Navarone Foor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Keezer »

Sjaakie schreef:
Mavage schreef:
N.E.C. schreef:Foor ipv Nijland
Foor ipv Schone!
:withstupid:
Maar laat Schöne ff staan zodat hij mogelijk nog verkocht kan worden, Foor zijn tijd komt wel :wink:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Super-Simr »

Foor in plaats van Schöne? Lasse speelde enorm goed gisteren! Alle dreiging kwam van hem af. Met name de eerste helft. In de tweede helft had hij een mindere periode met wat foute passes, maar dat gold voor het hele team.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door N.E.C. »

Nijland, schone en van der velde waren de zwakke schakels in het elftal

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door BasNijmegen »

Navarone Foor breekt wedstrijd voor NEC open

NIJMEGEN - NEC zat in de tweede helft tegen Excelsior in een moeilijke fase toen Navarone Foor mocht invallen.

Het grootste talent uit de opleiding brak de wedstrijd vervolgens open. "Ik krijg de bal en zie Platje weglopen in de diepte. Ik steek de bal en hij maakt hem mooi af. Het is dus ook aan hem te danken, gewoon heerlijk."

De naam Foor is nog niet heel bekend in het betaald voetbal. "Ik kom uit Elst en ben geboren in Opheusden. Ik zit al negen jaar bij NEC en het is een droom om hier in De Goffert te mogen spelen. Prachtig om voor zoveel mensen te spelen. Ik besef het nog niet echt."
Bron: OG

Ik meen ook nog ergens gelezen te hebben, dat Foor het invallen prima vind. Dit omdat hij het te vroeg vind voor een basisplek.

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door casper024 »

Je kan het beter opbouwen, nu speelt hij 30 minuten heel fel en geeft ie alles.
Als je m een hele wedstrijd laat spelen denk ik dat in de tweede helft het beste wel bij m er af is.
Nimweegs Nuilen

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door BasNijmegen »

casper024 schreef:Je kan het beter opbouwen, nu speelt hij 30 minuten heel fel en geeft ie alles.
Als je m een hele wedstrijd laat spelen denk ik dat in de tweede helft het beste wel bij m er af is.
:withstupid: :sjaal:

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Chris »

Ik vind het echt prachtig om te zien hoe de afgelopen jaren er talenten doorbreken. Met Cillessen, Nuytinck en foor hebben we gewoon drie uitstekende voetballers die garant zullen staan voor een transfersom.
Foor is echt een geweldige voetballer met enorm veel techniek. Gewoon rustig brengen en naar verloop van tijd in de basis, dat kan niet uitblijven.
Adilson Ben David Dos Santos

T.S.
Berichten: 1669
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door T.S. »

Chris schreef:Ik vind het echt prachtig om te zien hoe de afgelopen jaren er talenten doorbreken. Met Cillessen, Nuytinck en foor hebben we gewoon drie uitstekende voetballers die garant zullen staan voor een transfersom.
Foor is echt een geweldige voetballer met enorm veel techniek. Gewoon rustig brengen en naar verloop van tijd in de basis, dat kan niet uitblijven.
en Youri Loen breekt ook nog wel door dus het gaat lekker met de jeugd!
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door necmaniacs »

Na Latupeirissa een tweede jongen uit de eigen jeugd van Molukse afkomst, leuk, heb ook Molukse (aangetrouwde) familie! Hopelijk kan ie de lijn zo door zetten!

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Navarone_Foor

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 506
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door svenniessee »

Al sinds de eerste wedstrijd dat ik hem zag spelen (geloof tegen beuningse boys) droop het talent en techniek af van deze jongen!
Hoop echt dat hij meer minuten gaat maken maar denk indd dat hij het niet een hele wedstrijd volhoud op dit niveau (voor nu)
Maar echt relaxt dat je zon wissel op de bank heb zitten die ook het inzicht heeft om heerlijke passjes te geven ala Schone.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Navarone Foor

Bericht door jasper491 »

Ik zeg een jongere betere versie van Jens toornstra! Deze jongen gaat het ver schoppen :tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26933
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door De Kletskop »

jasper491 schreef:Ik zeg een jongere betere versie van Jens toornstra! Deze jongen gaat het ver schoppen :tu:
Totaal andere voetballer , ik zeg een jongere versie van Zidane , uiteraard wel een paar klassen minder.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door mschr »

W.V.W.3 schreef:
jasper491 schreef:Ik zeg een jongere betere versie van Jens toornstra! Deze jongen gaat het ver schoppen :tu:
Totaal andere voetballer , ik zeg een jongere versie van Zidane , uiteraard wel een paar klassen minder.
Mwah... ik zie eerder een jongere versie van Xavi. Uiteraard bijna even goed.

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Hatert NEC »

3 klasse beter als schone
Pound for pound best hooligans in the world!

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door DR »

Niet de lat te hoog leggen direct. Dat legt ook druk op zo'n jongen hoewel het volgens mij tot nu toe nog weinig met hem doet. Dus een invallersrol en veel meters maken in jong-nec. Maar dat gevoelige pasje waar de 1-0 uit voortkwam geeft natuurlijk wel aan wat hij kan. Het pijnlijke wat we nu al weten is dat als hij zich zo door ontwikkeld wij er niet lang van gaan genieten.

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

Chris schreef:Ik vind het echt prachtig om te zien hoe de afgelopen jaren er talenten doorbreken. Met Cillessen, Nuytinck en foor hebben we gewoon drie uitstekende voetballers die garant zullen staan voor een transfersom.
Foor is echt een geweldige voetballer met enorm veel techniek. Gewoon rustig brengen en naar verloop van tijd in de basis, dat kan niet uitblijven.
:withstupid:

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

N.E.C. schreef:Nijland, schone en van der velde waren de zwakke schakels in het elftal

toch heb je van der velde nodig op het veld..

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

geweldig op die jongen te zien voetballen...

rainman
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 17:12
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door rainman »

Nu ook mede door de blessure van goossens zal hij nog meer minuten gaan maken. ben benieuwd

ronald1102
Berichten: 16
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 13:57
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door ronald1102 »

Zit nog een leuke speler bij de A selectie een snelle links poot Jordy Tutuarima zou niet misstaan bij onze selectie.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Jota »

ronald1102 schreef:Zit nog een leuke speler bij de A selectie een snelle links poot Jordy Tutuarima zou niet misstaan bij onze selectie.
welkom op het forum Jordy!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Arjan van Hout »

Jota schreef:
ronald1102 schreef:Zit nog een leuke speler bij de A selectie een snelle links poot Jordy Tutuarima zou niet misstaan bij onze selectie.
welkom op het forum Jordy!
Geregistreerd: do 02 okt 2008

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Jota »

Eniesee schreef:
Jota schreef:
ronald1102 schreef:Zit nog een leuke speler bij de A selectie een snelle links poot Jordy Tutuarima zou niet misstaan bij onze selectie.
welkom op het forum Jordy!
Geregistreerd: do 02 okt 2008
:wink:

Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 374
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door JdB »

vraag me af of we ergens in de jeugd (A/B/C) een echte spits hebben. Dus iemand die kont in de 16 kan en afmaken van die voorzetten over de grond zowel als kopballen. Als ik bij onze eigen vereniging kijk dan zie ik die ook niet echt voor het oprapen liggen.

Voordeel van minder geld is dat jeugd meer kansen krijgt, en ik moet zeggen dat Cillessen en Nuytinck het natuurlijk ook gewoon goed doen ! Gelukkig.

ronald1102
Berichten: 16
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 13:57
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door ronald1102 »

Jota schreef:
ronald1102 schreef:Zit nog een leuke speler bij de A selectie een snelle links poot Jordy Tutuarima zou niet misstaan bij onze selectie.
welkom op het forum Jordy!
En hier hebben we een bijdehandje kijk je wel eens naar de A selectie of ken je alleen namen die nu in de selectie zitten ben jordy niet maar die jongen is gewoon een goeie voetballer en zo zitten er meer in A selectie .....dus jij vind dat we genoeg buiten spelers hebben in de selectie die snel en technisch zijn :crazy2:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten