Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

Wat de waarheid van dit gerucht ook mag zijn( In Engeland heb je redelijk wat boulevardskranten, geen idee wat SkySports voor kwaliteit is), ik wordt er toch niet vrolijk van. Van alle spelers die bij NEC spelen zijn Jasper en Nuytinck toch mijn favorietjes. En ik weet dat het lot van NEC is om spelers met winst door te verkopen. Maar bij Jasper zou ik er veel meer moeite bij hebben dan bij Vleminkcx.

Maar ik heb er vertrouwen in dat Jasper blijft! Hij had in VI ook aangegeven nog minimaal een jaar bij NEC te willen blijven, tenzij er echt een droomaanbieding komt die zowel hij als NEC niet kunnen weigeren. Niemand gaat mij vertellen dat Swansea een "droomclub" voor hem is.
'Justice knows every mans number'

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NiMMA_024 »

Nieuw is de interesse van Swansea City, volgens de Engelse media.
Cillessen neemt belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan
Woensdag, 3 augustus 2011 om 16:00


Jasper Cillessen gaat zaterdag met NEC van start in de Eredivisie, en gaat dan op bezoek bij sc Heerenveen. Het is echter nog lang niet zeker of de goalie nog lang in Nijmegen zal verblijven. Ajax ziet in de talentvolle doelman naar verluidt namelijk een stand-in voor eerste keeper Kenneth Vermeer.


Daarnaast werd woensdag door Engelse media naar buiten gebracht dat ook Swansea City geïnteresseerd is in de jonge Nederlander. De naar de Premier League gepromoveerde Swans zijn op zoek naar een vervanger van de vertrokken Dorus de Vries. Cillessen laat zich het hoofd echter niet op hol brengen en neemt de belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan.

De NEC'er vindt dat de Amsterdammers zich eerst officieel bij zijn huidige werkgever moeten melden, alvorens hij ook maar kan denken aan een transfer naar de regerend landskampioen. “Zolang dat niet gebeurt, kan ik hier niets mee”, vertelt Cillessen aan de Gelderlander. Ook de tweede keeper in Nijmegen, Gábor Babos, wordt overigens in verband gebracht met Ajax.
bron: voetbalzone
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Sjaakie »

NiMMA_024 schreef:Nieuw is de interesse van Swansea City, volgens de Engelse media.
Cillessen neemt belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan
Woensdag, 3 augustus 2011 om 16:00


Jasper Cillessen gaat zaterdag met NEC van start in de Eredivisie, en gaat dan op bezoek bij sc Heerenveen. Het is echter nog lang niet zeker of de goalie nog lang in Nijmegen zal verblijven. Ajax ziet in de talentvolle doelman naar verluidt namelijk een stand-in voor eerste keeper Kenneth Vermeer.


Daarnaast werd woensdag door Engelse media naar buiten gebracht dat ook Swansea City geïnteresseerd is in de jonge Nederlander. De naar de Premier League gepromoveerde Swans zijn op zoek naar een vervanger van de vertrokken Dorus de Vries. Cillessen laat zich het hoofd echter niet op hol brengen en neemt de belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan.

De NEC'er vindt dat de Amsterdammers zich eerst officieel bij zijn huidige werkgever moeten melden, alvorens hij ook maar kan denken aan een transfer naar de regerend landskampioen. “Zolang dat niet gebeurt, kan ik hier niets mee”, vertelt Cillessen aan de Gelderlander. Ook de tweede keeper in Nijmegen, Gábor Babos, wordt overigens in verband gebracht met Ajax.
bron: voetbalzone
Is al geplaatst en daar word al 3 pagina's over gepraat :wink:

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NiMMA_024 »

Sjaakie schreef:
NiMMA_024 schreef:Nieuw is de interesse van Swansea City, volgens de Engelse media.
Cillessen neemt belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan
Woensdag, 3 augustus 2011 om 16:00


Jasper Cillessen gaat zaterdag met NEC van start in de Eredivisie, en gaat dan op bezoek bij sc Heerenveen. Het is echter nog lang niet zeker of de goalie nog lang in Nijmegen zal verblijven. Ajax ziet in de talentvolle doelman naar verluidt namelijk een stand-in voor eerste keeper Kenneth Vermeer.


Daarnaast werd woensdag door Engelse media naar buiten gebracht dat ook Swansea City geïnteresseerd is in de jonge Nederlander. De naar de Premier League gepromoveerde Swans zijn op zoek naar een vervanger van de vertrokken Dorus de Vries. Cillessen laat zich het hoofd echter niet op hol brengen en neemt de belangstelling van Ajax 'voor kennisgeving' aan.

De NEC'er vindt dat de Amsterdammers zich eerst officieel bij zijn huidige werkgever moeten melden, alvorens hij ook maar kan denken aan een transfer naar de regerend landskampioen. “Zolang dat niet gebeurt, kan ik hier niets mee”, vertelt Cillessen aan de Gelderlander. Ook de tweede keeper in Nijmegen, Gábor Babos, wordt overigens in verband gebracht met Ajax.
bron: voetbalzone
Is al geplaatst en daar word al 3 pagina's over gepraat :wink:
ja, ik zag het net, maar dat was op vorige pagina's, en ik had nog niet teruggebladerd hier op het forum. excusé. :tu:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

jbnmgn

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jbnmgn »

Als dit waar is, en hij zeker als 1e keeper wordt beschouwd, dan is dat een uitgelezen kans om op een hoger niveau dan de Nederlands competitie uit te komen. En als hij zich blijft ontwikkelen en verbeteren op dat niveau dan is hij ook een zekere kandidaat voor Oranje,
Dit is altijd beter dan als 2e of 3e keeper naar Ajax te gaan.

Ik gun Jasper echt het allerbeste maar hoop stiekum toch dat hij blijft.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NiMwEgUh »

Nec moet gewoon de hoofdprijs vragen En anders niet weg doen en anders babos hier houden.want scheelt wel ze weten allebij hoe het is bij nec. Het zou jammer zijn als jasper weggaat maar hebben op dit moment waardig vervanger in huis. Denk zelf dat aalbers wel slim is en hem niet voor appel en
Ei laat gaan.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door vak Oost »

henkie1234 schreef:En kom aub niet aan met 1 of 2 M want dat is echt veels te weinig.
Dit zou eigenlijk een nog betere deal moeten worden dan wat we met Vlem bereikt hebben.
niets geen calimero prietpraat maar NEC is klein duimpje in nederland en Jasper mag dan wel een doorlopend contract hebben tot 2014
maar je moet niet gaan denken of hopen dat de transfer van Vlem dus peanuts is in vergelijk met die van Cillesen, wel reeel blijven aub
Alles komt goed !!

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door JapapaBertus »

Of bepaalde clausules erin bij doorverkoop 20% voor Nec, als Swansea erin blijft 200.000.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door sanchez-torres »

JapapaBertus schreef:Of bepaalde clausules erin bij doorverkoop 20% voor Nec, als Swansea erin blijft 200.000.
Op die manier hebben ze een half miljoen misgelopen toen WBA degradeerde, mbt transfer van Jonas toen!

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NMGN »

JapapaBertus schreef:Of bepaalde clausules erin bij doorverkoop 20% voor Nec, als Swansea erin blijft 200.000.
wie weet hebben ze dat ook wel geboden... laat ajax nu maar met een bod komen, liefst nog een club en dan opbieden.. das de enige kans op hoog bedrag anders is 2.5 toch echt de max ben ik bang.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Jasper Cillessen

Bericht door recreantb »

het schijnt dat Jasper door ajax is uitgenodigd vanavond voor de afscheidswedstrijd van vd Sar..
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DB »

recreantb schreef:het schijnt dat Jasper door ajax is uitgenodigd vanavond voor de afscheidswedstrijd van vd Sar..
Leuk toch.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door mschr »

Als ie dit maar niet leert van Van der Sar: http://www.youtube.com/watch?v=nyoE7zC-Aic

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door henkie1234 »

vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:En kom aub niet aan met 1 of 2 M want dat is echt veels te weinig.
Dit zou eigenlijk een nog betere deal moeten worden dan wat we met Vlem bereikt hebben.
niets geen calimero prietpraat maar NEC is klein duimpje in nederland en Jasper mag dan wel een doorlopend contract hebben tot 2014
maar je moet niet gaan denken of hopen dat de transfer van Vlem dus peanuts is in vergelijk met die van Cillesen, wel reeel blijven aub
wie is hier calimero prietpraat aan het doen? Daar wil ik juist steeds voor waken.
Wie heeft het hier over dat de transfer van Vlem peanuts is?
Ik zeg alleen dat cillissen nu zo hot is, een lang contract nog heeft, dat je dan juist niet met een schijntje genoegen moet nemen maar juist moet denken aan een som dat hoger is dan dat we voor Vlem gekregen hebben!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door vak Oost »

henkie1234 schreef:
vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:En kom aub niet aan met 1 of 2 M want dat is echt veels te weinig.
Dit zou eigenlijk een nog betere deal moeten worden dan wat we met Vlem bereikt hebben.
niets geen calimero prietpraat maar NEC is klein duimpje in nederland en Jasper mag dan wel een doorlopend contract hebben tot 2014
maar je moet niet gaan denken of hopen dat de transfer van Vlem dus peanuts is in vergelijk met die van Cillesen, wel reeel blijven aub
wie is hier calimero prietpraat aan het doen? Daar wil ik juist steeds voor waken. Wie heeft het hier over dat de transfer van Vlem peanuts is?
Ik zeg alleen dat cillissen nu zo hot is, een lang contract nog heeft,
dat je dan juist niet met een schijntje genoegen moet nemen maar juist moet denken aan een som dat hoger is dan dat we voor Vlem gekregen hebben!!
de som hoger dan vlemm ... maar straks niet gaan miepen als Jasper voor minder dan 2 milo naar een andere club vertrekt ...
Laatst gewijzigd door vak Oost op wo 03 aug 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door SanderNEC »

recreantb schreef:het schijnt dat Jasper door ajax is uitgenodigd vanavond voor de afscheidswedstrijd van vd Sar..
Jasper is fan van Van der Sar, het is zijn idool en voorbeeld.
ForzaNEC.nl

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door henkie1234 »

Vak OOst: ik ga echt wel piepen als Jasper voor minder dan 2M naar een andere club gaat. Want dan snap ik dat een club in geldproblemen komt.
Een keeper die zo gewild is , nog jaren een contract heeft, kan gewoon niet voor minder verkocht worden. Anders ben je als club wel heel dom bezig.

Wat betreft dat Jasper naar VD Sar is vandaag kan wel meehelpen voor hem om voor ajax te kiezen. (mits ajax hem natuurlijk echt wil, een eerlijke kans geeft om basiskeeper te worden en vd Sar keeperstrainer wordt).

Al hoop ik nog steeds dat hij gewoon nog minimaal 1 jaar in Nijmegen blijft en zo doorgaat.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

Is het echt waar dat Jasper door Ajakkes is uitgenodigd voor die wedstrijd van vanavond? Dan begin ik me toch hele-maal niet op mijn gemak te voelen....
'Justice knows every mans number'

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NiMMA_024 »

ik schakel net in op nl3. hoe doet jasper het tot nu toe?
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door BertNEC »

NiMMA_024 schreef:ik schakel net in op nl3. hoe doet jasper het tot nu toe?
:jestera:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door keyser soze »

BertNEC schreef:
NiMMA_024 schreef:ik schakel net in op nl3. hoe doet jasper het tot nu toe?
:jestera:
Die is pas echt leuk ! :lol: :lol: :lol:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door vak Oost »

henkie1234 schreef:vak Oost: ik ga echt wel piepen als Jasper voor minder dan 2M naar een andere club gaat. Want dan snap ik dat een club in geldproblemen komt.
Een keeper die zo gewild is , nog jaren een contract heeft, kan gewoon niet voor minder verkocht worden. Anders ben je als club wel heel dom bezig.
er zijn nog meer factoren van belang dan alleen talent en een doorlopend contract: http://www.few.vu.nl/en/Images/werkstuk ... 146828.pdf
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
er zijn nog meer factoren van belang dan alleen talent en een doorlopend contract: http://www.few.vu.nl/en/Images/werkstuk ... 146828.pdf
Interessant werkstuk. Ik zal het lezen.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door henkie1234 »

vak Oost schreef:
henkie1234 schreef:vak Oost: ik ga echt wel piepen als Jasper voor minder dan 2M naar een andere club gaat. Want dan snap ik dat een club in geldproblemen komt.
Een keeper die zo gewild is , nog jaren een contract heeft, kan gewoon niet voor minder verkocht worden. Anders ben je als club wel heel dom bezig.
er zijn nog meer factoren van belang dan alleen talent en een doorlopend contract: http://www.few.vu.nl/en/Images/werkstuk ... 146828.pdf
Als ik de formules zo zie dan heeft VVV het prima gedaan met hun transfer van Honda, Ajax met Suljemani en mogen wij rekenen op een bedrag van
€ 5.600.000,-- voor Jasper.
Ik zeg: mooi doen dan, want dat is een welkom bedrag
Laatst gewijzigd door henkie1234 op do 04 aug 2011, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Don Corleone »

ik ga geen 40 blz doorlezen, maar een club in categorie 1 die op geld zit te bedelen bij wijze van spreke en alleen kan doorgroeien als er aan financiele normen worden voldaan die door de gemeente zijn gesteld om het doorgroeien te garanderen aan het stadion, die kan niet hoog in de boom gaan zitten.

stekelen burg kost roma ca 7 miljoen, dan kost jasper echt geen 5.6
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten