Ik zeker niet.Polleke schreef: ↑za 05 jul 2025, 01:02Is er serieus iemand hier die Roefs wilt zien banken vanwege Jasper?Bottendaal schreef: ↑vr 04 jul 2025, 18:33God, niet gediend van tegengas? Calm them titties down mate!illestyl schreef: ↑do 03 jul 2025, 23:37Bijzondere manier van reageren kerel.Bottendaal schreef: ↑do 03 jul 2025, 22:13Je overdrijft schromelijk. Echt zonde dat je in je Roefs-adoratie Cillessen niet objectief kunt bekijken. Ze delen de kwaliteiten niet he, Roefs wordt niet beter als Cillessen minder wordt, en vice versa.illestyl schreef: ↑do 03 jul 2025, 20:15Eens! Afgelopen jaar heeft hij weer een prima seizoen gedraaid in de LaLiga. Zou voor ons zeker een aanwinst zijn, als we de veel betere Roefs niet hadden gehad. Moet het overigens tussen de oren wel goed blijven zitten, ik zou het risico niet durven nemen in ieder geval. De zon schijnt hier net wat minder vaak dan in Spanje én de Nederlandse taal zal net wat harder aankomen. Mentale instabiliteit is voor een keeper zeer onhandig.
Ongekend hoeveel punten Cillessen ons heeft gekost in zijn tweede periode als NEC'er. Had Cillessen Branderhorst geheten - wat niet eens een slechte keeper is, dan was die met bloedspoed naar de bank verwezen. Koning ESPN blundercompilatie. Het is dan ook ongelooflijk dat Rogier "traag van begrip" Meijer niet ingegrepen heeft met Roefs op de bank. Maar goed, hij zal aankomend seizoen vast en zeker de pionnetjes bij Leverkussen op de juiste plek zetten.
Cillessen heeft in zijn laatste 2 jaar hier een slechte periode gehad, met ketsers en blunders, maar ook met bijzonder sterke periodes met optredens waarin hij de uitblinker was. En zeker een puntenpakker.
En je houding t.o.v. Meijer lijkt me ook niet nodig.
Al die dingen waar je mij van beticht, leven toch echt alleen in jouw hoofd. Bijzonder om dingen te roepen als 'Jouw Roefs adoratie zit een objectieve beoordeling van Cillessen in de weg' en 'Roefs wordt niet beter als je Cillessen afkraakt'. Je doet net alsof ik je debiele neefje ben, terwijl je vervolgens zelf beaamd dat Cillessen slechte periodes heeft gehad met ketsers en blunders.
Heb me 5 jaar mateloos geërgerd aan Meijer en ik vind dat we ondanks Meijer hetgeen hebben bereikt dat we hebben bereikt. Mag ik het dan geestig vinden dat hij onder een trainer gaat werken waar hij totaal geen inbreng heeft - koppig als Ten Hag is. Dat wordt teren op het perfect wegzetten van pionnen en perfect timen van het dichtdraaien van de kraan zodat de bidon precies tot het randje gevuld is. Of mag dat niet omdat Meijer zo'n respectvolle aardige man is? Wat een dooddoener.
Ik vind je niet debiel hoor, verre van, daarom reageer ik serieus op je. Ik ben wel van mening dat je geen objectieve kijk op Cillessen hebt omdat hij volgens jou Roefs in de weg zat. En volgens mij ben ik daarin zeker niet de enige hier.
Jasper Cillessen
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Jasper Cillessen
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Maar dat is de discusie helemaal niet!Polleke schreef: ↑za 05 jul 2025, 01:02Is er serieus iemand hier die Roefs wilt zien banken vanwege Jasper?Bottendaal schreef: ↑vr 04 jul 2025, 18:33God, niet gediend van tegengas? Calm them titties down mate!illestyl schreef: ↑do 03 jul 2025, 23:37Bijzondere manier van reageren kerel.Bottendaal schreef: ↑do 03 jul 2025, 22:13Je overdrijft schromelijk. Echt zonde dat je in je Roefs-adoratie Cillessen niet objectief kunt bekijken. Ze delen de kwaliteiten niet he, Roefs wordt niet beter als Cillessen minder wordt, en vice versa.illestyl schreef: ↑do 03 jul 2025, 20:15Eens! Afgelopen jaar heeft hij weer een prima seizoen gedraaid in de LaLiga. Zou voor ons zeker een aanwinst zijn, als we de veel betere Roefs niet hadden gehad. Moet het overigens tussen de oren wel goed blijven zitten, ik zou het risico niet durven nemen in ieder geval. De zon schijnt hier net wat minder vaak dan in Spanje én de Nederlandse taal zal net wat harder aankomen. Mentale instabiliteit is voor een keeper zeer onhandig.
Ongekend hoeveel punten Cillessen ons heeft gekost in zijn tweede periode als NEC'er. Had Cillessen Branderhorst geheten - wat niet eens een slechte keeper is, dan was die met bloedspoed naar de bank verwezen. Koning ESPN blundercompilatie. Het is dan ook ongelooflijk dat Rogier "traag van begrip" Meijer niet ingegrepen heeft met Roefs op de bank. Maar goed, hij zal aankomend seizoen vast en zeker de pionnetjes bij Leverkussen op de juiste plek zetten.
Cillessen heeft in zijn laatste 2 jaar hier een slechte periode gehad, met ketsers en blunders, maar ook met bijzonder sterke periodes met optredens waarin hij de uitblinker was. En zeker een puntenpakker.
En je houding t.o.v. Meijer lijkt me ook niet nodig.
Al die dingen waar je mij van beticht, leven toch echt alleen in jouw hoofd. Bijzonder om dingen te roepen als 'Jouw Roefs adoratie zit een objectieve beoordeling van Cillessen in de weg' en 'Roefs wordt niet beter als je Cillessen afkraakt'. Je doet net alsof ik je debiele neefje ben, terwijl je vervolgens zelf beaamd dat Cillessen slechte periodes heeft gehad met ketsers en blunders.
Heb me 5 jaar mateloos geërgerd aan Meijer en ik vind dat we ondanks Meijer hetgeen hebben bereikt dat we hebben bereikt. Mag ik het dan geestig vinden dat hij onder een trainer gaat werken waar hij totaal geen inbreng heeft - koppig als Ten Hag is. Dat wordt teren op het perfect wegzetten van pionnen en perfect timen van het dichtdraaien van de kraan zodat de bidon precies tot het randje gevuld is. Of mag dat niet omdat Meijer zo'n respectvolle aardige man is? Wat een dooddoener.
Ik vind je niet debiel hoor, verre van, daarom reageer ik serieus op je. Ik ben wel van mening dat je geen objectieve kijk op Cillessen hebt omdat hij volgens jou Roefs in de weg zat. En volgens mij ben ik daarin zeker niet de enige hier.

- Bottendaal
- Contacteer:
Ik stel een vraag..... wat is er mis met een vraag?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Dit snapt 90% op dit forum niet, veel te deep

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Haha, google search gebruikt

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
Die vraag is op zichzelf staand, geen reactie op mijn post.
Dus is het vreemd om het als reactie op mijn post te plaatsen.
Google search... je klinkt als mijn oma.
Come on Wilfried Bony!
""42" is een soort nerdy grap of inside joke geworden — vooral onder fans van sci-fi, technologie en wiskunde."
Hah! Nerds.
Misschien ben jíj wel de poppenkast
Het FC Andorra van Gerard Pique heeft interesse in Jasper. Zou ergens toch ook wel een gave stap zijn, super mooi daar in de Pyreneeën.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
Voor goedkope sloffen sigaretten ook niet. Kan zo de grens over bij Groesbeek.De Kletskop schreef: ↑wo 16 jul 2025, 07:13Gérard Piqué moet een reden zijn er niet heen te gaan, engnek.
Lekker ballen voor 3000 man tussen de bergen.
Wel een wat roemloos einde van een mooie loopbaan.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
X-bericht (vertaald) van iemand met niet zo veel volgers, maar noemt zichzelf wel "journalist":
https://www.barcablaugranes.com/2025/7/ ... th-andorra
Cillessen wordt nu in verband gebracht met Zaragoza.
Die transfer an sich van die andere keeper naar Andorra is bevestigd:FC Andorra maakt officieel de komst van 𝐘𝐀𝐀𝐊𝐎𝐁𝐈𝐒𝐇𝐕𝐈𝐋𝐈 bekend. De doelman wordt tot het einde van het seizoen gehuurd.
De optie voor Jasper Cillessen gaat uiteindelijk niet door vanwege het hoge salaris van de Nederlandse doelman, en hij zou voor een andere LaLiga Hypermotion-club kunnen spelen.
https://www.barcablaugranes.com/2025/7/ ... th-andorra
Cillessen wordt nu in verband gebracht met Zaragoza.