Alex Pastoor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Voorwaarts »

Curva schreef:Pastoor is het lek blijkbaar?
Wat is een lek eigenlijk ?
Een lek bestaat er alleen voor mn. bestuursleden die informatie willen achterhouden ten gunste van hun eigen functioneren. Waarom verhullen en geheimhouden ? Blijkbaar om disfunctionerenof persoonlijke of zakelijke belangen (verstrengeling) van de heren te beschermen. De WAARHEID is veel sterker. Je krijgt dan nl geen indianenverhalen, verzinsels en complottheorieën. Toverwoord transparantie.
Voor de een (bestuursleden vb) is het een lek, voor een ander is het achterhouden van bewijslast, feiten, de waarheid of duidelijkheid.

Het moge duidelijk zijn dat ik een zeer groot voorstander ben van lekken van de waarheid !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Curva »

Sorry hoor maar elk bedrijf heeft zo z'n informatie dat niet naar buiten mag komen.
Je kunt wel de waarheid eisen maar waarom hebben wij daar recht op? Of moet ieder bedrijf maar z n emailverkeer, onderhandelingen en productieproces op straat gooien?

Bij de overheid kan je terecht de waarheid eisen aangezien wij die met zn allen betalen en we recht hebben om te weten wat er met onze eigen centen gebeurt. Maar zelfs daar bestaat een "commissie stiekem".
Het bedrijf az is niks verplicht aan jou of mij of journalisten die uiteraard mogen proberen de vieze was te vinden En dat er binnen een bedrijf integriteitsrichtlijnen zijn is niet meer dan normaal, vaak staan dit soort zaken zelfs in het contract vastgelegd.

Dit alles los van het feit of Pastoor nu wel of niet terecht is ontslagen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Inderdaad. Een baas die zijn werknemers zwartmaakt om zijn eigen straatje schoon te vegen is een rat.
Werknemers die voor eigen gewin hun baas en collega's te kakken zetten en lekken naar de krant zijn geen knip voor de ogen waard

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Legendario »

Voorwaarts schreef:
Curva schreef:Pastoor is het lek blijkbaar?
Wat is een lek eigenlijk ?
Een lek bestaat er alleen voor mn. bestuursleden die informatie willen achterhouden ten gunste van hun eigen functioneren. Waarom verhullen en geheimhouden ? Blijkbaar om disfunctionerenof persoonlijke of zakelijke belangen (verstrengeling) van de heren te beschermen. De WAARHEID is veel sterker. Je krijgt dan nl geen indianenverhalen, verzinsels en complottheorieën. Toverwoord transparantie.
Voor de een (bestuursleden vb) is het een lek, voor een ander is het achterhouden van bewijslast, feiten, de waarheid of duidelijkheid.

Het moge duidelijk zijn dat ik een zeer groot voorstander ben van lekken van de waarheid !
Maar het was een zaak tussen van Basten en AZ. Zij zijn het die moeten besluiten of er iets naar buiten wordt gebracht. Niet Pastoor, die was slechts zijdelings betrokken.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door burp »

Vond die Stewart eigenlijk helemaal niet zo sterk overkomen.
Bleek duidelijk uit dat hij vooral zelf steeds slecht opgetreden had en deze hele zaak eind juli al voor had kunnen zijn.
Daarnaast onprofessioneel om daar ivb met een ontslagzaak waar een beroep/ rechtsgang op gaat volgen dan op tv op in te gaan en daarbij wel zeer direct zaken insinueert maar ze toch net niet helemaal uitspreekt. Dit gaat AZ alleen maar meer geld kosten vanwege 'beschadiging'.
Wel heel raar dat die coachesclub het hoofdtrainerschap daar besmet verklaard heeft terwijl er een assistent ontslagen wordt.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Alex Pastoor

Bericht door jsentani »

De zaakwaarnemer van Pastoor heeft gelekt. Gezondheidsinformatie of andere privé informatie over een ander breng je niet naar buiten.
De zaakwaarnemer zag z'n kans schoon voor een betere positie en beter contract voor zijn Pastoor. En een beter contract voor Pastoor betekent meer geld voor meneer de zaakwaarnemer.
Hebberigheid en geldzucht zijn Pastoor en zijn zaakwaarnemer fataal geworden.
AZ heeft goed (maar ook onhandig) gehandeld door de Pastoor eruit te gooien. Voor een club zijn zaakwaarnemer en trainer in deze één persoon.

Het stinkt allemaal aan alle kanten, ik heb geen medelijden met meneer Pastoor en zijn zaakwaarnemer.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Super-Simr »

Super-Simr schreef:Denk eigenlijk dat Van Basten heeft aangegeven assistent te willen worden, mits Pastoor zou vertrekken. En zo geschiedde!
Begint er steeds meer op te lijken dat ik gelijk heb:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/400808
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door pjottr »

jsentani schreef:De zaakwaarnemer van Pastoor heeft gelekt. Gezondheidsinformatie of andere privé informatie over een ander breng je niet naar buiten.
De zaakwaarnemer zag z'n kans schoon voor een betere positie en beter contract voor zijn Pastoor. En een beter contract voor Pastoor betekent meer geld voor meneer de zaakwaarnemer.
Hebberigheid en geldzucht zijn Pastoor en zijn zaakwaarnemer fataal geworden.
AZ heeft goed (maar ook onhandig) gehandeld door de Pastoor eruit te gooien. Voor een club zijn zaakwaarnemer en trainer in deze één persoon.

Het stinkt allemaal aan alle kanten, ik heb geen medelijden met meneer Pastoor en zijn zaakwaarnemer.
En van wie denk je dat die zaakwaarnemer die informatie heeft

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Polleke »

pjottr schreef:
jsentani schreef:De zaakwaarnemer van Pastoor heeft gelekt. Gezondheidsinformatie of andere privé informatie over een ander breng je niet naar buiten.
De zaakwaarnemer zag z'n kans schoon voor een betere positie en beter contract voor zijn Pastoor. En een beter contract voor Pastoor betekent meer geld voor meneer de zaakwaarnemer.
Hebberigheid en geldzucht zijn Pastoor en zijn zaakwaarnemer fataal geworden.
AZ heeft goed (maar ook onhandig) gehandeld door de Pastoor eruit te gooien. Voor een club zijn zaakwaarnemer en trainer in deze één persoon.

Het stinkt allemaal aan alle kanten, ik heb geen medelijden met meneer Pastoor en zijn zaakwaarnemer.
En van wie denk je dat die zaakwaarnemer die informatie heeft
zelfs al heeft ie dat van Pastoor, je mag toch uitgaan van vertrouwen..........

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Voorwaarts »

Legendario schreef:
Voorwaarts schreef:
Curva schreef:Pastoor is het lek blijkbaar?
Wat is een lek eigenlijk ?
Een lek bestaat er alleen voor mn. bestuursleden die informatie willen achterhouden ten gunste van hun eigen functioneren. Waarom verhullen en geheimhouden ? Blijkbaar om disfunctionerenof persoonlijke of zakelijke belangen (verstrengeling) van de heren te beschermen. De WAARHEID is veel sterker. Je krijgt dan nl geen indianenverhalen, verzinsels en complottheorieën. Toverwoord transparantie.
Voor de een (bestuursleden vb) is het een lek, voor een ander is het achterhouden van bewijslast, feiten, de waarheid of duidelijkheid.

Het moge duidelijk zijn dat ik een zeer groot voorstander ben van lekken van de waarheid !
Maar het was een zaak tussen van Basten en AZ. Zij zijn het die moeten besluiten of er iets naar buiten wordt gebracht. Niet Pastoor, die was slechts zijdelings betrokken.
Waar schrijf ik dat pastoor gelekt heeft.
Ik schrijf dat het bijna altijd het belang van bestuursleden(of directie) is.
Bijna nooit belang van werknemer. Uitzonderingen daargelaten. (Ziekte, strafbare feiten ed)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Legendario »

Voorwaarts schreef:
Legendario schreef:
Voorwaarts schreef:
Curva schreef:Pastoor is het lek blijkbaar?
Wat is een lek eigenlijk ?
Een lek bestaat er alleen voor mn. bestuursleden die informatie willen achterhouden ten gunste van hun eigen functioneren. Waarom verhullen en geheimhouden ? Blijkbaar om disfunctionerenof persoonlijke of zakelijke belangen (verstrengeling) van de heren te beschermen. De WAARHEID is veel sterker. Je krijgt dan nl geen indianenverhalen, verzinsels en complottheorieën. Toverwoord transparantie.
Voor de een (bestuursleden vb) is het een lek, voor een ander is het achterhouden van bewijslast, feiten, de waarheid of duidelijkheid.

Het moge duidelijk zijn dat ik een zeer groot voorstander ben van lekken van de waarheid !
Maar het was een zaak tussen van Basten en AZ. Zij zijn het die moeten besluiten of er iets naar buiten wordt gebracht. Niet Pastoor, die was slechts zijdelings betrokken.
Waar schrijf ik dat pastoor gelekt heeft.
Ik schrijf dat het bijna altijd het belang van bestuursleden(of directie) is.
Bijna nooit belang van werknemer. Uitzonderingen daargelaten. (Ziekte, strafbare feiten ed)
Sorry, heb je gelijk in. Ik dacht dat tussen de regels door gelezen te hebben, omdat de discussie daar over ging. Verkeerd geïnterpreteerd blijkbaar.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

AZ erkent nu dat Pastoor niet gelekt heeft... Het is en blijft een nare club van kleppers.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

pastoor is dus niet het lek, wat is de reden dat hij toch weg moest?

omdat hij beetje zaagde aan de poten van van Basten? dat wisten ze dan toch ook al voordat ze hem een contract gingen voorleggen als hoofdcoach?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:AZ erkent nu dat Pastoor niet gelekt heeft... Het is en blijft een nare club van kleppers.
Zegt van Gelder in de naam van, :jestera:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

AZ heeft bevestigd dat de beschuldiging onterecht was.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
mschr schreef:AZ erkent nu dat Pastoor niet gelekt heeft... Het is en blijft een nare club van kleppers.
Zegt van Gelder in de naam van, :jestera:
:???: Hij geeft aan het officieel van AZ vernomen te hebben. Daar gaat hij toch niet over liegen?

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door karlo »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Inderdaad. Een baas die zijn werknemers zwartmaakt om zijn eigen straatje schoon te vegen is een rat.
Werknemers die voor eigen gewin hun baas en collega's te kakken zetten en lekken naar de krant zijn geen knip voor de ogen waard
de wens is de vader van de gedachte.
mensen die oordelen zonder de feiten te kennen.
vul het zelf maar in.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Vak-O-Side »

Super-Simr schreef:
Super-Simr schreef:Denk eigenlijk dat Van Basten heeft aangegeven assistent te willen worden, mits Pastoor zou vertrekken. En zo geschiedde!
Begint er steeds meer op te lijken dat ik gelijk heb:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/400808
Knappe observatie in dat geval :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Polleke »

Vak-O-Side schreef:
Super-Simr schreef:
Super-Simr schreef:Denk eigenlijk dat Van Basten heeft aangegeven assistent te willen worden, mits Pastoor zou vertrekken. En zo geschiedde!
Begint er steeds meer op te lijken dat ik gelijk heb:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/400808
Knappe observatie in dat geval :tu:
Ik geloof er geen snars meer van... dit is zwart maken eerste klas.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Frans »

De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
Bovendien getuigt het nogal van wat arrogantie en eigenwijsheid om een langjarig contract te eisen als je een uitstekend contract met hele goede exit-regeling krijgt aangeboden. Als hij goed zou presteren zouden ze echt wel met hem door gaan.
NECTheBest

jbnmgn

Re: Alex Pastoor

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
Bovendien getuigt het nogal van wat arrogantie en eigenwijsheid om een langjarig contract te eisen als je een uitstekend contract met hele goede exit-regeling krijgt aangeboden. Als hij goed zou presteren zouden ze echt wel met hem door gaan.
Als ik een contract heb voor 2 jaar met een bepaald salaris en ze bieden mij een dubbel salaris aan voor de resterende 9 maanden, dan heb ik al bijna 2 jaar salarissen te pakken. Tel je daarbij op dat je dan een "oprotpremie" krijgt dan zou ik niet moeilijk doen.
Alex is een typetje die denkt dat hij nog beter is dan v Gaal en wil zijn gelijk halen ten kosten van zijn eigen positie. En dat is DOM!

Verder is het idd zo dat beide partijen een verhaal vertellen waarvan de waarheid nooit 100% op tafel komt omdat beide partijen om de waarheid heen draaien, en dan blijft het zijn woord tegen dat van AZ.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

Feit is dat AZ contractbreuk pleegt en hem zwart heeft willen maken. Lijkt me best wel onsympathiek.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Voorwaarts »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar eerlijk gezegd neig ik er meer naar om AZ te geloven dan Pastoor.
Bovendien getuigt het nogal van wat arrogantie en eigenwijsheid om een langjarig contract te eisen als je een uitstekend contract met hele goede exit-regeling krijgt aangeboden. Als hij goed zou presteren zouden ze echt wel met hem door gaan.
Als ik een contract heb voor 2 jaar met een bepaald salaris en ze bieden mij een dubbel salaris aan voor de resterende 9 maanden, dan heb ik al bijna 2 jaar salarissen te pakken. Tel je daarbij op dat je dan een "oprotpremie" krijgt dan zou ik niet moeilijk doen.
Alex is een typetje die denkt dat hij nog beter is dan v Gaal en wil zijn gelijk halen ten kosten van zijn eigen positie. En dat is DOM!

Verder is het idd zo dat beide partijen een verhaal vertellen waarvan de waarheid nooit 100% op tafel komt omdat beide partijen om de waarheid heen draaien, en dan blijft het zijn woord tegen dat van AZ.
???
Wat is het belang van Pastoor dan? niet geld, maar langer contract, vertrouwen en duidelijke afspraken tov vB. (StudioVoetbal) niet iedereen is geld de belangrijkste drijfveer. Sportief succes en waardering ed vind Pastoor blijkbaar belangrijker. Zouden een hoop voetballers een voorbeeld aan kunnen nemen.

AZ is de organisatie die dingen verzwijgt. Waarom?

Vind trouwens dat er al behoorlijk veel op tafel is gekomen. wsl ook de waarheid (deels) aangevuld met rookgordijnen.
Toen Cees Lok wegging bij nec waren er ook vraagtekens. Nu nog steeds. Geen enkel idee waarom.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door TT »

mschr schreef:Feit is dat AZ contractbreuk pleegt en hem zwart heeft willen maken. Lijkt me best wel onsympathiek.
Dan passen ze in ieder geval wel bij elkaar..... :wink:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

mschr schreef:Feit is dat AZ contractbreuk pleegt en hem zwart heeft willen maken. Lijkt me best wel onsympathiek.
:withstupid:

hij gaat niet akkoord om hoofdtrainer te worden, welke reden hij dan ook heeft, dat is zijn goed recht, dan mag je je oude functie toch terug krijgen, want die was hem toch niet ontnomen? Hij zat er adje interim.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten