Navarone Foor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door SanderNEC »

Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef:
burp schreef:
Kanchelskis schreef:Tekst en uitleg van Foor op necfans Facebook....Moet je als Vitas ook blij mee zijn als zo'n aanwinst zo praat..
[" Voor mij is Vitesse een tussenstap. Kijk naar Vejnovic. 2 jaar daar, door naar Feyenoord. Vitesse is niet mijn nieuwe club, maar is een tussenstap naar mijn nieuwe club. Ik kan daar ontzettend veel meer verdienen, en ik heb maar één carrière. Ik moet ook aan mezelf denken. Ik weet niet of ik in Nijmegen blijf wonen. Als er niet megaveel eieren tegen m'n raam aangegooid worden wel. Moet je trouwens wel hoog gooien."
Ik liep naast Foor en dat heeft ie echt niet gezegd. Niks van waar.
Wat zei die dan wel? En hij kan het toch ook tegen iemand anders gezegd hebben?
Ik heb dat hele gesprek meegekregen, totdat Leiwa hem meenam. 'Zie je mij bij Utrecht of Groningen spelen dan?', zei hij. Hij wil stappen maken, dat dat bij Vitesse is 'is dan maar zo'. Hij snapt de haat, dat dan weer wel. Zie je het voor je dat een geïrriteerde Foor, die graag naar binnen wil, de hierboven staande teksten uitkraamt?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door karlo »

Hij is ziek in zijn hoofd.
Anders neem je niet zo'n beslissing.
Ook jammer dat zijn omgeving of zaakwaarnemer hem niet hebben geholpen om wel de juiste keuze te maken.
Navarone ,Beterschap.
Het blijft toch je club.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door JapapaBertus »

Hij mag blij zijn geweest met Pastoor en dat hij een jonge van de club was, anders had hij al snel op de tribune gezeten. Dat hij deze steun en vertrouwen zo in de prullenbak gooit is een schande.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NECRulez »

Als ie dat gezegd heeft, is dat natuurlijk wel verschrikkelijk dom. Z'n nieuwe club nu al afzeiken.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door BertNEC »

vak Oost schreef:
H-Zenkamp schreef:Onze moderators en admins kunnen het over het algemeen af zonder teveel ingrepen (waarvoor hulde), maar er mag best even duidelijk worden gemaakt waar de grens ligt.
Bepaalde termen die hier gebezigd worden gaan wat mij betreft over 'een' grens, of dat 'de' grens is mogen zij aangeven.
:withstupid: ik kan me de teleurstelling bij een deel van de supporters ergens wel begrijpen maar het gebruik van sommige kracht termen slaan wel erg ver door
:withstupid: :withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door tja »

Sander74 schreef:
tja schreef:
necmaniacs schreef:
Demtsjenko schreef:Sjongejonge wat een haat hier... Man man man... Het is maar een spelletje hoor... Jammer dat hij naar de noorderburen gaat, maar het is niet het einde van de wereld... Wat moet hij dan doen? Genoegen nemen met heel veel minder om de tere zieltjes van volwassen mannen te ontzien? Ik vind het hoe langer hoe sneuer worden... En tegelijk vinden diezelfde supporters het vreemd dat voetballers steeds negatiever lijken te worden over de club... Alles bij elkaar wordt de club steeds onaantrekkelijker om voor te spelen...
Wat een gelul, de wereld op zijn kop. Een club is er van en voor de supporters en alle andere betrokken van de club, de sponsors, alle mensen die er voor werken etc. Spelers mogen de club dankbaar zijn dat ze daar mogen spelen. Er wordt niet alleen het salaris van de speler betaald, maar ook met veel energie en overgave geinvesteerd in het zorgen dat een jeugdspeler betaald voetbal haalt. Dat betekent in mijn ogen dat jouw club respect verdiend. Wat betekent dat je respecteert waar jouw club voor staat, waar je alles aan te danken hebt. Dus als jouw club dan een aartsrivaal heeft, ga je daar niet naar toe als je echt moreel besef hebt. En als je dat wel doet, dat je dan moet weten dat je alle hoon (binnen grenzen) over je heen krijgt, wat nu gebeurt....
Betaald voetballer zijn is een baan. Je mag eisen van een speler dat hij zich altijd goed inzet voor de club en de club niet in diskrediet brengt bijvoorbeeld met uitspraken in de media, maar ik geloof niet dat we hier bij Foor ooit over hebben kunnen klagen. Je kunt niet verwachten van een voetballer dat hij net zoveel clubliefde ontwikkelt als een supporter. Het is mooi dat er een paar uitzonderingen zijn die dat wel hebben, maar het overgrote deel is primair broodvoetballer. En je kunt niet van een broodvoetballer verwachten dat hij bij de keuze van een club rekening houdt met de sentimenten die bij supporters leven. Het is mooi om als supporter idealistisch te zijn, maar voetballers denken heel anders in de huidige harde zakelijke voetbalwereld.
Hoeveel betaalde voetbalclubs zijn er in de hele wereld? Gokje circa 200 landen keer 40 clubs = 8.000 clubs?
Hij had overal naar toe gemogen... behalve naar 1 club...
en waar gaat die L naar toe... die ene club...
Hoeveel van die 8,000 clubs zijn geïnteresseerd in Foor, spelen in een interessante competitie en willen hem een salaris aanbieden dat een stuk hoger ligt dan zijn NEC salaris?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Navarone Foor

Bericht door Kanchelskis »

SanderNEC schreef:
Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef:
burp schreef:
Kanchelskis schreef:Tekst en uitleg van Foor op necfans Facebook....Moet je als Vitas ook blij mee zijn als zo'n aanwinst zo praat..
[" Voor mij is Vitesse een tussenstap. Kijk naar Vejnovic. 2 jaar daar, door naar Feyenoord. Vitesse is niet mijn nieuwe club, maar is een tussenstap naar mijn nieuwe club. Ik kan daar ontzettend veel meer verdienen, en ik heb maar één carrière. Ik moet ook aan mezelf denken. Ik weet niet of ik in Nijmegen blijf wonen. Als er niet megaveel eieren tegen m'n raam aangegooid worden wel. Moet je trouwens wel hoog gooien."
Ik liep naast Foor en dat heeft ie echt niet gezegd. Niks van waar.
Wat zei die dan wel? En hij kan het toch ook tegen iemand anders gezegd hebben?
Ik heb dat hele gesprek meegekregen, totdat Leiwa hem meenam. 'Zie je mij bij Utrecht of Groningen spelen dan?', zei hij. Hij wil stappen maken, dat dat bij Vitesse is 'is dan maar zo'. Hij snapt de haat, dat dan weer wel. Zie je het voor je dat een geïrriteerde Foor, die graag naar binnen wil, de hierboven staande teksten uitkraamt?
Wie zegt dat hij dit niet op een ander moment heeft uitgelegd aan iemand?

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door JapapaBertus »

Hij had ook de keuze uit Utrecht en Groningen, maar dan heb je kut competitie.
Laatst gewijzigd door JapapaBertus op vr 13 mei 2016, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Poort5
Berichten: 2531
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Poort5 »

Alle ontwikkelingsmogelijkheden en extra salaris ten spijt, het is een verrader, niets meer en niets minder. Miezerig ventje sodemieter maar lekker op.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door SanderNEC »

Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef:
Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef:
burp schreef:
Kanchelskis schreef:Tekst en uitleg van Foor op necfans Facebook....Moet je als Vitas ook blij mee zijn als zo'n aanwinst zo praat..
[" Voor mij is Vitesse een tussenstap. Kijk naar Vejnovic. 2 jaar daar, door naar Feyenoord. Vitesse is niet mijn nieuwe club, maar is een tussenstap naar mijn nieuwe club. Ik kan daar ontzettend veel meer verdienen, en ik heb maar één carrière. Ik moet ook aan mezelf denken. Ik weet niet of ik in Nijmegen blijf wonen. Als er niet megaveel eieren tegen m'n raam aangegooid worden wel. Moet je trouwens wel hoog gooien."
Ik liep naast Foor en dat heeft ie echt niet gezegd. Niks van waar.
Wat zei die dan wel? En hij kan het toch ook tegen iemand anders gezegd hebben?
Ik heb dat hele gesprek meegekregen, totdat Leiwa hem meenam. 'Zie je mij bij Utrecht of Groningen spelen dan?', zei hij. Hij wil stappen maken, dat dat bij Vitesse is 'is dan maar zo'. Hij snapt de haat, dat dan weer wel. Zie je het voor je dat een geïrriteerde Foor, die graag naar binnen wil, de hierboven staande teksten uitkraamt?
Wie zegt dat hij dit niet op een ander moment heeft uitgelegd aan iemand?
Kan, maar daar geloof ik niks van. Het bericht is inmiddels ook verwijderd. Zegt wel genoeg lijkt me.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Sander74 »

tja schreef:
Sander74 schreef:
tja schreef:
necmaniacs schreef:
Demtsjenko schreef:Sjongejonge wat een haat hier... Man man man... Het is maar een spelletje hoor... Jammer dat hij naar de noorderburen gaat, maar het is niet het einde van de wereld... Wat moet hij dan doen? Genoegen nemen met heel veel minder om de tere zieltjes van volwassen mannen te ontzien? Ik vind het hoe langer hoe sneuer worden... En tegelijk vinden diezelfde supporters het vreemd dat voetballers steeds negatiever lijken te worden over de club... Alles bij elkaar wordt de club steeds onaantrekkelijker om voor te spelen...
Wat een gelul, de wereld op zijn kop. Een club is er van en voor de supporters en alle andere betrokken van de club, de sponsors, alle mensen die er voor werken etc. Spelers mogen de club dankbaar zijn dat ze daar mogen spelen. Er wordt niet alleen het salaris van de speler betaald, maar ook met veel energie en overgave geinvesteerd in het zorgen dat een jeugdspeler betaald voetbal haalt. Dat betekent in mijn ogen dat jouw club respect verdiend. Wat betekent dat je respecteert waar jouw club voor staat, waar je alles aan te danken hebt. Dus als jouw club dan een aartsrivaal heeft, ga je daar niet naar toe als je echt moreel besef hebt. En als je dat wel doet, dat je dan moet weten dat je alle hoon (binnen grenzen) over je heen krijgt, wat nu gebeurt....
Betaald voetballer zijn is een baan. Je mag eisen van een speler dat hij zich altijd goed inzet voor de club en de club niet in diskrediet brengt bijvoorbeeld met uitspraken in de media, maar ik geloof niet dat we hier bij Foor ooit over hebben kunnen klagen. Je kunt niet verwachten van een voetballer dat hij net zoveel clubliefde ontwikkelt als een supporter. Het is mooi dat er een paar uitzonderingen zijn die dat wel hebben, maar het overgrote deel is primair broodvoetballer. En je kunt niet van een broodvoetballer verwachten dat hij bij de keuze van een club rekening houdt met de sentimenten die bij supporters leven. Het is mooi om als supporter idealistisch te zijn, maar voetballers denken heel anders in de huidige harde zakelijke voetbalwereld.
Hoeveel betaalde voetbalclubs zijn er in de hele wereld? Gokje circa 200 landen keer 40 clubs = 8.000 clubs?
Hij had overal naar toe gemogen... behalve naar 1 club...
en waar gaat die L naar toe... die ene club...
Hoeveel van die 8,000 clubs zijn geïnteresseerd in Foor, spelen in een interessante competitie en willen hem een salaris aanbieden dat een stuk hoger ligt dan zijn NEC salaris?
Tja... 1? Zal toch niet?

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NECAnGeL »

Zie nog steeds van alles op FB voorbij komen en voel steeds dit voor hem :2up:
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Navarone Foor

Bericht door Kanchelskis »

SanderNEC schreef: Kan, maar daar geloof ik niks van. Het bericht is inmiddels ook verwijderd. Zegt wel genoeg lijkt me.
Klopt, ik zie hem ook niet meer. Maar ik ben nu wel benieuwd naar zijn verklaring..En waarom deze verklaring door de pagina gepost is. Op waarheid berust?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Nijmegen0413 »

Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:
Demtsjenko schreef:Sjongejonge wat een haat hier... Man man man... Het is maar een spelletje hoor... Jammer dat hij naar de noorderburen gaat, maar het is niet het einde van de wereld... Wat moet hij dan doen? Genoegen nemen met heel veel minder om de tere zieltjes van volwassen mannen te ontzien? Ik vind het hoe langer hoe sneuer worden... En tegelijk vinden diezelfde supporters het vreemd dat voetballers steeds negatiever lijken te worden over de club... Alles bij elkaar wordt de club steeds onaantrekkelijker om voor te spelen...
:zzz:

Bij sommige mensen is niet alles te koop.
:withstupid: :withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door RZG »

Passend slot van de tweede seizoenshelft. Ik ben er na de streken van de slang Faber en de rat Foor wel even klaar mee :
:angryfire:

Uitgekotst in Nijmegen en 0 krediet in arnep. Hij gaat hier zo veel spijt van krijgen.. :pukeface: Foor
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door SanderNEC »

Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef: Kan, maar daar geloof ik niks van. Het bericht is inmiddels ook verwijderd. Zegt wel genoeg lijkt me.
Klopt, ik zie hem ook niet meer. Maar ik ben nu wel benieuwd naar zijn verklaring..En waarom deze verklaring door de pagina gepost is. Op waarheid berust?
Wellicht. Maar dit is wel heel erg gechargeerd. Zoiets gaat hij echt niet zeggen. Dat van Vejinovic kan dan weer wel natuurlijk.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door burp »

Zou die aansteker tegen z'n kop de doorslag gegeven hebben?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

burp schreef:Zou die aansteker tegen z'n kop de doorslag gegeven hebben?
Die aansteker is er nooit geweest, maar gaat nu wellicht wel komen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door burp »

Tiel schreef:
burp schreef:Zou die aansteker tegen z'n kop de doorslag gegeven hebben?
Die aansteker is er nooit geweest, maar gaat nu wellicht wel komen.
Ach ja, dat zou de arm van Woudenberg geweest zijn was toen het verhaal. Maar ruzie met de fans had hij wel.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

burp schreef:
Tiel schreef:
burp schreef:Zou die aansteker tegen z'n kop de doorslag gegeven hebben?
Die aansteker is er nooit geweest, maar gaat nu wellicht wel komen.
Ach ja, dat zou de arm van Woudenberg geweest zijn was toen het verhaal. Maar ruzie met de fans had hij wel.
Dat is iets anders. Ja er waren mensen boos in Leeuwarden en dat was dan ook meer dan terecht. Als er iets gegooid was had ik dat gezien.

Geld dat is de doorslag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Keizerstad1994 »

SanderNEC schreef:
Kanchelskis schreef:
SanderNEC schreef:
burp schreef:
Kanchelskis schreef:Tekst en uitleg van Foor op necfans Facebook....Moet je als Vitas ook blij mee zijn als zo'n aanwinst zo praat..
[" Voor mij is Vitesse een tussenstap. Kijk naar Vejnovic. 2 jaar daar, door naar Feyenoord. Vitesse is niet mijn nieuwe club, maar is een tussenstap naar mijn nieuwe club. Ik kan daar ontzettend veel meer verdienen, en ik heb maar één carrière. Ik moet ook aan mezelf denken. Ik weet niet of ik in Nijmegen blijf wonen. Als er niet megaveel eieren tegen m'n raam aangegooid worden wel. Moet je trouwens wel hoog gooien."
Ik liep naast Foor en dat heeft ie echt niet gezegd. Niks van waar.
Wat zei die dan wel? En hij kan het toch ook tegen iemand anders gezegd hebben?
Ik heb dat hele gesprek meegekregen, totdat Leiwa hem meenam. 'Zie je mij bij Utrecht of Groningen spelen dan?', zei hij. Hij wil stappen maken, dat dat bij Vitesse is 'is dan maar zo'. Hij snapt de haat, dat dan weer wel. Zie je het voor je dat een geïrriteerde Foor, die graag naar binnen wil, de hierboven staande teksten uitkraamt?
Wat een slap en dom excuus zeg,'zie je mij al bij Utrecht of Groningen spelen?'. Iig 10.000 keer eerder dan bij Vitesse stomme droplul. Wat wil ie daar nou mee zeggen?
Laatst gewijzigd door Keizerstad1994 op do 12 mei 2016, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
'Justice knows every mans number'

jazeker
Berichten: 1184
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door jazeker »

Onbegrijpelijke keuze van dat pisventje.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door necnmgn »

Ik wilde het niet geloven.. Vervolgens kon ik het niet geloven..

Vanaf zijn debuut heb ik het altijd een leuk spelertje gevonden, zat altijd wel pit in. Natuurlijk lag het rendement eigenlijk altijd te laag, maar voor spelers als hem kom ik naar de Goffert. Hardwerkende spelers die gewoon alles geven in die 90 minuten. En het was natuurlijk altijd leuk meegenomen dat het een jongen van de club was, opgeleid in Nijmegen, doorgebroken in Nijmegen.

En dan dit, ik ben vooral teleurgesteld.. Waren er geen andere opties? Ik gunde hem alle geluk in zijn verdere carrière, maar die gunfactor is verdwenen...

Jammer Navarone :td:

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Navarone Foor

Bericht door jsentani »

Een Figo streek is dit, dit doe je niet

https://youtu.be/5rMVeZ7Wq20

https://youtu.be/7I6Bg3N3DHY
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Hennie-C »

Volgens mij is hier wel genoeg over gezegt: :slot:

En nooit meer terug komen!!! :2up:
Supporting eNieSee is everything!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten