Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

Poort5
Berichten: 2550
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Poort5 »

Eniesee schreef:
FransWorst schreef:
DR schreef:
Jota schreef:
DR schreef:Aan de keuze van Cillessen twijvel ik niet, aan die van Barcelona behoorlijk.
:???: :???: het is gewoon een goede keeper die alle facetten goed beheerst en ook redelijk goed als libero kan fungeren ( voetballende kwaliteiten)
Ik vind het een zeer gemiddelde keeper. Altijd omhoog gepraat en getyped maar mijn inziens totaal niets bewezen. Gaat het dan ook volledig niet maken bij Barcelona.
:withstupid:
Onvoorstelbaar dit. Mensen die zo over spelers praten die weg zijn. Jasper wordt door Ajax gehaald, Jasper wordt eerste keeper van oranje, Jasper wordt door Barcelona gehaald..... Maar nee het een middelmatige keeper en al die clubs en bondscoaches hebben hem gehaald omdat Lex Lammers in de gelderlander schreef dat hij een goede keeper is :schater: :schater: :schater:
:withstupid:

nessaja
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door nessaja »

DR schreef:
Eniesee schreef:
FransWorst schreef:
DR schreef:
Jota schreef:
DR schreef:Aan de keuze van Cillessen twijvel ik niet, aan die van Barcelona behoorlijk.
:???: :???: het is gewoon een goede keeper die alle facetten goed beheerst en ook redelijk goed als libero kan fungeren ( voetballende kwaliteiten)
Ik vind het een zeer gemiddelde keeper. Altijd omhoog gepraat en getyped maar mijn inziens totaal niets bewezen. Gaat het dan ook volledig niet maken bij Barcelona.
:withstupid:
Onvoorstelbaar dit. Mensen die zo over spelers praten die weg zijn. Jasper wordt door Ajax gehaald, Jasper wordt eerste keeper van oranje, Jasper wordt door Barcelona gehaald..... Maar nee het een middelmatige keeper en al die clubs en bondscoaches hebben hem gehaald omdat Lex Lammers in de gelderlander schreef dat hij een goede keeper is :schater: :schater: :schater:
Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin. Waarin blinkt hij dan uit? Welke wedstrijden heeft hij (in positieve zin) beslist? Bij NEC, bij Ajax en bij het nederlandse elftal?
dit meen je niet serieus? Jasper heeft vele wedstrijden gered waar hij speelde. neem aan dat je de wedstrijden van nec hebt gezien waar hij gekeept heeft en kan me een wedstrijdje tegen Spanje herrineren :crazy:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door dolle dries »

Beste mensen, jullie moeten er wel rekening mee houden dat de voetbalkennis van enkele personen hier op het forum vele malen groter is dan de scouts bij Barcelona. Per slot van rekening is Barca ook maar een provincie-clubje :biggrin:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Legendario »

dolle dries schreef: Per slot van rekening is Barca ook maar een provincie-clubje :biggrin:
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DR »

nessaja schreef:
DR schreef:[quote="Eniesee"[
DR schreef:
Jota schreef:
DR schreef:Aan de keuze van Cillessen twijvel ik niet, aan die van Barcelona behoorlijk.
:???: :???: het is gewoon een goede keeper die alle facetten goed beheerst en ook redelijk goed als libero kan fungeren ( voetballende kwaliteiten)
Ik vind het een zeer gemiddelde keeper. Altijd omhoog gepraat en getyped maar mijn inziens totaal niets bewezen. Gaat het dan ook volledig niet maken bij Barcelona.
:withstupid:
Onvoorstelbaar dit. Mensen die zo over spelers praten die weg zijn. Jasper wordt door Ajax gehaald, Jasper wordt eerste keeper van oranje, Jasper wordt door Barcelona gehaald..... Maar nee het een middelmatige keeper en al die clubs en bondscoaches hebben hem gehaald omdat Lex Lammers in de gelderlander schreef dat hij een goede keeper is :schater: :schater: :schater:
Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin. Waarin blinkt hij dan uit? Welke wedstrijden heeft hij (in positieve zin) beslist? Bij NEC, bij Ajax en bij het nederlandse elftal?[/quote]
dit meen je niet serieus? Jasper heeft vele wedstrijden gered waar hij speelde. neem aan dat je de wedstrijden van nec hebt gezien waar hij gekeept heeft en kan me een wedstrijdje tegen Spanje herrineren :crazy:[/quote]

Ik vond hem bij NEC ook niet beslissend. We verloren ook met hem. En als je de 5-1 bedoelt tegen Spanje, kwam dat door hem? Kan me 1 redding vlak voor de 1-1 herinneren voor de rest liggen de credits voor die wedstrijd toch echt met name bij Robben. Die was beslissend. We wonnen de penalyreeks daar waarin hij niet keepte en verloren die ene waarin hij wel keepte. En de laatste tijd was hij bij Ajax beslissend inderdaad maar dan in negatieve zin.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door vak Oost »

DR schreef:Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin.
zoveel ex NEC-ers komen uiteindelijk niet bij Barca terecht ...
Alles komt goed !!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Bleum »

Sommigen zijn echt de realiteitszin een beetje kwijt. Cillissen is een topkeeper. En ja ook topkeepers maken fouten en kunnen uit vorm zijn, maar dan zijn het niet opeens prutsers.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Legendario »

DR schreef:We verloren ook met hem.
Inderdaad, wat een kutkeeper. We verloren met hem!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Nimma1 »

vak Oost schreef:
DR schreef:Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin.
zoveel ex NEC-ers komen uiteindelijk niet bij Barca terecht ...
Dit is de eerste en waarschijnlijk ook de laatste

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Nimma1 »

Bleum schreef:Sommigen zijn echt de realiteitszin een beetje kwijt. Cillissen is een topkeeper. En ja ook topkeepers maken fouten en kunnen uit vorm zijn, maar dan zijn het niet opeens prutsers.
Voor Nederland is het een topkeeper (bij gebrek aan beter), voor daarbuiten moet ik het nog maar afwachten.
Laatst gewijzigd door Nimma1 op di 30 aug 2016, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DR »

Legendario schreef:
DR schreef:We verloren ook met hem.
Inderdaad, wat een kutkeeper. We verloren met hem!
Had van jouw iets meer niveau verwacht. Wat ik bedoelde is dat hij niet het verschil maakte in die (paar) wedstrijden die hij voor NEC maakte. Was ook hoogst verbaast dat Ajax hem kocht, hij had totaal niets bewezen. En mijn inziens, en ik denk er blijkbaar anders over dat de meeste anderen, heeft hij dat ook niet bij Ajax en bij Oranje. Bij Ajax win je sowieso bijna altijd en alle Ajax keepers komen in Oranje. Let maar op, binnen de kortste keren is Krul de nr 1. En ik heb nog niemand aan zien geven waarin hij dan wel beter is dan de rest en waar hij wel wedstrijden voor Ajax ed gewonnen heeft.

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DR »

Bleum schreef:Sommigen zijn echt de realiteitszin een beetje kwijt. Cillissen is een topkeeper. En ja ook topkeepers maken fouten en kunnen uit vorm zijn, maar dan zijn het niet opeens prutsers.
Als Haldorsson of Kirsten bij NEC dezelfde fouten maakt zijn het volgens diezelfde mensen een prutser. En ik zeg niet dat het een prutser is, ik vind hem gewoon schromelijk overschat.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Lachwekkend. Overschat. DR weet het beter dan beleidsmakers bij Ajax, het Nederlands Elftal, en Barcelona. In plaats van trots te zijn op deze fantastische prestatie van een speler uit de eigen jeugd moet er toch weer even gezeurd worden. Want een persoonlijke mening is uiteraard altijd beter dan de gecombineerde kennis van Ajax, NEC, het Nederlands Elftal, Barcelona, en de Nederlandse voetbaljournalistiek. Jesus wept.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Demtsjenko »

in de statistieken (weet niet meer waar) kwam duidelijk naar voren dat Cillessen veruit de meeste reddingen had van alle keepers... alleen dat maakt hem al de beste keeper van nederland...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:in de statistieken (weet niet meer waar) kwam duidelijk naar voren dat Cillessen veruit de meeste reddingen had van alle keepers... alleen dat maakt hem al de beste keeper van nederland...
Vreemd vorig jaar was dat Jones. Een keeper van Ajax kan toch nooit de meeste reddingen hebben.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
Demtsjenko schreef:in de statistieken (weet niet meer waar) kwam duidelijk naar voren dat Cillessen veruit de meeste reddingen had van alle keepers... alleen dat maakt hem al de beste keeper van nederland...
Vreemd vorig jaar was dat Jones. Een keeper van Ajax kan toch nooit de meeste reddingen hebben.
Correct. Misschien word er reddingspercentage bedoeld? Daar weet ik niet de precieze cijfers van.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Demtsjenko »

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:
Demtsjenko schreef:in de statistieken (weet niet meer waar) kwam duidelijk naar voren dat Cillessen veruit de meeste reddingen had van alle keepers... alleen dat maakt hem al de beste keeper van nederland...
Vreemd vorig jaar was dat Jones. Een keeper van Ajax kan toch nooit de meeste reddingen hebben.
Correct. Misschien word er reddingspercentage bedoeld? Daar weet ik niet de precieze cijfers van.
zal inderdaad procentueel zijn geweest...

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DR »

Mark Ariaans schreef:Lachwekkend. Overschat. DR weet het beter dan beleidsmakers bij Ajax, het Nederlands Elftal, en Barcelona. In plaats van trots te zijn op deze fantastische prestatie van een speler uit de eigen jeugd moet er toch weer even gezeurd worden. Want een persoonlijke mening is uiteraard altijd beter dan de gecombineerde kennis van Ajax, NEC, het Nederlands Elftal, Barcelona, en de Nederlandse voetbaljournalistiek. Jesus wept.
Jij bent forum moderator? Bedoeling van een forum is dat men afwijkende meningen heeft van elkaar. Ik zeg nergens dat mijn mening beter is dat al die instanties maar het is wel mijn mening. Als ik nu een standaard afzager zou zijn dan kan ik het je niet kwalijk nemen. Maar ben meestal positief, zeker over NEC jeugd. Maar sorry ik vind Cillessen echt niet beter dan bv een Room. En chapeaux dat hij het inderdaad zover geschopt heeft maar ik blijf het verbazend vinden. En die jesus is ook overschat.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door mschr »

DR schreef: Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin.
Nee hoor. Je mag Wielaert, Sibum, Zomer, Kemble, Stock, Vanaudenaerde, Chatelle, Stefan Jansen, Tim Janssen, Valencia, Sleegers, Sno, Geert-Arend Roorda, Nijland, van Emmerik, Atmodikoro, Sumiala met een gerust hart slecht vinden.

DR schreef: En als je de 5-1 bedoelt tegen Spanje, kwam dat door hem? Kan me 1 redding vlak voor de 1-1 herinneren voor de rest liggen de credits voor die wedstrijd toch echt met name bij Robben. Die was beslissend.
Nee. Het was de wedstrijd van Van Persie, niet van Robben.

nessaja
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door nessaja »

mschr schreef:
DR schreef: Moet ik alle ex NEC-ers goed vinden? Wat een onzin.
Nee hoor. Je mag Wielaert, Sibum, Zomer, Kemble, Stock, Vanaudenaerde, Chatelle, Stefan Jansen, Tim Janssen, Valencia, Sleegers, Sno, Geert-Arend Roorda, Nijland, van Emmerik, Atmodikoro, Sumiala met een gerust hart slecht vinden.

DR schreef: En als je de 5-1 bedoelt tegen Spanje, kwam dat door hem? Kan me 1 redding vlak voor de 1-1 herinneren voor de rest liggen de credits voor die wedstrijd toch echt met name bij Robben. Die was beslissend.
Nee. Het was de wedstrijd van Van Persie, niet van Robben.
Zonder die weergaloze redding van Jasper had Oranje die wedstrijd nooit gewonnen en zeker niet op deze manier en had dus ook van Persie of Robben niet zo kunnen schitteren...

necnijmegen024
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 13:55
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door necnijmegen024 »

DR schreef:
Mark Ariaans schreef:Lachwekkend. Overschat. DR weet het beter dan beleidsmakers bij Ajax, het Nederlands Elftal, en Barcelona. In plaats van trots te zijn op deze fantastische prestatie van een speler uit de eigen jeugd moet er toch weer even gezeurd worden. Want een persoonlijke mening is uiteraard altijd beter dan de gecombineerde kennis van Ajax, NEC, het Nederlands Elftal, Barcelona, en de Nederlandse voetbaljournalistiek. Jesus wept.
Jij bent forum moderator? Bedoeling van een forum is dat men afwijkende meningen heeft van elkaar. Ik zeg nergens dat mijn mening beter is dat al die instanties maar het is wel mijn mening. Als ik nu een standaard afzager zou zijn dan kan ik het je niet kwalijk nemen. Maar ben meestal positief, zeker over NEC jeugd. Maar sorry ik vind Cillessen echt niet beter dan bv een Room. En chapeaux dat hij het inderdaad zover geschopt heeft maar ik blijf het verbazend vinden. En die jesus is ook overschat.
Wauw. Jouw reactie gewoon wauw. Als je serieus beweert dat Cillessen niet beter is dan Room, moet je echt naar de oogarts. Sterkte ermee.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Ron Delgado »

Het is wel komisch om te horen dat Jasper vervangen wordt door een penaltykiller, en dat zou dan Tim Krul zijn. Die hebben in hun carriere allebei evenveel strafschoppen gestopt (twee), terwijl Krul nog een tiental meer heeft doorgelaten. De truc van Van Gaal pakte toevallig goed uit, waarschijnlijk omdat de schutters van Costa Rica op het WK gingen twijfelen.
Get up! Stay on the scene.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Rotturdam »

Beste keeper van Nederland die niet in zin beste fase zit de laatste weken

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door kingetje »

We zitten er luxe bij qua keepers in Oranje. Vorm speelde laatst geweldig voor Spurs, Stekelenburg speelde laatst geweldig voor Everton, Zoet speelde laatst geweldig in de CL, Cillessen heeft zich al lang en breed bewezen bij de grootste club van Nederland en bij Oranje, en maakt een transfer naar (een van) de grootste club(s) ter wereld. Belachelijk goede breedte.

Ook geen enorme val in kwaliteit mocht je keeper geblesseerd raken, wat bij bijna ieder ander land een ramp zou zijn.

Poort5
Berichten: 2550
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Poort5 »

Rotturdam schreef:Beste keeper van Nederland die niet in zin beste fase zit de laatste weken
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten