Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ApophisEire »

burp schreef:Kijk Van Marwijk heeft er meer kijk op dan De Boer :tu:
Maar mee naar het EK gaat hij toch niet.

Willems erbij halen vind ik wel erg logisch, Bouma hoeft echt niet meer. En Dost had voor een stage ook best gemogen.

Dost heb je weinig aan momenteel want er gaan teveel hem voor in de pikorde
Daarnaast zijn namen als Anita ook opvallend, die zie ik nou niet naast van bommel spelen ofzo

Ach ik denk dat wij het meerendeel van het team allemaal wel op kunnen noemen, en dat er wellicht 2 a 3 spelers bij zullen komen die verrassend zijn
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4928
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Tim Janssen »

nou ja verbaasd me wel dat van wolswinkel er niet bijzit.
zie ik liever dan een de jong hoor en die knul heeft dit seizoen echt stappen gemaakt

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door bertje »

denniesee schreef:
Keizerstad1994 schreef:Is door Bert Van Marwijk uitgenodigd voor trainingsstage bij Oranje. Zeg maar een voor-voorselectie van 36 man. Leuk voor m. Zal uiteindelijk wel afvallen.

"Opvallend" : Kenneth Vermeer is niet uitgenodigd.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164808
Bouma staat er ook bij :crazy2:
Wat een lachertje, onze beide centrum verdedigers zijn 100 klassen beter dan Bouma. Bouma zou zelfs bij SCE zondag 4 wissel zijn.. :crazy:
Dat Cillessen wordt geselecteerd en niet Vermeer vind ik dan wel weer grappig :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door bertje »

Cillessen: 'Volgend jaar beginnen Kenneth en ik allebei opnieuw'
Donderdag, 10 mei 2012 om 11:40
Jasper Cillessen is in zijn eerste seizoen bij Ajax direct kampioen van Nederland geworden. Toch voelt de landstitel niet helemaal als 'zijn' kampioenschap, aangezien Kenneth Vermeer eerste doelman is en Cillessen enkel in de competitiewedstrijd tegen Vitesse in de basis mocht beginnen. Tegen AZ, Feyenoord en NEC viel hij nog in, maar daar bleef het dit seizoen bij in de Eredivisie.

De van NEC overgenomen Cillessen moest het doen met bekerwedstrijden, maar wil volgend seizoen meer. "Eerst ga ik de balans opmaken om daarna met een lege kop lekker op vakantie te gaan", zegt de 23-jarige goalie op de website van Ajax. "Daarna gaan we volle bak geven om volgend jaar eerste keeper te worden. We (Vermeer en Cillessen, red.) beginnen allebei opnieuw, dus het is een gelijke strijd. Dat heeft de trainer mij verteld."

Het doel is duidelijk: meer spelen en weer kampioen worden. "Als je vorige week die huldiging zag…", wijst de keeper naar de festiviteiten op het ArenaPark. "Daar krijg ik nog steeds kippenvel van. Ik dacht toen op het podium ook gelijk: volgend jaar wil ik hier weer staan, maar dan met wat meer wedstrijden in de benen. Echt fantastisch. Ik heb vanaf de eerste tot de laatste minuut genoten en heb genoeg filmpjes gemaakt. Die kan ik ooit een keer terugkijken."
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16577
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:Cillessen: 'Volgend jaar beginnen Kenneth en ik allebei opnieuw'
Donderdag, 10 mei 2012 om 11:40
Jasper Cillessen is in zijn eerste seizoen bij Ajax direct kampioen van Nederland geworden. Toch voelt de landstitel niet helemaal als 'zijn' kampioenschap, aangezien Kenneth Vermeer eerste doelman is en Cillessen enkel in de competitiewedstrijd tegen Vitesse in de basis mocht beginnen. Tegen AZ, Feyenoord en NEC viel hij nog in, maar daar bleef het dit seizoen bij in de Eredivisie.

De van NEC overgenomen Cillessen moest het doen met bekerwedstrijden, maar wil volgend seizoen meer. "Eerst ga ik de balans opmaken om daarna met een lege kop lekker op vakantie te gaan", zegt de 23-jarige goalie op de website van Ajax. "Daarna gaan we volle bak geven om volgend jaar eerste keeper te worden. We (Vermeer en Cillessen, red.) beginnen allebei opnieuw, dus het is een gelijke strijd. Dat heeft de trainer mij verteld."

Het doel is duidelijk: meer spelen en weer kampioen worden. "Als je vorige week die huldiging zag…", wijst de keeper naar de festiviteiten op het ArenaPark. "Daar krijg ik nog steeds kippenvel van. Ik dacht toen op het podium ook gelijk: volgend jaar wil ik hier weer staan, maar dan met wat meer wedstrijden in de benen. Echt fantastisch. Ik heb vanaf de eerste tot de laatste minuut genoten en heb genoeg filmpjes gemaakt. Die kan ik ooit een keer terugkijken."
Jasper in VI:
http://www.vi.nl/nieuws/220801/Cillesse ... le-bak.htm
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ronnyguitar »

:schater: "met een lege kop lekker op vakantie gaan"
fluitje van een cent, zo doe ik dat ook altijd......
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Rob Penkelman
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 14:07

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Rob Penkelman »

Zou hij dat nou echt zelf geloven?
Niet meteen iemand veroordelen, misschien was ie tijdelijk bezopen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Demtsjenko »

Rob Penkelman schreef:Zou hij dat nou echt zelf geloven?
ik wel... ik denk dat cillessen komend seizoen onder de lat staat...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:
Rob Penkelman schreef:Zou hij dat nou echt zelf geloven?
ik wel... ik denk dat cillessen komend seizoen onder de lat staat...
Ja als dispensatie bij jong Ajax.

Jasper mag op stage bij Oranje, dan kunnen ze hem duidelijk maken dat als hij wat wil hij op zoek moet naar een andere club. De Boer gaat niet weg en De Boer kiest altijd voor Vermeer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door harold »

Demtsjenko schreef:
Rob Penkelman schreef:Zou hij dat nou echt zelf geloven?
ik wel... ik denk dat cillessen komend seizoen onder de lat staat...
Waarom? Vermeer heeft helaas toch een goed seizoen gedraaid (op enkele wedstrijden voor de winterstop na dan)? En ze hebben het contract van Vermeer niet voor niks verlengd.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Demtsjenko »

waarom? omdat ze in cillessen de nieuwe eerste doelman zagen... er veel geld voor hebben betaald en de boer niet om vermeer heen kon... die was al eerste keeper en deed het in het begin naar behoren. later begon hij weer wat meer te schutteren en onzeker te wiebelen in de goal... cillessen gaat de concurrentiestrijd winnen...

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door harold »

Demtsjenko schreef:waarom? omdat ze in cillessen de nieuwe eerste doelman zagen... er veel geld voor hebben betaald en de boer niet om vermeer heen kon... die was al eerste keeper en deed het in het begin naar behoren. later begon hij weer wat meer te schutteren en onzeker te wiebelen in de goal... cillessen gaat de concurrentiestrijd winnen...
Tja, ik hoop het van harte. Maar je vergist je door te zeggen dat Vermeer het in het begin naar behoren deed. Hij blunderde in het begin van het seizoen opzichtig en naarmate het seizoen vorderde ging hij beter keepen en Ajax helaas beter spelen.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ApophisEire »

harold schreef:
Demtsjenko schreef:waarom? omdat ze in cillessen de nieuwe eerste doelman zagen... er veel geld voor hebben betaald en de boer niet om vermeer heen kon... die was al eerste keeper en deed het in het begin naar behoren. later begon hij weer wat meer te schutteren en onzeker te wiebelen in de goal... cillessen gaat de concurrentiestrijd winnen...
Tja, ik hoop het van harte. Maar je vergist je door te zeggen dat Vermeer het in het begin naar behoren deed. Hij blunderde in het begin van het seizoen opzichtig en naarmate het seizoen vorderde ging hij beter keepen en Ajax helaas beter spelen.
:withstupid:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Nijmegen 1 »

ApophisEire schreef:
harold schreef:
Demtsjenko schreef:waarom? omdat ze in cillessen de nieuwe eerste doelman zagen... er veel geld voor hebben betaald en de boer niet om vermeer heen kon... die was al eerste keeper en deed het in het begin naar behoren. later begon hij weer wat meer te schutteren en onzeker te wiebelen in de goal... cillessen gaat de concurrentiestrijd winnen...
Tja, ik hoop het van harte. Maar je vergist je door te zeggen dat Vermeer het in het begin naar behoren deed. Hij blunderde in het begin van het seizoen opzichtig en naarmate het seizoen vorderde ging hij beter keepen en Ajax helaas beter spelen.
:withstupid:
Cillessen is nu een neus. :2up:
Hij doet er niet meer toe bij ons!
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ApophisEire »

Nijmegen 1 schreef:
ApophisEire schreef:
harold schreef:
Demtsjenko schreef:waarom? omdat ze in cillessen de nieuwe eerste doelman zagen... er veel geld voor hebben betaald en de boer niet om vermeer heen kon... die was al eerste keeper en deed het in het begin naar behoren. later begon hij weer wat meer te schutteren en onzeker te wiebelen in de goal... cillessen gaat de concurrentiestrijd winnen...
Tja, ik hoop het van harte. Maar je vergist je door te zeggen dat Vermeer het in het begin naar behoren deed. Hij blunderde in het begin van het seizoen opzichtig en naarmate het seizoen vorderde ging hij beter keepen en Ajax helaas beter spelen.
:withstupid:
Cillessen is nu een neus. :2up:
Hij doet er niet meer toe bij ons!
Alle EX-NEC spelers doen ertoe
Vooral onze eigen jeugd
En al helemaal eentje met potentie om door te groeien naar Oranje
Dus houd je kleinzielig gedrag lekker prive :tu:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

Jasper Cillessen baalt op de bank bij Ajax. De keeper maakte een jaar geleden de overstap van NEC en was in zijn eerste seizoen in Amsterdam tweede keus, achter Kenneth Vermeer. Cillessen ging deze zomer vol vertrouwen de concurrentiestrijd aan met Vermeer, maar is ook dit seizoen begonnen als tweede keeper: "Ik zou een echte kans krijgen, maar vind niet dat dat gebeurd is", zegt hij.

Cillessen zat zondagmiddag weer op de bank en zag dat Vermeer twee keer werd gepasseerd tegen AZ (2-2). "Ik baal natuurlijk als een stekker", zegt de doelman op de website Onderdelat. "Een half jaar op de bank zitten is nog te overkomen, een jaar is enorm vervelend en twee jaar is veel te lang. Ik moet me blijven ontwikkelen."

De 23-jarige Cillessen snapt niet waarom hij Vermeer voor zich moet dulden. "Waar ik het afgelopen jaar nog wel begreep dat ik op de bank belandde, ik heb de eerste maanden enorm moeten wennen aan het hogere tempo, snap ik het nu niet", geeft hij eerlijk toe. "Ik zou een echte kans krijgen maar vind niet dat dat gebeurd is."
Vind wel dat hij gelijk heeft. Alhoewel hij zich ook moet realiseren dat hij hier zelf ook een beetje verantwoordelijk voor is. Was toch wel te verwachten dat De Boer oogappel en jeugdproduct Vermeer niet zou passeren voor iemand van buitenaf.

Ondanks dat wij er 4 miljoen voor hebben gekregen, gun ik Jasper toch het allerbeste, en vind ik het harstikke zonde dat hij bij Ajax loopt te verpieteren op de bank. Moet uiterlijk eind dit seizoen daar weg.

Hij mag wel terugkeren om hier de opvolger van Babos te worden :biggrin:
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door burp »

moet op gaan passen dat hij niet zo'n vaste klager via de media gaat worden.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

burp schreef:moet op gaan passen dat hij niet zo'n vaste klager via de media gaat worden.
Moet het niet te vaak doen nee, maar nu vind ik het gewoon goed en terecht dat ie ff van zich afbijt.

Hij moet daar gewoon weg. Het is zonde om een toptalent als Cillessen op de bank bij dat ^*##*-Ajax op de bank te zien verpieteren.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DB »

Hij mag van mij voor een paar ton reservekeeper worden achter Gábor.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door SanderNEC »

DB schreef:Hij mag van mij voor een paar ton reservekeeper worden achter Gábor.
Ja die gaat van de bank van Ajax naar de bank van NEC, en dat voor een paar ton :crazy:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12639
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Curva »

ik gun hem ook het beste, maar dit had ie toch kunnen verwachten?
Vermeer moet ze op z'n minst in eigen doel gaan gooien wil de boer hem passeren.

Dit is inherent aan de keuze voor cash/ajax.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Super-Simr »

Voetbalzone.nl schreef:Cillessen: 'Ik vind niet dat ik een kans heb gekregen'
Maandag, 13 augustus 2012 om 00:10

Jasper Cillessen baalt op de bank bij Ajax. De keeper maakte een jaar geleden de overstap van NEC en was in zijn eerste seizoen in Amsterdam tweede keus, achter Kenneth Vermeer. Cillessen ging deze zomer vol vertrouwen de concurrentiestrijd aan met Vermeer, maar is ook dit seizoen begonnen als tweede keeper: "Ik zou een echte kans krijgen, maar vind niet dat dat gebeurd is", zegt hij.

Cillessen zat zondagmiddag weer op de bank en zag dat Vermeer twee keer werd gepasseerd tegen AZ (2-2). "Ik baal natuurlijk als een stekker", zegt de doelman op de website Onderdelat. "Een half jaar op de bank zitten is nog te overkomen, een jaar is enorm vervelend en twee jaar is veel te lang. Ik moet me blijven ontwikkelen."

De 23-jarige Cillessen snapt niet waarom hij Vermeer voor zich moet dulden. "Waar ik het afgelopen jaar nog wel begreep dat ik op de bank belandde, ik heb de eerste maanden enorm moeten wennen aan het hogere tempo, snap ik het nu niet", geeft hij eerlijk toe. "Ik zou een echte kans krijgen maar vind niet dat dat gebeurd is."
Volgend seizoen terughalen!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Sjaakie »

Hij moet niet huilen, dit zag je van mijlen ver aankomen. Hij had gewoon geduld moeten hebben en meer eredivisie minuten moeten pakken voordat je zo'n transfer maakt, met een half seizoen bij ons onder de lat word je geen eerste keeper bij Ajax. Ik ben er verder niet rouwig om hoor, we hebben er een mooie transfersom aan overgehouden en Babos is op zijn leeftijd nog steeds een klasbak.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Super-Simr »

Sjaakie schreef:Hij moet niet huilen, dit zag je van mijlen ver aankomen. Hij had gewoon geduld moeten hebben en meer eredivisie minuten moeten pakken voordat je zo'n transfer maakt, met een half seizoen bij ons onder de lat word je geen eerste keeper bij Ajax. Ik ben er verder niet rouwig om hoor, we hebben er een mooie transfersom aan overgehouden en Babos is op zijn leeftijd nog steeds een klasbak.
Laat hem maar lekker huilen! Wij hebben een zak geld aan hem verdient en hoe slechter de situatie voor Jasper wordt bij ajakkes de eerder hij (goedkoop) daar weg mag... Hebben wij na het tijdperk Babos onze Jasper terug, die een paar jaar ervaring heeft opgedaan in A'dam.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door burp »

Sjaakie schreef:Hij moet niet huilen, dit zag je van mijlen ver aankomen. Hij had gewoon geduld moeten hebben en meer eredivisie minuten moeten pakken voordat je zo'n transfer maakt, met een half seizoen bij ons onder de lat word je geen eerste keeper bij Ajax. Ik ben er verder niet rouwig om hoor, we hebben er een mooie transfersom aan overgehouden en Babos is op zijn leeftijd nog steeds een klasbak.
:withstupid:

daarbij, alles wat uit de eigen jeugd komt gaat daar toch altijd voor.
Ook Schone zal daar geen basisspeler worden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten