Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door De Kletskop »

BiT schreef:Ik blijf me afvragen hoe je een corner zo beroerd kan nemen... Keer op keer weggewerkt door de eerste man, en dat al sinds hij hier speelt.
Dat komt door dat vieze verwijfde nonchalante aanloopje!
Daar straalt 0,0 wil vanuit.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
BiT schreef:Ik blijf me afvragen hoe je een corner zo beroerd kan nemen... Keer op keer weggewerkt door de eerste man, en dat al sinds hij hier speelt.
Dat komt door dat vieze verwijfde nonchalante aanloopje!
Daar straalt 0,0 wil vanuit.
Pff.. We hebben meer uit de corners van Koolwijk gescoord dan uit de corners van Schöne, Simr of Goossens. Slechts El Akchaoui nam de corners beter.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door BiT »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
BiT schreef:Ik blijf me afvragen hoe je een corner zo beroerd kan nemen... Keer op keer weggewerkt door de eerste man, en dat al sinds hij hier speelt.
Dat komt door dat vieze verwijfde nonchalante aanloopje!
Daar straalt 0,0 wil vanuit.
Pff.. We hebben meer uit de corners van Koolwijk gescoord dan uit de corners van Schöne, Simr of Goossens. Slechts El Akchaoui nam de corners beter.
En daar heb ik me ook over uitgesproken.

Hoe kan het dat een professional die bal niet eens over de eerste man krijgt?!
Ronnie, Bus 6!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door BIESKE »

BiT schreef:
mschr schreef:
De Kletskop schreef:
BiT schreef:Ik blijf me afvragen hoe je een corner zo beroerd kan nemen... Keer op keer weggewerkt door de eerste man, en dat al sinds hij hier speelt.
Dat komt door dat vieze verwijfde nonchalante aanloopje!
Daar straalt 0,0 wil vanuit.
Pff.. We hebben meer uit de corners van Koolwijk gescoord dan uit de corners van Schöne, Simr of Goossens. Slechts El Akchaoui nam de corners beter.
En daar heb ik me ook over uitgesproken.

Hoe kan het dat een professional die bal niet eens over de eerste man krijgt?!
Je kunt ook van die hoge plofballen geven. Die komen op zeker over de eerste man heen. Alleen komt er dan misschien een keer per toeval gevaar uit. Als de corners, die hij nu neemt, over de eerste man heen komen, is er per definitie gevaar. Mschr heeft gelijk. Uit de corners en vrije trappen van Koolwijk is geloof ik dit jaar al 8 keer gescoord.......... :tong:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door dolle dries »

och ja, we hebben weer iets gevonden om te zeiken :crazy:

Het is overigens wel zeiken om het zeiken :biggrin:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Danish Dynamite »

Samnec schreef:
Danish Dynamite schreef:
Samnec schreef:
illestyl schreef:Koolwijk is gewoon een stille kracht. Het valt misschien niet altijd even veel op, maar hij is zo belangrijk voor ons. Prima aanvoerder achter Babos trouwens! Als je hem bezig ziet op zo'n supportersdag als vandaag, klasse! :tu:
Eens! Het is een prima gozer. Maar ik vraag me af waarmee hij dan zo belangrijk is. Ik hoor iedereen zeggen: hij valt niet op, maar is zo belangrijk voor ons. Waarom is hij zo belangrijk dan? Ik zal er zaterdag eens extra opletten! Hopelijk zit ik er naast, maar ik ben nog niet zo overtuigd als menigeen hier.
Dat hoef je niet te hopen, dat weet elke voetbalkenner allang.
En wat nu?? Weer o zo belangrijk vandaag??
Ja hij was zeker weer belangrijk, bewaart ten alle tijden de rust en houdt het overzicht, van waaruit 9 van de 10 keer een goede voortzetting volgt.
Dat zijn corners deze keer minder waren doet daar niks aan af.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door BiT »

dolle dries schreef:och ja, we hebben weer iets gevonden om te zeiken :crazy:

Het is overigens wel zeiken om het zeiken :biggrin:
Het stoort me al sinds Koolwijk de corners neemt, dus ik heb niet "iets gevonden" maar begin het onderhand behoorlijk zat te worden.
Ronnie, Bus 6!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

Danish Dynamite schreef:
Samnec schreef:
Danish Dynamite schreef:
Samnec schreef:
illestyl schreef:Koolwijk is gewoon een stille kracht. Het valt misschien niet altijd even veel op, maar hij is zo belangrijk voor ons. Prima aanvoerder achter Babos trouwens! Als je hem bezig ziet op zo'n supportersdag als vandaag, klasse! :tu:
Eens! Het is een prima gozer. Maar ik vraag me af waarmee hij dan zo belangrijk is. Ik hoor iedereen zeggen: hij valt niet op, maar is zo belangrijk voor ons. Waarom is hij zo belangrijk dan? Ik zal er zaterdag eens extra opletten! Hopelijk zit ik er naast, maar ik ben nog niet zo overtuigd als menigeen hier.
Dat hoef je niet te hopen, dat weet elke voetbalkenner allang.
En wat nu?? Weer o zo belangrijk vandaag??
Ja hij was zeker weer belangrijk, bewaart ten alle tijden de rust en houdt het overzicht, van waaruit 9 van de 10 keer een goede voortzetting volgt.
Dat zijn corners deze keer minder waren doet daar niks aan af.
Haha! :bye:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Mark Ariaans »

Samnec schreef: Haha! :bye:
Goede reactie, je hebt me overtuigd.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

Mark Ariaans schreef:
Samnec schreef: Haha! :bye:
Goede reactie, je hebt me overtuigd.
Bewaart ten alle tijden rust?? te veel rust leidde tot balverlies en slechte, slappe passes(die op Amieux daargelaten)
Overzicht waar 9 van de 10 keer een goede voorzet van uit komt (Amieux was de enige en dat was nog niet eens een voorzet)?? Hij ziet voor het gemak niet dat rechtsbuiten zeeën van ruimte lag. Ja oke, het is Breuer die daar loopt, maar zo slecht was die zaterdag niet.
Iedereen kan een pass op de rechtsbuiten geven, het gaat erom wat je buitenspelers er mee doen.
In de 11e minuut laat ie Donald volledig lopen en als ie die bal aanneemt, is het 0-1.
Hij is traag en gaat WEER, zoals elke week, de duels in als een mietje. Hij wint geen duels?!
Ondanks z'n 2 meter laat die nog die iedereen en zelfs die kleine nummer 19 boven hem uitkomen en verliest dus weer de bal
Over z'n corners wil ik het al helemaal niet hebben. Wat een slappe balletjes, zeg! Bah!
Hij had zo veel ruimte en vaak werd die ook niet benut door andere spelers. Maar het was echt drie keer niks. Niemand behalve Palsson vond ik persoonlijk stak er bovenuit hoor!
Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door vak Oost »

Samnec schreef:Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.
zou je niet voorzitter willen worden van de ryan koolwijk fanclub ... je hebt het wel erg vaak over hem
Alles komt goed !!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

vak Oost schreef:
Samnec schreef:Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.
zou je niet voorzitter willen worden van de ryan koolwijk fanclub ... je hebt het wel erg vaak over hem
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan hoor! Ben alleen bang dat die club op dit forum niet verder komt dan 10-15 leden! Interessante speler, die Koolwijk!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door dolle dries »

vak Oost schreef:
Samnec schreef:Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.
zou je niet voorzitter willen worden van de ryan koolwijk fanclub ... je hebt het wel erg vaak over hem
Ja, elke keer als we verloren of gelijk gespeeld hebben, dan is dat Koolwijk zijn schuld. Als we gewonnen hebben hoor je ze niet meer. :biggrin:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

Samnec schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.
zou je niet voorzitter willen worden van de ryan koolwijk fanclub ... je hebt het wel erg vaak over hem
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan hoor! Ben alleen bang dat die club op dit forum niet verder komt dan 10-15 leden! Interessante speler, die Koolwijk!
Facebookpagina beginnen en iedereen die je kent uitnodigen, zie voorbeeld:
https://www.facebook.com/#!/groups/279554425497205/

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

dolle dries schreef:
vak Oost schreef:
Samnec schreef:Zondag zal ik weer extra op hem gaan letten, misschien dat ie dan weer goed speelt! Laten we het hopen.
zou je niet voorzitter willen worden van de ryan koolwijk fanclub ... je hebt het wel erg vaak over hem
Ja, elke keer als we verloren of gelijk gespeeld hebben, dan is dat Koolwijk zijn schuld. Als we gewonnen hebben hoor je ze niet meer. :biggrin:
Als ie goed speelt, zoals vorige week tegen AZ, dan ben ik de eerste die zegt dat ie goed speelde.
Tegen roda speelde hij gewoon niet goed, dan hoor ik jou ook niet?!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Harold Bastiaans »

Koolwijk is een prima voetballer voor NEC, elke vrije trap op rechts is dodelijk. Redelijk wat assist vanaf rechts.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Tim Janssen »

Oh oh oh eerlijk wat heb ik genoten van deze man speelde veruit zijn beste wedstrijd
misschien niet opvallend maar de pasjes en rust en vooral het zich zelf vrij maken super
deze koolwijk wil ik elke week zien en wat betreft mij zonder de andere 13 te kort te doen de MoM.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door bertje »

Ik snap dat gezever op Koolwijk ook niet zo goed. Verreweg de belangrijkste man volgens mij dit seizoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door illestyl »

bertje schreef:Ik snap dat gezever op Koolwijk ook niet zo goed. Verreweg de belangrijkste man volgens mij dit seizoen..

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Danish Dynamite »

bertje schreef:Ik snap dat gezever op Koolwijk ook niet zo goed. Verreweg de belangrijkste man volgens mij dit seizoen..
:withstupid:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Frans »

en vorig seizoen ook al zeer belangrijk.
NECTheBest

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

Haha, voor hetzelfde geld maakt Zeefuik de 0-2 door een fout van onze vriend en zijn we klaar! Hij speelde echt niet heel goed vandaag.
Tweede helft was ie erg nuttig!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Danish Dynamite »

Samnec schreef:Haha, voor hetzelfde geld maakt Zeefuik de 0-2 door een fout van onze vriend en zijn we klaar! Hij speelde echt niet heel goed vandaag.
Tweede helft was ie erg nuttig!
He psst niet verder vertellen, maar het was Will die die schitterende pass op Zeebuik gaf hoor....

Sorry hoor, maar alks je serieus durft te beweren dat Koolwijk niet goed speelde en niet belangrijk was vandaag, vraag ik me serieus af hoe jouw kijk op voetbal is.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

Danish Dynamite schreef:
Samnec schreef:Haha, voor hetzelfde geld maakt Zeefuik de 0-2 door een fout van onze vriend en zijn we klaar! Hij speelde echt niet heel goed vandaag.
Tweede helft was ie erg nuttig!
He psst niet verder vertellen, maar het was Will die die schitterende pass op Zeebuik gaf hoor....

Sorry hoor, maar alks je serieus durft te beweren dat Koolwijk niet goed speelde en niet belangrijk was vandaag, vraag ik me serieus af hoe jouw kijk op voetbal is.
psssst, tussen ons he, dat was de bal die Zeefuik op de paal kopt! Nam die heel erg veel risico!
Kom op nou, eerste helft was ie niet best. Tweede helft erg nuttig, gewoon goed, maar blonk niet uit!
Die pass op Palsson waar de 1-1 uit viel, was heerlijk! Overigens z'n enige goeie bruikbare pass van vandaag.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door illestyl »

Danish Dynamite schreef:
Samnec schreef:Haha, voor hetzelfde geld maakt Zeefuik de 0-2 door een fout van onze vriend en zijn we klaar! Hij speelde echt niet heel goed vandaag.
Tweede helft was ie erg nuttig!
He psst niet verder vertellen, maar het was Will die die schitterende pass op Zeebuik gaf hoor....

Sorry hoor, maar alks je serieus durft te beweren dat Koolwijk niet goed speelde en niet belangrijk was vandaag, vraag ik me serieus af hoe jouw kijk op voetbal is.
Haha zo reageren, terwijl je het helemaal mis hebt. :jestera:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten