Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

dennis r
Berichten: 278
Lid geworden op: vr 17 jun 2011, 19:20
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door dennis r »

Ik denk dat we Jasper volgend jaar gewoon nog in het rood-groen-zwart zien, in zijn geval dan zwart. Zijn clubliefde en verstand houdt hem (voorlopig) wel weg uit Genk gok ik..

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

Genk zal nog wel meerdere pistes volgen :wink: Maar ik als Genk-supporter, ken jullie 1ste keeper niet al te goed... Misschien komt daar de komende dagen/weken verandering in. :tu:
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door CHEF »

KRC GENK schreef:Wij Belgen blijven nu eenmaal graag op de hoogte ... :wink: :biggrin:
Zaterdag kan je hem gratis bekijken in Eindhoven,is toch niet zo ver voor jullie.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7339
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Keizerstad1994 »

KRC GENK schreef:Genk zal nog wel meerdere pistes volgen :wink: Maar ik als Genk-supporter, ken jullie 1ste keeper niet al te goed... Misschien komt daar de komende dagen/weken verandering in. :tu:
Nee hoor want Jasper blijft waarschijnlijk gewoon hier....
'Justice knows every mans number'

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

Het is te begrijpen dat jullie hem willen behouden :wink: Veel buitenlandse clubs zitten achter onze basisspelers (De Bruyne en co) , dat is niet leuk, zeker niet als men met een grote (zie heel grote, in 't geval van Courtois) zak geld afkomt :td: maar zo gaat dat nu eenmaal ...
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door CHEF »

KRC GENK schreef:Het is te begrijpen dat jullie hem willen behouden :wink: Veel buitenlandse clubs zitten achter onze basisspelers (De Bruyne en co) , dat is niet leuk, zeker niet als men met een grote (zie heel grote, in 't geval van Courtois) zak geld afkomt :td: maar zo gaat dat nu eenmaal ...
We hebben een nog een reservekeeper die nog beter is,kun je gratis ophalen zelfs

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

CHEF schreef:
KRC GENK schreef:Het is te begrijpen dat jullie hem willen behouden :wink: Veel buitenlandse clubs zitten achter onze basisspelers (De Bruyne en co) , dat is niet leuk, zeker niet als men met een grote (zie heel grote, in 't geval van Courtois) zak geld afkomt :td: maar zo gaat dat nu eenmaal ...
We hebben een nog een reservekeeper die nog beter is,kun je gratis ophalen zelfs
haha :biggrin: Babos bedoel je dan ? :wink: die ex-keeper van Feyenoord? Maar ik denk dat Genk liever een jonge keeper wil ...
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door keyser soze »

Eniesee schreef:
BasNijmegen schreef:
Eniesee schreef:
BasNijmegen schreef:Had Cillessen niet moeten zeggen, en gaat ook echt niet gebeuren. Eindigen gewoon rond plek 11 a 12.
en waarom moest hij dat niet zeggen???? jij hebt een hekel aan mensen met ambitie en zelfvertrouwen?

Jij zult toch ook wel eens denken:"vandaag ga ik een post met enige inhoud plaatsen op het forum"?
jij en ik weten dat dat onbegonnen werk is voor jou, maar toch heb je die ambitie, anders was je allang gestopt met plaatsen van berichten.......
:wink:
Ik neem aan dat ik jou smiley serieuzer moet nemen, dan die twee regels erboven?

On: Natuurlijk mag een speler ambities hebben, maar soms is het niet verstandig om dit te uiten. Mocht je een kleurloos seizoen hebben (wat ik verwacht), dan wordt je continu met uitspraken geconfronteerd. Zo'n uitspraak is voer voor de media.
nou de smiley moet je het minst serieus nemen, maar leg me eens uit waarom het niet verstandig is wanneer een speler dit uit, wat is er erg aan dat je door de media er mee wordt geconfronteerd???
Och, als je al langer dan 100 jaar in je clublied zingt dat je kampioen wordt is de ambitie voor europees eigenlijk nog aan de lage kant. :biggrin:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door CHEF »

KRC GENK schreef:
CHEF schreef:
KRC GENK schreef:Het is te begrijpen dat jullie hem willen behouden :wink: Veel buitenlandse clubs zitten achter onze basisspelers (De Bruyne en co) , dat is niet leuk, zeker niet als men met een grote (zie heel grote, in 't geval van Courtois) zak geld afkomt :td: maar zo gaat dat nu eenmaal ...
We hebben een nog een reservekeeper die nog beter is,kun je gratis ophalen zelfs
haha :biggrin: Babos bedoel je dan ? :wink: die ex-keeper van Feyenoord? Maar ik denk dat Genk liever een jonge keeper wil ...
Wij ook,en nog liefst uit eigen regio,maar voor één of twee seizoenen heb je een hele goede aan hem.Als hij vorig seizoen geen blessure had gehad had niemand van Cillessen gehoord.

