Melvin Platje

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Melvin Platje

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:
mschr schreef:
Bleum schreef:Mooi ventje, mooie goals.
Matige midvoor. Leuk die 2 goals van hem, maar ik had liever gezien dat ie 1 van die 3 open kansen in de eerste helft had benut. Voor hetzelfde geld wint Excelsior de wedstrijd, want als Broerse die goal had gemaakt, dan was NEC niet meer teruggekomen in de wedstrijd.
maar we speelde vandaag niet tegen ajax of twente. vergeet niet dat we pas 2 wedstrijden aan de gang zijn. en nee, hij zal mischien geen top speler zijn, maar bij nec vind ik hem goed passen, ook voor deze wedstrijd trouwens.
Dat doet er niet toe tegen wie we speelden.... Dit zijn de DETAILS die een top spits tot een TOP spits doen laten uitgroeien... Bij een totaal uitgespeelde vrije kans,laat je de totaal vrije speler niet zonder bal staan,om een keeper nog een kans te geven,de bal op reflex af te stoppen.. Punt uit... :wink:
dat doet er wel toe! en platje betitled zich eigen ook niet als topspits, hij zegt ook niet dat hij straks bij barcelona behoort te voetballen. en ook topspitsen gaan vaak voor eigen succes terwijl een andere speler bij wijze van spreken op de doellijn staat om de bal alleen maar te hoeven aaien. jij zit bij een heel verkeerde club voetbal te kijken. al zul jij met al je wijsheden bij barcelona meer fouten ontdekken dan wat ze goed doen want jij bent de TOP trainer die niemand heeft ontdekt, god wat zul jij het moeilijk hebben
Valkhof wat klets je? Van de beste spitsen,maken nou juist de meeste de overspeel keuze in deze situatie,daar heb ik te veel goed voetbal voor gekeken en niet geluisterd naar dat slappe gelul van jou. En ik heb het nergens moeilijk mee,want ik heb geen behoefte aan ontdekking,maar zie Platje straks wel graag wat hoger voetballen ja. Ronaldo....

1.54,2.32 en 4.10 http://www.youtube.com/watch?v=tOndOgb- ... re=related 1.32 en 3.13 Risico op buitenspel,zelf afmaken... Doei mr Valkhof.. :bye:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door pjottr »

Wat mij opviel is dat , naast dat hij uit alle hoeken en standen schiet, heel erg rustig blijft voor de goal.
Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Zolang er geen nieuwe spits is gewoon Platje in de punt laten staan.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door burp »

pjottr schreef:Wat mij opviel is dat , naast dat hij uit alle hoeken en standen schiet, heel erg rustig blijft voor de goal.
Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Zolang er geen nieuwe spits is gewoon Platje in de punt laten staan.
in de punt ja, en niet op een vleugel.
Hij mist de techniek voor zo'n actie maar schiet inderdaad vanuit alle hoeken snel op goal en de twee doelpunten waren klasse. :tu:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door pjottr »

dat zeg ik, in de punt :biggrin:

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door L-Eastend »

pjottr schreef:Wat mij opviel is dat , naast dat hij uit alle hoeken en standen schiet, heel erg rustig blijft voor de goal.
Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Zolang er geen nieuwe spits is gewoon Platje in de punt laten staan.
maakte een goede indruk gister. Op dit moment zou ik geen andere haalbare spits verzinnen.
Van mij mag Platje wel ff blijven staan
Welcome to the East End

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Tiel »

Prima jongen, en voor mensen met oog voor detail.

Na zijn eerste doelpunt overduidelijk Foor bedanken.

Er zijn ook spelers die in hun eerste wedstrijd een intikkertje hebben en naar hun rugnummer wijzen ipv de aangever bedanken. (ik zal maar geen namen noemen).
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door WestHamersUnited »

Tiel schreef:Prima jongen, en voor mensen met oog voor detail.

Na zijn eerste doelpunt overduidelijk Foor bedanken.

Er zijn ook spelers die in hun eerste wedstrijd een intikkertje hebben en naar hun rugnummer wijzen ipv de aangever bedanken. (ik zal maar geen namen noemen).
Volledig mee eens.

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door WestHamersUnited »

pjottr schreef:Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Idd, geen Vleminckx. Ik heb m niet naar zn eigen naam zien wijzen, geen doelpunten zien jatten, geen schwalbes zien maken, geen omhaal op de achterlijn zien maken om een onmogelijke bal binnen te houden, en niet tegen de scheidsrechter zien huilen. Ik heb hem wel twee fantastische doelpunten zien maken.

T.S.
Berichten: 1669
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door T.S. »

WestHamersUnited schreef:
pjottr schreef:Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Idd, geen Vleminckx. Ik heb m niet naar zn eigen naam zien wijzen, geen doelpunten zien jatten, geen schwalbes zien maken, geen omhaal op de achterlijn zien maken om een onmogelijke bal binnen te houden, en niet tegen de scheidsrechter zien huilen. Ik heb hem wel twee fantastische doelpunten zien maken.
O nou gaan we meteen weer Vleem weer afk*nkeren...
Wat een niveau zeg..
Meer positieve beleving in de Goffert!

Iefjuh
Berichten: 55
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 10:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Iefjuh »

WestHamersUnited schreef:
pjottr schreef:Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Idd, geen Vleminckx. Ik heb m niet naar zn eigen naam zien wijzen, geen doelpunten zien jatten, geen schwalbes zien maken, geen omhaal op de achterlijn zien maken om een onmogelijke bal binnen te houden, en niet tegen de scheidsrechter zien huilen. Ik heb hem wel twee fantastische doelpunten zien maken.
Inderdaad, niet lullen maar werken en dat beloond zien met 2 mooie doelpunten :tu:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Michael »

WestHamersUnited schreef:
pjottr schreef:Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Idd, geen Vleminckx. Ik heb m niet naar zn eigen naam zien wijzen, geen doelpunten zien jatten, geen schwalbes zien maken, geen omhaal op de achterlijn zien maken om een onmogelijke bal binnen te houden, en niet tegen de scheidsrechter zien huilen. Ik heb hem wel twee fantastische doelpunten zien maken.
Als we de topscoorder van vorig jaar, welke ons ook nog eens een leuke zak geld heeft opgeleverd, een trap na menen te moeten geven begrijp ik het even niet meer. Wat een niveau... :td:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Socio »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
Algarve schreef:Ik had in het artikel hier boven meer waarde gehecht aan zijn woorden,als hij die open kans had gezien,dan dat hij zich beklaagd over de 2 kansen die hij heeft gemist... :tu:
Meejeens. Hij is zo zelfzuchtig als een echte spits, maar mist de klasse voor een spits.
het waren twee super spitsen goals en wereldgoals....... dat hij wat kansen mistte in de eerste helft was goffertkooorts, daar is hij nou overheen....... als je dat niet ziet................
:withstupid: Ik vond hem in de eerste helft trouwens nog beter spelen dan in de 2e (ondanks die goals). Continu aanspeelbaar en hield de bal ook nog eens vast als hij hem kreeg. Ik krijg (weliswaar na pas 2 wedstrijden) het idee dat ik een verkeerd oordeel heb gevormd vooraf en in de voorbereiding. Zeker als hij centraal speelt, is hij van meer nut van de ploeg als ik inschatte. Misschien niet als spits met een flitsende actie, maar wel als bruikbare puntspeler die voor gevaar en uiteindelijk ook voor 2 belangrijke doelpunten zorgt.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:
valkhof schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:
mschr schreef:
Bleum schreef:Mooi ventje, mooie goals.
Matige midvoor. Leuk die 2 goals van hem, maar ik had liever gezien dat ie 1 van die 3 open kansen in de eerste helft had benut. Voor hetzelfde geld wint Excelsior de wedstrijd, want als Broerse die goal had gemaakt, dan was NEC niet meer teruggekomen in de wedstrijd.
maar we speelde vandaag niet tegen ajax of twente. vergeet niet dat we pas 2 wedstrijden aan de gang zijn. en nee, hij zal mischien geen top speler zijn, maar bij nec vind ik hem goed passen, ook voor deze wedstrijd trouwens.
Dat doet er niet toe tegen wie we speelden.... Dit zijn de DETAILS die een top spits tot een TOP spits doen laten uitgroeien... Bij een totaal uitgespeelde vrije kans,laat je de totaal vrije speler niet zonder bal staan,om een keeper nog een kans te geven,de bal op reflex af te stoppen.. Punt uit... :wink:
dat doet er wel toe! en platje betitled zich eigen ook niet als topspits, hij zegt ook niet dat hij straks bij barcelona behoort te voetballen. en ook topspitsen gaan vaak voor eigen succes terwijl een andere speler bij wijze van spreken op de doellijn staat om de bal alleen maar te hoeven aaien. jij zit bij een heel verkeerde club voetbal te kijken. al zul jij met al je wijsheden bij barcelona meer fouten ontdekken dan wat ze goed doen want jij bent de TOP trainer die niemand heeft ontdekt, god wat zul jij het moeilijk hebben
Valkhof wat klets je? Van de beste spitsen,maken nou juist de meeste de overspeel keuze in deze situatie,daar heb ik te veel goed voetbal voor gekeken en niet geluisterd naar dat slappe gelul van jou. En ik heb het nergens moeilijk mee,want ik heb geen behoefte aan ontdekking,maar zie Platje straks wel graag wat hoger voetballen ja. Ronaldo....

1.54,2.32 en 4.10 http://www.youtube.com/watch?v=tOndOgb- ... re=related 1.32 en 3.13 Risico op buitenspel,zelf afmaken... Doei mr Valkhof.. :bye:

doei

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
Bleum schreef:Mooi ventje, mooie goals.
Matige midvoor. Leuk die 2 goals van hem, maar ik had liever gezien dat ie 1 van die 3 open kansen in de eerste helft had benut.
Ik denk dat de voornaamste reden dat er in de eerste helft niet gescoord werd Leroy George heette, niet Melvin Platje. George stichtte veel gevaar, maar hielp vervolgens ook een hele lading kansen om zeep.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Keezer »

Mark Ariaans schreef:
mschr schreef:
Bleum schreef:Mooi ventje, mooie goals.
Matige midvoor. Leuk die 2 goals van hem, maar ik had liever gezien dat ie 1 van die 3 open kansen in de eerste helft had benut.
Ik denk dat de voornaamste reden dat er in de eerste helft niet gescoord werd Leroy George heette, niet Melvin Platje. George stichtte veel gevaar, maar hielp vervolgens ook een hele lading kansen om zeep.
Klopt maar zoals George de eerste helft speelde... Die excelsior back is een keer of 6 vernedert! Heerlijk om naar te kijken! Je merkt alleen telkens dat hij het niet 2 helften kan volhouden en zijn afwerking was inderdaad niet zo gelukkig...

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door T.I.G.O. »

Dit waren dennis bergkampgoals,de aaname,het overzicht en de afwerking.100% bergkamp

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Arjan van Hout »

T.I.G.O. schreef:Dit waren dennis bergkampgoals,de aaname,het overzicht en de afwerking.100% bergkamp
:withstupid: nog even de hh op el zitten kijken zojuist, magistrale goals, met name de tweede..........

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 506
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door svenniessee »

2 wereldgoals ! mag van mij nog wel even in de spits blijven staan , beter Platje in de spits dan Schone!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Melvin Platje

Bericht door jasper491 »

Platje in oranje , haha plaaaatje :hail:

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door EK »

T.I.G.O. schreef:Dit waren dennis bergkampgoals,de aaname,het overzicht en de afwerking.100% bergkamp
Als we toch gaan vergelijken: hij liep gisteren ook net zo vaak buitenspel als Inzaghi. Hij moet alleen nog iets doen aan zijn manier van juichen voordat ik hem als 100% Inzaghi beschouw :biggrin:

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door NiMMA_024 »

T.S. schreef:
WestHamersUnited schreef:
pjottr schreef:Nee, het is geen Vleminckx maar een prima jongen om erbij te hebben.
Idd, geen Vleminckx. Ik heb m niet naar zn eigen naam zien wijzen, geen doelpunten zien jatten, geen schwalbes zien maken, geen omhaal op de achterlijn zien maken om een onmogelijke bal binnen te houden, en niet tegen de scheidsrechter zien huilen. Ik heb hem wel twee fantastische doelpunten zien maken.
O nou gaan we meteen weer Vleem weer afk*nkeren...
Wat een niveau zeg..
TS. Let op jouw taalgebruik aub. :angryfire:
Over niveau gesproken....
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door SamSam »

Hmm als je het op zo'n manier gebruikt als in de dikke van dale vermeld is, dan is er toch niks mis mee?

Of je nou zegt op iemand kankeren of iemand afkankeren, is voor mij hetzelfde..
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door NiMwEgUh »

Als medespelers wat vaker de bal steken dan schiet hij er zo 2 a3 goals meer in.Want hij staat mischien veel buitenspel maar kijk eens hoe scherp hij constant staat als hij eenmaal erdoor is dan heb je goeie kans dat hij het afmaakt.En kwa overzicht en balvastheid vind ik hem ook sterk.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door CHEF »

SamSam schreef:Hmm als je het op zo'n manier gebruikt als in de dikke van dale vermeld is, dan is er toch niks mis mee?

Of je nou zegt op iemand k*nker of iemand afkankeren, is voor mij hetzelfde..
Staat dat woord in de dikke van Dale dan?

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door SamSam »

CHEF schreef:
SamSam schreef:Hmm als je het op zo'n manier gebruikt als in de dikke van dale vermeld is, dan is er toch niks mis mee?

Of je nou zegt op iemand k*nker of iemand afkankeren, is voor mij hetzelfde..
Staat dat woord in de dikke van Dale dan?
Geen idee :biggrin: Niet opgezocht, maar het is een algemeen geaccepteerd woord.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten