Carlos Aalbers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Mark Ariaans »

Ik kan het fout hebben, maar ik had meer de indruk dat Aalbers gewoon een beperkt netwerk had. Hij was fantastisch in het goed verkopen van (ook tegenvallende) spelers, maar vervolgens kwam er altijd weer minder kwaliteit voor terug. En vaak dan ook nog uit tweede en derde divisies in het buitenland in plaats van van eigen bodem. Ik heb altijd het idee gehad dat Aalbers leefde bij de gratie van de trainers. Vloet en Been droegen goede namen aan, of in elk geval spelers waarmee NEC zich drijvende kon houden of waar de coaches iets mee konden, terwijl Pastoor en Lodeweges met prut aan kwamen dragen. De lange termijn visie heb ik nooit ontdekt in het aan- en verkoopbeleid van Aalbers. Hij leek geen eigen netwerken aan te kunnen boren waar bruikbare spelers uit naar voren kwamen, het was allemaal meeliften op de coach van de dag. Nogmaals, prima kerel, geweldige statistieken als het puur op spelershandel aankomt, maar een TD in mijn ogen is meer dan alleen dealtjes sluiten.

Maar goed, ik zie het alleen van een afstand en wellicht zit ik er helemaal naast.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door burp »

klopt denk ik aardig. Hij was ook een beginner op dat gebied toen hij bij ons aangesteld werd.
Trainers hadden een erg grote invloed op de selectie. Soms zelfs te groot als ze dat misbruikten rond contractonderhandelingen (Pastoor en de AZ rotzooi van Verbeek). Maar op den duur had hij zelf ook wel een netwerkje, voornamelijk in Scandinavië waar hij kind aan huis was. Maar ook de naam van die zaakwaarnemer Gulli Tomasson viel eigenlijk iets te vaak.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

burp schreef:klopt denk ik aardig. Hij was ook een beginner op dat gebied toen hij bij ons aangesteld werd.
Trainers hadden een erg grote invloed op de selectie. Soms zelfs te groot als ze dat misbruikten rond contractonderhandelingen (Pastoor en de AZ rotzooi van Verbeek). Maar op den duur had hij zelf ook wel een netwerkje, voornamelijk in Scandinavië waar hij kind aan huis was. Maar ook de naam van die zaakwaarnemer Gulli Tomasson viel eigenlijk iets te vaak.
Vleminckx, Fejzullahu, Alireza zijn niet aangedragen door de trainer. Hetzelfde geldt voor Hemlein, Rieks en Kalle.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Keizerstad1994 »

Het laatste jaar heeft Carlos gewoon de das omgedaan, en dan bedoel ik zomer 2012 tot zomer 2013 ongeveer. Roorda en Sno halen tegen (naar het schijnt) dikke salarissen die niet presteerden en/of niet in het 4-3-3 systeem pasten. Tikkie onevenwichtige selectie die door toedoen van Pastoor een tijd iets boven zijn stand leefde, en daarna door toedoen van Pastoor ook onder zijn stand ging leven. In de winter van 2013 Bovenberg en Falkenburg halen, waarbij vooral de 1e geen nadere uitleg nodig heeft denk ik zo. Boymans had ie een beetje pech mee, was een uitstekende spits voor ons (geweest) maar te blessuregevoelig(vraag is dan natuurlijk of je daar als TD-zijnde op afgerekend kan en moet worden). Vast blijven houden aan Pastoor na een serie van weet ik veel hoeveel wedstrijden zonder overwinning met als gevolg dat er in de zomer van 2013 een totaal afgeroomd elftal stond dat ook totaal geen enkele klik meer had met de trainer.

Klinkt allemaal erg negatief nu. Was persoonlijk nooit echt een tegenstander van Aalbers, vond het hem geruime tijd gewoon redelijk doen over het algemeen. Maar zeker zijn laatste jaar was natuurlijk een groot drama en daar werd hij verantwoordelijk voor gehouden, waarbij je je nog altijd kan afvragen of dat 100 % terecht is.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door burp »

zomer 2013 speelde ook nog de twijfels over Pastoor en onderlinge verdeeldheid bij de investeerders die de hand op de knip hielden en pas last minute wat noodgrepen gingen doen met Ophof. Daarvoor had Aalbers de Regionalliga kruimels en Belgische talenten al nagelopen en z'n budget aan een spits uitgegeven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door De Kletskop »

Keizerstad1994 schreef:Het laatste jaar heeft Carlos gewoon de das omgedaan, en dan bedoel ik zomer 2012 tot zomer 2013 ongeveer. Roorda en Sno halen tegen (naar het schijnt) dikke salarissen die niet presteerden en/of niet in het 4-3-3 systeem pasten. Tikkie onevenwichtige selectie die door toedoen van Pastoor een tijd iets boven zijn stand leefde, en daarna door toedoen van Pastoor ook onder zijn stand ging leven. In de winter van 2013 Bovenberg en Falkenburg halen, waarbij vooral de 1e geen nadere uitleg nodig heeft denk ik zo. Boymans had ie een beetje pech mee, was een uitstekende spits voor ons (geweest) maar te blessuregevoelig(vraag is dan natuurlijk of je daar als TD-zijnde op afgerekend kan en moet worden). Vast blijven houden aan Pastoor na een serie van weet ik veel hoeveel wedstrijden zonder overwinning met als gevolg dat er in de zomer van 2013 een totaal afgeroomd elftal stond dat ook totaal geen enkele klik meer had met de trainer.

Klinkt allemaal erg negatief nu. Was persoonlijk nooit echt een tegenstander van Aalbers, vond het hem geruime tijd gewoon redelijk doen over het algemeen. Maar zeker zijn laatste jaar was natuurlijk een groot drama en daar werd hij verantwoordelijk voor gehouden, waarbij je je nog altijd kan afvragen of dat 100 % terecht is.
En toch waren Roorda,Falkenburg en Boymans vooraf te verantwoorden aankopen, Roorda werd in zijn Heerenveen tijd Oranje in gelult, Boymans is gewoon een prima spits, en Falkenburg schoot er als middenvelder bij Sparta 10 in, en kwam bij AZ er niet helemaal uit.
Sno kun je ook over twisten, maar dat was voetballend gezien best een aardige speler...alleen die mentaliteit...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door bertje »

mschr schreef:
burp schreef:klopt denk ik aardig. Hij was ook een beginner op dat gebied toen hij bij ons aangesteld werd.
Trainers hadden een erg grote invloed op de selectie. Soms zelfs te groot als ze dat misbruikten rond contractonderhandelingen (Pastoor en de AZ rotzooi van Verbeek). Maar op den duur had hij zelf ook wel een netwerkje, voornamelijk in Scandinavië waar hij kind aan huis was. Maar ook de naam van die zaakwaarnemer Gulli Tomasson viel eigenlijk iets te vaak.
Vleminckx, Fejzullahu, Alireza zijn niet aangedragen door de trainer. Hetzelfde geldt voor Hemlein, Rieks en Kalle.
Vleminckx en Alireza waren uiteindelijk topaankopen. Kalle kwam transfervrij en was bijna A-international van Zweden, Hemlein was ook transfervrij en had een uitstekende mentaliteit maar was voetballend vrij beperkt, was eigenlijk een prima 12/13e man. Rieks is een periode toch redelijk belangrijk geweest, maar het het persoonlijk altijd een vreselijke voetballer gevonden en Fejzullahu was uiteindelijk een miskoop (al is hij tegenwoordig ook Zweeds international, dus zo slecht was hij eigenljk ook niet).

Opzich helemaal geen gekke aankopen hoor, ze hebben alleen niet allemaal goed uitgepakt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
Keizerstad1994 schreef:Het laatste jaar heeft Carlos gewoon de das omgedaan, en dan bedoel ik zomer 2012 tot zomer 2013 ongeveer. Roorda en Sno halen tegen (naar het schijnt) dikke salarissen die niet presteerden en/of niet in het 4-3-3 systeem pasten. Tikkie onevenwichtige selectie die door toedoen van Pastoor een tijd iets boven zijn stand leefde, en daarna door toedoen van Pastoor ook onder zijn stand ging leven. In de winter van 2013 Bovenberg en Falkenburg halen, waarbij vooral de 1e geen nadere uitleg nodig heeft denk ik zo. Boymans had ie een beetje pech mee, was een uitstekende spits voor ons (geweest) maar te blessuregevoelig(vraag is dan natuurlijk of je daar als TD-zijnde op afgerekend kan en moet worden). Vast blijven houden aan Pastoor na een serie van weet ik veel hoeveel wedstrijden zonder overwinning met als gevolg dat er in de zomer van 2013 een totaal afgeroomd elftal stond dat ook totaal geen enkele klik meer had met de trainer.

Klinkt allemaal erg negatief nu. Was persoonlijk nooit echt een tegenstander van Aalbers, vond het hem geruime tijd gewoon redelijk doen over het algemeen. Maar zeker zijn laatste jaar was natuurlijk een groot drama en daar werd hij verantwoordelijk voor gehouden, waarbij je je nog altijd kan afvragen of dat 100 % terecht is.
En toch waren Roorda,Falkenburg en Boymans vooraf te verantwoorden aankopen, Roorda werd in zijn Heerenveen tijd Oranje in gelult, Boymans is gewoon een prima spits, en Falkenburg schoot er als middenvelder bij Sparta 10 in, en kwam bij AZ er niet helemaal uit.
Sno kun je ook over twisten, maar dat was voetballend gezien best een aardige speler...alleen die mentaliteit...
Eens, al vond ik de huur van Falkenburg en Boymans gezien de positie op de ranglijst toen en de beroerde financiële positie onnodig en onverantwoord.
Roorda had ik vooraf ook een erg goed gevoel bij, die was een half jaar lang de sensatie van de eredivisie geweest met erg veel doelpunten voor een middenvelder. Wat er alleen met die jongen na die periode bij excelsior gebeurd is is mij een groot raadsel. Hij was hier tenminste echt een verschrikking, heel erg ongeinspireerd.
Sno had ik vooraf zeer mijn bedenkingen bij en daarnaast was hij fysiek natuurlijk nooit helemaal in orde. Een erg gehypte speler door het VI klassement, waar hij erg op teerde.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Carlos Aalbers

Bericht door jsentani »

Carlos gaat misschien naar Willem 2 toe.
Heel jammer dat we zo'n clubman met voetbalkennis naar Willem 2 laten gaan.

Geen enkele TD kan het goed doen in de ogen van supporters, ze doen altijd wel wat fout maar Carlos was een verademing t.o.v. zijn voorgangers en werkte keihard om van NEC een stabiele club te maken.

Heb wat meer inside gehoord waarom hij weg moest, lag niet goed bij een aantal sponsoren, die zagen meer in Ophof. Alleen Ophof maakte er een potje van met rare ideeen, wilde bijvoorbeeld alleen nog maar met een A1 en B1 doorgaan en met de rest van de jeugdopleiding stoppen, was met verkeerde spelers bezig etc.

Ik dat Carlos nog een keer terugkomt.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4793194

Juristen kijken momenteel naar het contract dat is opgesteld. "Het hoeft niet lang meer te duren voor er een akkoord is", verklaarde Van Gool. Die verwacht mogelijk nog deze week de aanstelling.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Frans »

zal ie toch moeten stoppen met z'n makelaarsactiviteiten lijkt me.....
NECTheBest

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door DJTEEF! »

Illestyl: Wat vindt je van de activiteiten van Aalbers bij Willem II?

Ik zou van het volgende rijtje niet vrolijk worden:
Lucas Andersen (Ajax, gehuurd)
Nick van der Velden (transfervrij)
Richairo Zivkovic (Ajax, gehuurd)
Lesly de Sa (Ajax, gehuurd)
Ruben Ligeon (Ajax, gehuurd)
Konstantinos Lamprou (Feyenoord, was al gehuurd)
Guus Joppen (VVV-Venlo)
Funso Ojo (FC Dordrecht)
Nigel Bertrams (PSV)
Erik Falkenburg (NAC Breda)
Dico Koppers (FC Twente)
Justin Mathieu (FC Oss, was verhuurd)

Geen enkele van deze spelers gaat WII geld in het laatje brengen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Legendario »

DJTEEF! schreef:Illestyl: Wat vindt je van de activiteiten van Aalbers bij Willem II?

Ik zou van het volgende rijtje niet vrolijk worden:
Lucas Andersen (Ajax, gehuurd)
Nick van der Velden (transfervrij)
Richairo Zivkovic (Ajax, gehuurd)
Lesly de Sa (Ajax, gehuurd)
Ruben Ligeon (Ajax, gehuurd)
Konstantinos Lamprou (Feyenoord, was al gehuurd)
Guus Joppen (VVV-Venlo)
Funso Ojo (FC Dordrecht)
Nigel Bertrams (PSV)
Erik Falkenburg (NAC Breda)
Dico Koppers (FC Twente)
Justin Mathieu (FC Oss, was verhuurd)

Geen enkele van deze spelers gaat WII geld in het laatje brengen.
Maar wel veel Nederlanders!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Demtsjenko »

en met zivkovic een spits die er dit seizoen wel een flink aantal gaat in peren...

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Keizerstad1994 »

Maar DJTEEF heeft wel degelijk een punt, Carlos heeft weinig tot geen spelers aangetrokken die op termijn geld gaan opbrengen. Sterker nog, als een van die spelers een aardige som geld in het laatje brengt mag Carlos z'n handjes dichtknijpen. Daarbij 5(!) spelers gehuurd van Ajax.

Je kan zeggen van Van Ingen en Futuralis wat je wil, maar die halen met spelers als o.a. Golla, Bikel en Sleegers wel meer spelers die op termijn geld in het laatje kunnen brengen.
'Justice knows every mans number'

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Gerd »

Keizerstad1994 schreef:Maar DJTEEF heeft wel degelijk een punt, Carlos heeft weinig tot geen spelers aangetrokken die op termijn geld gaan opbrengen. Sterker nog, als een van die spelers een aardige som geld in het laatje brengt mag Carlos z'n handjes dichtknijpen. Daarbij 5(!) spelers gehuurd van Ajax.

Je kan zeggen van Van Ingen en Futuralis wat je wil, maar die halen met spelers als o.a. Golla, Bikel en Sleegers wel meer spelers die op termijn geld in het laatje kunnen brengen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door burp »

Demtsjenko schreef:en met zivkovic een spits die er dit seizoen wel een flink aantal gaat in peren...
die gaat er niks van bakken daar en kan daar dan ook weer niet mee omgaan

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Gerher »

Keizerstad1994 schreef:Maar DJTEEF heeft wel degelijk een punt, Carlos heeft weinig tot geen spelers aangetrokken die op termijn geld gaan opbrengen. Sterker nog, als een van die spelers een aardige som geld in het laatje brengt mag Carlos z'n handjes dichtknijpen. Daarbij 5(!) spelers gehuurd van Ajax.

Je kan zeggen van Van Ingen en Futuralis wat je wil, maar die halen met spelers als o.a. Golla, Bikel en Sleegers wel meer spelers die op termijn geld in het laatje kunnen brengen.

En dan zijn we nog niet eens uit geshopt! :bye:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.
Je hebt evenveel verstand van voetbal, als van wielrennen. Als we op dit forum divisies van kenners zouden oprichten, zou je jaar in, jaar uit, degraderen. Tot je niet meer verder kunt degraderen. Je zou op een straatlengte achterstand eindigen van de aller-domste vrouw op het forum. Je zou het afleggen tegen een chimpansee. Zelfs in een divisie met de Mschrs van alle BVO's, zou je als laatste eindigen.

Just saying.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op di 25 aug 2015, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door jetipo »

mschr schreef:Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.
Hilarisch :lol: Hoe weet je iedere keer weer de zaak komisch te benaderen? Altijd weer die komische negatieve draai/instelling. Gelukkig zijn ze grappig bedoeld, anders zou je echt een kl*televen hebben.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.
Beslissend zou ik de fout tegen Heracles niet willen noemen.
En Ajax viel toch het grootste deel van de wedstrijd aan. Halldorsson heeft een aantal topreddingen gemaakt, maar dat kan je niet een hele wedstrijd volhouden. Anders was 'ie onhaalbaar geweest voor NEC. Daarnaast was het niet alleen de fout van Halldorsson, maar ook van Kane.

Willem II heeft met al die Ajaxhuurlingen misschien wel Eredivisieervaring, maar ook een instabiel elftal. Ook Bovenberg, Roorda en Koolwijk hadden Eredivisieervaring, maar desondanks zijn we gedegradeerd. En hoeveel ervaring in de Eredivisie heeft Hendriks nou? Desondanks zou hij NEC van een degradatiekandidaat tot gedoodverfde Eredivisiekampioen maken.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.
ja met Falkenburg win je de oorlog wel :crazy:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
mschr schreef:Veel van de nieuwe Willem II-spelers hebben eredivisie-ervaring. Willem II handhaaft zich dan ook fluitend. Of wij ons handhaven met onze selectie, is een groot vraagteken. Neem onze IJslandse international die elke week weer tegen de pers bekent dat ie een beslissende fout gemaakt heeft.
ja met Falkenburg win je de oorlog wel :crazy:
Jamaar, die gaat vervangen worden door Andersen.

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Goffert »

DJTEEF! schreef:Illestyl: Wat vindt je van de activiteiten van Aalbers bij Willem II?

Ik zou van het volgende rijtje niet vrolijk worden:
Lucas Andersen (Ajax, gehuurd)
Nick van der Velden (transfervrij)
Richairo Zivkovic (Ajax, gehuurd)
Lesly de Sa (Ajax, gehuurd)
Ruben Ligeon (Ajax, gehuurd)
Konstantinos Lamprou (Feyenoord, was al gehuurd)
Guus Joppen (VVV-Venlo)
Funso Ojo (FC Dordrecht)
Nigel Bertrams (PSV)
Erik Falkenburg (NAC Breda)
Dico Koppers (FC Twente)
Justin Mathieu (FC Oss, was verhuurd)

Geen enkele van deze spelers gaat WII geld in het laatje brengen.
Funso Ojo gaat ze geld opleveren. Ik ben een groot fan van hem! Verder maken ze natuurlijk grote kans om Ligeon en De Sa na dit seizoen over te nemen.
Desalniettemin gaat Willem 2 zich makkelijk veilig spelen! Bovendien scoort Falkenburg altijd tegen Vitesse, dat kunnen wij dit seizoen goed gebruiken...
Carlos doet het daar uitstekend! Echter hebben wij het ook aardig voor elkaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten