Dan succes met het inschrijven van je spelersMark Ariaans schreef: ↑vr 05 aug 2022, 19:13Wordt nog een hele soap zo met Valencia. Ik vrees voor Niedzielan taferelen.

Dan succes met het inschrijven van je spelersMark Ariaans schreef: ↑vr 05 aug 2022, 19:13Wordt nog een hele soap zo met Valencia. Ik vrees voor Niedzielan taferelen.
E.B. schreef: ↑vr 05 aug 2022, 22:33Dan succes met het inschrijven van je spelersMark Ariaans schreef: ↑vr 05 aug 2022, 19:13Wordt nog een hele soap zo met Valencia. Ik vrees voor Niedzielan taferelen.![]()
Waar er voorheen nog wijze woorden uit kwamen is het al een ruime tijd afgezakt tot een bedenkelijk niveaukarlo schreef: ↑vr 05 aug 2022, 22:25Tiel schreef: ↑vr 05 aug 2022, 13:25IK zou mij ziekmelden als ik Branderhorst was. Niet netjes , maar gezien de manier waarop het nieuwe NEC met werknemers omgaat wel geoorloofd.Gijscoman schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:30Was er niet ook nog iets met openstaand salaris van Cillessen? En ze zullen de haast en het enthousiasme bij NEC zien en ruiken dan geld. Maar gelukkig hebben we - in ieder geval voorlopig nog - Branderhorst, waardoor die haast niet heel groot is.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:28Maar hij traint al wel mee. Deal zal dus gewoon doorgaan maar Valencia lijkt nu om de een of andere reden ff moeilijk te doen. Is weliswaar een grote, maar ook een chaotische club waar het volgens mij niet zo heel makkelijk mee onderhandelen is. Je zou toch denken dat ze graag zsm van het salaris van Cillessen af willen.![]()
Wat een clown supporter ben je toch,
Je ziet hier vaak tenenkrommende reacties voorbij komen, maar deze slaat werkelijk alles,
Je gedraagt je als een verwende puber.
Hahaha, zo lust ik er nog wel 10.Tiel schreef: ↑vr 05 aug 2022, 20:56Gebruikelijk in de voetbalwereld. Aks ik Branderhorst was zou ik voetballer zijn. Zegt dus helemaal niets over mij.Pol schreef: ↑vr 05 aug 2022, 20:54Dat het überhaupt in je opkomt zegt vooral veel over jezelf.Tiel schreef: ↑vr 05 aug 2022, 13:25IK zou mij ziekmelden als ik Branderhorst was. Niet netjes , maar gezien de manier waarop het nieuwe NEC met werknemers omgaat wel geoorloofd.Gijscoman schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:30Was er niet ook nog iets met openstaand salaris van Cillessen? En ze zullen de haast en het enthousiasme bij NEC zien en ruiken dan geld. Maar gelukkig hebben we - in ieder geval voorlopig nog - Branderhorst, waardoor die haast niet heel groot is.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:28Maar hij traint al wel mee. Deal zal dus gewoon doorgaan maar Valencia lijkt nu om de een of andere reden ff moeilijk te doen. Is weliswaar een grote, maar ook een chaotische club waar het volgens mij niet zo heel makkelijk mee onderhandelen is. Je zou toch denken dat ze graag zsm van het salaris van Cillessen af willen.
Ik stel voor dat we een leescursus gaan volgen met zijn allen.
Limbombe deed het ook en die wilden we hier zelfs graag terug.
Heb je een linkje naar die wijze woorden?IceQueen schreef: ↑vr 05 aug 2022, 22:43Waar er voorheen nog wijze woorden uit kwamen is het al een ruime tijd afgezakt tot een bedenkelijk niveaukarlo schreef: ↑vr 05 aug 2022, 22:25Tiel schreef: ↑vr 05 aug 2022, 13:25IK zou mij ziekmelden als ik Branderhorst was. Niet netjes , maar gezien de manier waarop het nieuwe NEC met werknemers omgaat wel geoorloofd.Gijscoman schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:30Was er niet ook nog iets met openstaand salaris van Cillessen? En ze zullen de haast en het enthousiasme bij NEC zien en ruiken dan geld. Maar gelukkig hebben we - in ieder geval voorlopig nog - Branderhorst, waardoor die haast niet heel groot is.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 05 aug 2022, 12:28Maar hij traint al wel mee. Deal zal dus gewoon doorgaan maar Valencia lijkt nu om de een of andere reden ff moeilijk te doen. Is weliswaar een grote, maar ook een chaotische club waar het volgens mij niet zo heel makkelijk mee onderhandelen is. Je zou toch denken dat ze graag zsm van het salaris van Cillessen af willen.![]()
Wat een clown supporter ben je toch,
Je ziet hier vaak tenenkrommende reacties voorbij komen, maar deze slaat werkelijk alles,
Je gedraagt je als een verwende puber.
Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
Jasper had naar verluidt naar AZ, Ajax en ongetwijfeld een aantal clubs uit de woestijn kunnen gaan maar hij wil terug naar NEC en Groesbeek.
Dit is een bijzonder staaltje van club-liefde en ik ben trots dat dit bij NEC gebeurd! Als zo'n buitenkansje voorbij komt moet je het met beide handen aangrijpen.
Die spits en verdediger komen ook nog wel, dit is iets ongepland en bijzonders tussendoor. Het gaat goed met NEC!![]()
Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
Jasper had naar verluidt naar AZ, Ajax en ongetwijfeld een aantal clubs uit de woestijn kunnen gaan maar hij wil terug naar NEC en Groesbeek.
Dit is een bijzonder staaltje van club-liefde en ik ben trots dat dit bij NEC gebeurd! Als zo'n buitenkansje voorbij komt moet je het met beide handen aangrijpen.
Die spits en verdediger komen ook nog wel, dit is iets ongepland en bijzonders tussendoor. Het gaat goed met NEC!![]()
Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
3. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.Elwood schreef: ↑za 06 aug 2022, 00:54Jasper wil graag, NEC wil graag en Boekhoorn wil graag. Hij komt terug, deze vertraging is enkel wat juridisch gel*l.
Wat een onzin en disrespect! Zonder Marcel was er überhaupt geen club meer geweest. En ik ben het wel met je eens dat je als gehele club moet groeien maar gerichte aankopen die de kwaliteit van de selectie verhogen, hoe kun je iemand dat nou kwalijk nemen?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05
Ajax gaat geen nieuwe keeper zoeken,nooit interesse geweest voor Jasper.
Ik denk dat zonder Boekhoorn we als club niet meer bestonden of ergens middenmoot of onderin de eerste divisie zouden bungelenmschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05
Ah 4 zelfs dus, bestel nog maar een extra doos tissues en een flinke pot vaseline, straks krijg je nog schuurplekken..mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. VerdonkLegendario schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:12Hebben we dit jaar twee slachtoffers?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 07:07Nederlandse topclubs willen hem niet omdat ie blessuregevoelig is, hij wil niet naar de zandbak omdat ie dan uit beeld raakt bij de bondscoach. Dan blijft NEC over. Clubliefde? Mijn reet.zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 03:05
Nee, maar ik kan m wel lezen:bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:58https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/tr ... ~ab2f8bde/
Heeft er iemand een premium accountje?![]()
Met een beetje historisch besef weet je waar al dat blind geld uitgeven dat er niet is, toe gaat leiden. We hebben dit avontuur met Boekhoorn 18 jaar eerder beleefd.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:42Ah 4 zelfs dus, bestel nog maar een extra doos tissues en een flinke pot vaseline, straks krijg je nog schuurplekken..mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. Verdonk
Omdat je met een doorsnee-selectie aangevuld met twee te dure aankopen niks gaat bereiken. Niks meer dan we afgelopen seizoen bereikt hebben. Lage middenmoot, Als je de doorsnee-selectie vervangt met alleen maar te dure aankopen, ga je ook niks meer dan de middenmoot bereiken, omdat er bij NEC geen topsportcultuur bestaat. Verliezen is niet erg, winst is mooi en is top als het om een winst op Vitesse gaat. Met samengeknepen billen kijken naar wat Volendam of Excelsior doet. Da’s de sportmentaliteit bij NEC.NECNijmeguh schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:06Wat een onzin en disrespect! Zonder Marcel was er überhaupt geen club meer geweest. En ik ben het wel met je eens dat je als gehele club moet groeien maar gerichte aankopen die de kwaliteit van de selectie verhogen, hoe kun je iemand dat nou kwalijk nemen?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!De Kletskop schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:133. Verdonk
Ja, maar lekker toch, 4 slachtoffers om regelmatig bij de enkels af te zagen. Dat is naar mijn weten nog niet eerder voorgekomen. Vandaag is Boekhoorn het slachtoffer, ben benieuwd welke speler er zondag in je vizier komt te liggen. Cillessen zal het niet zijn, want die is niet speelgerechtigd. Dan gaat de vraag zijn of Verdonk of Baldursson speelminuten gaat krijgen, die gaat dan de volle laag krijgen!mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 10:35Met een beetje historisch besef weet je waar al dat blind geld uitgeven dat er niet is, toe gaat leiden. We hebben dit avontuur met Boekhoorn 18 jaar eerder beleefd.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:42Ah 4 zelfs dus, bestel nog maar een extra doos tissues en een flinke pot vaseline, straks krijg je nog schuurplekken..mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!
Jij gaat er ook niet op in dat je het (stiekem) wel lekker vind dat je 4 potentiële doelwitten hebt om af te zagen.
Dat is natuurlijk niet echt meer het geval.Zie de veranderingen die zijn doorgevoerd qua nieuwe velden en de verbouwde kleedkamers en spelersruimten. Het in de organisatie opnemen van ervaren mensen als Tielbeke.Maar het interessante is nu,in hoeverre gaat Boekhoorn nu echt doorpakken.Want ik ben het met je eens dat Cillessen en Tannane alleen niet voldoende zijn.Dan ga je inderdaad standaard 10e eindigen.En ik denk dat Boekhoorn niet het type is dat daar genoegen mee neemt.Met daaraan gekoppeld behoorlijk wat risico´s.mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 10:41Omdat je met een doorsnee-selectie aangevuld met twee te dure aankopen niks gaat bereiken. Niks meer dan we afgelopen seizoen bereikt hebben. Lage middenmoot, Als je de doorsnee-selectie vervangt met alleen maar te dure aankopen, ga je ook niks meer dan de middenmoot bereiken, omdat er bij NEC geen topsportcultuur bestaat. Verliezen is niet erg, winst is mooi en is top als het om een winst op Vitesse gaat. Met samengeknepen billen kijken naar wat Volendam of Excelsior doet. Da’s de sportmentaliteit bij NEC.NECNijmeguh schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:06Wat een onzin en disrespect! Zonder Marcel was er überhaupt geen club meer geweest. En ik ben het wel met je eens dat je als gehele club moet groeien maar gerichte aankopen die de kwaliteit van de selectie verhogen, hoe kun je iemand dat nou kwalijk nemen?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.bertje schreef: ↑za 06 aug 2022, 08:27Wel handenwringen voor professor Marc, 3 spelers om wekelijks af te branden. Ik hoop dat hij de tissues al goed heeft ingeslagen!
Hoe kom jij op die 15 miljoen?zoete aardbei schreef: ↑za 06 aug 2022, 10:50Dat is natuurlijk niet echt meer het geval.Zie de veranderingen die zijn doorgevoerd qua nieuwe velden en de verbouwde kleedkamers en spelersruimten. Het in de organisatie opnemen van ervaren mensen als Tielbeke.Maar het interessante is nu,in hoeverre gaat Boekhoorn nu echt doorpakken.Want ik ben het met je eens dat Cillessen en Tannane alleen niet voldoende zijn.Dan ga je inderdaad standaard 10e eindigen.En ik denk dat Boekhoorn niet het type is dat daar genoegen mee neemt.Met daaraan gekoppeld behoorlijk wat risico´s.mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 10:41Omdat je met een doorsnee-selectie aangevuld met twee te dure aankopen niks gaat bereiken. Niks meer dan we afgelopen seizoen bereikt hebben. Lage middenmoot, Als je de doorsnee-selectie vervangt met alleen maar te dure aankopen, ga je ook niks meer dan de middenmoot bereiken, omdat er bij NEC geen topsportcultuur bestaat. Verliezen is niet erg, winst is mooi en is top als het om een winst op Vitesse gaat. Met samengeknepen billen kijken naar wat Volendam of Excelsior doet. Da’s de sportmentaliteit bij NEC.NECNijmeguh schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:06Wat een onzin en disrespect! Zonder Marcel was er überhaupt geen club meer geweest. En ik ben het wel met je eens dat je als gehele club moet groeien maar gerichte aankopen die de kwaliteit van de selectie verhogen, hoe kun je iemand dat nou kwalijk nemen?mschr schreef: ↑za 06 aug 2022, 09:01Ik brand af Boekhoorn af. Omdat ie NEC naar de afgrond leidt. Zoals ie dat ook in de periode 2004-2006 deed.
Wat ik wel grappig vindt,dat stadiondossier is dus zo belangrijk niet zolang Boekhoorn er zit.Dat is leuk voor de lange termijn.
De begroting zou dan max 15 mln worden,daar kan je zelf geen Tannane of Cillessen mee halen.
Du moment dat Boekhoorn stopt,om welke reden dan ook, zal NEC langzaam weer terugvallen naar het rechterrijtje.
Structureel aanhaken is niet gelukt omdat de organisatie een zooitje was, waarin eierboeren en drankenhandelaren zich zonder enige kennis van zaken overal mee bemoeiden. De situatie is nu compleet anders, maar dat wil jij, als meester van de kromme vergelijkingen, niet zien. Er is nu rust in de organisatie, zitten mensen die hun sporen hebben verdiend. Dat je geen vertrouwen in dit project hebt is prima, past ook binnen de forumcultuur van altijd maar van het slechtste scenario uit te gaan. En ik heb sowieso een vaag vermoeden dat jij stiekem veel meer geniet van een NEC dat ploeterend in de kelder van het betaalde voetbal probeert te overleven, dan van een succesvol NEC.
Gebruikers op dit forum: Gerd, Glorie-NEC, JBNMGN, Pkzp, softtail en 15 gasten