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

CHEF schreef:
KRC GENK schreef:
CHEF schreef:
KRC GENK schreef:Het is te begrijpen dat jullie hem willen behouden :wink: Veel buitenlandse clubs zitten achter onze basisspelers (De Bruyne en co) , dat is niet leuk, zeker niet als men met een grote (zie heel grote, in 't geval van Courtois) zak geld afkomt :td: maar zo gaat dat nu eenmaal ...
We hebben een nog een reservekeeper die nog beter is,kun je gratis ophalen zelfs
haha :biggrin: Babos bedoel je dan ? :wink: die ex-keeper van Feyenoord? Maar ik denk dat Genk liever een jonge keeper wil ...
Wij ook,en nog liefst uit eigen regio,maar voor één of twee seizoenen heb je een hele goede aan hem.Als hij vorig seizoen geen blessure had gehad had niemand van Cillessen gehoord.
Het is nog koffiedik kijken wie Courtois gaat vervangen, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit, zolang 't maar een goeie keeper is, een keeper met de nodige ervaring is voor mij geen minpunt, voor Genk daarentegen waarschijnlijk wel ... Desalniettemin, mocht Cillessen willen komen, zal dat jullie club toch een mooi transferbedrag opleveren :wink: na Vleminckx weer kassa kassa !
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Dat wel, en we hebben het geld hard nodig. Maar het zou wel erg zuur zijn. Jasper is een jongen uit de eigen kweek en we hebben hem pas een klein jaar aan het werk mogen zien. In dat jaar heeft hij wel onze aanvoerder en een van de beste en meest constante keepers in Nederland (Babos) uit de basis gespeeld en zelfs het Nederlands elftal gehaald (helaas geen speeltijd gekregen, maar wel mee voor oefeninterlands naar Zuid-Amerika).

KRC GENK
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 17:22
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door KRC GENK »

Mark Ariaans schreef:Dat wel, en we hebben het geld hard nodig. Maar het zou wel erg zuur zijn. Jasper is een jongen uit de eigen kweek en we hebben hem pas een klein jaar aan het werk mogen zien. In dat jaar heeft hij wel onze aanvoerder en een van de beste en meest constante keepers in Nederland (Babos) uit de basis gespeeld en zelfs het Nederlands elftal gehaald (helaas geen speeltijd gekregen, maar wel mee voor oefeninterlands naar Zuid-Amerika).
Natuurlijk kan hij weigeren en wachten op een topclub uit Nederland zelf (PSV, Ajax etc etc), misschien is dat voor hem nog de meest logische keuze. Maar als 'k het zo hoor, is 't een toptalent! Het zou me daarom zeker plezieren, hem als eventuele opvolger van Courtois te zien komen... We zullen zien ! :wink:
Les jeux sont faits..

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Jomano »

Jasper is een bout-keeper! Ik snap niet wat Genk in hem ziet, jullie zullen er niks aan hebben. :biggrin:

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door henkie1234 »

Ik zou Jasper graag nog bij NEC zien maar als een club uit de CL bijv 4 miljoen betaald dan is nec echt wel genegen om Jasper te brengen hoor. En voor Jasper is een CL natuurlijk een mooie ervaring. ook het voordeel dat hij in zijn eigen taal kan blijven praten en tevens op hoger niveau kan keepen. Ja een ploeg die CL of europees speelt is nou eenmaal verder dan ons eigen NEC.
Als die ploeg 9 miljoen ontvangt, dan kunnen ze best 3 of 4 M betalen voor Jasper. :biggrin:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door OAFFERE »

Jomano schreef:Jasper is een bout-keeper! Ik snap niet wat Genk in hem ziet, jullie zullen er niks aan hebben. :biggrin:
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door valkhof »

OAFFERE schreef:
Jomano schreef:Jasper is een bout-keeper! Ik snap niet wat Genk in hem ziet, jullie zullen er niks aan hebben. :biggrin:
:withstupid:
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16575
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jackkreta »

valkhof schreef:
OAFFERE schreef:
Jomano schreef:Jasper is een bout-keeper! Ik snap niet wat Genk in hem ziet, jullie zullen er niks aan hebben. :biggrin:
:withstupid:
:withstupid: :withstupid:
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16448
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Legendario »

jackameland schreef:
valkhof schreef:
OAFFERE schreef:
Jomano schreef:Jasper is een bout-keeper! Ik snap niet wat Genk in hem ziet, jullie zullen er niks aan hebben.
:withstupid:
:withstupid: :withstupid:
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Jeroen »

henkie1234 schreef:Ik zou Jasper graag nog bij NEC zien maar als een club uit de CL bijv 4 miljoen betaald dan is nec echt wel genegen om Jasper te brengen hoor.
Denk dat NEC hem voor de helft al laat gaan. Plus nog een mooie doorverkoopconstructie er bij.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ApophisEire »

Jeroen schreef:
henkie1234 schreef:Ik zou Jasper graag nog bij NEC zien maar als een club uit de CL bijv 4 miljoen betaald dan is nec echt wel genegen om Jasper te brengen hoor.
Denk dat NEC hem voor de helft al laat gaan. Plus nog een mooie doorverkoopconstructie er bij.
Voor jasper vragen ze echt wel de hoofdprijs hoor
Dat wordt dus niet zomaar verkopen, ze weten ook wel dat ze een potentieel nieuwe held in handen hebben
Die laten ze echt niet gaan, het water staat niet meer zo hoog aan de lippen zoals toen met Bjorn zijn verkoop
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door williamnmgn »

denken jullie echt dat nec hem voor 2 of 3 miljoen laat gaan? dit is een jongen uit de eigen kweek, de parel van ons nec! bovendien heeft hij een contract tot 2014 die in mijn ogen echt niet af te kopen is met 3 miljoen! laat jasper maar lekker nog een jaar uitblinken, zich proberen te bewijzen tegenover van marwijk en de clubs staan volgendjaar in de rij voor onze groeibriljant! iedereen kan zien dat jasper een hele grote kan worden! goed omgaan met je eigen jeugd betekend dat zij straks ook goed voor de club zullen zijn :sjaal: :sjaal: :sjaal:

hupie
Berichten: 1682
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door hupie »

williamnmgn schreef:denken jullie echt dat nec hem voor 2 of 3 miljoen laat gaan? dit is een jongen uit de eigen kweek, de parel van ons nec! bovendien heeft hij een contract tot 2014 die in mijn ogen echt niet af te kopen is met 3 miljoen! laat jasper maar lekker nog een jaar uitblinken, zich proberen te bewijzen tegenover van marwijk en de clubs staan volgendjaar in de rij voor onze groeibriljant! iedereen kan zien dat jasper een hele grote kan worden! goed omgaan met je eigen jeugd betekend dat zij straks ook goed voor de club zullen zijn :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Tyton of Cillissen heeft Genk interesse in. Hoop dat ze gaan voor Tyton. Jasper mot blieve.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door ApophisEire »

hupie schreef:
williamnmgn schreef:denken jullie echt dat nec hem voor 2 of 3 miljoen laat gaan? dit is een jongen uit de eigen kweek, de parel van ons nec! bovendien heeft hij een contract tot 2014 die in mijn ogen echt niet af te kopen is met 3 miljoen! laat jasper maar lekker nog een jaar uitblinken, zich proberen te bewijzen tegenover van marwijk en de clubs staan volgendjaar in de rij voor onze groeibriljant! iedereen kan zien dat jasper een hele grote kan worden! goed omgaan met je eigen jeugd betekend dat zij straks ook goed voor de club zullen zijn :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Tyton of Cillissen heeft Genk interesse in. Hoop dat ze gaan voor Tyton. Jasper mot blieve.
Beide zijn onhaalbaar voor Genk denk ik
Beide keepers zullen voor de hoofdprijs verkocht worden en niet voor een habbekrats!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door LT »

williamnmgn schreef:denken jullie echt dat nec hem voor 2 of 3 miljoen laat gaan? dit is een jongen uit de eigen kweek, de parel van ons nec! bovendien heeft hij een contract tot 2014 die in mijn ogen echt niet af te kopen is met 3 miljoen! laat jasper maar lekker nog een jaar uitblinken, zich proberen te bewijzen tegenover van marwijk en de clubs staan volgendjaar in de rij voor onze groeibriljant! iedereen kan zien dat jasper een hele grote kan worden! goed omgaan met je eigen jeugd betekend dat zij straks ook goed voor de club zullen zijn :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Voor twee of drie miljoen mogen ze van mij iedere speler ophalen, breng ik ze zelf nog weg. De gekte dat we denken dat dat soort boden voor NEC nog onderhandelbaar zijn. Jasper heeft een fantastisch seizoen gedraaid maar als je 2/3 miljoen kan krijgen voor een speler die in principe gemakkelijk te vervangen is.... gelijk verkopen natuurlijk! :crazy:

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door GV »

Piet Veldhuis halen in geval Jasper vertrekt.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], jackkreta, Joris6pitter, Koenjo, Kwillems, svenniessee en 50 gasten