Navarone Foor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4920
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tim Janssen »

Nijmegen0413 schreef:
Tim Janssen schreef:laat hem een voorbeeld nemen aan die Smeets van de graafschap
Klein detail. Smeets maakt een stap van de Jupiler League naar de Eredivisie en niet naar de aartsrivaal. Dat hij zo afgemaakt word is dan ook ridicuul. Dat Foor straks afgemaakt word is niets meer dan een logisch gevolg van zijn, in mijn ogen, domme stap. Dus ik snap jou niet echt.
Bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat hij geen blad voor de mond neemt

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door valkhof »

Tim Janssen schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Tim Janssen schreef:laat hem een voorbeeld nemen aan die Smeets van de graafschap
Klein detail. Smeets maakt een stap van de Jupiler League naar de Eredivisie en niet naar de aartsrivaal. Dat hij zo afgemaakt word is dan ook ridicuul. Dat Foor straks afgemaakt word is niets meer dan een logisch gevolg van zijn, in mijn ogen, domme stap. Dus ik snap jou niet echt.
Bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat hij geen blad voor de mond neemt
ook smeets, vorige week de held van heel nederland nu de schlemiel in maatrsicht en omstreken omdat ie scoort voor zijn pleog/werkgever....een voetballer kan weing meer goed doen blijkbaar

jbnmgn

Re: Navarone Foor

Bericht door jbnmgn »

jsentani schreef:Ik denk er bij Foor iets geknapt is na de uitwedstrijd tegen Cambuur toen hij door een klein aantal maloten onderin het uitvak werd uitgescholden en uitgedaagd.
Terwijl hij vroeger altijd vooraan stond/liep bij het uitvak of thuis bij een ereronde om het publiek te bedanken stond hij vanaf dat moment een beetje plichtmatig achterin de groep mee te klappen.
Waarschijnlijk had hij het toen helemaal gehad met zijn NEC en besloot bij het eerste goede aanbod weg te gaan en dat hebben onze noorderburen goed gedaan helaas.
Wat jij nu schrijft kun je uitleggen als: Foor besluit na een "confrontatie" met supporters na een zeer slechte wedstrijd om uit rancune naar onze aartsrivaal te vertrekken

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Hatert NEC »

Ik ben blij dat foor naar vitesse gaat zo'n slechte speler gun ik hun wel :jestera:
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door TheRealTricolores »

JUDAS
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

nessaja
Berichten: 1249
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door nessaja »

Hoe zou zijn moeder het vinden dat hij eindelijk uit de kast komt?

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door BertNEC »

Foor gaat voor het geld. Dat mag.
Jammer dat hij zijn verleden bij ons niet mee heeft laten wegen in zijn keuze. Dat maakt voor mij dat het een bittere nasmaak heeft.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NECAnGeL »

BertNEC schreef:Foor gaat voor het geld. Dat mag.
Jammer dat hij zijn verleden bij ons niet mee heeft laten wegen in zijn keuze. Dat maakt voor mij dat het een bittere nasmaak heeft.
Inderdaad, dat is voor mij wel het belangrijkste.
Jongen van de club en dan dit.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:
Tiel schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:
jsentani schreef:Ik denk er bij Foor iets geknapt is na de uitwedstrijd tegen Cambuur toen hij door een klein aantal maloten onderin het uitvak werd uitgescholden en uitgedaagd.
Terwijl hij vroeger altijd vooraan stond/liep bij het uitvak of thuis bij een ereronde om het publiek te bedanken stond hij vanaf dat moment een beetje plichtmatig achterin de groep mee te klappen.
Waarschijnlijk had hij het toen helemaal gehad met zijn NEC en besloot bij het eerste goede aanbod weg te gaan en dat hebben onze noorderburen goed gedaan helaas.
Je moet sprookjes gaan schrijven. Levendige fantasie hoor.
Hij is hier altijd blind geadoreerd en sommige zijn hem hier nog steeds aan het verdedigen. Liefde maakt blind.
en vele maakten hem hier af en die zitten nu het hardste te janken dat die naar vitesse gaat
Maar doen ze dat omdat Foor weg is of omdat men vindt dat het not done is en respectloos richting de club?
dat moet je hun vragen en niet mij tiel
Tja dan snap je er dus niets van en snap ik jouw eerdere opmerkingen wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Navarone Foor

Bericht door Wessel »

Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html
Dat is de voorzitter van de supp.ver. die kan niets anders zeggen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Arjan van Hout »

Wessel schreef:Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html
Nou dat zou erg dom zijn, ik zou er als Arnhemmer meer van balen dan dat ik nu doe. Als er een rasvitessenaar naar NEC komt zou ik echt pissig zijn

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Navarone Foor

Bericht door flipsen »

Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door eniesee12 »

flipsen schreef:Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Oké doei

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Navarone Foor

Bericht door flipsen »

eniesee12 schreef:
flipsen schreef:Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Oké doei
Jij spant de kroon
Risus abundat in ore stultorum

jbnmgn

Re: Navarone Foor

Bericht door jbnmgn »

flipsen schreef:Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Op basis waarvan vindt jij mensen hier stumperts. Omdat ze een mening hebben? Omdat ze het niet erns zijn met de overstap van Foor naarde aartsrivaal? Dat ze Foor een verrader vinden? Ik zou als ik jou was maar eens goed bestuderen wat er allemasl gebeurd is rondom deze verachtelijke transfer en wat Foor in het verleden altijd beweert heeft. Daarna mag jij zeggen of wij supporters de stumperts zijn of dat juist Foor de grote stumpert is.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door eniesee12 »

flipsen schreef:
eniesee12 schreef:
flipsen schreef:Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Oké doei
Jij spant de kroon

Ga lekker op de zuidtribune in arnep zitten pannenkoek. Waarschijnlijk ben je net zo'n matenaaier als foor

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Navarone Foor

Bericht door Wessel »

Volgens mij zit hij daar al :)

Eniesee schreef:
Wessel schreef:Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html
Nou dat zou erg dom zijn, ik zou er als Arnhemmer meer van balen dan dat ik nu doe. Als er een rasvitessenaar naar NEC komt zou ik echt pissig zijn
Nou, zeg dat wel. Lekkere supporters daar in dat dorp aan de Rijn!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door pjottr »

flipsen schreef:
eniesee12 schreef:
flipsen schreef:Stumpers , wat een zielige huilebalken zijn sommige hier , manman wat een stumpers
Oké doei
Jij spant de kroon
je vraagt er ook wel om met zulke reacties

bbq

Re: Navarone Foor

Bericht door bbq »

Sluiten maar

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
Wessel schreef:Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html
Nou dat zou erg dom zijn, ik zou er als Arnhemmer meer van balen dan dat ik nu doe. Als er een rasvitessenaar naar NEC komt zou ik echt pissig zijn
Ik meende dat jij wel blij was met Van Beukering

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

bbq schreef:Sluiten maar
:withstupid:

jbnmgn

Re: Navarone Foor

Bericht door jbnmgn »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
bbq schreef:Sluiten maar
:withstupid:
:withstupid:

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Voorwaarts »

Foor interesseert me geen reet meer. Hij gaat weg, zogenaamd via de voordeur, maar achteraf natuurlijk stekend met een figuurlijke mes in de rug van vele necers.
Ik kotste al op alles wat van Faber kwam, van vEijden en van Foor. Deze zogenaamde blikvangers van afgelopen half jaar, met hun uitspraken over ons nec. En hun oordelen over nec en haar supporters, terwijl ze zelf al lange tijd wisten dat ze nec zouden verlaten.

Foor kon me nog wel eens voetballend bekoren, maar die hele houding van hem en die uitspraken voor de camera en in andere media. Zum kotsen :pukeface:

Foor heeft gekozen, die vrijheid heeft hij en dat mag. Zelfs naar Vitesse gaan mag. Alleen weet en wist hij dat het iets teweeg zou kunnen brengen bij de supporters. Maar dat neemt hij op de koop toe. Wat mij betreft krijgt hij wat hij verdient, een koude douche en veel boegeroep en gefluit.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Eniesee schreef:
Wessel schreef:Vitesse-fans lachen in vuistje na transfer: "Tja, zou voor ons ook schrikken zijn": http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... zijn-.html
Nou dat zou erg dom zijn, ik zou er als Arnhemmer meer van balen dan dat ik nu doe. Als er een rasvitessenaar naar NEC komt zou ik echt pissig zijn
Ik meende dat jij wel blij was met Van Beukering
Als jij de overgang van van Beukering (49 wedstrijden Vitesse daarna 6 voor Zwolle en vervolgens 92 voor de Graafschap) hetzelfde vindt als de overgang van Foor begrijp je er niet veel van.

Daarnaast wat moet een voorzitter van de supp.ver. anders zeggen? Dat de journalist daar alle Vitesse fans van maakt is voor zijn rekening.


Maar eigenlijk weet je dat best maar wil je een beetje als Mschr overkomen hier.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten