Uhm. In een systeem met 2 CVs kon je met Cas niet spelen hoor.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 19 mar 2023, 22:18Cas was vorig jaar niks minder dan Marquez. Hij riep alleen wat minder Vamossssss.zoete aardbei schreef: ↑zo 19 mar 2023, 22:12Odenthal mag de veters nog niet strikken van al onze CV´s.
Ook voor hem geldt,we gaan rustig kijken hoe zijn carriere gaat verlopen.
Cas Odenthal
Re: Cas Odenthal
Laat het voorbeeld zijn voor El Karouani en v. Rooij. Ga niet te snel naar een andere club en waardeer je club NEC op waarde!
Je hebt de hele discussie aan je voorbij laten gaan? Cas doet het nu juist best wel goed in Italië..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Mcel schreef: ↑ma 20 mar 2023, 08:38"Rustig kijken hoe zijn carriere gaat verlopen"????zoete aardbei schreef: ↑zo 19 mar 2023, 22:12Odenthal mag de veters nog niet strikken van al onze CV´s.
Ook voor hem geldt,we gaan rustig kijken hoe zijn carriere gaat verlopen.
Als jij iets niet doet is het wel "rustig kijken hoe zijn carriere gaat verlopen"...
Je hebt je mening meteen al klaar. Als de kippen erbij om hem uit te lachen toen hij niet meteen een basisplaats had. En nu het team mét hem stukken beter draait dan zónder hem kom je nog niet verder dan "een prima speler voor een middenmoter in de Serie B".
Hij was dom dat hij niet bij het kruisje tekende toen hem eindelijk een contract aangeboden kreeg. Hij was dom toen hij zijn zaakwaarnemer inruilde. Hij was dom toen hij in de Serie B ging voetballen....
Volgens mij is Cas een intelligente jongen van pas 22, die prima aan carriéreplanning doet. Als hij zich (nu) prettig voelt in een systeem met 3 CV's, is hij in Italië aan het goede adres. In de Serie A speelt de helft van de teams met zo'n systeem. Hij valt daar in de Serie B een stuk beter op dan in Nederland. En ik denk dat hij zich heel goed ontwikkelt daar. Die jongen komt er wel.
Heel treurig, die reacties elke keer.
Lekkere wedstrijd voor Cas, die gaat een mooie toekomst tegemoet in Serie A.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die 2e zat er erg lekker in ja. Prachtige locatie van dat stadion aan het Como-meer trouwens.
When Wilco talks, people listen!
- Legendario
- Contacteer:
Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Halen!Legendario schreef: ↑vr 29 dec 2023, 16:14Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Volgens mij was men toch met name positief over Odenthal hier op het forum? Alleen hij wilde zelf graag weg, hij doet het inderdaad goed bij Como.Legendario schreef: ↑vr 29 dec 2023, 16:14Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
- Legendario
- Contacteer:
Lees de vorige pagina's maar eens door.DR schreef: ↑vr 29 dec 2023, 23:03Volgens mij was men toch met name positief over Odenthal hier op het forum? Alleen hij wilde zelf graag weg, hij doet het inderdaad goed bij Como.Legendario schreef: ↑vr 29 dec 2023, 16:14Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Er was genoeg Comotie over zijn keuze.Legendario schreef: ↑za 30 dec 2023, 02:49Lees de vorige pagina's maar eens door.DR schreef: ↑vr 29 dec 2023, 23:03Volgens mij was men toch met name positief over Odenthal hier op het forum? Alleen hij wilde zelf graag weg, hij doet het inderdaad goed bij Como.Legendario schreef: ↑vr 29 dec 2023, 16:14Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
E.B schreef: ↑za 30 dec 2023, 07:57Er was genoeg Comotie over zijn keuze.Legendario schreef: ↑za 30 dec 2023, 02:49Lees de vorige pagina's maar eens door.DR schreef: ↑vr 29 dec 2023, 23:03Volgens mij was men toch met name positief over Odenthal hier op het forum? Alleen hij wilde zelf graag weg, hij doet het inderdaad goed bij Como.Legendario schreef: ↑vr 29 dec 2023, 16:14Voor alle azijnpissers: Cas miste de eerste seizoenshelft nog geen minuut bij de gedeelde nummer 2 van de Serie B.
Voor drie jaar naar Sassuolo en blijft in Serie B.
-
- Contacteer:
Serie A is te hoog gegrepenNijmegen0413 schreef: ↑wo 31 jul 2024, 00:04Is qua club in principe een stabielere club dan het opkomende Como, waar hij op termijn alsnog uit kan groeien tot een gewaardeerde Serie A speler.
-
- Contacteer:
De Como supporters treuren om zijn vertrekt en de Sassuolo supporters zijn door het dollen heen. Ik schaal hun mening iets hoger is dan jouw mening, met alle respect.Tyson schreef: ↑wo 31 jul 2024, 01:00Serie A is te hoog gegrepenNijmegen0413 schreef: ↑wo 31 jul 2024, 00:04Is qua club in principe een stabielere club dan het opkomende Como, waar hij op termijn alsnog uit kan groeien tot een gewaardeerde Serie A speler.
De technische staf van Como heeft het goed gezien die mening schaal ik iets hoger in dan die van de supporters....Nijmegen0413 schreef: ↑wo 31 jul 2024, 13:26De Como supporters treuren om zijn vertrekt en de Sassuolo supporters zijn door het dollen heen. Ik schaal hun mening iets hoger is dan jouw mening, met alle respect.Tyson schreef: ↑wo 31 jul 2024, 01:00Serie A is te hoog gegrepenNijmegen0413 schreef: ↑wo 31 jul 2024, 00:04Is qua club in principe een stabielere club dan het opkomende Como, waar hij op termijn alsnog uit kan groeien tot een gewaardeerde Serie A speler.
Was al geen basisspeler meer he