Het probleem is juist geweest dat de opbouw vanuit het middenveld en de aansluiting met de aanval niet klopte. Pastoor heeft maar wat geroepen...
Pastoor roept zeker maar wat en daarom past Pastoor ook zo perfect in wat Aalbers noemt de Filosofie van NEC.

Als je weinig scoort ligt dat aan het gebrek aan scorend vermogen, dat soort wijsheden...

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Strooper »

Platje kiest voor zeer lucratief avontuur in Azerbeidzjan
01/07/2013 21:06

Melvin Platje (24) heeft zijn opmerkelijke overstap van NEC naar Neftchi Baku maandag afgerond. De kampioen van Azerbeidjan betaalt bijna twee ton voor de spits, die nog een contract voor een jaar had in Nijmegen.

Platje werd vorig seizoen clubtopscorer met negen goals, maar was niet altijd zeker van een basisplaats. Daarover deed hij publiekelijk zijn beklag. Nu wacht hem dus een heel nieuw avontuur.

'Ik zeg tegen mijn spelers altijd dat ze tot hun 23ste niet voor het geld mogen kiezen', legt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht uit tegenover Voetbal International. 'Maar als ze wat ouder zijn, moeten ze ook over hun leven na het voetbal gaan nadenken.'

'Melvin kan nu netto vier, vijf keer meer gaan verdienen dan bij NEC. En met bonussen erbij loopt dat bedrag nog verder op. Met zo'n voorstel kun je twee dingen doen: daar heel negatief over doen of je eens gaan informeren. Dat laatste hebben we gedaan.'

Platje treft in de voormalige Sovjetstaat waarschijnlijk een oude bekende: Leroy George (26), van wie het contract bij NEC net afgelopen is. De buitenspeler is in verregaande onderhandeling met FK Qarabag.

vi.nl
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Samnec »

Dus als er zo'n 'potje' voor spelers is, betekent dit dat dit met 2 ton verhoogd is tot ongeveer een miljoen?
Kun je toch een prima spits van halen!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door eniesee-elst »

Strooper schreef:
Platje kiest voor zeer lucratief avontuur in Azerbeidzjan
01/07/2013 21:06

Melvin Platje (24) heeft zijn opmerkelijke overstap van NEC naar Neftchi Baku maandag afgerond. De kampioen van Azerbeidjan betaalt bijna twee ton voor de spits, die nog een contract voor een jaar had in Nijmegen.

Platje werd vorig seizoen clubtopscorer met negen goals, maar was niet altijd zeker van een basisplaats. Daarover deed hij publiekelijk zijn beklag. Nu wacht hem dus een heel nieuw avontuur.

'Ik zeg tegen mijn spelers altijd dat ze tot hun 23ste niet voor het geld mogen kiezen', legt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht uit tegenover Voetbal International. 'Maar als ze wat ouder zijn, moeten ze ook over hun leven na het voetbal gaan nadenken.'

'Melvin kan nu netto vier, vijf keer meer gaan verdienen dan bij NEC. En met bonussen erbij loopt dat bedrag nog verder op. Met zo'n voorstel kun je twee dingen doen: daar heel negatief over doen of je eens gaan informeren. Dat laatste hebben we gedaan.'

Platje treft in de voormalige Sovjetstaat waarschijnlijk een oude bekende: Leroy George (26), van wie het contract bij NEC net afgelopen is. De buitenspeler is in verregaande onderhandeling met FK Qarabag.

vi.nl
4 á 5 keer zoveel :crazy: Je gaat mij toch niet vertellen dat ze daar in Baku Platje 7 ton per jaar gaan betalen? (150.000 euro zal hij hier wel verdiend hebben toch?)

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door necnmgn »

eniesee-elst schreef:
Strooper schreef:
Platje kiest voor zeer lucratief avontuur in Azerbeidzjan
01/07/2013 21:06

Melvin Platje (24) heeft zijn opmerkelijke overstap van NEC naar Neftchi Baku maandag afgerond. De kampioen van Azerbeidjan betaalt bijna twee ton voor de spits, die nog een contract voor een jaar had in Nijmegen.

Platje werd vorig seizoen clubtopscorer met negen goals, maar was niet altijd zeker van een basisplaats. Daarover deed hij publiekelijk zijn beklag. Nu wacht hem dus een heel nieuw avontuur.

'Ik zeg tegen mijn spelers altijd dat ze tot hun 23ste niet voor het geld mogen kiezen', legt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht uit tegenover Voetbal International. 'Maar als ze wat ouder zijn, moeten ze ook over hun leven na het voetbal gaan nadenken.'

'Melvin kan nu netto vier, vijf keer meer gaan verdienen dan bij NEC. En met bonussen erbij loopt dat bedrag nog verder op. Met zo'n voorstel kun je twee dingen doen: daar heel negatief over doen of je eens gaan informeren. Dat laatste hebben we gedaan.'

Platje treft in de voormalige Sovjetstaat waarschijnlijk een oude bekende: Leroy George (26), van wie het contract bij NEC net afgelopen is. De buitenspeler is in verregaande onderhandeling met FK Qarabag.

vi.nl
4 á 5 keer zoveel :crazy: Je gaat mij toch niet vertellen dat ze daar in Baku Platje 7 ton per jaar gaan betalen? (150.000 euro zal hij hier wel verdiend hebben toch?)
Dat doet hij goed :lol:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door burp »

mooi toch; cashen, prijzen winnen, voorronde cl spelen, buitenlands avontuur. Die heeft later wat aan zn kinderen te vertellen.

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Chris »

Als hij inderdaad 4/5 keer netto (!) meer kan verdienen, geef ik Platje groot gelijk. Mooie stad, veel geld verdienen. Dadelijk is hij financieel onafhankelijk.

Ik wens hem zeer veel succes, ik begrijp zijn keuze voor 100%.
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door BertNEC »

Chris schreef:Als hij inderdaad 4/5 keer netto (!) meer kan verdienen, geef ik Platje groot gelijk. Mooie stad, veel geld verdienen. Dadelijk is hij financieel onafhankelijk.

Ik wens hem zeer veel succes, ik begrijp zijn keuze voor 100%.
:withstupid:

Platje een grootverdiener, wie had dat ooit kunnen denken.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Frans »

:withstupid: groot gelijk!
NECTheBest

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door benniewels »

Hahahaha ongelooflijk dit hahahaha
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door SanderNEC »

Prima prijsje, Melvin bedankt voor je doelpunten, we hebben zeker iets aan je gehad.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door pjottr »

Je zult zien dat ie er daar 20 inlegd.
Verheug me nu al op de kenners

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Sandertjuh85 »

pjottr schreef:Je zult zien dat ie er daar 20 inlegd.
Verheug me nu al op de kenners
Die zullen dan allemaal tot dezelfde conclusie komen. (Iets wat iedereen hier al weet)
Die hele competitie daar stelt geen ruk voor.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door pjottr »

of ze hebben een trainer die hem gewoon 4-4-2 laat spelen met een targetman ernaast
en een fatsoenlijke nummer 10 erachter.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Johnny, TT en 19 gasten