Wiljan Vloet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Jotim
Berichten: 279
Lid geworden op: do 27 nov 2008, 15:39
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jotim »

knipping jean schreef:Van mensen uit de omgeving van Arnhem heb ik vernomen dat Wiljan Vloet de taken van van Hintum gaat over nemen......................

Wat ik wel serieus heb gehoord is dat Feyenoord belangstelling heeft voor Vleminx. Ze zouden daar Bruins en Slory tegen over willen zetten en een gedeelte van de transfersom als Vleminx bij Feyenoord wordt weg gekocht.
Waar is de kilo zout??? :zzz:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Demtsjenko »

Feyenoord loert hooguit op een buitenkansje
24 november 2009

Feyenoord-trainer Mario Been hoopt zijn selectie in de winterstop te versterken met een nieuwe spits. Vanwege KNVB-bepalingen moet de Rotterdamse club zijn vizier richten op een buitenkansje.


"Wij zijn door de licentiecommissie van de KNVB in catergorie 1 geplaatst. Dat betekent dat de mogelijkheden minimaal zijn", legt Feyenoord-directeur Eric Gudde uit in het Algemeen Dagblad. "Voor een uitgave van meer dan 50.000 euro moeten wij dekking vinden. Bovendien moeten wij toestemming krijgen. Of wij nog iets kunnen doen is hoogst twijfelachtig."

"We moeten ongelooflijk creatief zijn en dus speuren wij naar spelers in de voor ons interessante landen. We loeren hooguit op een buitenkansje. Dan moet je denken aan een Stefan Babovic-achtige transfer. Wij kunnen ons geen transfersom of salaris veroorloven. Dat moet extern gebeuren. En dan nog blijft het een lastig verhaal."
vleminckx in zo'n constructie lijkt me niet echt een buitenkansje... wat dit overigens met wiljan vloet te maken heeft is me een raadsel...

Gebruikersavatar
Fvijf
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 01 okt 2008, 11:48
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Fvijf »

knipping jean schreef:Ik plaats wat ik hoor.
Dat meet je vervolgens niet aan betrouwbaarheid?

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door jd »

idd, dan was ten Voorde meer iets geweest wat in dat plaatje past.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jeffry74 »

Jezus wat een enorme hoeveelheid onzin kan er uit iemands brein komen.

en wat jammer dat het allemaal geplaatst mag worden.

Ik dacht dat ik veel onzin plaatste, maar mijn meest achterlijke posts worden gelukkig dagelijks overtroffen :crazy:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Re: Wiljan Vloet

Bericht door jbnmgn »

knipping jean schreef: Wat ik wel serieus heb gehoord is dat Feyenoord belangstelling heeft voor Vleminx. Ze zouden daar Bruins en Slory tegen over willen zetten en een gedeelte van de transfersom als Vleminx bij Feyenoord wordt weg gekocht.
Hoe dom kun je lullen zeg! Feijenoord heeft SCHULDEN en geen GELD, zelfs de zgn. investeerders willen momenteel geen geld steken in Feijenoord, en dan kom jij met dat zwakzinnige verhaaltje op de proppen. :zzz:

jbnmgn

Re: Wiljan Vloet

Bericht door jbnmgn »

knipping jean schreef:Ik plaats wat ik hoor.
Misschien moet je ke oren eens laten uitspuiten, dan kun je beter horen wat er vertled wordt en kom je er misschien wel achter dat het heel anders is dan dat jij met je verstopte oortjes hoort.

jbnmgn

Re: Wiljan Vloet

Bericht door jbnmgn »

Jeffry74 schreef:Jezus wat een enorme hoeveelheid onzin kan er uit iemands brein komen. :crazy:
Jij doelt toch niet op dat MEESTER brein van knipping he :biggrin:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Harold Bastiaans »

Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door rooie »

Ik vraag me toch af van wie je al die onzin hoort JK (als je het niet verzint, wat ik zeeeer betwijfel)... Diegene moet ook goed gek zijn want al zijn verhalen komen op straat te liggen :tong:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door SamSam »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
En weetje wat ik me afvraag? Waarom jij hem altijd verdedigd?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Demtsjenko »

ik vind dat harold gelijk heeft... vaak wordt er veel te overdreven gereageerd... ik geloof ook niks van het vleminckx verhaal, maar ga daar inhoudelijk op in. overigens geloof ik wel dat hij het heeft gehoord... ik ga er alleen vanuit dat het een onzingerucht is...

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Harold Bastiaans »

SamSam schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
En weetje wat ik me afvraag? Waarom jij hem altijd verdedigd?
Gewoon omdat hij af en toe dingen zegt die ook ik hoor, alleen van mijn eigen bronnen, maar los daarvan gaan de reacties op hem van vele ook voorbij de regels van het forum.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door jd »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
Het is inderdaad wel een beetje een hetze die regelmatig over de grens van het fatsoen gaat. Ik heb mezelf tot mijn spijt daar ook weleens op betrapt.

Daarentegen heeft onze vriend er ook een redelijk handje van om flink te provoceren en zich érg onbeschoft uit te laten. En hij roept het natuurlijk redelijk op zichzelf af met zijn "stoken" en provocaties.

Ik probeer hem dan ook inderdaad gewoon te negeren, of inhoudelijk op hem in te gaan. Al is dat niet altijd even makkelijk als je dan meteen weer achterlijkheid, domheid of geen voetbalverstand verweten wordt.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door SamSam »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
SamSam schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
En weetje wat ik me afvraag? Waarom jij hem altijd verdedigd?
Gewoon omdat hij af en toe dingen zegt die ook ik hoor, alleen van mijn eigen bronnen, maar los daarvan gaan de reacties op hem van vele ook voorbij de regels van het forum.
Hij kan het inderdaad af en toe bij het rechte eind hebben, maar dat zou ik en elk ander ook kunnen. Ik heb nog zelden iets van hem gehoord wat uitkomt. Door Jean komen er alleen maar ergernissen op het forum, omdat 90% van hij plaatst gewoon bullshit is. :td:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jomano »

SamSam schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
SamSam schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
En weetje wat ik me afvraag? Waarom jij hem altijd verdedigd?
Gewoon omdat hij af en toe dingen zegt die ook ik hoor, alleen van mijn eigen bronnen, maar los daarvan gaan de reacties op hem van vele ook voorbij de regels van het forum.
Hij kan het inderdaad af en toe bij het rechte eind hebben, maar dat zou ik en elk ander ook kunnen. Ik heb nog zelden iets van hem gehoord wat uitkomt. Door Jean komen er alleen maar ergernissen op het forum, omdat 90% van hij plaatst gewoon bullshit is. :td:
:withstupid: Kijk zijn reacties er maar op na, het is één en al zuigen en provoceren wat die Knipping doet!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Demtsjenko »

ja en dan? als je vervolgens hem gaat beledigen ben je op hetzelfde niveau bezig...

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jota »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
:withstupid: ik reageer ook (bijna) nooit, maar hij brengt soms wel wat in beweging hier op het forum!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door SamSam »

Demtsjenko schreef:ja en dan? als je vervolgens hem gaat beledigen ben je op hetzelfde niveau bezig...
Je ziet mij hem nergens beledigen hoor?


:offtopic:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jackiegoal »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping? Als je het niks vind negeer je hem gewoon....dan is het zo afgelopen, overigens vind ik de beledigingen aan het adres van Knipping ook vaak veels te ver gaan.
Hij maakt het er wel zelf naar. Als je al zo vaak duidelijk is gemaakt dat dit soort duimzuigerij en gepoch hier niet gewenst is en je gaat nog steeds door, dan maak je jezelf enkel belachelijk. Wat mij persoonlijk het meest stoort is dat er mensen zijn die blijkbaar nog dommer zijn dan dhr. Knipping zelf en er keer op keer in trappen. Daarmee zet hij niet alleen zichzelf in kwaad daglicht, maar doet hij ook de club meer kwaad dan goed. Ergens heb ik ook altijd het gevoel dat het Knipping daar om te doen is, maar ik ben bang dat ik hem daarmee overschat.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door vak Oost »

Ramona schreef:Over W. Vloet maar weer? :tu:
lijkt me een goed plan :withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door El Chivo »

Inderdaad. En als je dan iets wilt melden, meldt het dan in het goede topic!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jomano »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Waarom reageert iedereen altijd zo overdreven op Knipping?
Misschien omdat iedereen een hekel aan hem heeft, of in ieder geval, aan die fabeltjes van hem heeft? :td:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door tweety »

ik krijg het idee dat J.Knipping zich elke middag op z'n knieen slaat van het lachen wanneer hij de boel weer op de kast heeft. gewoon niet happen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Hans »

Verwarring na fake-bericht Wiljan Vloet
Door een fout tijdens een interne cursus bij De Gelderlander verscheen dinsdagmiddag een verzonnen bericht op de officiële site van De Gelderlander. Daarin werd gesteld dat Wiljan Vloet NEC alweer had verlaten en een contract had getekend bij Vitesse. Hoewel uit de tekst bleek dat het hier om een fake-bericht ging en het onderwerp ook weer snel verwijderd werd, ontstond er toch verwarring. Onze excuses daarvoor.
Sportredactie De Gelderlander

Bron De Gelderlander

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten