Carlos Aalbers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Don Corleone »

je mag wel investeren wanneer je in CAT1 zit, alleen die uitgaven moeten gedekt zijn.
dat lijkt me met MB wel het geval.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Wessel »

Polleke schreef:
Wessel schreef:Ik snap er niks van. NEC had voordat Alireza verkocht werd 4 ton om een of andere dubieuze Zweedse verdediger te halen. Vervolgens is Alireza verkocht en Ars van de loonlijst gehaald en nu komt men toch weer geld tekort om zaken te doen? En dan moet er ook nog een spits gehaald worden. Kan nog leuk worden!

Het enige dat ik kan bedenken zijn schulden uit het verleden, o.a. uit het Aalbers- tijdperk toen de begroting meestal in de rode cijfers liep. Maar het blijft een vreemd verhaal!
Dat is simpel.... NEC krijgt genoeg geld binnen, maar had vorig jaar en het jaar ervoor een groot tekort. En de KNVB eist (cat 1) dat je dus dan vrijwel al dat geld naar het tekort laat gaan.

NEC kan die spelers dus waarschijnlijk wel halen, maar mág dat niet. Dus via Boekhoorn kan dat wel... en aangezien NEC niet meer schulden mag maken geloof ik mschr verhaal ook niet dat je dit negatief op de begroting terug zal zien.
Als dat zo zou zijn praat van Ingen wel vanachter uit zijn nek. Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat transfergeld binnenkomend voor Alireza gebruikt zou worden om de selectie op peil, dwz hetzelfde niveau te houden. En dan nu problemen bij het aantrekken van spelers? Komt toch wel ongeloofwaardig over... Had dan beter niks gesuggereerd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
mschr schreef:
Frans schreef:Wie zegt dat het een lening is?
Okee, wat is het dan, als het geen lening is? Een gift? Geeft Boekhoorn geld weg aan NEC?
De transfersom voor Sleegers zal een investering van de 4 B's zijn. Aangezien Boekhoorn niet het salaris van Ritzmaier mag betalen komt die op de begroting van NEC en zal Boekhoorn dat geld aan NEC geleend hebben denk ik.
Elke investering van de investeerders is een lening aan NEC. Om de zoveel tijd, als de boekhoudkundige nood hoog is, wordt een deel van die schulden geruild tegen aandelen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
mschr schreef:
Frans schreef:Wie zegt dat het een lening is?
Okee, wat is het dan, als het geen lening is? Een gift? Geeft Boekhoorn geld weg aan NEC?
De transfersom voor Sleegers zal een investering van de 4 B's zijn. Aangezien Boekhoorn niet het salaris van Ritzmaier mag betalen komt die op de begroting van NEC en zal Boekhoorn dat geld aan NEC geleend hebben denk ik.
Elke investering van de investeerders is een lening aan NEC. Om de zoveel tijd, als de boekhoudkundige nood hoog is, wordt een deel van die schulden geruild tegen aandelen.
Volgens mij niet. Ze krijgen 25% van elke transfersom.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

Variabele rente dus. Het is en blijft vreemd vermogen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:Variabele rente dus. Het is en blijft vreemd vermogen.
Maar die komt niet negatief op de balans en is geen lening.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door illestyl »

DJTEEF! schreef:Illestyl: Wat vindt je van de activiteiten van Aalbers bij Willem II?

Ik zou van het volgende rijtje niet vrolijk worden:
Lucas Andersen (Ajax, gehuurd)
Nick van der Velden (transfervrij)
Richairo Zivkovic (Ajax, gehuurd)
Lesly de Sa (Ajax, gehuurd)
Ruben Ligeon (Ajax, gehuurd)
Konstantinos Lamprou (Feyenoord, was al gehuurd)
Guus Joppen (VVV-Venlo)
Funso Ojo (FC Dordrecht)
Nigel Bertrams (PSV)
Erik Falkenburg (NAC Breda)
Dico Koppers (FC Twente)
Justin Mathieu (FC Oss, was verhuurd)

Geen enkele van deze spelers gaat WII geld in het laatje brengen.
Hij heeft daar een prima selectie neer gezet. Een selectie die mee doet om het linkerrijtje, onder normale omstandigheden. Hij is voor kwaliteit gegaan en niet voor talenten die misschien goed presteren en misschien geld in het laadje brengen.

Ik ben zeer te spreken over Futuralis. Maar men lijkt alweer vergeten dat Aalbers ook hele goede spelers binnen heeft gehaald. Spelers kozen voor ons, boven concurrenten, door het verhaal van Aalbers. Je kan niet ontkennen dat iedereen op de banken stond toen we Roorda en Koolwijk binnen hadden gehaald. En dat Aalbers de gevierde man was, omdat hij NAC tot en met Heracles te slim af was. Is uiteindelijke misschien niet helemaal naar wens verlopen, maar ook wij hadden blind die spelers gehaald.

Aalbers heeft ons daadwerkelijk miljoenen opgebracht met Ali, Vadocz, Vleminckx, Zomer, Nuytinck, Cillessen, Ntibazonkiza. Of een Holman die hij heeft weten te verkopen voor 3 miljoen, maar niet zelf binnen haalde.

Aalbers hoort bij een select groepje TD's dat geld verdient voor een club. Aalbers bracht ons structureel Eredivisie voetbal (met linkerrijtje als reële doelstelling), leuke spelers en talenten en een hoop centjes (ook voor ome Boekhoorn). Aalbers heeft van NEC een club gemaakt waar spelers graag heen gaan. Talenten, afvallers bij topclubs of gearriveerde versterkingen. Ze namen NEC allemaal zeer serieus.

Mensen snappen niet dat slechte aankopen of spelers die niet renderen inherent zijn aan het voetbal. Je ziet het bij alle clubs op alle niveaus terug. Je moet een selectie van 23+ man hebben die niet alleen uit basisspelers bestaat. Er is hier soms commentaar op spelers die gehaald worden als back-up, back-up zijn en dat prima doen. Dan zijn het miskopen omdat ze niet spelen. Maakt mij altijd hard aan het lachen.

Aalbers is een begenadigd handelaar, die zelfs rendement weet te halen op zeer beperkte spelers of rendementsverlies beperkt. Zie een Platje (0,- in en 200k uit), Jantscher (250k in en ~200k uit), Fejzullahu (550k in en 350k uit) en Tim Janssen (~700k in en 470k uit). En tientallen anderen, zoals een Rieks, waarvan we het niet weten.

Tuurlijk heeft Aalbers fouten gemaakt, maar 's lands beste TD (Brands) maakt ook fouten. Alleen ben ik het niet eens met wat wel of niet als een fout wordt gezien door het gros. Ik zie het aantrekken van een Fejzullahu of Jonhsson niet als een fout. Die jongens stonden of staan te boek als grote talenten. Soms lopen dingen niet zoals je verwacht. Bij het voetbal heb je immers te maken met veel aspecten. Aspecten, zoals mentale/psychologische, die ontzettend veel invloed hebben maar ontzettend lastig te voorspellen zijn bij een individu.

Bij een optelsom van alle criteria waaraan een TD moet voldoen, komt Aalbers altijd ver in het groene. Een weging van een TD door de gemiddelde supporter is verre van een juiste weging. En die weging, met alle respect, neem ik niet serieus. Je ziet het aan de meningen op het forum, wederom met alle respect, maar die slaan in vele gevallen helemaal nergens op.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Keizerstad1994 »

Carlos was imo een redelijk tot goede TD voor NEC, maar zijn laatste jaar(zomer 2012-zomer 2013) heeft hem de das omgedaan. Maar het aspect van kapitaal op het veld is weldegelijk heel belangrijk, zeker voor clubs als NEC en Willem(Ajax) 2. Stel nou dat Willem II het goed doet dit jaar, dan zijn al die huurlingen weg. Ajax gaat ze dan of zelf gebruiken of zelf verkopen, en Willem 2 heeft dan geen enkele euro om te herinvesteren, Gevolg: minder team, want je kunt niet elk jaar goede spelers huren. En als dat maar doorgaat.... Heb vorige week in de VI het verhaal van de directeur van RKC gelezen die zei dat teveel huurlingen de doodsteek (kunnen) zijn voor een club. Je hebt namelijk geen oog voor de lange termijn. En daarbij gaan de andere spelers die Carlos haalde bij W2(Koppers, Ojo, VD Velden, Falkenburg, Lamprou) ook geen geld in het laatje brengen. Hij mag heel blij zijn als hij van die spelers eentje voor een aardig bedrag verkoopt.

En als Willem 2 met dit elftal meedoet om het linkerrijtje is die Streppel echt een wereldcoach hoor. Ze zijn er tov van vorig jaar gewoon aantoonbaar op achteruit gegaan. Armenterros, Dijks en Sahar waren (veel) beter dan hun opvolgers Zivkovic, Koppers en De Sa en hun 2 beste spelers, (Ondaan en Andrade), liggen er minimaal tot de winter uit.
'Justice knows every mans number'

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Dave »

mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
mschr schreef:
Frans schreef:Wie zegt dat het een lening is?
Okee, wat is het dan, als het geen lening is? Een gift? Geeft Boekhoorn geld weg aan NEC?
De transfersom voor Sleegers zal een investering van de 4 B's zijn. Aangezien Boekhoorn niet het salaris van Ritzmaier mag betalen komt die op de begroting van NEC en zal Boekhoorn dat geld aan NEC geleend hebben denk ik.
Elke investering van de investeerders is een lening aan NEC. Om de zoveel tijd, als de boekhoudkundige nood hoog is, wordt een deel van die schulden geruild tegen aandelen.
Zo is het in het verleden inderdaad wel gebeurd. Vreemd vermogen kon niet terugbetaald worden, dus werd het omgezet in eigen vermogen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
mschr schreef:Variabele rente dus. Het is en blijft vreemd vermogen.
Maar die komt niet negatief op de balans en is geen lening.
Al noem je het een achtergestelde lening met variabele rente, dan nog blijft het een toename van vreemd vermogen, zonder dat daarbij een navenante stijging van de activa tegenover staat. Dat betekent een daling van het eigen vermogen. Dat al vrij negatief was.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Dave »

Van Ingen zegt weer dat de investeerders de club NEC een grote dienst bewijzen en dat ze van grote waarde zijn, maar de investeerders geven geen geld. Tenminste in het verleden niet. Als van Ingen toch transparantie predikt, dan zou ik hier wel meer van willen weten.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Wessel »

illestyl schreef:
DJTEEF! schreef:Illestyl: Wat vindt je van de activiteiten van Aalbers bij Willem II?

Ik zou van het volgende rijtje niet vrolijk worden:
Lucas Andersen (Ajax, gehuurd)
Nick van der Velden (transfervrij)
Richairo Zivkovic (Ajax, gehuurd)
Lesly de Sa (Ajax, gehuurd)
Ruben Ligeon (Ajax, gehuurd)
Konstantinos Lamprou (Feyenoord, was al gehuurd)
Guus Joppen (VVV-Venlo)
Funso Ojo (FC Dordrecht)
Nigel Bertrams (PSV)
Erik Falkenburg (NAC Breda)
Dico Koppers (FC Twente)
Justin Mathieu (FC Oss, was verhuurd)

Geen enkele van deze spelers gaat WII geld in het laatje brengen.
Hij heeft daar een prima selectie neer gezet. Een selectie die mee doet om het linkerrijtje, onder normale omstandigheden. Hij is voor kwaliteit gegaan en niet voor talenten die misschien goed presteren en misschien geld in het laadje brengen.

Ik ben zeer te spreken over Futuralis. Maar men lijkt alweer vergeten dat Aalbers ook hele goede spelers binnen heeft gehaald. Spelers kozen voor ons, boven concurrenten, door het verhaal van Aalbers. Je kan niet ontkennen dat iedereen op de banken stond toen we Roorda en Koolwijk binnen hadden gehaald. En dat Aalbers de gevierde man was, omdat hij NAC tot en met Heracles te slim af was. Is uiteindelijke misschien niet helemaal naar wens verlopen, maar ook wij hadden blind die spelers gehaald.

Aalbers heeft ons daadwerkelijk miljoenen opgebracht met Ali, Vadocz, Vleminckx, Zomer, Nuytinck, Cillessen, Ntibazonkiza. Of een Holman die hij heeft weten te verkopen voor 3 miljoen, maar niet zelf binnen haalde.

Aalbers hoort bij een select groepje TD's dat geld verdient voor een club. Aalbers bracht ons structureel Eredivisie voetbal (met linkerrijtje als reële doelstelling), leuke spelers en talenten en een hoop centjes (ook voor ome Boekhoorn). Aalbers heeft van NEC een club gemaakt waar spelers graag heen gaan. Talenten, afvallers bij topclubs of gearriveerde versterkingen. Ze namen NEC allemaal zeer serieus.

Mensen snappen niet dat slechte aankopen of spelers die niet renderen inherent zijn aan het voetbal. Je ziet het bij alle clubs op alle niveaus terug. Je moet een selectie van 23+ man hebben die niet alleen uit basisspelers bestaat. Er is hier soms commentaar op spelers die gehaald worden als back-up, back-up zijn en dat prima doen. Dan zijn het miskopen omdat ze niet spelen. Maakt mij altijd hard aan het lachen.

Aalbers is een begenadigd handelaar, die zelfs rendement weet te halen op zeer beperkte spelers of rendementsverlies beperkt. Zie een Platje (0,- in en 200k uit), Jantscher (250k in en ~200k uit), Fejzullahu (550k in en 350k uit) en Tim Janssen (~700k in en 470k uit). En tientallen anderen, zoals een Rieks, waarvan we het niet weten.

Tuurlijk heeft Aalbers fouten gemaakt, maar 's lands beste TD (Brands) maakt ook fouten. Alleen ben ik het niet eens met wat wel of niet als een fout wordt gezien door het gros. Ik zie het aantrekken van een Fejzullahu of Jonhsson niet als een fout. Die jongens stonden of staan te boek als grote talenten. Soms lopen dingen niet zoals je verwacht. Bij het voetbal heb je immers te maken met veel aspecten. Aspecten, zoals mentale/psychologische, die ontzettend veel invloed hebben maar ontzettend lastig te voorspellen zijn bij een individu.

Bij een optelsom van alle criteria waaraan een TD moet voldoen, komt Aalbers altijd ver in het groene. Een weging van een TD door de gemiddelde supporter is verre van een juiste weging. En die weging, met alle respect, neem ik niet serieus. Je ziet het aan de meningen op het forum, wederom met alle respect, maar die slaan in vele gevallen helemaal nergens op.
Je vergeet er alleen bij te zeggen dat de begroting onder Aalbers elk jaar diep in de rode cijfers belandde, iets waar nu de wrange vruchten van worden geplukt.

En ja, als je met geld van investeerders kunt werken, kun je natuurlijk lekker inkopen. Dan zul je ook weleens winst maken. Wie had trouwens gedacht dat een Platje, tim Jansen en Feijzulahu nogens met winst zouden worden verkocht. Die hebben voor NEC weinig tot niets betekend.

En uiteindelijk blijft er dan een elftal over dat rijp is voor degradatie. En een berg schulden. Tel uit je winst!

Mastino Napoletano
Berichten: 278
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 14:38
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Mastino Napoletano »

Wessel schreef:Ik snap er niks van.
Dat was al lang duidelijk. Fijn dat je het nu zelf ook inziet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Juul »

illestyl schreef:...Een weging van een TD door de gemiddelde supporter is verre van een juiste weging.
In jouw geval is dat een absolute waarheid.

Was het ook niet Aalbers die precies een jaar geleden NEC adviseerde om Alireza voor 1,5 miljoen te verkopen? Gelukkig luisterde NEC niet en bezorgde Ali ons de promotie en leverde daarmee een miljoen extra op.

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door orlando »

Juul schreef:
illestyl schreef:...Een weging van een TD door de gemiddelde supporter is verre van een juiste weging.
In jouw geval is dat een absolute waarheid.

Was het ook niet Aalbers die precies een jaar geleden NEC adviseerde om Alireza voor 1,5 miljoen te verkopen? Gelukkig luisterde NEC niet en bezorgde Ali ons de promotie en leverde daarmee een miljoen extra op.
illestyl ziet alleen de goede dingen die Aalbers heeft gedaan, van alles andere wil hij niets weten. Ik ben in ieder geval blij dat de goede man niet meer voor NEC werkt.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door DJTEEF! »

Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op ma 31 aug 2015, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Keizerstad1994 »

DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
:withstupid:

Zelfde fout gemaakt als bij ons 3 jaar geleden, toen hij dermate veel middenvelders had gehaald dat er geen budget over was voor een goede spits. Niks tegen Carlos, maar Futuralis (en Van Ingen) heb ik toch veel liever voor dit soort zaken.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door DJTEEF! »

Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
:withstupid:

Zelfde fout gemaakt als bij ons 3 jaar geleden, toen hij dermate veel middenvelders had gehaald dat er geen budget over was voor een goede spits. Niks tegen Carlos, maar Futuralis (en Van Ingen) heb ik toch veel liever voor dit soort zaken.
Wat denk jij ervan Illestyl? 'Wegen' we weer verkeerd? Of is Aalbers gewoon een prutser wat betreft het samenstellen van selecties?

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Glorie-NEC »

Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
:withstupid:

Zelfde fout gemaakt als bij ons 3 jaar geleden, toen hij dermate veel middenvelders had gehaald dat er geen budget over was voor een goede spits. Niks tegen Carlos, maar Futuralis (en Van Ingen) heb ik toch veel liever voor dit soort zaken.
Geen slecht woord over Aalbers maar ik ben wel dolblij dat wij deze selectie hebben en niet die van WII.
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Pol »

DJTEEF! schreef:
Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
:withstupid:

Zelfde fout gemaakt als bij ons 3 jaar geleden, toen hij dermate veel middenvelders had gehaald dat er geen budget over was voor een goede spits. Niks tegen Carlos, maar Futuralis (en Van Ingen) heb ik toch veel liever voor dit soort zaken.
Wat denk jij ervan Illestyl? 'Wegen' we weer verkeerd? Of is Aalbers gewoon een prutser wat betreft het samenstellen van selecties?
Dat is ie. Hij had echter wel Limbombe voor een goeie prijs weggezet bij Leeds.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door illestyl »

DJTEEF! schreef:
Keizerstad1994 schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
:withstupid:

Zelfde fout gemaakt als bij ons 3 jaar geleden, toen hij dermate veel middenvelders had gehaald dat er geen budget over was voor een goede spits. Niks tegen Carlos, maar Futuralis (en Van Ingen) heb ik toch veel liever voor dit soort zaken.
Wat denk jij ervan Illestyl? 'Wegen' we weer verkeerd? Of is Aalbers gewoon een prutser wat betreft het samenstellen van selecties?
Het is nooit zwart-wit natuurlijk. Aalbers heeft het prima gedaan hier. En er staat met hele minimale middelen weer een prima selectie bij Willem II.

Als twee basisspelers geblesseerd raken heb je niet de mogelijkheid om daar doodleuk twee vervangers voor te halen. Dat kan bij Ajax, maar niet bij Willem II. En het aantal aanvallers val reuze mee, met enkele omzettingen kun je met Zivkovic, De Sa, VD Velden, Andersen, Braber en Falkenburg een prima voorhoede neerzetten.

Zivkovic presteert vooralsnog ondermaats, eensch. Maar als je het forum in de gaten hebt gehouden heb je moeten zien hoeveel mensen riepen wat een goede aankoop Zivkovic wel niet was voor een Willem II.

Als jij op de weegschaal staat, stap je er dan ook met 1 voet af? Dikzak! :wink:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Pol »

DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
Ze hebben alsnog een Slowaaks international gehaald. Die dekselse Carlos.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Wessel »

Ik zou bij NEC nooit een selectie met 5/6 gehuurde spelers van Ajax wiilen hebben. Dan geef je gewoon je eigen identiteit op en ben gewoon een filiaal van Ajax :)

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door DJTEEF! »

Pol schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
Ze hebben alsnog een Slowaaks international gehaald. Die dekselse Carlos.
Verhip. Maar de Sa, Slowaaks international, Zickovic lijkt me nog steeds erg mager. Verder zijn van der Velden, Falkenburg etc. 1) geen aanvallers en 2) prutsers. We gaan Willem II, Excelsior en de Graafschap eronder houden dit jaar.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
Pol schreef:
DJTEEF! schreef:Willem II moet het tot de winterstop doen met de Sa en Zivkovic als enige aanvallers. Daar zou ik een beetje om moeten huilen, denk ik.
Ze hebben alsnog een Slowaaks international gehaald. Die dekselse Carlos.
Verhip. Maar de Sa, Slowaaks international, Zickovic lijkt me nog steeds erg mager. Verder zijn van der Velden, Falkenburg etc. 1) geen aanvallers en 2) prutsers. We gaan Willem II, Excelsior en de Graafschap eronder houden dit jaar.
Roda ook opzeker. Zit nu weer mee in het begin maar die haken nog wel af.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JeroenBijma en 36 gasten