Mooi! Jappie blijft een van ons
Jasper Cillessen
Re: Jasper Cillessen
1-3 gewonnen, puntjes waren ook hard nodig. Puur op stats gezien lijkt de overwinning wel wat tegen de verhouding in. Schijnt weer goed gekeept te hebben.
Mooi dat hij daar gewaardeerd wordt en laat zien van grote waarde te kunnen zijn. Hier werd hij zelfs door eigen supporters te kakken gezet. Naast alles wat hij al in voetballand over zich heen kreeg.
-
- Contacteer:
Heel blij voor hem! En ja in Nederland werd hij onterecht ten schande gemaakt al waren zijn mediaoptredens ook tenenkrommend. Dat hij bij ons niet door iedereen als de ideale doelman werd gezien klopt ook maar daar waren toch ook best redenen voor? We hadden met Branderhorst gewoon een goede doelman. Jasper lag niet lekker in Nederland en nam daarmee een hoop nagativiteit om hem heen mee. Daarnaast heeft hij ook verschrikkelijke wedstrijden gekeept afgewisseld door hele goede. Maar al met al had hij van mij toen niet hoeven komen. Heeft onbedoeld een hele hoop negatieve aandacht opgeleverd.
Hij heeft ons een bekerfinale opgeleverd en wat de rest van Nederland vindt interesseert me geen zak.FC Hilversum schreef: ↑wo 13 nov 2024, 12:42Heel blij voor hem! En ja in Nederland werd hij onterecht ten schande gemaakt al waren zijn mediaoptredens ook tenenkrommend. Dat hij bij ons niet door iedereen als de ideale doelman werd gezien klopt ook maar daar waren toch ook best redenen voor? We hadden met Branderhorst gewoon een goede doelman. Jasper lag niet lekker in Nederland en nam daarmee een hoop nagativiteit om hem heen mee. Daarnaast heeft hij ook verschrikkelijke wedstrijden gekeept afgewisseld door hele goede. Maar al met al had hij van mij toen niet hoeven komen. Heeft onbedoeld een hele hoop negatieve aandacht opgeleverd.
- Bottendaal
- Contacteer:
Curva schreef: ↑wo 13 nov 2024, 17:48Hij heeft ons een bekerfinale opgeleverd en wat de rest van Nederland vindt interesseert me geen zak.FC Hilversum schreef: ↑wo 13 nov 2024, 12:42Heel blij voor hem! En ja in Nederland werd hij onterecht ten schande gemaakt al waren zijn mediaoptredens ook tenenkrommend. Dat hij bij ons niet door iedereen als de ideale doelman werd gezien klopt ook maar daar waren toch ook best redenen voor? We hadden met Branderhorst gewoon een goede doelman. Jasper lag niet lekker in Nederland en nam daarmee een hoop nagativiteit om hem heen mee. Daarnaast heeft hij ook verschrikkelijke wedstrijden gekeept afgewisseld door hele goede. Maar al met al had hij van mij toen niet hoeven komen. Heeft onbedoeld een hele hoop negatieve aandacht opgeleverd.
Sinds wanneer doet het ertoe wat anderen van het karakter van een van onze spelers vinden? Als hij goed presteert en wij pruimen hem is het toch prima!?
Nog 15 minuten, zou toch geweldig zijn voor Cillessen....
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Lekker Jasper!!
Leuk voor hem!
Hij ging naar Spanje nadat hij gepasseerd was bij NEC? Wat een flauwekul. Hij ging naar Spanje nadat hij niet zo heel goed reageerde op een inzet van een Deventenaar.
Net even samenvatting gekeken maar hield er wat prima ballen uit! Leuk voor Jasper en mooi voor Las Palmas
Hij ging naar Spanje vanwege mensen als vd V. en rasnegatievelingen als mschr
Heerlijk dit voor hem, nog 3 jaar Spanje en dan terug als keeperstrainer
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Hij zou hoe dan ook altijd spelen zolang hij bij NEC zat.
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dus jij wil Marco van Duin er gewoon ff uitgooien over 3 jaar?Johnny schreef: ↑za 30 nov 2024, 18:42Hij ging naar Spanje vanwege mensen als vd V. en rasnegatievelingen als mschr
Die man doet het toch prima!
When Wilco talks, people listen!
Meejeens, maar de Spaanse journalist is totaal onwetend.Gerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:35Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Mooi voor hem. Misschien krijgt hij nog een kans bij een grotere Spaanse club
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ja en terechtGerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:35Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Jij zou dus zo voor Marca kunnen gaan werken. Hoe is je Spaans?mschr schreef: ↑za 30 nov 2024, 22:02Meejeens, maar de Spaanse journalist is totaal onwetend.Gerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:35Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Als je Cillessen zo ziet keepen nu en je ziet hoe Roefs aan het grabbelen is, mag je bij Van Duin langzaam wat vraagtekens gaan zetten. Wat mis ik de tijd van Brookhuis.Gerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:37Dus jij wil Marco van Duin er gewoon ff uitgooien over 3 jaar?Johnny schreef: ↑za 30 nov 2024, 18:42Hij ging naar Spanje vanwege mensen als vd V. en rasnegatievelingen als mschr
Die man doet het toch prima!
いつでも戦える
- Legendario
- Contacteer:
Nee, de vertaler van soccer soccernews is totaal onwetend. Dit lijkt mij het originele artikel: https://www.sport.es/es/noticias/futbol ... -111525046mschr schreef: ↑za 30 nov 2024, 22:02Meejeens, maar de Spaanse journalist is totaal onwetend.Gerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:35Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Daar staat deze zin: Llegó este verano después de pasar por el Nijmegen neerlandés dispuesto a agrandar su legado en España. Ik vermoed dat daarom is gedacht dat hik gepasseerd was in Nijmegen. Maar dat staat er niet. Er wordt bedoeld dat hij in de zomer kwam nadat hij in Nijmegen was geweest (had gespeeld).
Prutswerk van soccernews dus.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Hmm… mijn excuses aan de Spaanse journalist. En prutswerk van soccernews inderdaad. De tekst is door Google translate gehaald enLegendario schreef: ↑zo 01 dec 2024, 09:01Nee, de vertaler van soccer soccernews is totaal onwetend. Dit lijkt mij het originele artikel: https://www.sport.es/es/noticias/futbol ... -111525046mschr schreef: ↑za 30 nov 2024, 22:02Meejeens, maar de Spaanse journalist is totaal onwetend.Gerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:35Wat maakt het uit, hij had toch een voorkeursbehandeling van Meijer?
Daar staat deze zin: Llegó este verano después de pasar por el Nijmegen neerlandés dispuesto a agrandar su legado en España. Ik vermoed dat daarom is gedacht dat hik gepasseerd was in Nijmegen. Maar dat staat er niet. Er wordt bedoeld dat hij in de zomer kwam nadat hij in Nijmegen was geweest (had gespeeld).
Prutswerk van soccernews dus.
lichtelijk aangepast om er Nederlandse zinnen van te maken. Dit is wat Google Translate produceert: “Hij arriveerde deze zomer nadat hij via de Nederlandse club Nijmegen was gepasseerd, klaar om zijn erfenis in Spanje uit te breiden.” Als je als soccernews-medewerker denkt dat Jasper door NEC gepasseerd was, dan ben je een prutser.
- Bottendaal
- Contacteer:
Heerlijk dit he?!