Jhon van Beukering

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Jhon van Beukering

Bericht door burp »

maar een deel 2, de eerste discussie was gesloten want te lang.

Vandaag weggestuurd bij De Graafschap en keert ook bij NEC niet terug (contract loopt in juni af).

Ben benieuwd waar die nog terecht komt. Dat eeuwige overgewicht en niet professioneel gedrag (nu zou het om zaalvoetballen terwijl hij geblesseerd was gaan) schieten natuurlijk niet op.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door necnmgn »

burp schreef:maar een deel 2, de eerste discussie was gesloten want te lang.

Vandaag weggestuurd bij De Graafschap en keert ook bij NEC niet terug (contract loopt in juni af).

Ben benieuwd waar die nog terecht komt. Dat eeuwige overgewicht en niet professioneel gedrag (nu zou het om zaalvoetballen terwijl hij geblesseerd was gaan) schieten natuurlijk niet op.
Misschien dat een move naar het buitenland zijn laatste redding zal zijn... Denk namelijk niet dat er in Nederland een club is die zn vingers aan hem wilt branden. Een fitte van Beukering is een goede spits voor elke subtopper maarja een fitte v. Beukering is ook bijna een utopie. :td:

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door AvdS »

Wat een ontzettende domme idioot. Hij gooit hiermee dus zijn volledige carriere weg. Alleen clubjes onderaan de eerste divisie zullen nu nog wel geinteresseerd zijn.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door K03N »

Ik was het niet helemaal met het vertrek van Jhon eens, maar dit geeft wel aan dat het achteraf een goede keuze is geweest om hem weg te doen :tu:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door pjottr »

is mooi kut, want volgens mij had lepe Leentje bedongen dat ie een minimaal aantal wedstrijden moest spelen voordat de Graafshap met centjes over de brug diende te komen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door pjottr »

Re: Oud NEC-ers
door burp » vr 05 maart 2010, 17:14

waarom is z'n aparte discussie eigenlijk gesloten?

Hij zou zijn gaan zaalvoetballen met z'n broer terwijl hij bij de club als geblesseerd stond

Als dit waar is volldeig terecht natuurlijk

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door henkie1234 »

wel apart dat de verhuurde spelers nou niet echt positief opvallen... :???:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Mark Ariaans »

Als ze positief opgevallen waren hadden we ze niet hoeven verhuren.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door K03N »

Mark Ariaans schreef:Als ze positief opgevallen waren hadden we ze niet hoeven verhuren.
Sommige spelers die verhuurd werden hadden toch echt aardig gespeeld bij NEC. Die kwamen dan net te kort, of hadden een slechte mentaliteit. Maar dan zou je toch denken dat het bij een kleinere club wel gaat lukken? Hoeveel spelers hebben het wel niet verknald nadat ze verhuurd werden? Ik vind het best opmerkelijk..

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door CHEF »

pjottr schreef:Re: Oud NEC-ers
door burp » vr 05 maart 2010, 17:14

waarom is z'n aparte discussie eigenlijk gesloten?

Hij zou zijn gaan zaalvoetballen met z'n broer terwijl hij bij de club als geblesseerd stond

Als dit waar is volldeig terecht natuurlijk
Je denkt toch niet dat dat waar is? Ik hoorde al dat men veel langer ontevreden was over zijn instelling.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Arjan van Hout »

Raar dat hij niet terug naar NEC komt om mee te trainen

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Eniesee schreef:Raar dat hij niet terug naar NEC komt om mee te trainen
Helemaal niet raar vind ik. Hij wilde zelf perse weg bij NEC, dan wordt hij ergens weggestuurd en moet NEC hem terugnemen :???: Wat er nu aan de hand is weet ik niet, waar het zal wel weer met het gebrek aan professionaliteit en instelling te maken hebben. Denk dat het erg moeilijk voor hem wordt om nu nog een club van een beetje niveau te vinden....
NECTheBest

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door tweety »

Frans schreef:
Eniesee schreef:Raar dat hij niet terug naar NEC komt om mee te trainen
Helemaal niet raar vind ik. Hij wilde zelf perse weg bij NEC, dan wordt hij ergens weggestuurd en moet NEC hem terugnemen :???: Wat er nu aan de hand is weet ik niet, waar het zal wel weer met het gebrek aan professionaliteit en instelling te maken hebben. Denk dat het erg moeilijk voor hem wordt om nu nog een club van een beetje niveau te vinden....
ja gek he dat hij hier weg wilde als je te horen krijgt dat ook al doe je je best je toch geen kans meer krijgt
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Eniesee schreef:
Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........
En waarom dan wel? Zijn carriere bij ons is over en NEC is geen liefdadigheidsinstelling. Hij kan beter bij Vite$ gaan meetrainen, is dichterbij voor hem. Maar het zal wel Presikhaaf worden.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........
En waarom dan wel? Zijn carriere bij ons is over en NEC is geen liefdadigheidsinstelling. Hij kan beter bij Vite$ gaan meetrainen, is dichterbij voor hem. Maar het zal wel Presikhaaf worden.
en waarom niet ?? hij staat bij NEC onder contract !

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Hij was verhuurd en is einde contract. Bovendien is hij natuurlijk ook niet bepaalt 'lekker' weggegaan bij NEC. Zelfde situatie als Denneboom bij Sparta/Twente. Die is in Enschede ook niet bepaalt welkom.
Overigens, wie zegt dat Jhonny zelf wel bij ons wil meetrainen?
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Hij was verhuurd en is einde contract. Bovendien is hij natuurlijk ook niet bepaalt 'lekker' weggegaan bij NEC. Zelfde situatie als Denneboom bij Sparta/Twente. Die is in Enschede ook niet bepaalt welkom.
Overigens, wie zegt dat Jhonny zelf wel bij ons wil meetrainen?
niet lekker weggegaan ?? dat valt allemaal wel mee, enne denneboom twente ???

Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door diablo »

pjottr schreef:is mooi kut, want volgens mij had lepe Leentje bedongen dat ie een minimaal aantal wedstrijden moest spelen voordat de Graafshap met centjes over de brug diende te komen.
ik hoop niet dat dit waar is....
maar verder hoeft hij van mij idd. niet terug komen om hier te komen trainen, hij heeft zn kans toch al meerdere malen gehad? en voor het geld hoef je het zoiezo niet te doen omdat zn contract afloopt en zelfs met contract had ie geen geld meer opgebracht.
was getekend....

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:
Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........
Ja laten we deze voorbeeldprof lekker meetrainen met onze jongens een perfect voorbeeld van een professional!



:crazy2:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Danish Dynamite »

Eniesee schreef:
Frans schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........
En waarom dan wel? Zijn carriere bij ons is over en NEC is geen liefdadigheidsinstelling. Hij kan beter bij Vite$ gaan meetrainen, is dichterbij voor hem. Maar het zal wel Presikhaaf worden.
en waarom niet ?? hij staat bij NEC onder contract !
:withstupid: Hij hoeft van mij ook niet mee te komen trainen, maar als hij dat perse wil is dat volgens mij heel makkelijk af te dwingen via de rechter. Hij staat nog gewoon onder contract bij NEC en heeft recht op arbeid.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Don Corleone »

Danish Dynamite schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Maakt niet uit, het was ook logisch dat hij weg wilde, hij wilde voetballen.
Mijn reactie ging erom dat het raar wordt gevonden dat hij niet terugkomt bij NEC.
nou ik denk toch dat NEC onze Europees topscorer aller tijde op zijn minst mee mag laten trainen om op conditie te blijven, hij staat nota bene nog onder contract ook........
En waarom dan wel? Zijn carriere bij ons is over en NEC is geen liefdadigheidsinstelling. Hij kan beter bij Vite$ gaan meetrainen, is dichterbij voor hem. Maar het zal wel Presikhaaf worden.
en waarom niet ?? hij staat bij NEC onder contract !
:withstupid: Hij hoeft van mij ook niet mee te komen trainen, maar als hij dat perse wil is dat volgens mij heel makkelijk af te dwingen via de rechter. Hij staat nog gewoon onder contract bij NEC en heeft recht op arbeid.
op zich wel, maar wellicht staat er in het huurcontract dat de graafschap alle verplichtingen tot einde contract overneemt?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Sanne »

Zaalvoetbal reden van breuk tussen Van Beukering en De Graafschap'
Zaterdag, 6 maart 2010 om 10:18 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Naar verluidt was het spelen van zaalvoetbal een van de redenen waarom De Graafschap afscheid heeft genomen van Jhon van Beukering. Dat meldt Omroep Gelderland zaterdagmorgen. De spits zou in de zaal hebben gespeeld terwijl hij bij De Graafschap niet in actie kon komen vanwege een knieblessure.

De Graafschap huurde Van Beukering dit seizoen van NEC, maar de speler wist niet aan de verwachtingen van de Doetinchemse club te voldoen. Zo kampte hij onlangs met overgewicht, waarna werd besloten om hem voor enige tijd uit de selectie verbannen. In Nijmegen gebeurde hem dat ook al twee keer.
Zijn vermeende activiteiten in de zaal is zeker niet de enige reden van de breuk tussen beide partijen. Het is een optelsom, maar verder kan ik niks zeggen", laat directeur voetbalzaken Leen Looyen weten. De 26-jarige spits speelde dit seizoen negen wedstrijden voor De Graafschap, waarin hij twee keer trefzeker was.

(voetbalzone.nl)
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Bleum »

Ik hoorde gisteren een ander verhaal. Als Beukering weer bij NEC gaat spelen vervalt het resterende deel van de huur van de graafschap en moet NEC alsnog het hele salaris betalen. Door hem niet terug te nemen blijven beide clubs verantwoordelijk voor de financiering zoals afgesproken bij de huurovereenkomst, tot het einde van het seizoen. Kennelijk wil NEC dat geld dus niet uitgeven. Sterker nog, dat geld zal wel al lang en breed in spelers als Sarpong en Heubach zitten. Naar een andere (derde club) in Nederland mag niet.
Laatst gewijzigd door Bleum op za 06 mar 2010, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten