ROODZWARTGROEN.nl

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door BasNijmegen »

Eniesee schreef:Ja nou snap ik waarom Ferdinand het presenteert, hij is de man met het geld. We betaalt bepaalt :wink:

Afbeelding
:biggrin:

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Biarmicus »

Eniesee schreef:Ja nou snap ik waarom Ferdinand het presenteert, hij is de man met het geld. We betaalt bepaalt :wink:

Afbeelding
Hij heeft in ieder geval wel gescoord volgens de Gelderlander :biggrin:

Voor de sponsors, verzameld in de zogenoemde ‘Club van 19’, telde vooral de openingsfase. De sponsors, die het wintertrainingskamp van NEC elk jaar betalen en de ploeg steevast een paar dagen vergezellen, was de blik op de gezichten van de trainers al genoeg voldoening toen zij brutaal op 1-0 kwamen. Gastspeler Ferdinand Muller, in Mijas aanwezig namens webstation RoodZwartGroen, knalde schitterend raak.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door OAFFERE »

ferdinand heeft het in ieder geval voor mekaar dat er een colom over hem is geplaatst in de gelderlander

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door SamSam »

Oaffere is die column misschien ergens te vinden? Ik wil hem wel even lezen..
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

SamSam schreef:Oaffere is die column misschien ergens te vinden? Ik wil hem wel even lezen..
volgens mij alleen in de papieren versie, heb hem net gelezen en is niet superbijzonder vindt ik. Beetje zelfde strekking als hier: jongen met een passie voor NEC en dat zie je in zijn items, maar het is wel soms stuntelig cq lachwekkend.
En dan nog een stukje over zijn moment of fame, de 1-0 op schitterende wijze tegen de technische staf........

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Frans »

dit is ook een mooie:

Afbeelding

Als je dan denkt aan Ferdinand toe ie tegenover Jacco voor het stadion stond..... :biggrin:
NECTheBest

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door van Haren »

Eniesee schreef:
SamSam schreef:Oaffere is die column misschien ergens te vinden? Ik wil hem wel even lezen..
volgens mij alleen in de papieren versie, heb hem net gelezen en is niet superbijzonder vindt ik. Beetje zelfde strekking als hier: jongen met een passie voor NEC en dat zie je in zijn items, maar het is wel soms stuntelig cq lachwekkend.
En dan nog een stukje over zijn moment of fame, de 1-0 op schitterende wijze tegen de technische staf........
Haha. Op de video complicatie van vrijdag schiet Goossens er op de training echt een super vette vrije trap in trouwens :tu:
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door OAFFERE »

SamSam schreef:Oaffere is die column misschien ergens te vinden? Ik wil hem wel even lezen..
zet hem er misschien vanmiddag wel even neer

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Biarmicus »

Frans schreef:dit is ook een mooie:

Afbeelding

Als je dan denkt aan Ferdinand toe ie tegenover Jacco voor het stadion stond..... :biggrin:
Haha ja daar moest ik ook meteen aan denken :crazy:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Jackiegoal »

:withstupid: :jestera:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door BasNijmegen »

Frans schreef:dit is ook een mooie:

Afbeelding

Als je dan denkt aan Ferdinand toe ie tegenover Jacco voor het stadion stond..... :biggrin:
Haha ja :)
Heeft ie toch mooi voor elkaar.

ah: column Gelderlander: http://www.gelderlander.nl/sport/winter ... dinand.ece

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Chris »

Haha ja daar moest ik ook meteen aan denken :crazy:
:withstupid: Kon het mij ook nog goed herinneren, eerste wat mij direct te binnen schoot.
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Biarmicus »

Chris schreef:
Haha ja daar moest ik ook meteen aan denken :crazy:
:withstupid: Kon het mij ook nog goed herinneren, eerste wat mij direct te binnen schoot.
Ja ik stond er twee meter vandaan, maar hij was lang niet de enige die zich zo gedroeg op die avond.

Volgens mij heeft hij op de supportersavond daarna wel publiekelijk zijn excuses aangeboden, dus dat siert hem wel.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door BasNijmegen »

Biarmicus schreef:
Chris schreef:
Haha ja daar moest ik ook meteen aan denken :crazy:
:withstupid: Kon het mij ook nog goed herinneren, eerste wat mij direct te binnen schoot.
Ja ik stond er twee meter vandaan, maar hij was lang niet de enige die zich zo gedroeg op die avond.

Volgens mij heeft hij op de supportersavond daarna wel publiekelijk zijn excuses aangeboden, dus dat siert hem wel.
Klopt, en dat siert 'm inderdaad.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door DB »

Vind het een waardeloze column in De Gelderlander.
'God, and after God, me'

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door jd »

Frans schreef:dit is ook een mooie:

Afbeelding

Als je dan denkt aan Ferdinand toe ie tegenover Jacco voor het stadion stond..... :biggrin:
haha scherp. toen vlogen ze "elkaar" toch anders in de armen. Wel knap hoe hij inderdaad en plein public later zijn excuses aangeboden heeft. Petje af daarvoor ook.

topklasse.com
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 08:49

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door topklasse.com »

Ik vind het ronduit schandalig dat mensen op dit forum Ferdinand neer zetten als een of andere randdebiel. Ferdinand is een jongen die NEC aangrijpt om zijn droom als presentator cq journalist te verwezenlijken en hij doet dat op zijn gehele eigen wijze. Daarom ben ik van plan om een lied voor Ferdinand te gaan schrijven ala Rinus (hee Marloes) in samenwerking met het radio station Rood Groen Zwart. Dit als waardering voor het goede werk voor de mascotte van de sponsoren en spelers van NEC.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

Zweten in Spanje - 6: Ferdinand
zaterdag 15 januari 2011 | 14:30

Tekstgrootte


Elke dag schrijft verslaggever Walter Nieuwkamp vanuit Spanje een column over het wel en wee van NEC tijdens het trainingskamp. Vandaag deel 6: over een wereldgoal van een curieus karakter.


Zijn interviews zijn al een tijdje een begrip. („Björn Vleminckx. Woensdagavond. Uit tegen De Treffers. Een oefenduel. Het was koud. 2-2. Hoe was het?” Antwoord: „Het was koud. En het werd 2-2.”)

Een halfjaar is Ferdinand Muller nou bezig als reporter voor RoodZwartGroen, internetradio ‘voor en door NEC-supporters’. Ferdinand en cameraman Jeroen Klaver maken sinds enige tijd ook televisie-items voor dezelfde website. Voorbeschouwingen van de competitieduels bijvoorbeeld.

Afgelopen week waren ze erbij in Spanje. Met zijn ontembare enthousiasme had Ferdinand een paar sponsors zover gekregen de buidel te trekken. Konden hij en Jeroen mooi mee naar Mijas. Elke dag maakten ze een sfeerreportage over het trainingskamp. Er valt van alles over het werk van Ferdinand te zeggen. Maar niet dat hij gedrevenheid mist, of geen passie voor NEC heeft. Alles is met een bulk liefde gemaakt.

Dankzij de internetverbinding in hun hotel, zo onbetrouwbaar als de pest, waren de twee elke avond al gauw vier uur zoet om een item van enkele minuten door te sturen.

Spelers van NEC en de technische staf werkten de afgelopen dagen van harte mee met Ferdinand. Dat moet gezegd. Maar vaak toch wat lacherig. Soms ook terecht. Soms zeker niet.

Gisteravond had Ferdinand zijn moment. Weergaloos! Hij mocht meedoen tijdens de traditionele voetbalwedstrijd tussen de technische staf en de sponsors, de zogeheten ‘Club van 19’ die de wintertrip elk jaar betaalt en de ploeg ook altijd een paar dagen vergezelt. De wedstrijd was net begonnen of Ferdinand zag zijn kans. Hij haalde vol uit, van ruime afstand en zag de bal schitterend binnen vliegen: 1-0. Sponsors blij, trainers stomverbaasd.

Dat het 7-1 of 8-1 werd voor de trainers, kon de pret niet drukken. Ferdinand had zijn moment. En het is hem van harte gegund.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

topklasse.com schreef:Ik vind het ronduit schandalig dat mensen op dit forum Ferdinand neer zetten als een of andere randdebiel. Ferdinand is een jongen die NEC aangrijpt om zijn droom als presentator cq journalist te verwezenlijken en hij doet dat op zijn gehele eigen wijze. Daarom ben ik van plan om een lied voor Ferdinand te gaan schrijven ala Rinus (hee Marloes) in samenwerking met het radio station Rood Groen Zwart. Dit als waardering voor het goede werk voor de mascotte van de sponsoren en spelers van NEC.
Jean toch, Ferdinand is gewoon een op en top NEC er die als supporter van onze club alles aangrijpt om iets te doen voor onze club. En Het is Rood Zwart Groen radio. :wink:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

topklasse.com schreef:Ik vind het ronduit schandalig dat mensen op dit forum Ferdinand neer zetten als een of andere randdebiel. Ferdinand is een jongen die NEC aangrijpt om zijn droom als presentator cq journalist te verwezenlijken en hij doet dat op zijn gehele eigen wijze. Daarom ben ik van plan om een lied voor Ferdinand te gaan schrijven ala Rinus (hee Marloes) in samenwerking met het radio station Rood Groen Zwart. Dit als waardering voor het goede werk voor de mascotte van de sponsoren en spelers van NEC.
wie doet dat ? :angryfire:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Strooper »

Leuk die seizoenspresentatie live op rzg.nl, maar geluid zal wel fijn zijn :crazy:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Super-Simr »

Strooper schreef:Leuk die seizoenspresentatie live op rzg.nl, maar geluid zal wel fijn zijn :crazy:
...en (iets beter) beeld!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door vak Oost »

Super-Simr schreef:
Strooper schreef:Leuk die seizoenspresentatie live op rzg.nl, maar geluid zal wel fijn zijn :crazy:
...en (iets beter) beeld!
:withstupid: beter iets dan niets
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Super-Simr »

vak Oost schreef:
Super-Simr schreef:
Strooper schreef:Leuk die seizoenspresentatie live op rzg.nl, maar geluid zal wel fijn zijn :crazy:
...en (iets beter) beeld!
:withstupid: beter iets dan niets
Beter niets, dan dit iets...
Aan de contouren kan ik zien dat onze nieuwe trainer nu wat zegt, maar wat?????
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Strooper »

vak Oost schreef:
Super-Simr schreef:
Strooper schreef:Leuk die seizoenspresentatie live op rzg.nl, maar geluid zal wel fijn zijn :crazy:
...en (iets beter) beeld!
:withstupid: beter iets dan niets
Tuurlijk beter iets dan niets, maar het is wel frappant dat ze live beelden uitzenden zonder geluid en dat ze op de radio alleen maar muziek uitzenden. Zo heb je er eerlijk gezegd geen ruk aan. Gemiste kans...
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten