Keizerstad1994 schreef: ↑ma 17 mar 2025, 12:23Tja eigenlijk is het een beetje belachelijk want zo goed speelt ie niet. Maar het Ajax-logo doet wonderen.

Keizerstad1994 schreef: ↑ma 17 mar 2025, 12:23Tja eigenlijk is het een beetje belachelijk want zo goed speelt ie niet. Maar het Ajax-logo doet wonderen.
Eens. Maar dan nog, het is hem meer dan gegund. Super sympathiek ventje en maakt een prima ontwikkeling door bij Ajax. En daarnaast is het voor ons als club voor de uitstraling wel goed dat een speler die hier zijn eerste stappen in de Eredivisie heeft gezet aanhaakt bij het grote oranje. Hopelijk mag hij minuutjes maken.Tyson schreef: ↑ma 17 mar 2025, 12:29Keizerstad1994 schreef: ↑ma 17 mar 2025, 12:23Tja eigenlijk is het een beetje belachelijk want zo goed speelt ie niet. Maar het Ajax-logo doet wonderen.![]()
Ik gun het hem van harte, maar ik blijf hem een matige speler vinden.
Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
https://www.transfermarkt.nl/youri-baas ... ler/559327
Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Typisch Koeman, durft niet door te selecteren, en als die geen andere keuze heeft dan is het eerste criterium dat een speler een Ajax-shirtje draagt. Scouten kan die ook al niet, want hij valt alleen terug op oude bekende en spelers uit de Eredivisie. Het is toch belachelijk om een modale speler als Baas op te roepen. In het buitenland zijn genoeg betere verdedigers te vinden.E.B schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:13Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Eens.Nummer 9 schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:47Typisch Koeman, durft niet door te selecteren, en als die geen andere keuze heeft dan is het eerste criterium dat een speler een Ajax-shirtje draagt. Scouten kan die ook al niet, want hij valt alleen terug op oude bekende en spelers uit de Eredivisie. Het is toch belachelijk om een modale speler als Baas op te roepen. In het buitenland zijn genoeg betere verdedigers te vinden.E.B schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:13Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Ik vind Baas ook zeker geen Nederlands elftal kwaliteit, maar tegelijk zie ik niet zo heel veel andere opties zie linksbenig zijn en zowel centraal als op de back positie uit de voeten kunnen.Nummer 9 schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:47Typisch Koeman, durft niet door te selecteren, en als die geen andere keuze heeft dan is het eerste criterium dat een speler een Ajax-shirtje draagt. Scouten kan die ook al niet, want hij valt alleen terug op oude bekende en spelers uit de Eredivisie. Het is toch belachelijk om een modale speler als Baas op te roepen. In het buitenland zijn genoeg betere verdedigers te vinden.E.B schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:13Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Ik heb liever twee goede rechtspoten centraal staan dan een goede rechtspoot en een zwakke linkspoot. Ook dat laat weer zien dat Koeman abominabel is als bondscoach.Necco schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:54Ik vind Baas ook zeker geen Nederlands elftal kwaliteit, maar tegelijk zie ik niet zo heel veel andere opties zie linksbenig zijn en zowel centraal als op de back positie uit de voeten kunnen.Nummer 9 schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:47Typisch Koeman, durft niet door te selecteren, en als die geen andere keuze heeft dan is het eerste criterium dat een speler een Ajax-shirtje draagt. Scouten kan die ook al niet, want hij valt alleen terug op oude bekende en spelers uit de Eredivisie. Het is toch belachelijk om een modale speler als Baas op te roepen. In het buitenland zijn genoeg betere verdedigers te vinden.E.B schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:13Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.bertje schreef: ↑ma 17 mar 2025, 15:58
Ik ook, maar blijkbaar zijn we wel in de minderheid. Die gozer was al een soort van cultheld, bij de geruchten dat we hem definitief over wilde nemen waren de geluiden gemengd en een dik half jaar later zit hij bij het grote oranje. Ik vind het ook wel een jongensboek, even los van het feit of het wel of niet terecht is.
Zeker niet bij afwezigheid vd Ven en Botman.
Het feit dat jij liever twee goede rechtspoten centraal hebt staan dan een goede rechtspoot en een zwakke linkspoot, laat (weer) zien dat Koeman abominabel is als bondscoach? Kun je dat uitleggen?Nummer 9 schreef: ↑di 18 mar 2025, 19:14Ik heb liever twee goede rechtspoten centraal staan dan een goede rechtspoot en een zwakke linkspoot. Ook dat laat weer zien dat Koeman abominabel is als bondscoach.Necco schreef: ↑di 18 mar 2025, 14:54Ik vind Baas ook zeker geen Nederlands elftal kwaliteit, maar tegelijk zie ik niet zo heel veel andere opties zie linksbenig zijn en zowel centraal als op de back positie uit de voeten kunnen.Nummer 9 schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:47Typisch Koeman, durft niet door te selecteren, en als die geen andere keuze heeft dan is het eerste criterium dat een speler een Ajax-shirtje draagt. Scouten kan die ook al niet, want hij valt alleen terug op oude bekende en spelers uit de Eredivisie. Het is toch belachelijk om een modale speler als Baas op te roepen. In het buitenland zijn genoeg betere verdedigers te vinden.E.B schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:13Nou, toevallig hebben heel veel mensen dat idee.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:15Slaat gewoon nergens op. Ik gun het Baas hoor, maar ik heb serieus het idee dat de naam 'Ajax' achter zijn naam staat flink meespeelt.E.B schreef: ↑ma 17 mar 2025, 17:06
Natuurlijk mooi voor die jongen zelf. Notabene op zijn verjaardag opgeroepen. Mooi kado voor hem.
Zeker niet bij afwezigheid vd Ven en Botman.
Ik blijf bij mijn eerdere standpunt.... we hebben in Nederland twee type bondscoaches.... degene met een Ajax-historie en degene zonder. En degene met Ajax hisorie blijven altijd vasthouden aan die club. We hebben een Sem Steijn die twee seizoenen lang de ene na de andere erin schier en we hebben een Youri Baas die net een half jaar redelijk speelt. En ja ik weet het, de posities kan je niet vergelijken. Maar ik vraag jullie eerlijk.... als Yorui Baas deze wedstrijden gespeeld had bij Twente en Steijn twee seizoen lang dit gepresteerd had bij Ajax... hadden we dan deze keuze gehad? Ik zeg: nee. Yorui was dan nooit geselecteerd en Steijn was er al 3 keer bij geweest,
Steijn en Baas hebben allebei niet het niveau voor Oranje.Polleke schreef: ↑wo 19 mar 2025, 02:12Ik blijf bij mijn eerdere standpunt.... we hebben in Nederland twee type bondscoaches.... degene met een Ajax-historie en degene zonder. En degene met Ajax hisorie blijven altijd vasthouden aan die club. We hebben een Sem Steijn die twee seizoenen lang de ene na de andere erin schier en we hebben een Youri Baas die net een half jaar redelijk speelt. En ja ik weet het, de posities kan je niet vergelijken. Maar ik vraag jullie eerlijk.... als Yorui Baas deze wedstrijden gespeeld had bij Twente en Steijn twee seizoen lang dit gepresteerd had bij Ajax... hadden we dan deze keuze gehad? Ik zeg: nee. Yorui was dan nooit geselecteerd en Steijn was er al 3 keer bij geweest,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten