Pepijn Lijnders
-
- Contacteer:
Re: Pepijn Lijnders
Een blauwe Fernandez voor Reangelo Janga
- Bottendaal
- Contacteer:
Op voorwaarde dat mschr z'n vingers onder z’n oksels genaaid worden zet ik er een groene Fernandez bij.
Een fles head and shoulders voor Niedzielan!
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?
- DeFiscalist
- Contacteer:
Re: N.E.C. Algemeen.
DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?
[/
1 kratje Dommelsch voor nog een halve assist van Tim Janssen
DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?
[/
Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.
Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens. OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()

Laatst gewijzigd door Ayub op do 20 feb 2025, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
Sibum was ook genieten dat jaar jaDR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens. OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
- jackkreta
- Contacteer:
Pepijn Lijnders nog niet gratis.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Nooit, Lijnders mag 2 jaar wachten op een volgende club, totdat Klopp weer terugkeert als hoofdtrainer, dan bij een Redbull cluppie.jackkreta schreef: ↑do 20 feb 2025, 12:41Pepijn Lijnders nog niet gratis.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- De Kletskop
- Contacteer:
Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
Of David Jones erbijDe Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
Cas Janssens
- Gerard Lopez
- Contacteer:
David Jones was 2 seizoenen eerder, die was in de zomer van 2006 weg.Veugel schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:43Of David Jones erbijDe Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
When Wilco talks, people listen!
Ja weet ik, maar was een fantastische aanwinst evenGerard Lopez schreef: ↑di 11 mar 2025, 08:45David Jones was 2 seizoenen eerder, die was in de zomer van 2006 weg.Veugel schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:43Of David Jones erbijDe Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.![]()
![]()
Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Zo was het.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
- De Kletskop
- Contacteer:
Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.DavidDausy schreef: ↑di 18 feb 2025, 21:04Wat is de hoogste prijs die jullie ooit zouden willen betalen om een voormalig N.E.C.-speler terug te halen en in het eerste elftal te zetten?![]()
![]()
Die was geniaal inderdaad.De Kletskop schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:07Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?DR schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:47Vadocz was ook geen controlerende middenvelder, dat was Sibum in dat elftal. Door de rol van Sibum kon Vadocz juist exelleren met zijn techniek en inzicht.Ayub schreef: ↑do 20 feb 2025, 11:43Vadocz is absoluut een van mijn favorieten ooit, maar ik schaar hem niet in het rijtje Davids/Doelen. Verder eens OlssonPolleke schreef: ↑do 20 feb 2025, 01:20
Prijzen maken me niks uit. Maar als je namen zoekt? Ik zou graag een controlerende middenvelder zien met persoonlijkheid zoals Björn van der Doelen, Pavel Mikhalevich, Lorenzo Davids of Krisztián Vadócz. Een Björn Vleminckx, Jack de Gier als spits. Types als El K of Van Rooij op de backs. Buitenspelers als Dennis Rommedahl, Jeremain Lens of Alireza Jahanbakhsh. Een Christian Santos, of als CV een type als Jonas Olsson. Een Schone ín zijn prime.... als keepers kan je kiezen uit Cillissen, Gentenaar, Babos...............En als 10... iedereen kent die namen.![]()
![]()
Jones vond ik ook goed!
Samen met vd Doelen mijn favoriete 3 spelers van deze eeuwDJTEEF! schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:33Die was geniaal inderdaad.De Kletskop schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:07Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?
Jones vond ik ook goed!
Lens was ook fantastisch.nessaja schreef: ↑do 20 mar 2025, 09:34Samen met vd Doelen mijn favoriete 3 spelers van deze eeuwDJTEEF! schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:33Die was geniaal inderdaad.De Kletskop schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:07Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?
Jones vond ik ook goed!
-
- Contacteer:
Lens, Olsson, Vadocz (Tannane, Jones)nessaja schreef: ↑do 20 mar 2025, 09:34Samen met vd Doelen mijn favoriete 3 spelers van deze eeuwDJTEEF! schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:33Die was geniaal inderdaad.De Kletskop schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:07Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?
Jones vond ik ook goed!
- Legendario
- Contacteer:
Barreto, Gentenaar, Demouge.Mastino Napoletano schreef: ↑do 20 mar 2025, 16:52Lens, Olsson, Vadocz (Tannane, Jones)nessaja schreef: ↑do 20 mar 2025, 09:34Samen met vd Doelen mijn favoriete 3 spelers van deze eeuwDJTEEF! schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:33Die was geniaal inderdaad.De Kletskop schreef: ↑do 20 mar 2025, 08:07Exact. Vadocs centraal dus. Wat een genot was die man aan de bal.bertje schreef: ↑di 11 mar 2025, 11:32Holman op 10, Sibum rechts controlerend en Vadocz meer links toch? Davids was vooral hangend linksbuiten op het einde toen Bobson geblesseerd was, toen werd het meer 442 met Vadocz met de punt naar achteren als ik het me goed voor de geest haal.De Kletskop schreef: ↑di 11 mar 2025, 07:20
Vadocs speelde toch centraal, Sibum Rechts, Davids Links?
Jones vond ik ook goed!
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Hangt ook een beetje af van leeftijd denk ik.... wat je ware helden zijn.Legendario schreef: ↑vr 21 mar 2025, 00:15Barreto, Gentenaar, Demouge.Mastino Napoletano schreef: ↑do 20 mar 2025, 16:52Lens, Olsson, Vadocz (Tannane, Jones)
- Tim Janssen
- Contacteer:
Voor mij Frans janssen
Blijft altijd mijn idool
Blijft altijd mijn idool