Anton Janssen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3708
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Justian »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:gerjan verbeek'?

ken ik nie.... :crazy:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

jbnmgn

Re: Anton Janssen

Bericht door jbnmgn »

Bernd schreef:
jbnmgn schreef:
Pol schreef:
Bernd schreef:
Juul schreef:Ook Higdon levert meer rendement op onder Anton. Gezien het materiaal en het totale gebrek aan zelfvertrouwen dat hij aantrof na Pastoor is het dus best knap wat hij gepresteerd heeft. Neemt niet weg dat ik zijn opstellingen soms niet begrijp. Maar het doorschuiven van Conboy heeft NEC gered van de definitieve genadeklap.

Het kan nog. Till the fat lady sings the blues...
Wat is dat toch elke keer met die fat lady die the blues zingt? Waarom een blueszangeres? Kan ook een popzangeres zijn, of een operadiva, of een schlagermeisje als Andrea Berg? Wel ken ik de uitspraak 'it ain't over till the fat lady sings'. Maar die zingt niet the blues, bedoeld wordt de lady (blijkbaar doorgaans fat) die het Amerikaanse volkslied zingt na een grote happening. Daar begint ze pas mee als het over is. Of vergis ik me? Maar je kunt je maar ergens druk over maken in zo'n NEC-loos weekend.
Volgens mij verwijst het naar de opera, toch? Met een fat lady die het slotakkoord zingt?
Verklaring volgens Wikipedia:

Het is pas voorbij (of tot) de dikke dame zingt is een spreektaal . Het betekent dat men niet moet veronderstellen om de uitkomst van een gebeurtenis die nog steeds aan de gang weten. Meer specifiek wordt de term gebruikt wanneer een situatie (of lijkt) nadert zijn einde. Het waarschuwt tegen de veronderstelling dat de huidige staat van een evenement is onomkeerbaar en duidelijk bepaalt hoe of wanneer het evenement zal eindigen. De term wordt meestal gebruikt in combinatie met georganiseerde wedstrijden, vooral sporten .De uitdrukking wordt in het algemeen verstaan ​​worden te verwijzen naar de stereotypically overgewicht sopranen van Grand Opera . De beelden vanRichard Wagner 's opera cyclus Der Ring des Nibelungen en het laatste deel, Götterdämmerung , is meestal de een gebruikt in afbeeldingen bij verwijzing naar de zin. De "dikke dame" is de Valkyrie Brünnhilde , die traditioneel wordt gepresenteerd als een zeer mollige dame met gehoornde helm ,speer en rond schild (hoewel Brünnhilde in feite draagt ​​een gevleugelde helm [1] ). Haar aria duurt bijna twintig minuten en leidt direct naar het einde van de opera, hoewel het karakter Hagen heeft een laatste regel, "Zurück vom Ring!", Na de dood van Brünnhilde's te zingen, en er is tevens een belangrijke orkestrale finale. [2] Zoals Götterdämmerung is over het einde van de wereld (of in ieder geval de wereld van de Noorse goden), in een zeer significante wijze "het is [alles] over wanneer de dikke dame zingt."
Kijk, hier leer ik iets van.
Kijk, en hier wordt ik nu blij van. :biggrin:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Bernd »

nathan3gb schreef:Ik snap niet dat men Conboy hier zo aanbid, iedere wedstrijd weer zie ik hem minstens 5 ballen of inleveren, of over de zijlijn schieten.
Jij hebt geen weet van de alternatieven?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door De Kletskop »

Bernd schreef:
nathan3gb schreef:Ik snap niet dat men Conboy hier zo aanbid, iedere wedstrijd weer zie ik hem minstens 5 ballen of inleveren, of over de zijlijn schieten.
Jij hebt geen weet van de alternatieven?
Jawel, Conboy op een andere positie.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door mschr »

Meejeens, maar liever niet op de plek van Leiwa. Leiwa rulez!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Meejeens, maar liever niet op de plek van Leiwa. Leiwa rulez!
Dat lijkt me duidelijk.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Meejeens, maar liever niet op de plek van Leiwa. Leiwa rulez!
Dat lijkt me duidelijk.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gurrie
Berichten: 309
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 16:46
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Gurrie »

Bernd schreef:
nathan3gb schreef:Ik snap niet dat men Conboy hier zo aanbid, iedere wedstrijd weer zie ik hem minstens 5 ballen of inleveren, of over de zijlijn schieten.
Jij hebt geen weet van de alternatieven?
Uhm, 5 ballen wel bij een medespeler krijgen?

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door nathan3gb »

Las een interview met Giggs:

"Giggs: 'Ik heb alleen maar tegen die jongens gezegd dat ik vertrouwen in ze heb en dat ze de kwaliteiten hebben om deze nare situatie achter zich te laten. We moeten de fans zaterdag iets geven om te juichen. Vermaak ze, maak doelpunten, maak tackles, speel met snelheid, passie en vol overgave.
En natuurlijk: werk keihard. Dat is voor ons de opgave."

Zijn tenminste krachtige woorden. Anton loopt iedere week het zelfde verhaaltje af te steken, er zijn nog genoeg wedstrijden, zondag moet het gebeuren, we hebben er vertrouwen in, enzovoorts.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Anton Janssen

Bericht door Arjan van Hout »

Wat een dom gelul

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:Wat een dom gelul
:withstupid: Als dit het is dat benodigd is, dan kan ik ook trainer worden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door vak Oost »

Pol schreef:
Eniesee schreef:Wat een dom gelul
:withstupid: Als dit het is dat benodigd is, dan kan ik ook trainer worden.
:withstupid: Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door De Kletskop »

nathan3gb schreef:Las een interview met Giggs:

"Giggs: 'Ik heb alleen maar tegen die jongens gezegd dat ik vertrouwen in ze heb en dat ze de kwaliteiten hebben om deze nare situatie achter zich te laten. We moeten de fans zaterdag iets geven om te juichen. Vermaak ze, maak doelpunten, maak tackles, speel met snelheid, passie en vol overgave.
En natuurlijk: werk keihard. Dat is voor ons de opgave."

Zijn tenminste krachtige woorden. Anton loopt iedere week het zelfde verhaaltje af te steken, er zijn nog genoeg wedstrijden, zondag moet het gebeuren, we hebben er vertrouwen in, enzovoorts.
:jestera: ja die Giggs pakt tenminste aan :crazy:

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door nathan3gb »

De Kletskop schreef:
nathan3gb schreef:Las een interview met Giggs:

"Giggs: 'Ik heb alleen maar tegen die jongens gezegd dat ik vertrouwen in ze heb en dat ze de kwaliteiten hebben om deze nare situatie achter zich te laten. We moeten de fans zaterdag iets geven om te juichen. Vermaak ze, maak doelpunten, maak tackles, speel met snelheid, passie en vol overgave.
En natuurlijk: werk keihard. Dat is voor ons de opgave."

Zijn tenminste krachtige woorden. Anton loopt iedere week het zelfde verhaaltje af te steken, er zijn nog genoeg wedstrijden, zondag moet het gebeuren, we hebben er vertrouwen in, enzovoorts.
:jestera: ja die Giggs pakt tenminste aan :crazy:
Ik vind gewoon dat Janssen geen enkele uitstraling heeft en dit volgens mij ook overbrengt op de spelers.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door De Kletskop »

nathan3gb schreef:
De Kletskop schreef:
nathan3gb schreef:Las een interview met Giggs:

"Giggs: 'Ik heb alleen maar tegen die jongens gezegd dat ik vertrouwen in ze heb en dat ze de kwaliteiten hebben om deze nare situatie achter zich te laten. We moeten de fans zaterdag iets geven om te juichen. Vermaak ze, maak doelpunten, maak tackles, speel met snelheid, passie en vol overgave.
En natuurlijk: werk keihard. Dat is voor ons de opgave."

Zijn tenminste krachtige woorden. Anton loopt iedere week het zelfde verhaaltje af te steken, er zijn nog genoeg wedstrijden, zondag moet het gebeuren, we hebben er vertrouwen in, enzovoorts.
:jestera: ja die Giggs pakt tenminste aan :crazy:
Ik vind gewoon dat Janssen geen enkele uitstraling heeft en dit volgens mij ook overbrengt op de spelers.
Dat ben ik met je eens, maar je voorbeeld slaat nergens op.

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door nathan3gb »

Mijn voorbeeld was wellicht niet bepaald geschikt :eek:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Demtsjenko »

Altijd dat uitstraling gelul... Het gaat om inhoud, kloppen zijn analyses, zijn taktiek, hoe is zijn communicatie, zijn didactische vaardigheden, is zijn oefenstof goed, maakt hij door voorgaande spelers individueel en het team beter? Liever iemand met de uitstraling van een doperwtje met inhoud dan een inhoudsloze blaaskaak met 'uitstraling' ... De zogenaamde zeistermannen met teveel haar... De mark wottes van deze wereld...

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Goffert »

Demtsjenko schreef:Altijd dat uitstraling gelul... Het gaat om inhoud, kloppen zijn analyses, zijn taktiek, hoe is zijn communicatie, zijn didactische vaardigheden, is zijn oefenstof goed, maakt hij door voorgaande spelers individueel en het team beter? Liever iemand met de uitstraling van een doperwtje met inhoud dan een inhoudsloze blaaskaak met 'uitstraling' ... De zogenaamde zeistermannen met teveel haar... De mark wottes van deze wereld...
Bij een club als NEC hoef je inderdaad niet de uitstraling te hebben van een trainer bij een topclub. Om die inhoud van jou zullen de meningen ook afwijken. Mijns inziens moeten we volgend jaar met een nieuwe trainert beginnen. En wel voor de zomervakantie!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Meejeens, maar liever niet op de plek van Leiwa. Leiwa rulez!
Dat lijkt me duidelijk.
Ik zou hem maar eens als linksbuiten posteren.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Bernd »

DJTEEF! schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Meejeens, maar liever niet op de plek van Leiwa. Leiwa rulez!
Dat lijkt me duidelijk.
Ik zou hem maar eens als linksbuiten posteren.
Helemaal eens. De vier vleugelspelers aub heel snel dumpen, elke andere selectiespeler is een beter alternatief. Maakt daarnaast ook een plaats vrij voor Gravenberch.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door vak Oost »

Kanchelskis schreef:[ ] geschikt
[X] ongeschikt
wellicht een hele fijne vent maar niet de man op de juiste plek met dit spelers materiaal
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door necnmgn »

Met dit spelersmateriaal is de gekozen tactiek waanzin. Lekker met Higdon op de middenlijn spelen... Onbegrijpelijk!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door DJTEEF! »

:withstupid:

We kunnen niet met Anton verder. Het is niks.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:Met dit spelersmateriaal is de gekozen tactiek waanzin. Lekker met Higdon op de middenlijn spelen... Onbegrijpelijk!
Inderdaad, dat selectie niet veel is ziet zelfs een meisje, maar countervoetbal proberen te spelen met Higdon en Castillion.. :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Anton Janssen

Bericht door Fransie »

DJTEEF! schreef::withstupid:

We kunnen niet met Anton verder. Het is niks.

Helemaal mee eens. Geen fatsoenlijke opgebouwde aanval gezien. Alleen maar hoge ballen op Higdon.
Het lijkt wel of er niet meer op voetballen getraind word.
Brengt bij een achterstand weer een aanvaller voor een aanvaller :crazy2:

Trainer lijkt mij te timide, nette man verder, maar voor types als Calderwood, Been of Neeskens ga je door het vuur. Dat zijn de volksjongens die bij de club passen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten