Navarone Foor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Arjan van Hout »

Deze foto post hij zojuist op snapchat
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:Deze foto post hij zojuist op snapchat
Afbeelding
Het gaat slecht met hem, geen geld voor een nieuwe trui.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NEC4EVER »

mschr schreef:Vitesse heeft geen geld. Als ik Bart was, zou ik als tegenzet meteen de onderhandelingen openen met Nijmeegse Piet.
Wat wil je hem laten doen dan? Stoeltjes vervangen?

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Sander74 »

Potje deed het in het verleden ook...
dus het is van alle tijden.
Maar blijf het K vinden als Foor dit nu ook gaat doen...

bbq

Re: Navarone Foor

Bericht door bbq »

8 doelpunten in 117 wedstrijden, waar maken we ons druk om.

Succes bij je volgende club

bbq

Re: Navarone Foor

Bericht door bbq »

Eredivisie wedstrijden uiteraard.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door DJTEEF! »

Volgens voetbalprimeur gaat Foors voorkeur uit naar Vitesse. Zou wat zijn. SCHUPPUH!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Keizerstad1994 »

Laat het aub niet waar zijn zeg. Deze vernedering verdienen wij als NEC-supporters niet. En diep van binnen gun ik Foor alle onrust(zachtjes uitgedrukt) die los zou komen ook niet, al zou hij zichzelf wel vogelvrij verklaren.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door bertje »

Dit zou me echt vies tegenvallen van Foor. Als jongen van de club weet je dat deze overstap extreem gevoelig ligt, dan kies je zeker als je meerdere opties hebt hier niet voor. Helemaal als je eerst populaire opmerkingen maakt als: "ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken" maakt het je dan totaal ongeloofwaardig.
Laatst gewijzigd door bertje op do 12 mei 2016, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Scooby
Berichten: 235
Lid geworden op: zo 23 sep 2012, 20:14
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Scooby »

Laten we ons er niet te druk om maken, de zonnige zijde van het verhaal is bovendien dat we tijdens de derby's nu wel een slachtoffer hebben die zich wel laat opnaaien (er vanuitgaande dat hij ooit aan spelen toekomt). Volgens mij kan hij qua speeltijd beter kiezen voor Heerenveen!

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 465
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Bericht door CrazY »

Duizenden clubs ter wereld waarvan er één is waar je als kind van onze club nooit voor moet kiezen. Mocht dit doorgaan dan is het gewoon een hele dikke middelvinger van Foor naar de club en supporters toe.

Mijn inziens is deze transfer erger als Potje destijds.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1779
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Sjoerdbemmel »

Zou wat zijn zeg.. geloof het nog steeds niet, maar dit zou je toch niet mogen verwachten van "onze" Foor

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10521
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door TT »

Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed...er gebeuren wel gekkere dingen. Van de andere kant: stel dat hij daar veruit het beste voorstel krijgt....meerjarig, dik salaris....zeg dan maar eens nee. Uiteindelijk stonden wij hier ook op de banken voor Van Beukering.

NECRulez
Berichten: 580
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NECRulez »

Is, aldus de papieren Gelderlander, zo goed als rond met Vitesse.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door DJTEEF! »

TT schreef:Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed...er gebeuren wel gekkere dingen. Van de andere kant: stel dat hij daar veruit het beste voorstel krijgt....meerjarig, dik salaris....zeg dan maar eens nee. Uiteindelijk stonden wij hier ook op de banken voor Van Beukering.
Ik kon bij een ander bedrijf zo'n 20% meer verdienen, maar heb daar niet voor gekozen. Ik vind het niet zo logisch om altijd voor geld te kiezen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10521
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door TT »

DJTEEF! schreef:
TT schreef:Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed...er gebeuren wel gekkere dingen. Van de andere kant: stel dat hij daar veruit het beste voorstel krijgt....meerjarig, dik salaris....zeg dan maar eens nee. Uiteindelijk stonden wij hier ook op de banken voor Van Beukering.
Ik kon bij een ander bedrijf zo'n 20% meer verdienen, maar heb daar niet voor gekozen. Ik vind het niet zo logisch om altijd voor geld te kiezen.
Ikzelf ben het met je eens hoor. Sowieso snap ik het niet als je voor Vitesse zou kiezen als je bijvoorbeeld ook naar Heerenveen kan. Of hij moet zo honkvast zijn dat 'ie niet te ver wil verhuizen....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

Ik lach me de ballen uit de broek als Huilie huilie ik wil hogerop Foortje daar naar toe gaat.

Zeker na al die misplaatste adoratie die hij hier altijd heeft gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nimwegen1970
Berichten: 2
Lid geworden op: do 12 mei 2016, 09:11
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Nimwegen1970 »

Ik zou het nog begrijpen ook, hoe pijnlijk ik het ook zou vinden!! Er zijn heel wat supporters die die jongen meermaals
Als rotte vis hebben behandeld. Na de degradatie buiten bier naar m gooien en m voor van alles en nog wat (behoorlijke ziektes)uitmaken, uitfluiten, afkraken. Toen ie na z'n eerste goede seizoen direct naar Nederlandse top kon verhuizen, verlengde ie z'n contract met geloof 5 jaar. NEC wilde z'n contract niet verlengen toen ie minder was en meerendeel supporters m keihard lieten vallen. In meerdere analyse en praatprogramma's geprezen maar onder supporters altijd matig beoordeeld, 0,0 vertrouwen.

Als ik hem was had ik al veel eerder een dikke middelvinger opgestoken naar al deze zogenaamde fans. Waar bij de meeste clubs jongens uit eigen jeugd een streep voor hebben, worden ze bij ons eerst uitgefloten en afkraakt.

Ik hoop dat je er bij Vitesse 20 maakt, maar tegen ons ben jen vogelvrij en hoop ik dat je een paar flinke beukies krijgt. Bedankt voor al je inzet en passie voor NEC, vanaf de E'tjes geloof ik. Toen waren de meeste schreeuwlelijken van toen zelf nog vooral voor Ajax.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door jackkreta »

Niet-te-geloven als hij deze stap maakt. Verder zal ik me maar inhouden.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Navarone Foor

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
TT schreef:Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed...er gebeuren wel gekkere dingen. Van de andere kant: stel dat hij daar veruit het beste voorstel krijgt....meerjarig, dik salaris....zeg dan maar eens nee. Uiteindelijk stonden wij hier ook op de banken voor Van Beukering.
Ik kon bij een ander bedrijf zo'n 20% meer verdienen, maar heb daar niet voor gekozen. Ik vind het niet zo logisch om altijd voor geld te kiezen.
hij kan daar het dubbele verdienen
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door NECAnGeL »

Die foto :lol:
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

jackameland schreef:Niet-te-geloven als hij deze stap maakt. Verder zal ik me maar inhouden.
De kortste weg hogerop en om de prijzen voetballen. Chelsea Foortje komt eraan hoor.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door Tiel »

Nimwegen1970 schreef:Ik zou het nog begrijpen ook, hoe pijnlijk ik het ook zou vinden!! Er zijn heel wat supporters die die jongen meermaals
Als rotte vis hebben behandeld. Na de degradatie buiten bier naar m gooien en m voor van alles en nog wat (behoorlijke ziektes)uitmaken, uitfluiten, afkraken. Toen ie na z'n eerste goede seizoen direct naar Nederlandse top kon verhuizen, verlengde ie z'n contract met geloof 5 jaar. NEC wilde z'n contract niet verlengen toen ie minder was en meerendeel supporters m keihard lieten vallen. In meerdere analyse en praatprogramma's geprezen maar onder supporters altijd matig beoordeeld, 0,0 vertrouwen.

Als ik hem was had ik al veel eerder een dikke middelvinger opgestoken naar al deze zogenaamde fans. Waar bij de meeste clubs jongens uit eigen jeugd een streep voor hebben, worden ze bij ons eerst uitgefloten en afkraakt.

Ik hoop dat je er bij Vitesse 20 maakt, maar tegen ons ben jen vogelvrij en hoop ik dat je een paar flinke beukies krijgt. Bedankt voor al je inzet en passie voor NEC, vanaf de E'tjes geloof ik. Toen waren de meeste schreeuwlelijken van toen zelf nog vooral voor Ajax.
In Arnhem bij jou bedoel je?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Navarone Foor

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
Nimwegen1970 schreef:Ik zou het nog begrijpen ook, hoe pijnlijk ik het ook zou vinden!! Er zijn heel wat supporters die die jongen meermaals
Als rotte vis hebben behandeld. Na de degradatie buiten bier naar m gooien en m voor van alles en nog wat (behoorlijke ziektes)uitmaken, uitfluiten, afkraken. Toen ie na z'n eerste goede seizoen direct naar Nederlandse top kon verhuizen, verlengde ie z'n contract met geloof 5 jaar. NEC wilde z'n contract niet verlengen toen ie minder was en meerendeel supporters m keihard lieten vallen. In meerdere analyse en praatprogramma's geprezen maar onder supporters altijd matig beoordeeld, 0,0 vertrouwen.

Als ik hem was had ik al veel eerder een dikke middelvinger opgestoken naar al deze zogenaamde fans. Waar bij de meeste clubs jongens uit eigen jeugd een streep voor hebben, worden ze bij ons eerst uitgefloten en afkraakt.

Ik hoop dat je er bij Vitesse 20 maakt, maar tegen ons ben jen vogelvrij en hoop ik dat je een paar flinke beukies krijgt. Bedankt voor al je inzet en passie voor NEC, vanaf de E'tjes geloof ik. Toen waren de meeste schreeuwlelijken van toen zelf nog vooral voor Ajax.
In Arnhem bij jou bedoel je?
Je kan lullen wat je wil, maar in principe heeft hij helemaal gelijk. Dan nog vind ik het onbegrijpelijk dat, als je een beetje clubgevoel hebt, je zo'n overstap kan maken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Danyous
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 13:10
Locatie: Milsbeek

Re: Navarone Foor

Bericht door Danyous »

Het is vrij dubbel. Aan de ene kant kan hij in Arnhem natuurlijk op een beter salaris rekenen, maar zullen die echt zoveel meer bieden dan een Heerenveen? Aan de andere kant zou het echt eeuwig zonde zijn, en een enorme dick move, als een 'kind van de club' zoals Foor de overstap naar de overkant maakt. Ik kan de 'Navarone breek je been'-spreekkoren (a la Youssouf Hersi) al bijna horen, al wens ik het hem absoluut niet toe.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten