Toch jammer dat we in Nederland niet zo respectvol om kunnen gaan met mensen. Hier moest en zou ie beledigd en beschadigd worden door allerlei vieze zelfpijpende mannetjes in de media en de meehuilende wolven buiten de media.
Jasper Cillessen
Re: Jasper Cillessen
Wat een onzin. Als hier een voetballer iets dergelijks overkomt, wordt er ook gewoon respectvol gereageerd. Voorbeelden ten over.
Zeker, hier is ie zeer respectvol behandeld.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:49Wat een onzin. Als hier een voetballer iets dergelijks overkomt, wordt er ook gewoon respectvol gereageerd. Voorbeelden ten over.
Hij is hier in het ziekenhuis beland?Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:51Zeker, hier is ie zeer respectvol behandeld.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:49Wat een onzin. Als hier een voetballer iets dergelijks overkomt, wordt er ook gewoon respectvol gereageerd. Voorbeelden ten over.
Ah, hij moet eerst in een ziekenhuis belanden om met respect behandeld te worden blijkbaar. Prima als jij vindt dat ie in Nederland respectvol behandeld is, ieder z'n mening.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:55Hij is hier in het ziekenhuis beland?Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:51Zeker, hier is ie zeer respectvol behandeld.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:49Wat een onzin. Als hier een voetballer iets dergelijks overkomt, wordt er ook gewoon respectvol gereageerd. Voorbeelden ten over.
Uhm. Daar gaat dit toch over.Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:00Ah, hij moet eerst in een ziekenhuis belanden om met respect behandeld te worden blijkbaar. Prima als jij vindt dat ie in Nederland respectvol behandeld is, ieder z'n mening.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:55Hij is hier in het ziekenhuis beland?Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:51Zeker, hier is ie zeer respectvol behandeld.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:49Wat een onzin. Als hier een voetballer iets dergelijks overkomt, wordt er ook gewoon respectvol gereageerd. Voorbeelden ten over.

-
- Contacteer:
Dit wordt een eindeloos Jelles-nietus verhaal, vrees ik.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:10Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:00Ah, hij moet eerst in een ziekenhuis belanden om met respect behandeld te worden blijkbaar. Prima als jij vindt dat ie in Nederland respectvol behandeld is, ieder z'n mening.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:55Hij is hier in het ziekenhuis beland?
Uhm. Daar gaat dit toch over.![]()
Mastino Napoletano schreef: ↑do 10 apr 2025, 13:27Dit wordt een eindeloos Jelles-nietus verhaal, vrees ik.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:10
Uhm. Daar gaat dit toch over.![]()

Laat gaan! Ze worden hier al zenuwachtig en vals als je Roefs op basis van inhoudelijke argumenten beter vindt dan Cillessen.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:10Uhm. Daar gaat dit toch over.Curva schreef: ↑do 10 apr 2025, 09:00Ah, hij moet eerst in een ziekenhuis belanden om met respect behandeld te worden blijkbaar. Prima als jij vindt dat ie in Nederland respectvol behandeld is, ieder z'n mening.Jelles schreef: ↑do 10 apr 2025, 08:55Hij is hier in het ziekenhuis beland?![]()
Gedegradeerd, schijnt officieel te zijn. Werkt dat in Spanje niet op doelsaldo, maar onderling resultaat dan?
Is bij degradatie overigens transfervrij begreep ik.
Is bij degradatie overigens transfervrij begreep ik.
Als je naar Ajax gaat dan hoor je die twee dikkertjes niet meer,dan is Jasper een toffe peer!
Waarom zat hij eigenlijk op de bank de laatste wedstrijden?
? Stond gewoon in de basis tot zijn blessure
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik vind het wel een verschil als iemand nog keept of de voetbalschoenen al jaren in de wilgen heeft hangen.E.B schreef: ↑wo 11 jun 2025, 17:13Sneijder:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... -gaat.html
Ook Sneijder:
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/sneij ... el-/409702
En dan is het nog niet netjes. Iemand beschadigen die zich niet kan verweren.
eens een nec-er, altijd een nec-er
Die vadsige piskabouter moet inderdaad gewoon z'n hypocriete kop houden als het gaat over respect hebben voor spelers van oranje.Voorwaarts schreef: ↑wo 11 jun 2025, 19:27Ik vind het wel een verschil als iemand nog keept of de voetbalschoenen al jaren in de wilgen heeft hangen.E.B schreef: ↑wo 11 jun 2025, 17:13Sneijder:
Ook Sneijder:
Ik vind er weinig verschil in zitten. Als je het hebt over dat mensen elkaars poten liever afzagen, moet je vooral niet keer op keer zelf de zaag in handen nemen. Daar hebben hij en Rafael een handje van. En toch vreemd dat een hoop (oud-)spelers gewoon geroemd en benoemd worden om hun voetbalcarrière, ook in Nederland..maar zij 2 die graag op allerlei manieren in de belangstelling staan en hun mening geven af en toe ook moeten incasseren. Dan moet je bij jezelf ten rade gaan of accepteren dat mensen andersom ook wat vinden.Voorwaarts schreef: ↑wo 11 jun 2025, 19:27Ik vind het wel een verschil als iemand nog keept of de voetbalschoenen al jaren in de wilgen heeft hangen.E.B schreef: ↑wo 11 jun 2025, 17:13Sneijder:
Ook Sneijder: