Melvin Platje

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door LT »

((Y)sfeervak(Y)) schreef::sjaal: Su6 verder platje ondanks ik je niet kon/kan uitstaan.
Zielig figuur.

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: Melvin Platje

Bericht door East-Side-Nmgn »

NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

LT schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef::sjaal: Su6 verder platje ondanks ik je niet kon/kan uitstaan.
Zielig figuur.
dank je wel kneus.!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door dolle dries »

East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:

Hoezo, je seizoenskaart opgezegd? :biggrin:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door denniesee »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
LT schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef::sjaal: Su6 verder platje ondanks ik je niet kon/kan uitstaan.
Zielig figuur.
dank je wel kneus.!
:lol:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door NiMwEgUh »

platje heeft altyd zijn best gedaan ook al liet die alle ballen van zijn voeten afspringen.
En hij bleef altyd doorjagen op de keepers dat die pietje en niels verlul zette.
zag hem liever als ricky hopelijk raken we van hem ook nog af en halen we 2 andere spitsen terug.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Melvin Platje

Bericht door jasper491 »

Ik denk dat NEC de eerste deadline heeft laten lopen, omdat ze wellicht toen nog geen vervanger hadden. Dat ze nu akkoord zijn gegaan kan haast alleen maar betekenen dat de opvolger (zo goed als) binnen is.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door valkhof »

LT schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef::sjaal: Su6 verder platje ondanks ik je niet kon/kan uitstaan.
Zielig figuur.
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door valkhof »

East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
:crazy2:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door illestyl »

jasper491 schreef:Ik denk dat NEC de eerste deadline heeft laten lopen, omdat ze wellicht toen nog geen vervanger hadden. Dat ze nu akkoord zijn gegaan kan haast alleen maar betekenen dat de opvolger (zo goed als) binnen is.
Nee, denk het niet. Platje is gewoon heel erg in de weg gaan liggen en heeft geëist dat 'ie weg wilde. Waarschijnlijk heeft die FC Bal op 't Dak er ook nog wat centjes bijgedaan.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door eniesee-elst »

illestyl schreef:
jasper491 schreef:Ik denk dat NEC de eerste deadline heeft laten lopen, omdat ze wellicht toen nog geen vervanger hadden. Dat ze nu akkoord zijn gegaan kan haast alleen maar betekenen dat de opvolger (zo goed als) binnen is.
Nee, denk het niet. Platje is gewoon heel erg in de weg gaan liggen en heeft geëist dat 'ie weg wilde. Waarschijnlijk heeft die FC Bal op 't Dak er ook nog wat centjes bijgedaan.
Als Neftci Baku zich meldt zou ik ook dwars gaan liggen. Geweldige club, geweldige competitie, geweldig land.
Zonder gekheid, het beste voor beiden. Platje gaat cashen en NEC zal er vast nog wel wat meer uitgehaald hebben dan die 100.000 euro. Niet meteen happen, even wachten en de prijs gaat vanzelf omhoog.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 817
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Dogfather »

Grote strik eromheen. Arrivederci!!! :bye:
Makkers, staakt uw wild geraas

Innocentius
Berichten: 220
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 21:53
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Innocentius »

De man heeft tegen Vite$$e gescoord - en dat mogen we nooit vergeten.

Verder is het helaas niet het huwelijk geworden dat we er allemaal van gehoopt hadden. Platje had liever meer gescoord en uiteindelijk vaker gespeeld, en wij hadden Platje liever vaker zien scoren.

Al met al heeft hij ondanks zijn teleurstellingen over 2 seizoenen weinig de vuile was buiten gehangen, weinig geklaagd, hard gewerkt en gescoord tegen Vite$$e.

Platje bedankt, jammer dat het niet helemaal was wat we wilden, maar dat lukte Lasse zelfs niet.

Het ga je goed!
Hoe zou het frietje Kapsalon geweest zijn bij Vette Herman?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door valkhof »

dit soort reacties toont maar weer eens wat voor geweldige supoort wij hebben.
ok, platje is geen top spits, scoort er geen 20, maar werkt zich het snot voor de ogen en scoort toch 9 keer......beetje meer respect mag wel.
leuk trouwens dat als een eventuele toekomstige spits, als die al naar nec zou willen, even hier op het forum komt kijken......denk dat die dan blij is met het salaris.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door harold »

East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
Sukkel! Je clubtopscorer zo noemen, dan kun je geen echte NEC supporter zijn. :pukeface:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door OAFFERE »

harold schreef:
East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
Sukkel! Je clubtopscorer zo noemen, dan kun je geen echte NEC supporter zijn. :pukeface:
:withstupid:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Melvin Platje

Bericht door Kanchelskis »

Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door OAFFERE »

Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
en wederom :withstupid:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Strooper »

Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door vak Oost »

Strooper schreef:
Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden.
Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen.
Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
:withstupid: aanstelleritis-epidemie in het kwadraat, niet te bevatten hoe respectloos men soms is
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door benniewels »

Het beste voor beide partijen want Platje kon echt niet voetballen #geen niveau
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: Melvin Platje

Bericht door East-Side-Nmgn »

harold schreef:
East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
Sukkel! Je clubtopscorer zo noemen, dan kun je geen echte NEC supporter zijn. :pukeface:
Ik heb me van het begin tot einde kapot geërgerd aan Platje. Mag ik blij zijn dat die weg is?! of moeten we allemaal ja-amen op jouw mening zeggen? :crazy2:
Ik zit GVD al van kinds af aan op de tribune, bijna 20jaar nu.
Ik laat me niet door een wijsneus uit Druten uitmaken voor sukkel en nep supporter! :2up:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Demtsjenko »

sjongejonge wat een niveau hier... geeft trouwens perfect de huidige maatschapij weer: ik mag zeggen wat ik wil... en geef geen ruk om wat anderen vinden...

knap hoor jongens... fijn dat jullie je mening willen delen...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Demtsjenko »

East-Side-Nmgn schreef:
harold schreef:
East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
Sukkel! Je clubtopscorer zo noemen, dan kun je geen echte NEC supporter zijn. :pukeface:
Ik heb me van het begin tot einde kapot geërgerd aan Platje. Mag ik blij zijn dat die weg is?! of moeten we allemaal ja-amen op jouw mening zeggen? :crazy2:
Ik zit GVD al van kinds af aan op de tribune, bijna 20jaar nu.
Ik laat me niet door een wijsneus uit Druten uitmaken voor sukkel en nep supporter! :2up:
nee, maar jij mag dus wel iemand uitmaken voor schaamluis... fijn he zo'n dubbele moraal? heb je altijd gelijk met je gevloek en gescheld... 20 jaar supporter en qua fatsoen nog niet veel verder dan een 13-jarig opstandig pubertje uit een achterstandswijk... jammer...

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door druten »

East-Side-Nmgn schreef:
harold schreef:
East-Side-Nmgn schreef:NEC eindelijk verlost van schaamluis. :sjaal:
Sukkel! Je clubtopscorer zo noemen, dan kun je geen echte NEC supporter zijn. :pukeface:
Ik heb me van het begin tot einde kapot geërgerd aan Platje. Mag ik blij zijn dat die weg is?! of moeten we allemaal ja-amen op jouw mening zeggen? :crazy2:
Ik zit GVD al van kinds af aan op de tribune, bijna 20jaar nu.
Ik laat me niet door een wijsneus uit Druten uitmaken voor sukkel en nep supporter! :2up:
Kan wel zijn maar door dat soort reacties krijg je dat...........

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten