Alex Pastoor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door burp »

heeft Pastoor het nou met de vrouw van Stewart gedaan?
Zou je haast denken, want dit lijkt wel persoonlijk.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Voorwaarts »

burp schreef:heeft Pastoor het nou met de vrouw van Stewart gedaan?
Zou je haast denken, want dit lijkt wel persoonlijk.
Welke Steward ? :lol:

OT:
Denk eerder dat Stewart onder druk/stress staat. Mede door matige prestaties, slecht imago door pers (vi), weggaan van alg.dir. En het gedoe met vBasten.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door bertje »

Ik moet wel lachen om die hele situatie, ik heb geen seconde medelijden met wijsneusje en daarnaast vind ik AZ een vreselijke club met die simpele kleppers..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Mark Ariaans »

Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
AZ verhaal rammelt toch overduidelijk aan alle kanten?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Demtsjenko »

mee eens... dit lijkt op willens en wetens proberen te beschadigen...

idee az na terugtrekken van van basten: simpele en tijdelijke oplossing... we schuiven pastoor door tot het eind van het seizoen en zien dan wel verder...
reactie pastoor: tot het eind van het seizoen? huh, maar ik heb nu een contract voor twee jaar...
az: vette pech... graag of niet
pastoor: nou, dan niet en nu wil ik graag mijn assistentschap dat nog twee jaar duurt verder invulling geven
az: dat gaat helaas niet...
pastoor: hoezo niet? ik heb een contract...
az: bij deze sta je op non-actief...
pastoor: tot bij de rechter!

az als pastoor het kantoor verlaat: kuhut.... en nu? we zouden kunnen doen voorkomen dat pastoor gelekt heeft naar de pers over van basten... dan pakken we hem daar op...
stewart: goed idee... ik doe wel een voorzet...

reactie pastoor op nationae tv na uitlatingen stewart: onzin... het is zoals hierboven staat geschreven...

reactie az op televisiefragment: kuhut... dit gaat verkeerd... downplayen dan maar? ja, goed idee...

uitkomst 1: az en pastoor schikken en er volgt een terechte afkoopsom
uitkomst 2: de kantonrechter beslist, stelt pastooor in het gelijk en er volgt een terechte afkoopsom

gezien de rompslomp en extra kosten van optie 2 zal optie 1 de uiteindelijke uitkomst zijn...

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:
Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
AZ verhaal rammelt toch overduidelijk aan alle kanten?
:withstupid: Het aanbod van AZ lijkt mij een prima aanbod, maar het is Pastoors keuze daar wel of niet op in te gaan. Dat hij nu moet wijken omdat ze liever van Basten als assistent hebben, is moeilijk te verklaren in een rechtbank.

Maar Pastoor blijft een eikel!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Polleke »

Legendario schreef:
Mark Ariaans schreef:
Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
AZ verhaal rammelt toch overduidelijk aan alle kanten?
:withstupid: Het aanbod van AZ lijkt mij een prima aanbod, maar het is Pastoors keuze daar wel of niet op in te gaan. Dat hij nu moet wijken omdat ze liever van Basten als assistent hebben, is moeilijk te verklaren in een rechtbank.

Maar Pastoor blijft een eikel!
Je ziet het aan die tafel... eigenlijk zegt ie nauwelijks wat verkeert.. soms heeft ie zelfs humor. Maar toch denk je aan het einde: wat een arrogante kwast.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Alex Pastoor

Bericht door Juul »

Pastoor is niet iemand die zichzelf wegcijfert op de achtergrond. Hij doet misschien wel alsof, maar zijn ego is te groot om niet die rol te grijpen van het genie dat werkelijk de touwtjes in handen heeft. Marco is juist te bescheiden en heeft geen zin in dat pedante figuur om zich heen de hele dag. Dat vooral vermoed ik.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door necnmgn »

Polleke schreef:
Legendario schreef:
Mark Ariaans schreef:
Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
AZ verhaal rammelt toch overduidelijk aan alle kanten?
:withstupid: Het aanbod van AZ lijkt mij een prima aanbod, maar het is Pastoors keuze daar wel of niet op in te gaan. Dat hij nu moet wijken omdat ze liever van Basten als assistent hebben, is moeilijk te verklaren in een rechtbank.

Maar Pastoor blijft een eikel!
Je ziet het aan die tafel... eigenlijk zegt ie nauwelijks wat verkeert.. soms heeft ie zelfs humor. Maar toch denk je aan het einde: wat een arrogante kwast.
Op die manier heb ik er, enigszins bevooroordeeld naar zitten kijken. Maar ik moet zeggen dat ik ergens toch wel naar Pastoor neig in deze kwestie.. Kan het eigenlijk niet echt uitleggen waarom, een onderbuikgevoel.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Voorwaarts »

Tja ... Was er sprake van vergissing of was het een bewussie op 22feb44 in nmgn?
Kijk naar gedrag uit verleden, voor tijdens en na die periode en je weet het.
Soms zegt men A en doet B. Ik zeg kijk naar B en vergelijk met A. En zie verschil.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door De Kletskop »

necnmgn schreef: Op die manier heb ik er, enigszins bevooroordeeld naar zitten kijken. Maar ik moet zeggen dat ik ergens toch wel naar Pastoor neig in deze kwestie.. Kan het eigenlijk niet echt uitleggen waarom, een onderbuikgevoel.
Beetje dubbel.
Ik denk dat Pastoor zich met zijn gedrag en houding (oa richting vBasten) onmogelijk heeft gemaakt binnen de club...dat hij in geen enkele uithoek binnen de club meer te pruimen is, en er van een gezonde toekomstige werksituatie geen sprake meer kan zijn.
Dat AZ het op deze manier speelt ipv dit eerlijk zo te communiceren is schandalig.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38430
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
necnmgn schreef: Op die manier heb ik er, enigszins bevooroordeeld naar zitten kijken. Maar ik moet zeggen dat ik ergens toch wel naar Pastoor neig in deze kwestie.. Kan het eigenlijk niet echt uitleggen waarom, een onderbuikgevoel.
Beetje dubbel.
Ik denk dat Pastoor zich met zijn gedrag en houding (oa richting vBasten) onmogelijk heeft gemaakt binnen de club...dat hij in geen enkele uithoek binnen de club meer te pruimen is, en er van een gezonde toekomstige werksituatie geen sprake meer kan zijn.
Dat AZ het op deze manier speelt ipv dit eerlijk zo te communiceren is schandalig.

Onzin. Men was binnen AZ tevreden over Pastoor. Dat Pastoor eisen stelt, viel bij AZ rauw op het dak. Klaarblijkelijk denkt men daar dat het een eer is voor een trainer om van Basten als assistent te hebben. En waarschijnlijk denkt van Basten dat ook.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 792
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door tja »

Uiteindelijk zal AZ geen poot om op te staan hebben in de rechtbank want er is geen directe aanleiding om hem te ontslaan en hij heeft een 2-jarig contract. Alleen Pastoor zal natuurlijk nooit zijn baan terugkrijgen want AZ kan het er op gooien dat er inmiddels een onwerkbare situatie is ontstaan en de rechter zal daar ook in meegaan. Dus de uitkomst is al duidelijk: AZ zal het contract van Pastoor moeten afkopen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
necnmgn schreef: Op die manier heb ik er, enigszins bevooroordeeld naar zitten kijken. Maar ik moet zeggen dat ik ergens toch wel naar Pastoor neig in deze kwestie.. Kan het eigenlijk niet echt uitleggen waarom, een onderbuikgevoel.
Beetje dubbel.
Ik denk dat Pastoor zich met zijn gedrag en houding (oa richting vBasten) onmogelijk heeft gemaakt binnen de club...dat hij in geen enkele uithoek binnen de club meer te pruimen is, en er van een gezonde toekomstige werksituatie geen sprake meer kan zijn.
Dat AZ het op deze manier speelt ipv dit eerlijk zo te communiceren is schandalig.

Onzin. Men was binnen AZ tevreden over Pastoor. Dat Pastoor eisen stelt, viel bij AZ rauw op het dak. Klaarblijkelijk denkt men daar dat het een eer is voor een trainer om van Basten als assistent te hebben. En waarschijnlijk denkt van Basten dat ook.
:withstupid:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
necnmgn schreef: Op die manier heb ik er, enigszins bevooroordeeld naar zitten kijken. Maar ik moet zeggen dat ik ergens toch wel naar Pastoor neig in deze kwestie.. Kan het eigenlijk niet echt uitleggen waarom, een onderbuikgevoel.
Beetje dubbel.
Ik denk dat Pastoor zich met zijn gedrag en houding (oa richting vBasten) onmogelijk heeft gemaakt binnen de club...dat hij in geen enkele uithoek binnen de club meer te pruimen is, en er van een gezonde toekomstige werksituatie geen sprake meer kan zijn.
Dat AZ het op deze manier speelt ipv dit eerlijk zo te communiceren is schandalig.

Onzin. Men was binnen AZ tevreden over Pastoor. Dat Pastoor eisen stelt, viel bij AZ rauw op het dak. Klaarblijkelijk denkt men daar dat het een eer is voor een trainer om van Basten als assistent te hebben. En waarschijnlijk denkt van Basten dat ook.
Men was tevreden over Pastoor als assistens van vBasten.
Na de recente ontwikkelingen is Pastoor zich anders gaan opstellen richting oa vBasten...daarmee heeft hij zich onmogelijk gemaakt binnen veel geledingen binnen de club... dat denk ik althans.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38430
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

Da's waar. Maar het is logisch dat Pastoor eisen stelt. Hij zou verantwoordelijk worden voor de prestaties van AZ en dan is een goeie organisatie noodzakelijk.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Da's waar. Maar het is logisch dat Pastoor eisen stelt. Hij zou verantwoordelijk worden voor de prestaties van AZ en dan is een goeie organisatie noodzakelijk.
Maar zijn eisen hadden niks met organisatie te maken toch? Hij wilde toch perse een 2 jarig contract.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38430
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

Een 9-maandscontract met een assistent die eerst je baas was, is een recept om na negen maanden te horen dat het contract niet verlengd wordt.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Pol »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Da's waar. Maar het is logisch dat Pastoor eisen stelt. Hij zou verantwoordelijk worden voor de prestaties van AZ en dan is een goeie organisatie noodzakelijk.
Maar zijn eisen hadden niks met organisatie te maken toch? Hij wilde toch perse een 2 jarig contract.
Hij wilde perse....hij had toch een 2-jarig contract?

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Jackiegoal »

Pol schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Da's waar. Maar het is logisch dat Pastoor eisen stelt. Hij zou verantwoordelijk worden voor de prestaties van AZ en dan is een goeie organisatie noodzakelijk.
Maar zijn eisen hadden niks met organisatie te maken toch? Hij wilde toch perse een 2 jarig contract.
Hij wilde perse....hij had toch een 2-jarig contract?
:withstupid: Als mijn baas nu zou binnenlopen en me zou zeggen: "je krijgt meer verantwoordelijkheden en iets meer geld, maar dan verkorten we wel je contract." en ik zeg daarop "nah", kan het nooit zo zijn dat het gevolg is dat ik geen baan meer heb. Althans, dat kan wel, maar dan moet hij wel mijn contract afkopen. In het geval van Pastoor betekent dat dat hij nog zo'n 22 maanden salaris mee krijgt.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4829
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door T.I.G.O. »

Het enge mannetje pastoor leeft in een glazen bol en denkt alleen aan zichzelf!
Sno , wat je ook van hem mag vinden, heeft het ervaren doordat pastoor totaal geen
Interesse toonde tijdens zijn revalidatie!
Ronnie , populair bij alles en iedereen, werd gebruikt als pionnenplaatser!
Ook v Basten kreeg geen enkele steun/ interesse van ons egootje.
Dit soort types gedragen zich als halfgod die niks en niemand dulden in de schijnwerpers !
Goede trainer? Het zal wel
Goed mens? .......

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Mark Ariaans »

Daar gaat het hier toch niet om? Het gaat erom wie in deze zaak de boel loopt te bedriegen, en alle vingers wijzen momenteel naar AZ. Of Pastoor nou wel of geen leuke vent is doet niet ter zake, het gaat hier om een arbeidsgeschil waarbij AZ allerlei onderhandse technieken lijkt te hanteren om Pastoor zwart te maken en te wieberen.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door NECRulez »

(@Tigo dus) Ach, alsof jij hem kent.

Ik heb een paar keer ivm werk met hem te maken gehad, en het is een hele vriendelijke en integere vent. Hij komt wel wat hautain en dedain over, maar dat is ie echt niet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door burp »

T.I.G.O. schreef:Het enge mannetje pastoor leeft in een glazen bol en denkt alleen aan zichzelf!
Sno , wat je ook van hem mag vinden, heeft het ervaren doordat pastoor totaal geen
Interesse toonde tijdens zijn revalidatie!
Ronnie , populair bij alles en iedereen, werd gebruikt als pionnenplaatser!
Ook v Basten kreeg geen enkele steun/ interesse van ons egootje.
Dit soort types gedragen zich als halfgod die niks en niemand dulden in de schijnwerpers !
Goede trainer? Het zal wel
Goed mens? .......
tsja en dan heb je het nog niet eens over hoe hij hier de hele organisatie naar z'n hand zette en alles voor zichzelf liet werken.
Met name hoe Aalbers in een onmogelijke positie gezet werd met het oog op die contractverlenging en het gretig laten ophalen van het overtollige afval van huisvriend Verbeek om zelf vervolgens helemaal niets meer klaar te spelen. Het gesol met Babos, eerst met de aanvoerdersband en vervolgens met die clown Sinouh, de gestapo-dril van Robert Molenaar, en ook het merkwaardige vertrek van Sno en Cmovs komt ineens ander daglicht.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Arjan van Hout »

Jackiegoal schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Da's waar. Maar het is logisch dat Pastoor eisen stelt. Hij zou verantwoordelijk worden voor de prestaties van AZ en dan is een goeie organisatie noodzakelijk.
Maar zijn eisen hadden niks met organisatie te maken toch? Hij wilde toch perse een 2 jarig contract.
Hij wilde perse....hij had toch een 2-jarig contract?
:withstupid: Als mijn baas nu zou binnenlopen en me zou zeggen: "je krijgt meer verantwoordelijkheden en iets meer geld, maar dan verkorten we wel je contract." en ik zeg daarop "nah", kan het nooit zo zijn dat het gevolg is dat ik geen baan meer heb. Althans, dat kan wel, maar dan moet hij wel mijn contract afkopen. In het geval van Pastoor betekent dat dat hij nog zo'n 22 maanden salaris mee krijgt.
ehm als ik in die periode net zoveel kan verdienen als in het tweejarig contract wat ik had doe ik dat graag ! Korter werken voor meer geld en als ik het goed doe verlengen ze ws en zoniet staan de clubs voor me in de rij. Nu wil niemand pastoor meer !@

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten