Wiljan Vloet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
ouwe garde
Berichten: 57
Lid geworden op: di 27 okt 2009, 12:47
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door ouwe garde »

dat boekhoorn verhaal word ik echt doodziek van, de man zal best wel een paar knaken in de club gestoken hebben maar een scheringa zal het niet worden voor nec, en zonder geld van externe mensen kunnen we helemaal niks en zijn we weer terug bij af, ik wacht in spanning weer af op de nieuwe van rijswijk, gouwloze, van tilburg, groeleken en verhoeven want betere spelers zullen niet snel meer hier na toe komen. voor swart, carlos en vloet al helemaal niet, alleen voor een zak geld

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

mschr schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Voor wat betreft "lekker maken" daar is Boekhoorn verantwoordelijk voor geweest, het schijnt dat er na het afketsen van Adriaanse ook gesproken is door een Boekhoorn delegatie met Van Hanechem, what ever die wilde meer salaris.
Het wordt tijd dat NEC eens Boekhoorn gaat uitleggen hoe je van een provincieclub een middenmoter/subtopper maakt.
Moeten we daarvoor verhuizen dan? Uit de provincie? :tong: :wink:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

nijmegen1980
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 10:55
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door nijmegen1980 »

mooi om hier te lezen dat ze doodziek worden van het boekhoorn verhaal.nou geloof me zonder hem was nec helemaal geen reet,en dat het geen scheringa wordt,dat ligt voledig aan van delft in zijn tijd om iemand achter de rug van boekhoorn na voren te schuiven{vriendjespolitiek}.op dat moment had hij wel oren na een functie als voorzitter,en dan had ik het nog wel willen zien allemaal.overal in de media is geropen dat hij een zelfde rol als scheringa had kunnen vervullen bij nec.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Malle Pietje »

ouwe garde schreef:dat boekhoorn verhaal word ik echt doodziek van, de man zal best wel een paar knaken in de club gestoken hebben maar een scheringa zal het niet worden voor nec, en zonder geld van externe mensen kunnen we helemaal niks en zijn we weer terug bij af, ik wacht in spanning weer af op de nieuwe van rijswijk, gouwloze, van tilburg, groeleken en verhoeven want betere spelers zullen niet snel meer hier na toe komen. voor swart, carlos en vloet al helemaal niet, alleen voor een zak geld
Wat is het een probleem? Kunnen we toch weer lekker oldskool met een paar duizend ouwe getrouwen naar nec kijken. Zijn we al die gloryhunters kwijt, zijn we minder interessant voor kinderen, kan Bikkel zijn pak opbergen et cetera.

Goh..aan de ene kant de hand ophouden en aan de andere kant verzetten tegen alles wat met geld verdienen te maken. Boekhoorn zal wel alleen ZIJN geld in club mogen steken onder de voorwaarden van ouwe garde en kameraden.

ouwe garde
Berichten: 57
Lid geworden op: di 27 okt 2009, 12:47
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door ouwe garde »

Malle Pietje schreef:
ouwe garde schreef:dat boekhoorn verhaal word ik echt doodziek van, de man zal best wel een paar knaken in de club gestoken hebben maar een scheringa zal het niet worden voor nec, en zonder geld van externe mensen kunnen we helemaal niks en zijn we weer terug bij af, ik wacht in spanning weer af op de nieuwe van rijswijk, gouwloze, van tilburg, groeleken en verhoeven want betere spelers zullen niet snel meer hier na toe komen. voor swart, carlos en vloet al helemaal niet, alleen voor een zak geld
Wat is het een probleem? Kunnen we toch weer lekker oldskool met een paar duizend ouwe getrouwen naar nec kijken. Zijn we al die gloryhunters kwijt, zijn we minder interessant voor kinderen, kan Bikkel zijn pak opbergen et cetera.

Goh..aan de ene kant de hand ophouden en aan de andere kant verzetten tegen alles wat met geld verdienen te maken. Boekhoorn zal wel alleen ZIJN geld in club mogen steken onder de voorwaarden van ouwe garde en kameraden.
sorry ma je snapt er niks van

iedereen praat over boekhoorn, maar wie heeft de beste man zelf eens gehoord??? niemand, alleen maar verhalen van andere over hem, dat stuk in vi is leuk maar ook daar hoor je de beste man niet over wat hij nu wil met nec, duidelijk is het allemaal niet, waar of niet waar?
zonder boekhoorn waren we niks en dit en dat,pff zal bet wel wat van waar zijn maar wat koop je ervoor als er van alles verwacht word en het weer niet loopt zoals de mensen is voor gehouden

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Malle Pietje »

ouwe garde schreef:
Malle Pietje schreef:
ouwe garde schreef:dat boekhoorn verhaal word ik echt doodziek van, de man zal best wel een paar knaken in de club gestoken hebben maar een scheringa zal het niet worden voor nec, en zonder geld van externe mensen kunnen we helemaal niks en zijn we weer terug bij af, ik wacht in spanning weer af op de nieuwe van rijswijk, gouwloze, van tilburg, groeleken en verhoeven want betere spelers zullen niet snel meer hier na toe komen. voor swart, carlos en vloet al helemaal niet, alleen voor een zak geld
Wat is het een probleem? Kunnen we toch weer lekker oldskool met een paar duizend ouwe getrouwen naar nec kijken. Zijn we al die gloryhunters kwijt, zijn we minder interessant voor kinderen, kan Bikkel zijn pak opbergen et cetera.

Goh..aan de ene kant de hand ophouden en aan de andere kant verzetten tegen alles wat met geld verdienen te maken. Boekhoorn zal wel alleen ZIJN geld in club mogen steken onder de voorwaarden van ouwe garde en kameraden.
sorry ma je snapt er niks van

iedereen praat over boekhoorn, maar wie heeft de beste man zelf eens gehoord??? niemand, alleen maar verhalen van andere over hem, dat stuk in vi is leuk maar ook daar hoor je de beste man niet over wat hij nu wil met nec, duidelijk is het allemaal niet, waar of niet waar?
zonder boekhoorn waren we niks en dit en dat,pff zal bet wel wat van waar zijn maar wat koop je ervoor als er van alles verwacht word en het weer niet loopt zoals de mensen is voor gehouden


Tsja, dat is sport. Voor een club als nec stijgen we soms iets uit boven de middenmoot en soms (over de gehele geschiedenis veel vaker) beneden de middenmoot. Vooral dat laatste zou je als ouwe garde moeten weten. Of is de ouwe garde ook de ouwe garde niet meer. :wink:

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Yep »

Ik wil eigenlijk graag weten of het verhaal over de combinatie Calderwood/Jans wel waar is. Want tot nu toe is er niemand die dat bevestigd. Lijkt me dan ook niet meer dan een verzinsel!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

Nou ik ga hier geen kretiek geven maar geef vloet juist wat krediet.
de beste man heeft nog geen dag hier gestaan op het veld en er wordt gal gespuugd.
wat betrefd vloet is een man die de zweep gebruikt en dat hebben we hier nodig nu en laten we eerlijk zeggen de man heeft het niet slecht gedaan als hoofdcoach.
dat uistraling en zo nou en win je daar punten mee dan???
het zijn toch de spelers die het moeten doen,de belangrijkste taak is voor de trainer dat het een eenheid wordt en de poppetjes goed worden neergezet laat vloet het eerste nou heel goed kunnen

schuumke
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door schuumke »

Yep schreef:Ik wil eigenlijk graag weten of het verhaal over de combinatie Calderwood/Jans wel waar is. Want tot nu toe is er niemand die dat bevestigd. Lijkt me dan ook niet meer dan een verzinsel!
Ik heb gehoord dat er een oriënterend gesprek is geweest maar dat is ook alleen maar vanuit de wandelgangen, geen idee of het op waarheid berust. Het maakt nu ook niet meer uit, mosterd na de maaltijd. Dat zou alleen maar het vuurtje nog meer opstoken, dit is het en daar moeten we het mee doen. Dat het bestuur in het algemeen wat meer openheid van zaken zou kunnen geven ben ik het zeker mee eens, weg met die achterkamertjes politiek. Ik ben een groot voorstander van een afvaardiging van de supportersverenigingen in de RvC maar dat zal onder dit bewind niet gaan gebeuren. Het is mij teveel ons kent ons en mekaar de hand boven het hoofd houden daar, geen enkele kritische nood of ter verantwoording roepen is daar van toepassing. De gene uit het bestuur die dat wel deed (lees Schele Daan) is nu ook weg, dat zegt mij genoeg.

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door veurzetje »

Al jaren loopt het kwijl veel supporters uit de mond als Boekhoorn weer ter sprake komt.
De opwinding stijgt weer als Boekhoorn cs Adriaanse heeft benaderd.Gaat niet door,alom teleurstelling.Volgend toptrainer benaderd van Hanegen,wordt weer niks.Weer frustraties en teleustelling.Ook leuk voor de nieuwe trainer en hij begint dus al met een gigantische achterstand.
Bij het bestuur is inmiddels de paniek ook al toegeslagen.Want de opdracht voor Vloet is:HANDHAVING in de eredivisie.
We zullen dus de komende maanden alleen maar puntjes moeten gaan sprokkelen en dat zal dan alleen maar met verdedigend voetbal gebeuren.
We beginnen weer bij af en ambities zijn er voorlopig niet meer.Hoe kan een club zover vallen in een jaar tijd.

Enne Boekhoorn:inpakken en wegwezen,we gaan het op eigen kracht proberen de komende jaren.Deze man veroorzaakt heel heel veel onrust en inmiddels ook veel irritaties.

schuumke
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door schuumke »

veurzetje schreef:Enne Boekhoorn:inpakken en wegwezen,we gaan het op eigen kracht proberen de komende jaren.Deze man veroorzaakt heel heel veel onrust en inmiddels ook veel irritaties.
Uhh, met een structureel tekort van 2 miljoen per jaar? Zonder de beste man speelde we nu in de Jupiler League, als dat is wat jij nastreeft...
Dank god maar op je blote knieën dat we zo'n man hier hebben lopen.

Gebruikersavatar
Cartman
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 28 aug 2009, 17:40
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Cartman »

schuumke schreef:
veurzetje schreef:Enne Boekhoorn:inpakken en wegwezen,we gaan het op eigen kracht proberen de komende jaren.Deze man veroorzaakt heel heel veel onrust en inmiddels ook veel irritaties.
Uhh, met een structureel tekort van 2 miljoen per jaar? Zonder de beste man speelde we nu in de Jupiler League, als dat is wat jij nastreeft...
Dank god maar op je blote knieën dat we zo'n man hier hebben lopen.
:withstupid:
Zonder hem zaten we nu al in de jupiler..

fleuran

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door fleuran »

Zoals bij alle door NEC aangestelde trainers volg ik de consequente lijn, dat hij mijn volle vertrouwen krijgt; ik beoordeel hem niet op zijn prestaties in het verleden (die , zoals bekend, geen enkele indicatie zijn voor de toekomst); ik beoordeel hem op zijn totale functioneren bij NEC. Hij begint dus voor mij als een onbeschreven blad papier en wat daar straks opkomt, dat zien we dan wel. Voor diegenen die hem nu al "niks" vinden: hoe zouden jullie het vinden als medewerkers/klanten, e.d. in jullie bedrijf (of je nu loodgieter, stratenmaker, leraar, bankbeambte, schappenvuller, accountant, enz., enz. bent) al voordat jullie in functie zijn zouden zeggen, dat het niks met jullie wordt?
Weet je, wat ik positief vind bij deze aanstelling:? Ik denk, dat NEC in de huidige situatie (strubbelingen intern, kwestie Saïdi, vertrek Lodeweges, een groep met weinig zelfvertrouwen, enz., enz.) behoefte heeft aan een trainer, die van discipline houdt, van duidelijkheid houdt, van afspraak is afspraak; een trainer die zeer goed kan organiseren. ik denk, dat Vloet zo'n man is. Of het in de praktijk ook zo uitkomt, we zien het wel. In ieder geval: Vloet welkom en heel veel succes!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door rooie »

schuumke schreef:
veurzetje schreef:Enne Boekhoorn:inpakken en wegwezen,we gaan het op eigen kracht proberen de komende jaren.Deze man veroorzaakt heel heel veel onrust en inmiddels ook veel irritaties.
Uhh, met een structureel tekort van 2 miljoen per jaar? Zonder de beste man speelde we nu in de Jupiler League, als dat is wat jij nastreeft...
Dank god maar op je blote knieën dat we zo'n man hier hebben lopen.
Het lijkt me inderdaad geen slim plan om de grootste geld schieter weg te sturen...
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door harold »

ouwe garde schreef:dat boekhoorn verhaal word ik echt doodziek van, de man zal best wel een paar knaken in de club gestoken hebben maar een scheringa zal het niet worden voor nec, en zonder geld van externe mensen kunnen we helemaal niks en zijn we weer terug bij af, ik wacht in spanning weer af op de nieuwe van rijswijk, gouwloze, van tilburg, groeleken en verhoeven want betere spelers zullen niet snel meer hier na toe komen. voor swart, carlos en vloet al helemaal niet, alleen voor een zak geld
Wat was er mis met glorie glorie Marc Verhoeven?

jbnmgn

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door jbnmgn »

fleuran schreef:Zoals bij alle door NEC aangestelde trainers volg ik de consequente lijn, dat hij mijn volle vertrouwen krijgt; ik beoordeel hem niet op zijn prestaties in het verleden (die , zoals bekend, geen enkele indicatie zijn voor de toekomst); ik beoordeel hem op zijn totale functioneren bij NEC. Hij begint dus voor mij als een onbeschreven blad papier en wat daar straks opkomt, dat zien we dan wel. Voor diegenen die hem nu al "niks" vinden: hoe zouden jullie het vinden als medewerkers/klanten, e.d. in jullie bedrijf (of je nu loodgieter, stratenmaker, leraar, bankbeambte, schappenvuller, accountant, enz., enz. bent) al voordat jullie in functie zijn zouden zeggen, dat het niks met jullie wordt?
Weet je, wat ik positief vind bij deze aanstelling:? Ik denk, dat NEC in de huidige situatie (strubbelingen intern, kwestie Saïdi, vertrek Lodeweges, een groep met weinig zelfvertrouwen, enz., enz.) behoefte heeft aan een trainer, die van discipline houdt, van duidelijkheid houdt, van afspraak is afspraak; een trainer die zeer goed kan organiseren. ik denk, dat Vloet zo'n man is. Of het in de praktijk ook zo uitkomt, we zien het wel. In ieder geval: Vloet welkom en heel veel succes!
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Fritske NEC »

jbnmgn schreef:
fleuran schreef:Zoals bij alle door NEC aangestelde trainers volg ik de consequente lijn, dat hij mijn volle vertrouwen krijgt; ik beoordeel hem niet op zijn prestaties in het verleden (die , zoals bekend, geen enkele indicatie zijn voor de toekomst); ik beoordeel hem op zijn totale functioneren bij NEC. Hij begint dus voor mij als een onbeschreven blad papier en wat daar straks opkomt, dat zien we dan wel. Voor diegenen die hem nu al "niks" vinden: hoe zouden jullie het vinden als medewerkers/klanten, e.d. in jullie bedrijf (of je nu loodgieter, stratenmaker, leraar, bankbeambte, schappenvuller, accountant, enz., enz. bent) al voordat jullie in functie zijn zouden zeggen, dat het niks met jullie wordt?
Weet je, wat ik positief vind bij deze aanstelling:? Ik denk, dat NEC in de huidige situatie (strubbelingen intern, kwestie Saïdi, vertrek Lodeweges, een groep met weinig zelfvertrouwen, enz., enz.) behoefte heeft aan een trainer, die van discipline houdt, van duidelijkheid houdt, van afspraak is afspraak; een trainer die zeer goed kan organiseren. ik denk, dat Vloet zo'n man is. Of het in de praktijk ook zo uitkomt, we zien het wel. In ieder geval: Vloet welkom en heel veel succes!
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
:withstupid: Ik heb niet de tijd genomen om alle voorgaande reacties te lezen, maar je moet blij zijn dat er iemand is die de taak in deze netelige situatie op zich wil nemen. Wij kunnen wel van alles willen maar je moet wel realistisch blijven. We hebben geen geld, een aantal belangrijke spelers die geblesseerd zijn een we staan op plaats 17. Er is geen enkele trainer van naam of met ambitie die graag hier het stokje over komt nemen. Wees reeel.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door BasNijmegen »

Welkom Wiljan!
Ik hoop dat je eens kan laten zien aan de groep spelers wie er de baas is, en waar ze het allemaal voor doen.
Veel succes

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door rasputin »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
rasputin schreef:
W.V.W.3 schreef:
BRANKO schreef: Bij mij voelt dit net zo , of je samen met je vader een nieuwe auto gaat uitzoeken voor je verjaardag , pa neemt je mee naar een mercedes dealer , vervolgens een bmw dealer , en wat blijkt ..............alles kost te veel geld en pa koopt een tweedehands Suzuki'tje voor je . Ook een auto die je van A naar B brengt, maar geen auto waar je nou veel van kan verwachten .
Datzelfde gevoel heb ik met t aanstellen van Wiljan Vloet .

Ik hoop dat dit 'suzuki'tje ' mijn zou verbazen ! :wink: :wink:
Voor de korte termijn heb jij een heel leuk autotje , voor de lange termijn is mij nog onbekend bij Suzuki.
Op de lange termijn heeft je suzuki minder dan de helft aan brandstof nodig (salaris) en kan met lagere onderhoudskosten (spelers) hetzelfde rendement (resultaat) halen. Het ziet er inderdaad niet duits, degelijk (tot aan arrogant aan toe) uit, maar het werkt wel. Succes!!
Jij rijdt zeker een lada, ouwe communist. :wink:

Tis ongeveer hetzelfde als te zeggen, zowel Adriaanse als Vloet staan om 9 uur op de club, geven beidde training en gaan beidde (volgens de Aalbers norm) om 17.00 uur weer naar huis. Vloet eet 6 boterhammen van de club en adriaanse elke dag 4, per saldo is Vloet dan een duurdere trainer, koppel daar het wc verbruik aan dan zul je bemerken dat Vloet doordat hij meer eet ( meer kost) meer gebruik maakt van het toillet en dus duurder in verbruik is....Gelul dus....
Jammer als je de metaforen niet kunt volgen eerst op de persoon (denkt) te gaan spelen en vervolgens alles in het belachelijke trekt (inclusief jezelf). Onmacht noem ik het!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door rasputin »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
rasputin schreef:
W.V.W.3 schreef:
BRANKO schreef: Bij mij voelt dit net zo , of je samen met je vader een nieuwe auto gaat uitzoeken voor je verjaardag , pa neemt je mee naar een mercedes dealer , vervolgens een bmw dealer , en wat blijkt ..............alles kost te veel geld en pa koopt een tweedehands Suzuki'tje voor je . Ook een auto die je van A naar B brengt, maar geen auto waar je nou veel van kan verwachten .
Datzelfde gevoel heb ik met t aanstellen van Wiljan Vloet .

Ik hoop dat dit 'suzuki'tje ' mijn zou verbazen ! :wink: :wink:
Voor de korte termijn heb jij een heel leuk autotje , voor de lange termijn is mij nog onbekend bij Suzuki.
Op de lange termijn heeft je suzuki minder dan de helft aan brandstof nodig (salaris) en kan met lagere onderhoudskosten (spelers) hetzelfde rendement (resultaat) halen. Het ziet er inderdaad niet duits, degelijk (tot aan arrogant aan toe) uit, maar het werkt wel. Succes!!
Jij rijdt zeker een lada, ouwe communist. :wink:

Tis ongeveer hetzelfde als te zeggen, zowel Adriaanse als Vloet staan om 9 uur op de club, geven beidde training en gaan beidde (volgens de Aalbers norm) om 17.00 uur weer naar huis. Vloet eet 6 boterhammen van de club en adriaanse elke dag 4, per saldo is Vloet dan een duurdere trainer, koppel daar het wc verbruik aan dan zul je bemerken dat Vloet doordat hij meer eet ( meer kost) meer gebruik maakt van het toillet en dus duurder in verbruik is....Gelul dus....
Jammer als je de metaforen niet kunt volgen eerst op de persoon (denkt) te gaan spelen en vervolgens alles in het belachelijke trekt (inclusief jezelf). Onmacht noem ik het!
#againstmodernfootball

Sandor
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Sandor »

Met de keuze voor Wiljan Vloet heeft NEC aangetoond definitief af te willen haken voor de subtop..

Begrijp me goed, de beste man zal met zijn betoverende uitpuilende ogen ons vast en zeker uit de degradatiezone slepen, maar het is bekend dat Wiljan spelers niet beter maakt..Het is ook te stakkerig voor woorden om eerst met een naam als Co aan te komen om daarna deze babbelende woorden-tovenaar cq Hoofd-opleidingen binnen te halen..
Immers is het nou eenmaal in de voetbalwereld zo dat (jeugd) spelers voor een trainer naar een club komen..Tuurlijk speelt het salaris een belangrijke rol maar een aansprekende naam geeft net de doorslag..Immers geloven spelers in het feit dat ze zich aan de hand van zo'n topper beter ontwikkelen ( volkomen logisch uiteraard) Spelers komen nou eenmaal niet voor Wiljan Vloet naar NEC. Daar zal nu dus een flinke zak geld tegenover moeten staan..

De aanstelling van Wiljan Vloet zal daarnaast ook voor het effect zorgen dat Boekhoorn wel 2x nadenkt voordat hij weer doneert..Immers zullen de spelers onder Vloets bewind zich niet spectaculair verbeteren..Hetgeen een investering logischerwijze voor Boekhoorn niet interessant maakt!
Daarbij is het voor mij onbegrijpelijk dat sommigen hier zo op Boekhoorn afgeven! ik neem mijn petje af voor de beste man..Om al jarenlang je eigen geld in deze club te pompen!

Concluderend zullen we dit seizoen vast en zker uit de degradatiezone blijven, maar zal het op de lange termijn geen nut opleveren..Ze hadden hem beter tot het eind van dit seizoen kunnen houden, om vervolgens vol voor F. de Boer ( immers na WK) te gaan!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7202
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door karlo »

Sandor schreef:Met de keuze voor Wiljan Vloet heeft NEC aangetoond definitief af te willen haken voor de subtop..

Begrijp me goed, de beste man zal met zijn betoverende uitpuilende ogen ons vast en zeker uit de degradatiezone slepen, maar het is bekend dat Wiljan spelers niet beter maakt..Het is ook te stakkerig voor woorden om eerst met een naam als Co aan te komen om daarna deze babbelende woorden-tovenaar cq Hoofd-opleidingen binnen te halen..
Immers is het nou eenmaal in de voetbalwereld zo dat (jeugd) spelers voor een trainer naar een club komen..Tuurlijk speelt het salaris een belangrijke rol maar een aansprekende naam geeft net de doorslag..Immers geloven spelers in het feit dat ze zich aan de hand van zo'n topper beter ontwikkelen ( volkomen logisch uiteraard) Spelers komen nou eenmaal niet voor Wiljan Vloet naar NEC. Daar zal nu dus een flinke zak geld tegenover moeten staan..

De aanstelling van Wiljan Vloet zal daarnaast ook voor het effect zorgen dat Boekhoorn wel 2x nadenkt voordat hij weer doneert..Immers zullen de spelers onder Vloets bewind zich niet spectaculair verbeteren..Hetgeen een investering logischerwijze voor Boekhoorn niet interessant maakt!
Daarbij is het voor mij onbegrijpelijk dat sommigen hier zo op Boekhoorn afgeven! ik neem mijn petje af voor de beste man..Om al jarenlang je eigen geld in deze club te pompen!

Concluderend zullen we dit seizoen vast en zker uit de degradatiezone blijven, maar zal het op de lange termijn geen nut opleveren..Ze hadden hem beter tot het eind van dit seizoen kunnen houden, om vervolgens vol voor F. de Boer ( immers na WK) te gaan!

ja ja en die komt naar nijmegen.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7202
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door karlo »

karlo schreef:
Sandor schreef:Met de keuze voor Wiljan Vloet heeft NEC aangetoond definitief af te willen haken voor de subtop..

Begrijp me goed, de beste man zal met zijn betoverende uitpuilende ogen ons vast en zeker uit de degradatiezone slepen, maar het is bekend dat Wiljan spelers niet beter maakt..Het is ook te stakkerig voor woorden om eerst met een naam als Co aan te komen om daarna deze babbelende woorden-tovenaar cq Hoofd-opleidingen binnen te halen..
Immers is het nou eenmaal in de voetbalwereld zo dat (jeugd) spelers voor een trainer naar een club komen..Tuurlijk speelt het salaris een belangrijke rol maar een aansprekende naam geeft net de doorslag..Immers geloven spelers in het feit dat ze zich aan de hand van zo'n topper beter ontwikkelen ( volkomen logisch uiteraard) Spelers komen nou eenmaal niet voor Wiljan Vloet naar NEC. Daar zal nu dus een flinke zak geld tegenover moeten staan..

De aanstelling van Wiljan Vloet zal daarnaast ook voor het effect zorgen dat Boekhoorn wel 2x nadenkt voordat hij weer doneert..Immers zullen de spelers onder Vloets bewind zich niet spectaculair verbeteren..Hetgeen een investering logischerwijze voor Boekhoorn niet interessant maakt!
Daarbij is het voor mij onbegrijpelijk dat sommigen hier zo op Boekhoorn afgeven! ik neem mijn petje af voor de beste man..Om al jarenlang je eigen geld in deze club te pompen!

Concluderend zullen we dit seizoen vast en zker uit de degradatiezone blijven, maar zal het op de lange termijn geen nut opleveren..Ze hadden hem beter tot het eind van dit seizoen kunnen houden, om vervolgens vol voor F. de Boer ( immers na WK) te gaan!

ja ja en die komt naar nijmegen.
sommigen zijn het het realisme uit het oog verloren.
Het blijft toch je club.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door Jeroentje »

schuumke schreef:
Yep schreef:Ik wil eigenlijk graag weten of het verhaal over de combinatie Calderwood/Jans wel waar is. Want tot nu toe is er niemand die dat bevestigd. Lijkt me dan ook niet meer dan een verzinsel!
Ik heb gehoord dat er een oriënterend gesprek is geweest maar dat is ook alleen maar vanuit de wandelgangen, geen idee of het op waarheid berust. Het maakt nu ook niet meer uit, mosterd na de maaltijd. Dat zou alleen maar het vuurtje nog meer opstoken, dit is het en daar moeten we het mee doen. Dat het bestuur in het algemeen wat meer openheid van zaken zou kunnen geven ben ik het zeker mee eens, weg met die achterkamertjes politiek. Ik ben een groot voorstander van een afvaardiging van de supportersverenigingen in de RvC maar dat zal onder dit bewind niet gaan gebeuren. Het is mij teveel ons kent ons en mekaar de hand boven het hoofd houden daar, geen enkele kritische nood of ter verantwoording roepen is daar van toepassing. De gene uit het bestuur die dat wel deed (lees Schele Daan) is nu ook weg, dat zegt mij genoeg.
Niets ten nadelen van ons maar Jans had ik nooit zien komen. oet het welliswaar nu niet goed bij Groningen maar heeft denk ik wel aangetoont dat ie voor een echt grote club kan gaan en ik zou ook niet verbaasd zijn als ie gewoon voor de klas gaat staan en Duits doceren......
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet nieuwe trainer N.E.C.

Bericht door tweety »

Sandor schreef:Met de keuze voor Wiljan Vloet heeft NEC aangetoond definitief af te willen haken voor de subtop..

Begrijp me goed, de beste man zal met zijn betoverende uitpuilende ogen ons vast en zeker uit de degradatiezone slepen, maar het is bekend dat Wiljan spelers niet beter maakt..Het is ook te stakkerig voor woorden om eerst met een naam als Co aan te komen om daarna deze babbelende woorden-tovenaar cq Hoofd-opleidingen binnen te halen..
Immers is het nou eenmaal in de voetbalwereld zo dat (jeugd) spelers voor een trainer naar een club komen..Tuurlijk speelt het salaris een belangrijke rol maar een aansprekende naam geeft net de doorslag..Immers geloven spelers in het feit dat ze zich aan de hand van zo'n topper beter ontwikkelen ( volkomen logisch uiteraard) Spelers komen nou eenmaal niet voor Wiljan Vloet naar NEC. Daar zal nu dus een flinke zak geld tegenover moeten staan..

De aanstelling van Wiljan Vloet zal daarnaast ook voor het effect zorgen dat Boekhoorn wel 2x nadenkt voordat hij weer doneert..Immers zullen de spelers onder Vloets bewind zich niet spectaculair verbeteren..Hetgeen een investering logischerwijze voor Boekhoorn niet interessant maakt!
Daarbij is het voor mij onbegrijpelijk dat sommigen hier zo op Boekhoorn afgeven! ik neem mijn petje af voor de beste man..Om al jarenlang je eigen geld in deze club te pompen!

Concluderend zullen we dit seizoen vast en zker uit de degradatiezone blijven, maar zal het op de lange termijn geen nut opleveren..Ze hadden hem beter tot het eind van dit seizoen kunnen houden, om vervolgens vol voor F. de Boer ( immers na WK) te gaan!
heb jij met Boekhoorn gesproken dan ? :zzz:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten