Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

Sjezus schreef:Welkom Ryan.

1 Tip: Als je dit forum leest: stop met lezen.

P.s. Als je als NEC zijnde de naam van je grootste talent nog niet kunt spellen ben je ver heen: :crazy2:

2 mei '11 18:28N.E.C. contracteert Ryan Koolwijk voor drie jaar
N.E.C. heeft zich verzekerd van de diensten van Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk. Als de 25-jarige Rotterdammer de medische keuring doorstaat zal hij een contract tekenen dat hem en de club tot juni 2014 aan elkaar verbinden.

Koolwijk is een linksbenige middenvelder, die zich dit jaar bij Excelsior onderscheidt met een uitstekende traptechniek. De technisch begaafde speler die dit seizoen als aanvoerder zijn team nog moet behoeden voor degradatie, volgt dus zijn huidige oefenmeester, Alex Pastoor op de weg naar Nijmegen.

Ryan Koolwijk over zijn overgang: "Ik zie N.E.C. als een grote stap voorwaarts in mijn carrière. Het is een mooie en sfeervolle club met een talentvolle selectie. En er wordt goed voetbal gespeeld. Daarnaast kijk ik er ook naar uit om de samenwerking met trainer Alex Pastoor, die belangrijk voor mijn ontwikkeling is geweest, voort te zetten".

N.E.C. schenkt al jaren veel aandacht aan het opleiden en het verbeteren van spelers. De club investeert in mensen die zich nog verder kunnen en willen ontwikkelen. Ryan Koolwijk is een speler die perfect binnen dit profiel past. De directie is dan ook zeer verheugd over zijn komst. 'N.E.C. heeft volgend jaar onder leiding van Alex Pastoor een staf in dienst die de ontwikkeling van spelers een impuls kan geven. De afgelopen jaren heeft N.E.C. al aangetoond een club te zijn waar spelers hun talenten kunnen etaleren. Mooie recente voorbeelden zijn de ontwikkelingen van onder meer Remy Amieux, Jasper Cillissen, Nathaniel Will en Bram Nuytinck', aldus een tevreden Algemeen Directeur Jacco Swart.
1: :schater:
2: Dat krijg je als de perschef op non-actief gezet is.
In het volgende stukje mis ik ook 10 jaar trouwens:http://www.nec-nijmegen.nl/home-nieuws/ ... rscheiding

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door burp »

:tu:
prima aankoop, goeie speler en 3 jaar is visie.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Jackiegoal »

Top! Goede leeftijd voor die positie en een jongen met veel kwaliteiten. Qua traptechniek zullen we komend jaar niet meer tekort komen. Wat me wel zorgen baart is het vooruitzicht dat Davids vertrekt of weer (even) op de bank eindigt, maar dat kijken we nu maar even aan.
"I am Brian, and so is my wife!"

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door bvg »

Algarve schreef:Mooi kan Davids centraal! :tu:
Mag toch hopen dat Pastoor een beetje kijk op het spelletje heeft en dit dus niet gaat doen...

Koolwijk is een prima speler voor NEC. Benieuwd of er nog een speler van Excelsior naar NEC komt....

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Jackiegoal »

bvg schreef: Benieuwd of er nog een speler van Excelsior naar NEC komt....
Alleen Bovenberg vind ik verder nog een interessante voetballer, maar op die positie hoeven wij nu niemand te halen.
"I am Brian, and so is my wife!"

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door NiMMA_024 »

ik kan wel gaan lopen zeggen wat ik denk, maar dan zou het een herhaling zijn van wat al gezegd is.
Ben het met alle reacties eens. Goede aankoop, gaan we veul plezier aan beleven!

Welkom Ryan bij ons mooie :sjaal: !!!!
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door necnmgn »

Jackiegoal schreef:
bvg schreef: Benieuwd of er nog een speler van Excelsior naar NEC komt....
Alleen Bovenberg vind ik verder nog een interessante voetballer, maar op die positie hoeven wij nu niemand te halen.
Mwah, die is gehyped door een paar leuke goals tegen Ajax enzo.. Zie veel liever Ramsteijn, multifunctionele voetballer die het afgelopen jaar grote stappen gezet heeft

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Tiel »

Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Daar heb je Goossens voor. Koolwijk is gewoon een balafpakker.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Super-Simr »

Sjezus schreef:Welkom Ryan.

1 Tip: Als je dit forum leest: stop met lezen.

P.s. Als je als NEC zijnde de naam van je grootste talent nog niet kunt spellen ben je ver heen: :crazy2:
Jouw Nederlands is anders ook niet top!
"...als NEC zijnde..."

Het is:
A) als NEC...
B) NEC zijnde...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Janseuh
Berichten: 916
Lid geworden op: wo 18 jul 2007, 13:37
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Janseuh »

Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
:withstupid: Ik heb al eerder de vergelijking met Engelaar gemaakt en dat deed Gijp nu ook... Het is wachten op het moment dat men in de Goffert Koolwijk gaat uitfluiten!
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?

necnijmegen024
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 13:55
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door necnijmegen024 »

Wat van der Gijp zegt klopt gedeeltelijk. Hij scoort inderdaad niet vaak, maar heeft al veel assists op z'n naam staan. Ook beschikt hij over een uitstekende pass. Hij hoeft niet te scoren, goossens, schone en de voorhoede moeten voor de doelpunten zorgen.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Frans »

Hij heeft wel een stuk of 10 directe assists al dit seizoen. Is ook heel wat waard voor een middenvelder.
NECTheBest

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door harold »

Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Maar hij is wel bij heel veel aanvallen betrokken, sterker nog, hij is degene die veelal de aanvallen opzet. Als hij nu ook nog zelf af en toe een doelpuntje mee gaat pikken kunnen wij hem wellicht na 2 jaar weer leuk verkopen. Toen Sibum hier kwam scoorde hij ook zelden tot nooit. Davids is ook geen scorende middenvelder. Maargoed, als je graag iets negatiefs wilt zoeken kun je het altijd wel vinden...

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door henkie1234 »

Hartstikke mooi, gratis een gewilde speler binnenhalen. Eindelijk nieuws omtrent nieuwe spelers.
Ryan veel succes bij NEC !!! Hopelijk begint het genuil niet gelijk :wink:

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jasper491 »

lillik schreef:Welkom bij :sjaal:
Goede versterking en vervanging voor Schöne!
voor Bas ja, daar is hij voor gehaald.

jbnmgn

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jbnmgn »

Schijnt dat v Koolwijk nogal dikke maatjes is met Fernandez, dus wie weet, want de deal met Feijenoord is nog niet rond (geen poen).

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

jasper491 schreef:
lillik schreef:Welkom bij :sjaal:
Goede versterking en vervanging voor Schöne!
voor Bas ja, daar is hij voor gehaald.
Is hij voor de bank gehaald? Want daar zat hij de laatste wedstrijden,en hoorde hij ook thuis volgens velen.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Danish Dynamite »

SanderNEC schreef:
Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Daar heb je Goossens voor. Koolwijk is gewoon een balafpakker.
Daar heb je Davids voor. :tong:

Daarnaast doe je Koolwijk veel tekort door zo'n opmerking te maken.

Prima speler voor NEC, en weer lekker snel gehandeld. :tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Pff..hoeveel goals maakte Vadocs hier?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

W.V.W.3 schreef:
Tiel schreef:Omdat ik niet iedereen over me heen wou krijgen heb ik maar niets gezegd, nu zegt vd gijp exact wat ik dacht. Een middenvelder moet wel zijn doelpunten meepakken. Dat doet hij niet.
Pff..hoeveel goals maakte Vadocs hier?
V.d. Gijp denkt nog teveel aan zijn PSV, een middenvelder bij die club moet inderdaad regelmatig een doelpuntje meepikken.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door TheRealTricolores »

Echt goed werk Carlos !
Hoopte echt dat ze Koolwijk binnen konden halen, en dat is gelukt. Super.

Zou mooi zijn als Fernandez ook nog mee komt, maar die zal wel naar Feyenoord gaan. En daar kan je hem niks voor kwalijk nemen.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Legendario »

henkie1234 schreef:Hartstikke mooi, gratis een gewilde speler binnenhalen. Eindelijk nieuws omtrent nieuwe spelers.
Ryan veel succes bij NEC !!! Hopelijk begint het genuil niet gelijk :wink:
Eindelijk? Het huidige seizoen is nog niet eens afgelopen...
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Chris »

Van der G komt doorgaans bijna klaar bij elke bal die Eriksen over drie meter naar een teamgenoot passt, laat Eriksen nou ook zelden scoren....

Sorry ik ben het totaal niet eens met Rene, Koolwijk krijgt Met Goossens al een scorende middenvelder achter zich.
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door DB »

Als Koolwijk daadwerkelijk op de positie van Davis gaat voetballen, zou dat een zege zijn voor de aanvallers en met name George. Wat is er nou heerlijker voor zo'n buitenspeler dan een speler die de bal perfect in de loop bij je kan bezorgen en in staat is je te lanceren bij counters. Vind het een redelijk goede aankoop van Aalbers, al oogt die wat laks en dat vinden wij niet leuk in De Goffert.
'God, and after God, me'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten