Ole ter Haar Romeny
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Ole ter Haar Romeny
Dat krijg je met hoogopgeleide oud-spelers
- Bottendaal
- Contacteer:
70K begreep ik
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Hij maakt uiteindelijk wel dat avontuur he....
-
- Contacteer:
Wat houdt dat in?
- Bottendaal
- Contacteer:
Romeny gefeliciteerd, mooie stap naar een mooie competitie.
En al die negatieve reacties? Pure jaloezie, schrijvers zijn niet verder gekomen dan Bijdeburen 6.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Of het behalen van TC3.Johnny schreef: ↑vr 03 jan 2025, 19:57Romeny gefeliciteerd, mooie stap naar een mooie competitie.
En al die negatieve reacties? Pure jaloezie, schrijvers zijn niet verder gekomen dan Bijdeburen 6.
-
- Contacteer:
Mooi avontuur! Blij voor hem. Nu nog Indonesisch international.
Belachelijk... 5 jaar geleden gaf niemand Romeny enige kans op uberhaupt betaald voetbal. Die gast heeft gestreden tot op de grens, zich omhoog geknokt en gaat nu spelen in een Engelse competitie, nadat hij Emmen hielp en bij FC Utrecht zeker zijn bijdrage heeft gehad. Ik geloof dat ik niks geks zeg dat niemand dit van hem verwacht had.
Ik gun hem dit, hij heeft simpelweg mijn verwachtingen op alle fronten overtroffen. En waarschijnlijk eindigt hij ergens op zijn 34ste in de marge, maar wel met een heerlijke avontuurlijke carriere. Ik zeg alleen.... fantastisch Ole!!!
Vind het ook mooi voor die jongen, toch echt een kind van de club. Al geloof ik niet dat hij zijn eigen verwachtingen heeft overtroffen: https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/27 ... rd-procent
All you need is Lok
Het is hartstikke mooi voor en knap van die jongen, maar het is nog altijd de nummer 17 van de Championship waar hij naar toe gaat. Een leuke competitie, maar sportief gezien niet het hoogst haalbare. Meer "leuke" voetballers zijn daar heen gegaan, hij moet het nog wel waar gaan maken. Bij Utrecht deed hij het leuk, maar zat hij vaak op de bank en heeft hij weinig goals en assists op zijn naam.Polleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:25Belachelijk... 5 jaar geleden gaf niemand Romeny enige kans op uberhaupt betaald voetbal. Die gast heeft gestreden tot op de grens, zich omhoog geknokt en gaat nu spelen in een Engelse competitie, nadat hij Emmen hielp en bij FC Utrecht zeker zijn bijdrage heeft gehad. Ik geloof dat ik niks geks zeg dat niemand dit van hem verwacht had.
Ik gun hem dit, hij heeft simpelweg mijn verwachtingen op alle fronten overtroffen. En waarschijnlijk eindigt hij ergens op zijn 34ste in de marge, maar wel met een heerlijke avontuurlijke carriere. Ik zeg alleen.... fantastisch Ole!!!
Het is vooral voor hem een leuk avontuur, maar hij had mijn verwachtingen pas overtroffen als hij sportief een belangrijke speler was geworden bij Utrecht. Dat is hij nu vooral financieel geweest en niet sportief.
Niemand had de top verwacht.... maar ik had van hem verwacht toen hij nog bij NEC speelde.. dit wordt een TOP Oss kandidaat die snel wegvalt uit het betaald voetbal. Maar hij handhaaft zich, zeker niet in de top, maar hij haalt wel het maximale eruit. En ja het is de nummer 17 van de Championship, maar dat is verre van een bagger niveau.E.B schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:01Het is hartstikke mooi voor en knap van die jongen, maar het is nog altijd de nummer 17 van de Championship waar hij naar toe gaat. Een leuke competitie, maar sportief gezien niet het hoogst haalbare. Meer "leuke" voetballers zijn daar heen gegaan, hij moet het nog wel waar gaan maken. Bij Utrecht deed hij het leuk, maar zat hij vaak op de bank en heeft hij weinig goals en assists op zijn naam.Polleke schreef: ↑vr 10 jan 2025, 01:25Belachelijk... 5 jaar geleden gaf niemand Romeny enige kans op uberhaupt betaald voetbal. Die gast heeft gestreden tot op de grens, zich omhoog geknokt en gaat nu spelen in een Engelse competitie, nadat hij Emmen hielp en bij FC Utrecht zeker zijn bijdrage heeft gehad. Ik geloof dat ik niks geks zeg dat niemand dit van hem verwacht had.
Het is vooral voor hem een leuk avontuur, maar hij had mijn verwachtingen pas overtroffen als hij sportief een belangrijke speler was geworden bij Utrecht. Dat is hij nu vooral financieel geweest en niet sportief.