Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

KRC GENK schreef:
casper024 schreef:en die courtois is nou niet bepaald stukken beter dan jasper.
Courtois is het GROOTSTE Belgisch Keeperstalent in jaren ... een betere had Chelsea in België niet kunnen vinden :wink: laat 'k zeggen dat zowel Courtois & jullie keeper Cillessen evenwaardig aan elkaar zijn, met het verschil dat Courtois nog wel jonger is dan Cillessen :wink: Chelsea noemt hem niet zonder reden de "Nieuwe Petr Cech" hoor ...
Ik waardeer je objectiviteit. Sorry voor mijn mede NEC´ers maar ik vind Courtois net een tikkeltje beter dan onze Jasper. Chelsea is echt niet gek. Die Courtois wordt echt een internationale topkeeper naar mijn mening. Of Jasper dat wordt...
Maar waarschijnlijk blijft jasper gewoon. Ik heb dit net ergens opgevangen:

RC Genk deed Thibaut Courtois met wat tegenzin uitgeleide aan Chelsea, maar zit niet stil. De Belgen zullen in de Eredivisie zoeken naar een opvolger van hun doelman. Michel Vorm en Jasper Cillessen zijn voorname kandidaten, al lijkt die laatste vrij onhaalbaar. Mogelijk staat Vorm wel open voor een vertrek naar België. De transfervrije Piet Velthuizen, die zei 'open te staan voor alles', is ook een optie

Dit wordt door veel Belgische media gemeld, dus ik vind het redelijk betrouwbaar. En nee het is niet van Trasferboulevard(staat er misschien wel op maar ik heb het er niet van afgehaald)
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door SanderNEC »

Velthuizen zou leuk zijn voor ze.
ForzaNEC.nl

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jasper491 »

Alleen is Courtois wel 19 jaar

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

SanderNEC schreef:Velthuizen zou leuk zijn voor ze.
Dan zie 'k toch liever Vorm komen hoor :biggrin: die Velthuizen leek mij, op de weinige beelden die 'k van hem heb kunnen zien, een showkeeper ? Maar dat weten jullie ongetwijfeld beter dan mij :wink:
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door SanderNEC »

KRC GENK schreef:
SanderNEC schreef:Velthuizen zou leuk zijn voor ze.
Dan zie 'k toch liever Vorm komen hoor :biggrin: die Velthuizen leek mij, op de weinige beelden die 'k van hem heb kunnen zien, een showkeeper ? Maar dat weten jullie ongetwijfeld beter dan mij :wink:
Ja maar Vorm is waarschijnlijk het duurste van allen, dan lijkt mij Velthuizen de goedkoopste optie die ook nog goed is. Maar Vorm is wel een betere keeper dan Velthuizen.
ForzaNEC.nl

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door sanchez-torres »

SanderNEC schreef:
KRC GENK schreef:
SanderNEC schreef:Velthuizen zou leuk zijn voor ze.
Dan zie 'k toch liever Vorm komen hoor :biggrin: die Velthuizen leek mij, op de weinige beelden die 'k van hem heb kunnen zien, een showkeeper ? Maar dat weten jullie ongetwijfeld beter dan mij :wink:
Ja maar Vorm is waarschijnlijk het duurste van allen, dan lijkt mij Velthuizen de goedkoopste optie die ook nog goed is. Maar Vorm is wel een betere keeper dan Velthuizen.
Maar van Pietje is in het circuit inmiddels wel bekend dat hij mentaal niet de allersterkste is. Dus clubs zitten niet om hem te springen, gezien zijn kwaiteiten had hij al lang bij een behoorlijke club moeten zitten.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Don Corleone »

sanchez-torres schreef:
SanderNEC schreef:
KRC GENK schreef:
SanderNEC schreef:Velthuizen zou leuk zijn voor ze.
Dan zie 'k toch liever Vorm komen hoor :biggrin: die Velthuizen leek mij, op de weinige beelden die 'k van hem heb kunnen zien, een showkeeper ? Maar dat weten jullie ongetwijfeld beter dan mij :wink:
Ja maar Vorm is waarschijnlijk het duurste van allen, dan lijkt mij Velthuizen de goedkoopste optie die ook nog goed is. Maar Vorm is wel een betere keeper dan Velthuizen.
Maar van Pietje is in het circuit inmiddels wel bekend dat hij mentaal niet de allersterkste is. Dus clubs zitten niet om hem te springen, gezien zijn kwaiteiten had hij al lang bij een behoorlijke club moeten zitten.
ik weet niet hoe hij mentaal in elkaar zit, maar zo goed vind ik hem niet.

loopt een beetje als een halve orang oetang te zwaaien met zijn armen, een simpel balletje moet tegengehouden worden met de enkels tegen de lat aan en de handen aan e grond, te veel show, beetje oscar moens achtig.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jacojans »

Nou wordt, na Vorm, Thyton ook al genoemd als kandidaat bij RC Genk. Weer meer kans dat Jasper gewoon hier blijft :tu:

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door casper024 »

tyton is ook een goede keeper :tu:
Nimweegs Nuilen

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

jacojans schreef:Nou wordt, na Vorm, Thyton ook al genoemd als kandidaat bij RC Genk. Weer meer kans dat Jasper gewoon hier blijft :tu:
Tyton werd geloof ik al vanaf het begin af aan genoemd, alleen heeft hij in een eerder stadium al aangegeven niet echt interesse te hebben in de Belgische competitie. Maar goed, een mooi salaris en de kans op CL voetbal maakt veel goed natuurlijk.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door burp »

of die Courtois nou zoveel beter is dan Jasper vind ik wat lastig beoordelen.

Wie heeft beiden dit jaar veel aan het werk gezien?
Kan me niet voorstellen dat veel NEC's hier die Courtois wekelijks gezien hebben en andersom komt meneer Genk hier inlichtingen over Cillesen inwinnen.

Zelf heb ik Courtois alleen zien uitblinken in hun kampioenswedstrijd waar hij op het einde met een paar fenomenale reddingen het kampioenschap voor Genk redt. Cillessen heb ik gedurende het jaar ook wel dergelijke reddingen zien maken. Dat Chelsea hem voor flink wat geld haalt is vast een teken, maar ik ga er niet vanuit dat ze 'm als eerste doelman halen maar vooral zien als een toekomstinvestering waarvan het afwachten wordt wat er later van gaat komen. Beiden hebben absoluut talent, maar allebei hebben ze er ook pas 1 goed seizoen opzitten.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DB »

Komop jongens. We mogen er toch gerust vanuit gaan dat Courtois een betere keeper dan Cillessen is met meer potentie. Dat is niet erg, maar Chelsea betaalt niet voor niks 9 miljoen voor zo'n doelman terwijl het de vraag is of Cillessen überhaupt 2 á 3 oplevert..
'God, and after God, me'

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

burp schreef:of die Courtois nou zoveel beter is dan Jasper vind ik wat lastig beoordelen.

Wie heeft beiden dit jaar veel aan het werk gezien?
Kan me niet voorstellen dat veel NEC's hier die Courtois wekelijks gezien hebben en andersom komt meneer Genk hier inlichtingen over Cillesen inwinnen.

Zelf heb ik Courtois alleen zien uitblinken in hun kampioenswedstrijd waar hij op het einde met een paar fenomenale reddingen het kampioenschap voor Genk redt. Cillessen heb ik gedurende het jaar ook wel dergelijke reddingen zien maken. Dat Chelsea hem voor flink wat geld haalt is vast een teken, maar ik ga er niet vanuit dat ze 'm als eerste doelman halen maar vooral zien als een toekomstinvestering waarvan het afwachten wordt wat er later van gaat komen. Beiden hebben absoluut talent, maar allebei hebben ze er ook pas 1 goed seizoen opzitten.
Sorry, dat wij Belgen altijd zo nieuwsgierig zijn :biggrin: maar je hebt wel gelijk, zowel Cillessen als Courtois draaien nog maar één seizoen mee, en moeten nog bevestigen, zeker in 't geval van Courtois :wink: maar hopelijk brengen de komende dagen -eindelijk- de nodige duidelijkheid ! :wink:
Les jeux sont faits..

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Lars »

Genk heeft een keeper met ervaring nodig. Dan kunnen ze het beste gaan voor een Vorm of Veldhuizen. Ik denk dat op termijn Cilissen een betere keeper kan worden omdat hij een meevoetballende keeper is. Daar heb je er niet zoveel van. Voor NEC zou het het beste zijn als Jasper nog een tijdje hier blijft. Dan kan hij veel meer opbrengen dan de 2, 3 miljoen Euro die nu genoemd wordt.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door T.I.G.O. »

2 mln is voor een keeper waanzinnig veel geld!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Ramona »

'Plep' 't maar hier neer...
'Courtois op huurbasis naar Atletico'
Laatste update: 22 juli 2011 09:21 info

AMSTERDAM – De Belgische doelman Thibaut Courtois speelt de komende twee seizoenen voor Atletico Madrid. De keeper die zaterdag de overstap maakte van Racing Genk naar Chelsea, wordt door de Engelsen tijdelijk gestald in de Spaanse hoofdstad.


Courtois bevestigt volgens Sporza tegenover TV Limburg de transfer. De negentienjarige goalie moet in Madrid de naar Manchester United vertrokken David de Gea opvolgen. Volgens AS gaat het om een huurperiode van twee seizoenen.

De doelverdediger verwacht een redelijke kans te maken om aan spelen toe te komen bij Atletico. "Uit de manier waarop ze met Chelsea en mijn manager hebben onderhandeld, kreeg ik toch het gevoel dat ze me in Madrid echt wilden hebben", zegt hij.

Courtois moet bij Atletico de concurrentiestrijd zien te winnen van Sergio Asenjo (22 jaar) en Joel Robles (21 jaar).
Nu.nl

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Past meer in voetbal algemeen, zie niet echt in wat dit met Jasper van doen heeft.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Super-Simr »

Mark Ariaans schreef:Past meer in voetbal algemeen, zie niet echt in wat dit met Jasper van doen heeft.
Dat zie je wel... Genk heeft op de tribune gezeten voor Jasper om te kijken of hij deze speler kan vervangen.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Ramona »

Mijn idee idd. Daarbij ging 't al een tijdje over die keep hier, off topic, da's waar... :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Super-Simr schreef:
Mark Ariaans schreef:Past meer in voetbal algemeen, zie niet echt in wat dit met Jasper van doen heeft.
Dat zie je wel... Genk heeft op de tribune gezeten voor Jasper om te kijken of hij deze speler kan vervangen.
Dat is het punt niet, Courtois zit al bij Chelsea en die leent hem uit aan Atletico, heeft dus niks meer met Genk te maken of met Jasper. Dit is nu gewoon algemene voetbal info. Maar goed, zout op slakken.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Ramona »

Knippen en samenvoegen dus... :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Te veel moeite :biggrin:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

Roda JC-doelman Tyton eerste keus in Genk


Frank Vercauteren, trainer van Racing Genk, zat afgelopen zaterdag op de tribune bij het oefenduel tussen Roda JC Kerkrade en Club Brugge. De trainer bekeek doelman Przemyslaw Tyton van dichtbij, meldt Het Belang van Limburg.

De Pools international is in beeld als opvolger van Thibaut Courtois. De jonge goalie werd afgelopen week door Chelsea overgenomen van de Belgisch kampioen. Tyton staat op poleposition om de Belg op te volgen onder de lat bij de Champions League-deelnemer.

Tyton staat sinds het seizoen 2007/2008 onder contract in Kerkrade. Inmiddels groeide hij bij de Limburgers uit tot een vaste waarde. Tyton heeft reeds 64 duels in de Eredivisie achter zijn naam staan. Tyton heeft bij Roda JC nog een contract tot 2013.

Ook NEC Nijmegen-doelman Jasper Cillessen zou op het lijstje staan van Genk. De interesse voor de neo-international lijkt echter niet concreet.

Beter halen ze hem en blijfen ze van Jasper af. Begint er steeds beter uit te zien. Eerder werd de komst van Cillessen naar Genk al als vrij onhaalbaar beschouwd.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door SanderNEC »

Ik zou ook Tyton halen als ik hun was. Jasper is nog niet klaar voor de stap.
ForzaNEC.nl

NECJC
Berichten: 200
Lid geworden op: do 30 jun 2011, 15:51
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door NECJC »

jasper cillessen in belangstelling ajax als stand in voor vermeer,

aldus de televaagina

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten