Naïm Aarab

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Phoenix »

H-Zenkamp schreef:Wat een aanfluiting! :bigcry:
:withstupid:
Zeker in de eerste helft leek het alsof we met 12 vs 10 speelden, want hij speelde elke bal in de voeten van een tegenstander :bigcry:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Bleum »

Het eerste kwartier dramatisch, daarna steeds ietsje beter. Hij was wel 1 van de weinigen die nog vooruit wilde voetballen. Helaas was zijn passing vandaag niet best, maar dat euwige tikkie breed en tikkie terug...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Stefannec »

Zoals ik vrijdag al zei volgens mij is hij een pure mandekker, dus moet je hem niet rechts in de zone spelen maar in de dekking op een speler.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Gradje »

Onbegrijpelijk, het verschil tussen vrijdag en dinsdag. Het was helemaal niks vandaag.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Stefannec »

Gradje schreef:Onbegrijpelijk, het verschil tussen vrijdag en dinsdag. Het was helemaal niks vandaag.
Dat ligt eraan dat hij anders gebruikt wordt, zoals ik het zie is het een mandekker hij moet een directe tegenstander hebben die hij moet uitschakelen, zoals tegen Twente (Engelaar).
Dat kan hij gewoon goed zodra hij zelf ruimte krijgt om te voetballen heeft hij een probleem.
Denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn mits gebruikt als mandekker verder moet hij niet meer hoeven doen.
Jippiekajee motherfucker!!!

goffertje
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 00:33
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door goffertje »

Stefannec schreef:
Gradje schreef:Onbegrijpelijk, het verschil tussen vrijdag en dinsdag. Het was helemaal niks vandaag.
Dat ligt eraan dat hij anders gebruikt wordt, zoals ik het zie is het een mandekker hij moet een directe tegenstander hebben die hij moet uitschakelen, zoals tegen Twente (Engelaar).
Dat kan hij gewoon goed zodra hij zelf ruimte krijgt om te voetballen heeft hij een probleem.
Denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn mits gebruikt als mandekker verder moet hij niet meer hoeven doen.
zou het voor zo'n jongen er ook niet aan liggen dat de rest om je heen geen meter wilt voetballen misschien is dat hij steeds een beetje beter ging voetballen wel positief te noemen

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Stefannec »

goffertje schreef:
Stefannec schreef:
Gradje schreef:Onbegrijpelijk, het verschil tussen vrijdag en dinsdag. Het was helemaal niks vandaag.
Dat ligt eraan dat hij anders gebruikt wordt, zoals ik het zie is het een mandekker hij moet een directe tegenstander hebben die hij moet uitschakelen, zoals tegen Twente (Engelaar).
Dat kan hij gewoon goed zodra hij zelf ruimte krijgt om te voetballen heeft hij een probleem.
Denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn mits gebruikt als mandekker verder moet hij niet meer hoeven doen.
zou het voor zo'n jongen er ook niet aan liggen dat de rest om je heen geen meter wilt voetballen misschien is dat hij steeds een beetje beter ging voetballen wel positief te noemen
Ben ook niet negatief over hem veroordeel hem zeker niet op vandaag is misschien wel waar wat je zegt over slecht team om hem heen.

Heb alleen vrijdag aan de hand van de wedstrijd tegen Twente geconcludeerd dat hij een uitstekende mandekker is.
Jippiekajee motherfucker!!!

goffertje
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 31 dec 2007, 00:33
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door goffertje »

Stefannec schreef:
goffertje schreef:
Stefannec schreef:
Gradje schreef:Onbegrijpelijk, het verschil tussen vrijdag en dinsdag. Het was helemaal niks vandaag.
Dat ligt eraan dat hij anders gebruikt wordt, zoals ik het zie is het een mandekker hij moet een directe tegenstander hebben die hij moet uitschakelen, zoals tegen Twente (Engelaar).
Dat kan hij gewoon goed zodra hij zelf ruimte krijgt om te voetballen heeft hij een probleem.
Denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn mits gebruikt als mandekker verder moet hij niet meer hoeven doen.
zou het voor zo'n jongen er ook niet aan liggen dat de rest om je heen geen meter wilt voetballen misschien is dat hij steeds een beetje beter ging voetballen wel positief te noemen
Ben ook niet negatief over hem veroordeel hem zeker niet op vandaag is misschien wel waar wat je zegt over slecht team om hem heen.

Heb alleen vrijdag aan de hand van de wedstrijd tegen Twente geconcludeerd dat hij een uitstekende mandekker is.
klopt daar heb jij gelijk in

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door LT »

Uitstekende mandekker en normaliter voetballend beter dan Muslu, vandaag (helaas) geen goede pot, maar had dan ook Lens voor zich (wat het voetballen niet makkelijker maakt) en geen enkele andere speler om zich aan op te trekken.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Mariodona »

Kijk Aarab is nu een voorbeeld waarom Been wel degelijk schuldig is aan alle ellende.

Deze jongen is duidelijk niet goed op de rechtback positie. Zet hem daar dan ook niet neer!!

Ik ben het eens met Stefannec dat hij een pure mandekker is . Opbouwend nog slechter dan Muslu kun je nagaan!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door LT »

Mariodona schreef:Kijk Aarab is nu een voorbeeld waarom Been wel degelijk schuldig is aan alle ellende.

Deze jongen is duidelijk niet goed op de rechtback positie. Zet hem daar dan ook niet neer!!

Ik ben het eens met Stefannec dat hij een pure mandekker is . Opbouwend nog slechter dan Muslu kun je nagaan!!
Wie dan rechtsback vandaag/

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Mariodona »

Ik weet dat Wisgerhof niet goed is als back maar hij kan zou zeker beter zijn geweest. Dit zou mij achterhode zijn geweest dus zonder Aarab en zonder Drost

El AK Potje Vadocs Wisgerhof
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door LT »

Tja, je moet Drost toch een keer laten spelen. Beter dan Zwolle-thuis kun je op dit moment als NEC'er niet debuteren hoor. Daarnaast had je te weinig (fitte) middenvelders om Vadocz een linie terug te zetten.

djkingk
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 01:52
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door djkingk »

Mariodona schreef:Ik weet dat Wisgerhof niet goed is als back maar hij kan zou zeker beter zijn geweest. Dit zou mij achterhode zijn geweest dus zonder Aarab en zonder Drost

El AK Potje Vadocs Wisgerhof
NAIM AARAB CENTRAAL MIDDENVELD DAT IS ZIJN PLAATS

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Mariodona »

:withstupid: maar zijn plaats is liever de bank!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door NMGN »

Mariodona schreef:Ik weet dat Wisgerhof niet goed is als back maar hij kan zou zeker beter zijn geweest. Dit zou mij achterhode zijn geweest dus zonder Aarab en zonder Drost

El AK Potje Vadocs Wisgerhof
je zet de enige man die openingen kan creeeren in de mandekking?

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door necmaniacs »

Beetje hetzelfde als met Wisgerhof, die moet ook niet rechtsback spelen, daar bakte hij er ook niks van, Aarab heeft natuurlijk minder kwaliteiten als Peter, maar als mandekker zie ik nog wel toekomst voor em, ik denk in ieder geval dat Engelaar geen goede herinneringen aan em heeft...

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Mariodona »

tot de laatse minuten na toen Engelaar wel degqaelijk uit zijn rug wegdraaide en scoorde!!
Can we win? Yes we can!

djkingk
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 01:52
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door djkingk »

NOU IK SNAP NIET WAAROM DEZE JONGEN ZIJN KANS NIET KRIJG OM IN DE BASIS VAKER TE KUNNEN SPELEN ... VOLGENS MIJ ZAL HIJ EIND SEIZOEN EEN ANDERE CLUB ZOEKEN... :huh:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door necnmgn »

djkingk schreef:NOU IK SNAP NIET WAAROM DEZE JONGEN ZIJN KANS NIET KRIJG OM IN DE BASIS VAKER TE KUNNEN SPELEN ... VOLGENS MIJ ZAL HIJ EIND SEIZOEN EEN ANDERE CLUB ZOEKEN... :huh:
omdat je met hoofdletters schrijft ben ik het met je eens :pukeface: triest
maar ik wilde even melden dat Aarab in de voorlopige selectie van het olympische elftal van marokko zit

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door OAFFERE »

Aarab geblesseerd of gewoon niet bij de selectie

djkingk
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 01:52
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door djkingk »

niet in de selectie
...

:roll: :roll: :td: :td:
hij hoort er bij maar ik ben zeker dat hij volgend seizoen weg is ... ze zetten hem gewoon aan de kant omdat ze dure spelers hebben gekocht ... maar ze gaan er spijt van hebben want hij is jong en heeft veel talent !!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door Mariodona »

Ik ben niet zo overtuigd van zijn talent. Als back is Muslu 3 klasse beter en als middenvelder hebben we vele beter alternatieven. Als centrale verdediger zelfde verhaal. Deze jongen is overbodig geworden.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door necnmgn »

Mariodona schreef:Ik ben niet zo overtuigd van zijn talent. Als back is Muslu 3 klasse beter en als middenvelder hebben we vele beter alternatieven. Als centrale verdediger zelfde verhaal. Deze jongen is overbodig geworden.
:withstupid: ze hadden hem moeten verhuren aan een eerste divisie club. maar ik snap niet waarom NEC dat nooit doet! Aarab, v. Brakel en (in iets mindere mate) Scholten zijn spelers die op eerste divisie niveau nog erg veel kunnen leren en alleen maar beter terug zullen komen.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Naïm Aarab

Bericht door BIESKE »

necnmgn schreef:
Mariodona schreef:Ik ben niet zo overtuigd van zijn talent. Als back is Muslu 3 klasse beter en als middenvelder hebben we vele beter alternatieven. Als centrale verdediger zelfde verhaal. Deze jongen is overbodig geworden.
:withstupid: ze hadden hem moeten verhuren aan een eerste divisie club. maar ik snap niet waarom NEC dat nooit doet! Aarab, v. Brakel en (in iets mindere mate) Scholten zijn spelers die op eerste divisie niveau nog erg veel kunnen leren en alleen maar beter terug zullen komen.
Ik snap niet dat je kunt zeggen dat ze hem hadden moeten verhuren. Aarab heeft nota bene een aantal basisplaatsen gehad dit jaar (buiten enkele invalbeurten). Het was noodgedwongen, dat weet ik wel, maar wie had er dan moeten spelen ipv Aarab. Je moet er zelf niet slechter van worden, als je spelers gaat verhuren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten